Tja, zo is dat met huren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:06 schreef golfer het volgende:
Het viel me uiteindelijk erg mee wat ze er voor die eigenaresse van gemaakt hebben.
Die lacht zich helemaaal rot omdat het natuurlijk na verloop van tijd uit de verhuur gaat en gewoon weer bij haar blijft.
Dan kunnen ze een kamer bij haar hurenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:07 schreef datisstom het volgende:
Maar wat is de bedoeling aan het eind van die 4 jaar dan?
Dan kan ze van ze af. Trouwens tussendoor ook, begreep ik. Met een opzegtermijn van een half jaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:07 schreef datisstom het volgende:
Maar wat is de bedoeling aan het eind van die 4 jaar dan?
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zit nu te kijken maar dat wOrdt niks
Spinnen ook niet.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:33 schreef FoXje het volgende:
Waarom werd die bijenkorf zo gemold dan? Bijen doen niets ...
Des te knapper dus dat het ze wel gelukt is en al in het eerste jaar quitte hebben kunnen spelen zonder hun reserves aan te spreken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan er gewoon een checklist op uit vOeren
Spreek je de taal
Ken je de cultuur
Heb je een business plan
Heb je voldoende financiële middelen
Heb je ervaring in de business
5 keer nee
En jij gelooft dat in dat soort landen de andere middenstanders wel altijd alle papieren vanaf dag 1 in orde hebben?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat geloof je zelf?
Nog een
Zijn de papieren in orde
Weer een nee
Dan kun je "Ken je de cultuur" dus in ieder geval afvinken.quote:
Waarom zou ik ze niet geloven als ze zelf dit schrijven:quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat geloof je zelf?
Nog een
Zijn de papieren in orde
Weer een nee
Zou zeggen denk zelf effe naquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zou ik ze niet geloven als ze zelf dit schrijven:
Ik vertrek #30: Si, si.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |