Hier is het juist omgekeerd, gister mooi weer, vandaag wat bewolktquote:Op zondag 5 februari 2012 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag is het gewoon nog mooier weer dan gisteren he.
Maar nu heb ik vandaag alle binnenactiviteiten op de planning staan omdat ik gisteren ging wandelen, het zou bewolkt zijn
Ik vind het wel een aantrekkelijke 50+er bedacht ik me gisterquote:
Spannendquote:Op zondag 5 februari 2012 12:58 schreef Pagan het volgende:
Zoals ik al eerder riep
http://www.nu.nl/binnenla(...)nd-komen-bijeen.html
Of zouden ze bijeen komen om te gaan steengrillen of zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:05 schreef Bos81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind je hem niet aantrekkelijk Bos?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik vind haar ook gewoon een prima uitstraling hebben.. Bullock dan.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
Sandra Bullock heeft een authentiek neusje
Theron is wel heel mooi!
Oh ja die film met Marky Mark and the Funky Bunch Wahlberg....quote:Op zondag 5 februari 2012 13:10 schreef Bos81 het volgende:
En Theron had natuurlijk een erg prima rol in Italian Job, wat toch wel 1 van mijn favoriete films van de laatste 10 jaar is.
Ja ik snap wat je bedoelt, ik vind haar ook leukquote:Op zondag 5 februari 2012 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook gewoon een prima uitstraling hebben.. Bullock dan.
Volgens is het wel een mooie man, maar ik heb daar niet zon kijk op en vond dit een leuke woordspelingquote:Op zondag 5 februari 2012 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Vind je hem niet aantrekkelijk Bos?
Jaquote:Op zondag 5 februari 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja die film met Marky Mark and the Funky Bunch Wahlberg....
Oh ja die heb ik pas op zitten snorren, moet ook nog gekeken wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja
Wahlberg vond ik ook prima in The Shooter..
O ja hoe kan ik haar vergeten, maar anderzijds is het wel bekend dat ik ook deze Bellatrix leuk vindquote:Op zondag 5 februari 2012 13:22 schreef Pagan het volgende:
Helena Bonham Carter.![]()
Qua mannen weet ik het niet, komt ws. omdat ik niet op ze val.
Gewoon omdat Mini'squote:Op zondag 5 februari 2012 13:10 schreef Bos81 het volgende:
Italian Job, wat toch wel 1 van mijn favoriete films van de laatste 10 jaar is.
Whehe, ik noteer het!quote:Op zondag 5 februari 2012 13:40 schreef Pagan het volgende:
Strega wil graag Johnny Depp aan de lijst toevoegen.
De serie Mad Men.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, ik noteer het!
Christina Hendricks moest ik even googlen... even kijken of er een film in de rij staat die ik gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |