Ziet er nice uitquote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef The_Dean het volgende:
Word een mooi setje N.I.M.B.Y.!
[ afbeelding ]
ja, het grootste nadeelquote:Op zondag 5 februari 2012 14:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je weet dat een telecaster in het algemeen maar 6 snaren heeft?
Nicequote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt nog beter!quote:
Met een stukje ducktape plak je die 7e snaar er zo op.quote:
En die van mij klinkt nog beterquote:
Ik zie het zo voor mequote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met een stukje ducktape plak je die 7e snaar er zo op.
Ja, ben ook helemaal fan geworden! Die dingen gaan ook lomp hard!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nice.
Ik vind die London City dingen dan ook echt prachtig.
Gewoon er uit wikkelen?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
hallo hallo![]()
Ik heb een epiphone firebird en wilde de snaren vervangen (voor de eerste keer), snaar doorgeknipt en onderste gedeelte door de brug er af. Maar nu blijft het bovenste gedeelte vast zitten in de tuners (het zijn van die banjo tuners). Weet iemand hoe ik hem er uit kan krijgen? Alvast bedankt.
nah, 6 snaren is ook wel weer een keer leukquote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met een stukje ducktape plak je die 7e snaar er zo op.
Maak eens een foto van mijn future set!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:57 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Denk die top in het zwartquote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Maak eens een foto van mijn future set!![]()
Gaaf formaat dat 2*12
Eh, gewoon met een tangetje eruit trekken?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef ikbenhoogbegaaft het volgende:
Oke zo zit hij vast:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/835/img07381.jpg/ (copy/paste deze link) ]
werkt nietquote:Op zondag 5 februari 2012 15:17 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Eh, gewoon met een tangetje eruit trekken?
Van die Steinberger dingen toch?quote:
bedankt ik ga het gelijk bekijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van die Steinberger dingen toch?
Hier staat hoe het zou moeten werken.
http://www.stewmac.com/shop/Tuners/Guitar,_solid_peghead_tuners/Steinberger_Gearless_Tuners.html?tab=Instructions#details
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |