quote:
Eens!quote:Op zondag 5 februari 2012 04:31 schreef Hooidraad het volgende:
Vette promo trouwens van Edgar vs. Henderson
Hij staat in mn sig, maar ik weet niet hoe ik er zo'n text-linkie van moet makenquote:Op zondag 5 februari 2012 04:30 schreef roepdeman het volgende:
Hey Jajong, ga je je TUP belt, of winst niet vermelden in je UI ofzoWees er trots op! Dat is je eerste echte virtuele MMA belt ever!
[url=hier je link]bladiebla [ /url]quote:Op zondag 5 februari 2012 04:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij staat in mn sig, maar ik weet niet hoe ik er zo'n text-linkie van moet maken.
casual fokkerquote:Op zondag 5 februari 2012 04:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij staat in mn sig, maar ik weet niet hoe ik er zo'n text-linkie van moet maken.
lol @spottyquote:Op zondag 5 februari 2012 04:33 schreef Jajong het volgende:
Ik ben op de hypetrain gestapt en heb Barao gepicked, maar misschien onderschat ik Spotty wel.
Ja, zijn nick zou Spotty Scotty Jorgenson moeten zijn.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 04:35 schreef roepdeman het volgende:
Vlekkie, Spotty, hou op man!!Maar wel spot on..
quote:Op zondag 5 februari 2012 04:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, zijn nick zou Spotty Scotty Jorgenson moeten zijn.
Ik begin te gapen, nooooooquote:Op zondag 5 februari 2012 04:44 schreef Jajong het volgende:
Mn oogjes zijn wel zwaar. Ga zo wel even buiten staan LoL
Spot onquote:Op zondag 5 februari 2012 04:50 schreef Jajong het volgende:
20-18 Barao. Jorgensen heeft niks voor Barao tot zo ver.
Ik heb dat de vorige keer eens geprobeerd maar ook alles verlorenquote:Op zondag 5 februari 2012 04:56 schreef Jajong het volgende:
Snap ook niet waarom ik wed op mensen die ik niet pick. I suck ass @ betting.
Bij lange na nietquote:Op zondag 5 februari 2012 04:57 schreef roepdeman het volgende:
Hij is in ieder geval NOG niet de tweede Jose Aldo...
Leer Portugees n00b.quote:Op zondag 5 februari 2012 04:59 schreef Sinji het volgende:
Beter regelen ze een beter verstaanbare tolk de volgende keer
Hahaha dat is t grappigste van dit jaar tot nu toe.quote:Op zondag 5 februari 2012 05:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Telt engels in een portugees accent ook?
ja man en mijn ogen hou ik bijna niet meer op, maar ja,hij komt nu met the boss op!quote:Op zondag 5 februari 2012 05:36 schreef Hooidraad het volgende:
Het wordt een latertje heren, het is al half 6 geweest en we krijgen nog een 5-rounder hierna.
In boksen mag je geen baard hebbenquote:
Blijf denken dat dat helptquote:
Echt he. Sickquote:Op zondag 5 februari 2012 05:50 schreef Hooidraad het volgende:
Dit doet me heel erg denken aan de JDS fight, alleen krijgt Nelson nu knietjes te verwerken ipv uppercuts.
Hij is erquote:Op zondag 5 februari 2012 06:05 schreef THEFXR het volgende:
nou de gouden vraag, is GSP in tha house? were are you, george
Het is where en ja, want gisteren deed hij Q&Aquote:Op zondag 5 februari 2012 06:05 schreef THEFXR het volgende:
nou de gouden vraag, is GSP in tha house? were are you, george
6 maanden opbouwquote:Op zondag 5 februari 2012 06:06 schreef Sinji het volgende:
Diaz, beter doe je
Want GSP vs Diaz wordt epic
quote:Op zondag 5 februari 2012 06:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het is where en ja, want gisteren deed hij Q&A
quote:
yessss, no casual fan! en dronken is geilquote:Op zondag 5 februari 2012 06:11 schreef Jajong het volgende:
ZOMG het is fucking 6:11 mn chick is net terug van uitgaan met der zatte bek en die gaat nu pitten. En ik zit hier nog als een degenerate mongol.
quote:Op zondag 5 februari 2012 06:11 schreef Jajong het volgende:
ZOMG het is fucking 6:11 mn chick is net terug van uitgaan met der zatte bek en die gaat nu pitten. En ik zit hier nog als een degenerate mongol.
diaz is ook wec champquote:Op zondag 5 februari 2012 06:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
stel dat condit en bendo winnen, dan zijn er gewoon 4 wec champs, zou ook sick zijn
quote:Op zondag 5 februari 2012 06:35 schreef THEFXR het volgende:
nick staat 1 ronde achter,hij moet voor de sub gaan!
Klopt, dat vergat ik even. Leuk gevecht btwquote:Op zondag 5 februari 2012 06:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
diaz is ook wec champ
en only diaz is de coolste.
lol. Dit ja. Maar wel slim, want Diaz is alleen écht gevaarlijk voor Condit tegen de cagequote:Op zondag 5 februari 2012 06:42 schreef Jajong het volgende:
Condit heeft zeker ook triatlons getraind, want rennen kan ie zeker. Zzzz echt weer zo'n Greg Jackson strategie hoor.
Tja, het werkt welquote:Op zondag 5 februari 2012 06:42 schreef Jajong het volgende:
Condit heeft zeker ook triatlons getraind, want rennen kan ie zeker. Zzzz echt weer zo'n Greg Jackson strategie hoor.
Hier hetzelfde, maar het is echt heel erg close.quote:Op zondag 5 februari 2012 06:48 schreef Jajong het volgende:
Pffff. Ik denk Diaz Diaz Condit Condit Diaz is hoe ik 't heb.
Blijft cool hoe Rogan dat altijd direct doorheeft.quote:Op zondag 5 februari 2012 06:49 schreef Jajong het volgende:
Coole set-up die hij probeerde voor die armbar van backmount trouwens, die ga ik proberen.
echt hequote:
quote:
En dit jaquote:Op zondag 5 februari 2012 06:52 schreef Paxlie het volgende:
Ik geloof wel dat hij wint, maar 2x 49-46 is echt ridicuul
Ik ook ja, ik had al medelijden met Carlos en toen werd zijn naam opeens genoemdquote:Op zondag 5 februari 2012 06:57 schreef Jajong het volgende:
Ja ik snap 't ook niet. 49-46 is echt belachelijk. Toen ze 49-46 voorlazen was ik vrij zeker dat Diaz gewonnen had maarja. Cecil Peoples he.
110 strikes is weinig voor een 5 round fight, en al helemaal voor een Diaz. Begrijp me niet verkeerd ik had ook Diaz als de winnaar maar feit is dat hij wel is outstriked en dat ligt niet alleen aan 2 ronden.quote:Op zondag 5 februari 2012 07:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik had ronde 1, 2 en 5 voor Diaz. Ronde 3 en 4 voor Condit. Ik denk ook dat het verschil in strikes vooral gemaakt is in die twee rondes... en dat vertekent het beeld nogal. Diaz had moeten winnen overall.
En tot overmaat van ramp krijgen we nu Condit - GSP.. makkie voor GSP die alleen maar op hem hoef te gaan liggen. Diaz had nog gevaarlijk kunnen zijn vanaf z'n rug. Daarbij hebben GSP en Diaz ook echt een soort van ruzie. Echt klote dat het niet door gaat nu...
Sorry.quote:
Dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op zondag 5 februari 2012 07:34 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
2 juryleden scoorden ronde 3 voor Diaz en ronde 5 voor Condit.
Klopt, alleen Duane Bang Ludwig scoorde de eerste 4 ronden voor conditquote:Op zondag 5 februari 2012 13:23 schreef Jajong het volgende:
Also; bijna alle MMA-vechter die ik volg op twitter gaven 't aan Diaz, en veel "MMA-journalisten" die nog nooit een dag hebben getraind in hun leven geven 't aan Condit.
Nuff said.
Das ook geen MMA-vechter maar een kickbokser. Grapplen kan ie iig niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:10 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Klopt, alleen Duane Bang Ludwig scoorde de eerste 4 ronden voor condit
Dat maakt voor dit gevecht toch geen reet uit?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Das ook geen MMA-vechter maar een kickbokser. Grapplen kan ie iig niet.
Jawel, want als je 't als een kickbokser scoort is 't anders. John Wayne Parr vond ook dat Condit easy won, dit omdat hij een Nak Muay is, en die wegen lowkicks nou eenmaal veel zwaarder dan stoten, zelfde als Ludwig. In MMA is dat anders.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat maakt voor dit gevecht toch geen reet uit?
Neemt niet weg dat het bullshit is dat Condit de eerste 4 rondes won. Ik had hem de derde en vierde gegeven.
quote:I’ll be training out of Fresno, California from now on. I’m no longer affiliated with some of the people at the gym I’ve been training at. It was a tough camp knowing that this was my last camp there,
I’m going to do my own thing.
quote:Op zondag 5 februari 2012 20:49 schreef Lesnar het volgende:
Wat was dat met Mike Goldberg, die zonder shirt aan zat rond te rennen?
Die reactie van Dana ook alsof hij water zag branden, zou er een filmpje van zijn?quote:
als dat zo was, dan heeft Dana dit allang zelf in het vuur gegooid, kale dictator dat hij is!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:09 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Die reactie van Dana ook alsof hij water zag branden, zou er een filmpje van zijn?
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Waar kan je de judge scores vinden?
en herb dean dan, bij kosh waarschuwt hij alleen maar voor eyepoking en bij leeroy 1 waarschuwing en de 2de keer trekt ie 2 punten af, de moron, ik wist nog niet dat het eens kon!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef kevin_ het volgende:
Condit en Greg Jackson.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godver wat heb ik me geïrriteerd aan het laffe wegloopgedrag van Condit en het domme scoren weer van de judges.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een gameplan is wat anders dan wegrennen, het liefst had nick dat ze als een bokszak in de ring blijven staanquote:Op maandag 6 februari 2012 00:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een kutzooi zeg
Werdum - Nelson FotN omdat Condit de hele tijd aan het wegrennen was
Fucking onnodig dit.
Mooie vechtstijl heeft Condit opzich wel, maar wegrennen is geen vechten.
True maar dat deed Condit ook niet. Zijn gameplan was weglopen en wat legkicks en frontkicks to the body geven. Zo nu en dan een combinatie maar verder heeft die gast geen reet geraaktquote:Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een gameplan is wat anders dan wegrennen, het liefst had nick dat ze als een bokszak in de ring blijven staan
dan kijk maar eens even naar fightmetric data hierboven!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Nee
[..]
True maar dat deed Condit ook niet. Zijn gameplan was weglopen en wat legkicks en frontkicks to the body geven. Zo nu en dan een combinatie maar verder heeft die gast geen reet geraakt
Dat zegt toch niets?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan kijk maar eens even naar fightmetric data hierboven!
dan heb je nick zijn busted face achteraf niet gezien, condit played the game en nick heeft zijn gameplan niet aangepast, veels te laat voor die td gegaan!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat zegt toch niets?
Wat heeft hij nou voor damage gedaan of aanvallend echt laten zien? Geen reet. Nick Diaz ook niet qua strikes, maar die liep de hele tijd vooruit en heeft een takedown gescoord.
Thompson is trouwens een fucking ninja![]()
Lees dan even wat ik zeg maatquote:Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan heb je nick zijn busted face achteraf niet gezien, condit played the game en nick heeft zijn gameplan niet aangepast, veels te laat voor die td gegaan!
bij gelijk score wel ja ,maar condit outstriked diaz en dat is niet des nicks, volgens mij wilde hij er al eerder mee kappen, alleen heeft ceasar hem omgepraat omdat hij er ook zelf vet aan verdiend!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lees dan even wat ik zeg maat
Ze hebben beiden amper damage gedaan, omdat Condit de hele tijd wegliep.
Ik vond het an sich een kutgevecht, maar had hem zelf aan Nick gegeven op basis van octagoncontrol en de takedown.
Haha ja ik ook niet. Maar dat had met de ernst van de zaak te maken kennelijk, al slaat het nog steeds nergens op. Die gozer heeft ook een testicular contusion.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en herb dean dan, bij kosh waarschuwt hij alleen maar voor eyepoking en bij leeroy 1 waarschuwing en de 2de keer trekt ie 2 punten af, de moron, ik wist nog niet dat het eens kon!
Wel waarquote:Op maandag 6 februari 2012 09:51 schreef dapluiz het volgende:
Damn, rematch Overeem tegen Werdum als overeem verliest ? Battle of the knees
Hij heeft niet 1 keer Nelson gesmeekt om in ze guard te komen
Geen Diaz - Condit 2 aub, ik zie liever helemaal geen Greg Jackson vechters meer in de octagonquote:Op maandag 6 februari 2012 11:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Godverdomme wat baalde ik gisteren zeg....
Helemaal omdat mijn wedje Diaz by Submission voor mijn neus voorbij waggelde...![]()
1 minuut... al was het 1 minuut langer geweest dan had Diaz gewonnen!
Ongeloofelijk ook dat nadat Diaz die kip eindelijk te pakken had gekregen en hem zonder problemen naar de grond had gebracht dat Condit gewoon gered is geweest door de bel...
En voor wat? Voor iemand die 5 rondes lang alleen maar aan het taggen en aan het rennen is geweest? Slim vechten zeg je? Dat is geen vechten man.... dat is gewoon punten scoren op een zogenaamde schoonheids prijs.Mijn respect voor Condit is bij deze gedaalt tot vries niveau.
Ik kan de reactie van Diaz ook zeker wel begrijpen! It's all a f*ckin dirty game! Echte vechters maken het af! Diaz VS Condit 2 MOET gewoon komen! Dan leg ik zo eigenwijs weer mijn geld op Diaz by Submission! Crank that chicken neck, Diaz!!! Doe het voor MMA!!
Trust me ik geloof dat 75% van de fans liever een rematch zien tussen Diaz VS Condit dan Condit VS GSP.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geen Diaz - Condit 2 aub, ik zie liever helemaal geen Greg Jackson vechters meer in de octagon
Ja dat sowieso, Condit - GSP kijk ik ook niet denderend naar uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:44 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Trust me ik geloof dat 75% van de fans liever een rematch zien tussen Diaz VS Condit dan Condit VS GSP.
Diaz weet wat hij nu moet doen! Grijpen die kip en zo snel mogelijk submitten!
Als dit gebeurt, zou ik echt helemaal uit m'n panty schieten!quote:Op maandag 6 februari 2012 13:24 schreef incognitoomuch het volgende:
GSP pakt Condit en gaat gewoon Diaz uitdagen.
a-Where you at Nieck, a-where you at mothàr fogghàr
Kijkcijfers booming omhoog & Nick weer terug in de UFC. Krijgen we alsnog voor de kerst wat we willen..
Godver, ik wist niet dat afgelopen weekend een nieuwe serie van TUP begonquote:Op maandag 6 februari 2012 13:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Tussenstand seizoen 3 [1/10 events]
[ afbeelding ]
Had je nog een DM willen sturen maar ben het ook vergetenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:58 schreef Brawler het volgende:
[..]
Godver, ik wist niet dat afgelopen weekend een nieuwe serie van TUP begon
Nou ja, shit happens.. Had zelf ook beter moeten oplettenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Had je nog een DM willen sturen maar ben het ook vergeten
beter opletten,knuffelbeerquote:Op maandag 6 februari 2012 15:58 schreef Brawler het volgende:
[..]
Godver, ik wist niet dat afgelopen weekend een nieuwe serie van TUP begon
2 kerels die van elkaar scheiden, daar lig ik niet wakker van!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Cris 'Cyborg' Santos Separates From Evangelista 'Cyborg' Santos
Teveel testosteron bij elkaar, dat botstquote:Op maandag 6 februari 2012 19:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
2 kerels die van elkaar scheiden, daar lig ik niet wakker van!
twitter:GeorgesStPierre twitterde op maandag 06-02-2012 om 19:32:00...I still hope to meet Nick Diaz in the Octagon one day. reageer retweet
Klopt te hoge verwachtingen inderdaad en gewoon een klote afloop... Diaz zag deze niet aankomen omdat er in dit geval geen vechter maar een punten junk voor zijn neus stond. Heeft hij hopelijk hiermee een hele belangrijke les geleert zodat we in de toekomst hopelijk nog wél GSP tegenover Diaz zullen zien staan. Want dat is uiteindelijk toch wat we allemaal liever willen zien gebeuren..?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zag Incognito much al huilie doen'punten scoren en weg lopen'
GSP tegen Condit, twee puntenjunks tegen elkaar. Dat zullen veel PPV's opleveren! Dana zag zijn koffer met $$$$$$$$ voor zijn ogen verdampen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Klopt te hoge verwachtingen inderdaad en gewoon een klote afloop... Diaz zag deze niet aankomen omdat er in dit geval geen vechter maar een punten junk voor zijn neus stond. Heeft hij hopelijk hiermee een hele belangrijke les geleert zodat we in de toekomst hopelijk nog wél GSP tegenover Diaz zullen zien staan. Want dat is uiteindelijk toch wat we allemaal liever willen zien gebeuren..?
Het is sportsentertainment en pointfighters worden over het algemeen niet gewaardeerd door de fans. Kijk maar naar een Fitch. Men kijkt vanwege het onverwachte element, het spektakel en het gevecht aan gaan als de moderne gladiator. Als Condit dan geen moment de intentie heeft om het gevecht aan te gaan is boring as fuck.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
Diaz deed toch het zelfde? Op die sub attempt na.
Kijk nou naar Barao en Jorgenson, het was duidelijk dat ze elkaar niet zouden finishen, dan gaat Baroa cruisen of gewoon de stand up winnen.. hij krijgt hem niet KO (net als Werdum big country niet kon KO'en) .. zijn het dan punt fighters?
Diaz doet dit ook, hij scoort veel meer punten, soms KO'd hij iemand maar zijn stijl is gewoon mensen overwelmen met een groot volume van strikes, hij gaat niet balls out om iemand te KO'en.
Dit hoort erbij, dit is geen backyard brawl, het zijn technische fights.
Veel MMA fans komen nu heel erg over als geen finish = boring fight.
Plus.. je had veel geld op dit gevecht staan of beter gezegd op Diaz.. misschien is je beeld dan ook net wat meer getild naar Diaz
Ik snap het wel, maar daarom vraag ik me af waarom boxing zo populair is, want dat is alleen maar punten scoren en wegrennen.. Maar K1 is niet saai ook al komt er geen KO, grappling met mensen als Torres, Oleivera, Palhares etc is niet saai.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:08 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Het is sportsentertainment en pointfighters worden over het algemeen niet gewaardeerd door de fans. Kijk maar naar een Fitch. Men kijkt vanwege het onverwachte element, het spektakel en het gevecht in gaan. Als Condit dan geen moment de intentie heeft om het gevecht aan te gaan is boring as fuck
Dat ligt aan de intentie van de vechter en de fans zijn niet dom, zij zien dat. GSP had Hardy achteraf KO moeten slaan, maar hij was te voorzichtig en te calculerend. GSP wilde vooral niet verliezen in plaats van zijn plicht te doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar daarom vraag ik me af waarom boxing zo populair is, want dat is alleen maar punten scoren en wegrennen.. Maar K1 is niet saai ook al komt er geen KO, grappling met mensen als Torres, Oleivera, Palhares etc is niet saai.
En dat is het probleem met MMA, het is een sport maar ze willen het ook als entertainment zien en lijpe fights neerzetten.. maar als je fighters hebt die niet kunnen finishen of moeilijk zoals Fitch, Cruz e.d. wat moet je dan?
ik sla Dana 36x de rondte in, als hij dat flikt!quote:
Verbaast me helemaal niet.quote:
Dana wil geld verdienen, ik geef hem geen ongelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik sla Dana 36x de rondte in, als hij dat flikt!
Diaz is retired en condit will no way do a rematch, die wil zijn shot tegen GSP!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:01 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dana wil geld verdienen, ik geef hem geen ongelijk.
hardy is a can, laatste 4 fights vet verloren en zuigt nog steeds aan Lorenzo zijn pik!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
Diaz vs Hardy dangeef hem wat goede matchups. En zeg dan ja hij verloor een 'close fight' tegen de interim champ/#1 contender, en nadat hij Hardy verslaat en misschien nog 1 iemand geeft je hem een (gift) title shot..
Fans klagen redelijk maar toch wil iedereen Diaz vs GSP zien.
Als GSP pas eind 2012 op de been is dan heeft Condit geen keus.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Diaz is retired en condit will no way do a rematch, die wil zijn shot tegen GSP!
Klopt maar die clown blijft staan met Diaz en als het naar de grond gaat wordt hij gesubmit, dus een 'safe fight' voor Diaz.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hardy is a can, laatste 4 fights vet verloren en zuigt nog steeds aan Lorenzo zijn pik!
Ik heb het een deel gekeken, toen begon VI.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:21 schreef THEFXR het volgende:
fuckfuck, weer het mmahour gemist met ceasar gracie
Wie zei dat?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
"I think the judges don't like Diaz because he flips people of and talks smack in the ring so they don't like him.."
Ik vond het wel triest eigenlijk.. dat de fans wat boo'en .. tja, dronken 'fans' ..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Meesterlijk wel hoe Diaz zelfs na zijn verlies alle aandacht kon trekken met zijn uitspraak over zijn stoppen en zo de thunder van Condit steelt.
Klopt, dat ben ik helemaal met je eens!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond het wel triest eigenlijk.. dat de fans wat boo'en .. tja, dronken 'fans' ..
Maar bij de post fight press, niemand klapte, niemand die echt geïnteresseerd was in Condit.
Mee eens. Het zal altijd een discussie blijven of hij terecht won of niet maar hij is gewoon interim UFC champ en dat is een enorme prestatie. Ook dat gezeik waar hij continu doorheen moest met het al dan niet vechten tegen GSP voor de titel, hij zeurt niet en blijft hard werken om zijn doel te bereiken. Een applausje is wel het minst dat ze hem konden geven bij de presser.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond het wel triest eigenlijk.. dat de fans wat boo'en .. tja, dronken 'fans' ..
Maar bij de post fight press, niemand klapte, niemand die echt geïnteresseerd was in Condit.
Ligt aan GSP's herstel. Als hij pas eind 2012 weer kan vechten dan móet Condit een keer tussendoor vechten. En Dana & Co hebben heel wat poen dat ze voor Condits neus kunnen schuiven om die rematch te laten gebeuren.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:18 schreef Lesnar het volgende:
En ja hoor, het kamp Condit heeft officieel gereageerd, er komt geen rematch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |