Die zitten er toch al op als je een gitaar koopt?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die zitten er toch al op als je een gitaar koopt?
quote:Op zondag 5 februari 2012 13:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die zitten er toch al op als je een gitaar koopt?
still interestedquote:Op zondag 5 februari 2012 13:38 schreef The_Dean het volgende:
Brian | Guitarist, een London City Tele, prijs weet ik zo niet.
Je weet dat een telecaster in het algemeen maar 6 snaren heeft?quote:
Bij Pearle.quote:
http://www.lordofthestrings.com/quote:
Hij slaat er waarschijnlijk ook 5 of 6 aan maar de andere heeft hij gedempt met zijn linkerhand. Leer je vanzelf welquote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef Trollscience het volgende:
Even een korte vraag: Waarom lijkt het bij alle gitaristen behalve mij dat ze alle snaren aanslaan bij een akkoord terwijl ze er eigenlijk maar twee of drie aanslaan?
Hier zie je het goed bij de intro: Hij speelt er maar drie maar toch lijkt het alsof hij ze gewoon alle zes aanslaat.
Gitarenquote:
Fixedquote:
Ziet er nice uitquote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef The_Dean het volgende:
Word een mooi setje N.I.M.B.Y.!
[ afbeelding ]
ja, het grootste nadeelquote:Op zondag 5 februari 2012 14:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je weet dat een telecaster in het algemeen maar 6 snaren heeft?
Nicequote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt nog beter!quote:
Met een stukje ducktape plak je die 7e snaar er zo op.quote:
En die van mij klinkt nog beterquote:
Ik zie het zo voor mequote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met een stukje ducktape plak je die 7e snaar er zo op.
Ja, ben ook helemaal fan geworden! Die dingen gaan ook lomp hard!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nice.
Ik vind die London City dingen dan ook echt prachtig.
Gewoon er uit wikkelen?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
hallo hallo![]()
Ik heb een epiphone firebird en wilde de snaren vervangen (voor de eerste keer), snaar doorgeknipt en onderste gedeelte door de brug er af. Maar nu blijft het bovenste gedeelte vast zitten in de tuners (het zijn van die banjo tuners). Weet iemand hoe ik hem er uit kan krijgen? Alvast bedankt.
nah, 6 snaren is ook wel weer een keer leukquote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met een stukje ducktape plak je die 7e snaar er zo op.
Maak eens een foto van mijn future set!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Denk die top in het zwartquote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Maak eens een foto van mijn future set!![]()
Gaaf formaat dat 2*12
Eh, gewoon met een tangetje eruit trekken?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
Oke zo zit hij vast:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/835/img07381.jpg/ (copy/paste deze link) ]
werkt nietquote:Op zondag 5 februari 2012 15:17 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Eh, gewoon met een tangetje eruit trekken?
Van die Steinberger dingen toch?quote:
bedankt ik ga het gelijk bekijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van die Steinberger dingen toch?
Hier staat hoe het zou moeten werken.
http://www.stewmac.com/shop/Tuners/Guitar,_solid_peghead_tuners/Steinberger_Gearless_Tuners.html?tab=Instructions#details
Cool!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:32 schreef haakon het volgende:
Optreden ging fijnnn!
Introotje van Thunderstruck viel goed bij het publiek
Dat kan, wel een vet ding!quote:
Daar hebben we zaterdag vast wel tijd voor.quote:
Ja!quote:
als ik jou was zou ik de zwarte houden en de tobaco burst aan mij verkopenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja!
Nu de moeilijke taak om te beslissen welke ik hou en welke weer weg gaat.
[ afbeelding ]
Ik heb ook een tobacco burst, nog steeds stom dat ik daar per ongeluk op bood en niet op sunburstquote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
Zeker wel!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar hebben we zaterdag vast wel tijd voor.
Gaaf joh! Wel even kijken wat ik dan met die cab ga doen, is het verfbaar denk je? Want dit gaat natuurlijk niet zoquote:
Heldenfilmquote:Op maandag 6 februari 2012 01:01 schreef Iemand91 het volgende:
hehe, grappig. Ik begon me pas een paar jaar geleden écht te interesseren in muziek en dat is geinig als je films gaat zitten kijken en dan herken je ineens mensen die je vroeger compleet negeerde.
Net Blues Brothers 2000 (1998) bijvoorbeeld: zie ik ineens Eric Clapton, Steve Winwood, B.B. King,
Clarence Clemons (), Isaac Hayes (
) en James Brown (en Paul Shaffer) langskomen
![]()
[ afbeelding ]
Eens, al die top muzikanten op 1 podium!, ik vind de verhaallijn wat minder dan in de originele blues brothers, maar de achtervolging scenes blijven goed!quote:
En de ontploffende telefooncelquote:Op maandag 6 februari 2012 07:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eens, al die top muzikanten op 1 podium!, ik vind de verhaallijn wat minder dan in de originele blues brothers, maar de achtervolging scenes blijven goed!
Bijna jouw schuld!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:21 schreef mr-green het volgende:
Ha er staan gelijk weer een hele rits LC's op DaanAuctions.
Iemand ervaring met die Spitfire modellen?
Ik zou de zwarte wegdoen en de sunburst houden, maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
Omdat hij de rest gewoon mutequote:Op zondag 5 februari 2012 14:39 schreef Trollscience het volgende:
Even een korte vraag: Waarom lijkt het bij alle gitaristen behalve mij dat ze alle snaren aanslaan bij een akkoord terwijl ze er eigenlijk maar twee of drie aanslaan?
Hier zie je het goed bij de intro: Hij speelt er maar drie maar toch lijkt het alsof hij ze gewoon alle zes aanslaat.
Oefenenquote:
Pfff, barbaarse omstandigheden. Ik was gewoon weer naar huis gegaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:06 schreef Witchfynder het volgende:
Aw man, ik ben echt kapot gespeeld gister. Inspelen bij 9 graden is een slecht idee. Gelukkig hebben we het later tot 15 gekregen. Je krijgt echt spierpijn in elk gewricht, wat ik nu dus ook heb.
Hoe leer je dat ? Je kan toch wel muten ?quote:
Net zoals ik dat doe. Gewoon wat aanklooienquote:Op maandag 6 februari 2012 09:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoe oefen ik een techniek die ik niet ken?
Tuurlijk manquote:Op maandag 6 februari 2012 09:32 schreef genakt het volgende:
[..]
Hoe leer je dat ? Je kan toch wel muten ?
Dat was geen optie natuurlijkquote:Op maandag 6 februari 2012 09:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Pfff, barbaarse omstandigheden. Ik was gewoon weer naar huis gegaan.
Het zijn ook barbaren, niks aan de hand. Paar slokken beerenburg, en door!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Pfff, barbaarse omstandigheden. Ik was gewoon weer naar huis gegaan.
Nee, gewoon oefenen, zoveel mogelijk oefenen, lekker aanklooten, dan kom je er vanzelf wel achter wat je goed/fout doet is mijn ervaring.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Tuurlijk man.
Maar zit er geen diepre techniek achter?
Waarom zou ik aankloten wanneer ik het goed doe?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, gewoon oefenen, zoveel mogelijk oefenen, lekker aanklooten, dan kom je er vanzelf wel achter wat je goed/fout doet is mijn ervaring.
Not really gewoon met je vingers en andere hand palm mutenquote:Op maandag 6 februari 2012 09:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Tuurlijk man.
Maar zit er geen diepre techniek achter?
Oh ok danquote:Op maandag 6 februari 2012 11:15 schreef genakt het volgende:
[..]
Not really gewoon met je vingers en andere hand palm muten
Ergens rond ¤160 volgens mij. Of die van Danelectro moet nog te leveren zijn. Die zat rond ¤100.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:02 schreef Trollscience het volgende:
In welke prijsklasse zoek je voor een beetje fatsoenlijke talkbox?
9 is wel echt koud idd. Te warm vind ik ook klote met inspelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat was geen optie natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |