Hij is erquote:Op zondag 5 februari 2012 06:05 schreef THEFXR het volgende:
nou de gouden vraag, is GSP in tha house? were are you, george
Het is where en ja, want gisteren deed hij Q&Aquote:Op zondag 5 februari 2012 06:05 schreef THEFXR het volgende:
nou de gouden vraag, is GSP in tha house? were are you, george
6 maanden opbouwquote:Op zondag 5 februari 2012 06:06 schreef Sinji het volgende:
Diaz, beter doe je
Want GSP vs Diaz wordt epic
quote:Op zondag 5 februari 2012 06:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het is where en ja, want gisteren deed hij Q&A
quote:
yessss, no casual fan! en dronken is geilquote:Op zondag 5 februari 2012 06:11 schreef Jajong het volgende:
ZOMG het is fucking 6:11 mn chick is net terug van uitgaan met der zatte bek en die gaat nu pitten. En ik zit hier nog als een degenerate mongol.
quote:Op zondag 5 februari 2012 06:11 schreef Jajong het volgende:
ZOMG het is fucking 6:11 mn chick is net terug van uitgaan met der zatte bek en die gaat nu pitten. En ik zit hier nog als een degenerate mongol.
diaz is ook wec champquote:Op zondag 5 februari 2012 06:13 schreef Cardizzle14 het volgende:
stel dat condit en bendo winnen, dan zijn er gewoon 4 wec champs, zou ook sick zijn
quote:Op zondag 5 februari 2012 06:35 schreef THEFXR het volgende:
nick staat 1 ronde achter,hij moet voor de sub gaan!
Klopt, dat vergat ik even. Leuk gevecht btwquote:Op zondag 5 februari 2012 06:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
diaz is ook wec champ
en only diaz is de coolste.
lol. Dit ja. Maar wel slim, want Diaz is alleen écht gevaarlijk voor Condit tegen de cagequote:Op zondag 5 februari 2012 06:42 schreef Jajong het volgende:
Condit heeft zeker ook triatlons getraind, want rennen kan ie zeker. Zzzz echt weer zo'n Greg Jackson strategie hoor.
Tja, het werkt welquote:Op zondag 5 februari 2012 06:42 schreef Jajong het volgende:
Condit heeft zeker ook triatlons getraind, want rennen kan ie zeker. Zzzz echt weer zo'n Greg Jackson strategie hoor.
Hier hetzelfde, maar het is echt heel erg close.quote:Op zondag 5 februari 2012 06:48 schreef Jajong het volgende:
Pffff. Ik denk Diaz Diaz Condit Condit Diaz is hoe ik 't heb.
Blijft cool hoe Rogan dat altijd direct doorheeft.quote:Op zondag 5 februari 2012 06:49 schreef Jajong het volgende:
Coole set-up die hij probeerde voor die armbar van backmount trouwens, die ga ik proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |