SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Had gekund, maar werd te laat, ga morgen wel en dan extra-lang.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rosmalen nog kunnen bereiken?
Neequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Rosmalen nog kunnen bereiken?
Oh alsnog goed gekomen dan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had gekund, maar werd te laat, ga morgen wel en dan extra-lang.
De trein reed wel.quote:
Precies. Ga je nog uit vanavond of toch maar even een avondje uitbrakken op de bank van de afgelopen 2 dagen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh alsnog goed gekomen dan.
Blijf gewoon thuis. Jij nog wel plannen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies. Ga je nog uit vanavond of toch maar even een avondje uitbrakken op de bank van de afgelopen 2 dagen?
Nee, plan was óf naar Rosmalen óf thuis blijven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Blijf gewoon thuis. Jij nog wel plannen?
Weet je in ieder geval dat een van de twee doorgaatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, plan was óf naar Rosmalen óf thuis blijven.
True.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval dat een van de twee doorgaat
Is je cijfer van je tentamen al binnen?
Echdt hè, kudtsneeuw.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef DeJori het volgende:
Mijn slaaptekort is groot. Ik was pas na tweeën wakker, en ik zit nu alweer bijna te slapen
En verdomme, het is hier in Nederland echt niet normaal koudt.
Echt is zonder d.quote:
quote:
Figuurlijk. Als een rustig, kabbelend beekje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
kabbelend
1) Met zachte golfslag
Een topic met zachte golfslag
Neuh, je bent maar 39340 keer genoemd in het topic.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:22 schreef DeJori het volgende:
Hebben jullie nog aan mij gedacht afgelopen week, toen ik in de zon onder een palmboom zat en jullie in kou zaten?
Ja wist ik wel. Stond daar alleen zo apart.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Figuurlijk. Als een rustig, kabbelend beekje.
Iedere keer en telkens kreeg ik het dan warm. Handig wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:22 schreef DeJori het volgende:
Hebben jullie nog aan mij gedacht afgelopen week, toen ik in de zon onder een palmboom zat en jullie in kou zaten?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja wist ik wel. Stond daar alleen zo apart.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iedere keer en telkens kreeg ik het dan warm. Handig wel.
Ik bedoelde specifiek in de kou. Ik wil graag verhalen over afgunst en jaloeziequote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Neuh, je bent maar 39340 keer genoemd in het topic.Of bedoel je specifiek aan jou denken toen we in de kou stonden?
Dat effect heb ik nu eenmaalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iedere keer en telkens kreeg ik het dan warm. Handig wel.
Ik was heel jaloers op alle mensen die niet met de trein moesten gisteren, vooral door de kou. Uren verkleumen op stations.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik bedoelde specifiek in de kou. Ik wil graag verhalen over afgunst en jaloezie
[..]
Dat effect heb ik nu eenmaal
Hoefde ik nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik was heel jaloers op alle mensen die niet met de trein moesten gisteren.
Valt nog mee dan inderdaad!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoefde ik nietAlleen met het vliegtuig. Denk je er bijna te zijn, sta je op de polderbaan. Dan moet je dus nog 3 uur taxieën naar de gate, waarna er nog geen man met pingpongbatjes staat
We hadden echter maar een uurtje vertraging, wat een hele opluchting was. Alle vluchten uit Madrid waren namelijk gecanceled.
Wij gunnen dat jou toch gewoonquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik bedoelde specifiek in de kou. Ik wil graag verhalen over afgunst en jaloezie
[..]
Dat effect heb ik nu eenmaal
Dat duurde bij mij eens 1.5 uurquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoefde ik nietAlleen met het vliegtuig. Denk je er bijna te zijn, sta je op de polderbaan. Dan moet je dus nog 3 uur taxieën naar de gate, waarna er nog geen man met pingpongbatjes staat
We hadden echter maar een uurtje vertraging, wat een hele opluchting was. Alle vluchten uit Madrid waren namelijk gecanceled.
Het was gelukkig niet zo langquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat duurde bij mij eens 1.5 uur
Nieuw plan: we houden een fokmeet in Moskou!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:20 schreef Muisraket het volgende:
Nooooo mijn laatste tentamen midden in Rock Werchter. Nieuwe vakantieplannen zoeken dan maar.
Van te voren gewoon leren voor leven en dan toch naar dat festival gaan whoop!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:20 schreef Muisraket het volgende:
Nooooo mijn laatste tentamen midden in Rock Werchter. Nieuwe vakantieplannen zoeken dan maar.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nieuw plan: we houden een fokmeet in Moskou!
Lieve schat, de dag dat ik mijn tentamen moet maken is op een dag midden in dat festival en aangezien het te maken heeft met statistiek heb ik ook niet zoiets van 'mweh, die maak ik volgend jaar wel tijdens een her'.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van te voren gewoon leren voor leven en dan toch naar dat festival gaan whoop!
Heel slecht, maar hij blijft leuk.quote:
Maar valt het niet te combineren ofzo?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lieve schat, de dag dat ik mijn tentamen moet maken is op een dag midden in dat festival en aangezien het te maken heeft met statistiek heb ik ook niet zoiets van 'mweh, die maak ik volgend jaar wel tijdens een her'.
Nja, ik kan altijd nog 2 dagen gaan, maar dat vind ik net iets te weinig vakantie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar valt het niet te combineren ofzo?
Dat is toch gewoon in Nederland toch? Gewoon daar heen gaan en dan sochtends trein naar school, tentamen maken, trein terug en verder van je vakantie genieten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nja, ik kan altijd nog 2 dagen gaan, maar dat vind ik net iets te weinig vakantie.Wat nu geen optie is aangezien van de huidige line-up alleen de bands die op de dag van mijn tentamen en de dag daarvoor boeiend zijn.
Nee, net over de grens.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon in Nederland toch? Gewoon daar heen gaan en dan sochtends trein naar school, tentamen maken, trein terug en verder van je vakantie genieten.![]()
Die clip is niet om aan te zien.quote:
Haha nee praktisch is anders, wel zonde als je er nu niet heen kan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, net over de grens.En weet niet of dat zo praktisch is.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die clip is niet om aan te zien.
Bleef kijken tot het moment dat Drake te zien zou zijn maar die paar seconden was niet de moeite.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:00 schreef DigitalGirl het volgende:
Ok ok waarschijnlijk kun jij veel beter dansen... clipje????
quote:
quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Sommige kicken op zo'n ass echt ongelofelijk.
Bitch please.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:09 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]altijd zo burgerlijke bekrompen
100 euro per filmpje hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou goed dan stuur maar via DM. Ben benieuwd!
lolwhut?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef Kutstudent het volgende:
Tuxx zit tegenwoordig in het tilburg topic zo te zien.
Staat me iets van bij dat ze daar vroeger woonde.quote:
Omdat je een kloon van tuxx bent.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat ze daar vroeger woonde.
Hell waarom weet ik dit
Zou Tux willen.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat je een kloon van tuxx bent.
Wiequote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ga naar Kasabian concert
Oke danquote:Op zondag 5 februari 2012 19:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Weet ik veel mijn maten zeggen dat altijd klinkt wel grappig :p :p xd xd
Serieus?!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Trouwens butsers, ik heb met die chick gepraat [ afbeelding ]
En??quote:Op zondag 5 februari 2012 19:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Trouwens butsers, ik heb met die chick gepraat [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het ging zo, ik sprak haar aan, vroeg haar naam enzo, blijkt ze een vriend te hebben.Nee fuck serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het ging zo, ik sprak haar aan, vroeg haar naam enzo, blijkt ze een vriend te hebben.Niet! Grapje he?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Jongeeeeeeeeeeeeee ga met haar praten serieus!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee heb haar nog niet aangesproken daar faal ik in
Oké, ik kom naar jouw school en dan spreek ik haar wel aan. En dan stuur ik je later het filmpje van mij en haar op de wc.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee heb haar nog niet aangesproken daar faal ik in
O.a. zijn leven jaquote:Op zondag 5 februari 2012 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
En al heeft ze een vriend. Of vriendin.Alles kan kapot!
Ik moest best hardop lachenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oké, ik kom naar jouw school en dan spreek ik haar wel aan. En dan stuur ik je later het filmpje van mij en haar op de wc.
xx kk
Helemaal niet. Dan komt de fok knokploeg enzulks.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 19:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik wil wel snel weer die chillsessie zetten in de terminus
Ik ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik wil wel snel weer die chillsessie zetten in de terminus
Nee, stappen daten met m'n chicks harem.quote:
Dag DJ.quote:
Hoe is het daar?quote:
Ik mag niet zitten op de plek waar Nanahara in het begin van de film wel mocht zittenquote:
Ik weet dat je het over BR hebt, maar daar blijft het ook bijquote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik mag niet zitten op de plek waar Nanahara in het begin van de film wel mocht zitten
Hij zat in een grot.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik weet dat je het over BR hebt, maar daar blijft het ook bij
quote:
Nee daarvoor ben ik niet goed genoeg.quote:
Ik vind er ook niets goeds aan.quote:
Nee ik vind het om te janken, kutzooi!quote:
Jankerdquote:Op zondag 5 februari 2012 21:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ik vind het om te janken, kutzooi!
Er fonkelt niet veel meer aan.quote:
Is de vaseline op dan?quote:
Wacht maar totdat mijn vuist in jouw fonkelende grot verdwijnt.quote:
Samen met die van KK.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wacht maar totdat mijn vuist in jouw fonkelende grot verdwijnt.
Ene E.B. uit N. bood me 3 potten aan als ik er eentje met hem zou delen.quote:
Karig aanbod, ik denk dat je er wel 5 kan krijgen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ene E.B. uit N. bood me 3 potten aan als ik er eentje met hem zou delen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wacht maar totdat mijn vuist in jouw fonkelende grot verdwijnt.
Wel towerbridgen dan hequote:
Na de vorige keer niet meer.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Karig aanbod, ik denk dat je er wel 5 kan krijgen.
En elkaar dan halverwege aankijken en highfiven.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
[..]
Wel towerbridgen dan he_!
Zaad van een maat kan gewoon kwaad.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En elkaar dan halverwege aankijken en highfiven.
Zaad in een maat is het ware kwaad.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zaad van een maat kan gewoon kwaad.
Op een maat danquote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zaad in een maat is het ware kwaad.
xx Mohammed
Waar wil je heen met dit gesprek?quote:
Delft.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar wil je heen met dit gesprek?
Was die quote niet:quote:Op zondag 5 februari 2012 21:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zaad in een maat is het ware kwaad.
xx Mohammed
Behalve als de politie je filmpjes vindt.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was die quote niet:
Zaad in een kind is je beste vrind.
Dat was 'm!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Behalve als de politie je filmpjes vindt.
Sinds wanneer heb jij zo'n uitgebreide kennis over de uitspraken van mohammed?quote:
Mr en ik moesten hard huillachen. En dat doen we zelden. Huldequote:
Da's heel makkelijk nu ik beter ben geworden om dingen te bekijken vanuit het standpunt van een 44 jarige pedofiel.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zo'n uitgebreide kennis over de uitspraken van mohammed?
Noujaquote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mr en ik moesten hard huillachen. En dat doen we zelden. Hulde
Komt omdat we te druk bezig zijn met andere dingen.quote:
45quote:Op zondag 5 februari 2012 21:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's heel makkelijk nu ik beter ben geworden om dingen te bekijken vanuit het standpunt van een 44 jarige pedofiel.
Zal niks interessants zijnquote:Op zondag 5 februari 2012 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt omdat we te druk bezig zijn met andere dingen.
Doelde niet op je vader maar op een zandmannetje, een muzelman.quote:
Ah, vandaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doelde niet op je vader maar op een zandmannetje, een muzelman.
Niet haten, je mag de volgende keer wel in het midden.quote:
quote:
Ik vond het al vreemd, aangezien hij op 22 jaar oude jongens valt.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doelde niet op je vader maar op een zandmannetje, een muzelman.
haphaphapquote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet haten, je mag de volgende keer wel in het midden.
Laat me raden, halverwege september verandert z'n smaak naar 23 jarige jongens??quote:Op zondag 5 februari 2012 21:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd, aangezien hij op 22 jaar oude jongens valt.
Eerder slikslikslikquote:
Jupquote:Op zondag 5 februari 2012 21:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Laat me raden, halverwege september verandert z'n smaak naar 23 jarige jongens??
I lol'dquote:
Nastrovje!quote:
Nee maar ik ben ook sloom dus in mijn hoofd gaat facebook normaal.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:11 schreef DeJori het volgende:
Facebook is erg traag vandaag, hebben jullie daar ook last van?
Nee...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Morgen weer maandag, is toch niet normaal?
Holy shit zo vroegquote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee...Moet om kwart voor 5 beginnen
laat. Da's echt fucked.quote:
Lag er uit jaquote:Op zondag 5 februari 2012 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh ik dacht kwart voor vijf in de ochtend. Op je werk ofzo.
Fok deed het net niet.
Nice!quote:Op zondag 5 februari 2012 19:28 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ga naar Kasabian concert
Ah dat is wel kutquote:Op zondag 5 februari 2012 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lag er uit ja's avonds is echt kut
Kan nooit mee eten thuis
Jeej je bent veilig thuisquote:
quote:
quote:
Slaap lekker.quote:
Jep, heb moeten lopen. Mijn voeten.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jeej je bent veilig thuisheb net mn opdrachten afgeraffeld
Fijne avond!quote:
Ogermquote:Op zondag 5 februari 2012 23:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jep, heb moeten lopen. Mijn voeten.En de deadline is uitgesteld naar morgen, HELL YEAH!
Haha ook dat, maar vooral de afstand etc.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ogermsamen lopen is een stuk leuker he?
Kom wel keertje naar Vught met de treinquote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha ook dat, maar vooral de afstand etc.Ben er ook vantussen, fijne avond nog iedereen!
Barrie, wa bende vruug!quote:
mijn penis moet huilenquote:
I lol'dquote:
quote:
Ook goed.quote:
Nope, komt waarschijnlijk morgen. Ben je naar je stage geweest vandaag? Zo ja, ging het goed?quote:
Ah jammer dat het zolang duurtquote:Op maandag 6 februari 2012 19:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, komt waarschijnlijk morgen. Ben je naar je stage geweest vandaag? Zo ja, ging het goed?
Nice!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah jammer dat het zolang duurtDie man/vrouw heeft gewoon moeite om zo'n goed cijfer te berekenen natuurlijk.
Ja ging kei goed. Vind het echt leuk, lange dagen maar 1000 keer beter als school.
Nicequote:Op maandag 6 februari 2012 19:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah jammer dat het zolang duurtDie man/vrouw heeft gewoon moeite om zo'n goed cijfer te berekenen natuurlijk.
Ja ging kei goed. Vind het echt leuk, lange dagen maar 1000 keer beter als school.
Somsquote:Op maandag 6 februari 2012 20:00 schreef Muisraket het volgende:
Gaan we echt alleen nog maar 'goedemorgen' zeggen in dit topic?
Goed hoor! Gezellig geweest op school (garpje)quote:
Ja 6 uur opstaan is best kut en vroeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nicega je daarom zo vroeg naar bed elke keer?
Ja, net gegetenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja 6 uur opstaan is best kut en vroeg.
Weer klaar met school?
Kei laatquote:Op maandag 6 februari 2012 20:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, net gegeten![]()
En met dat eerste ben ik t eens
Laat eten bevalt me wel. En is laat jaquote:
Zijn al die uren eigenlijk verplicht?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Laat eten bevalt me wel. En is laat ja
Nee, kan de hele week vrij zijn als ik wil.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zijn al die uren eigenlijk verplicht?
Maarja dat is ook zoiets zekerquote:Op maandag 6 februari 2012 20:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, kan de hele week vrij zijn als ik wil.
Dan haal ik mn tentamens niet!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maarja dat is ook zoiets zeker
NEVER!!!quote:
Alsof ik t zover laat komen.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef DeJori het volgende:
BDH heeft al succesvol achter tuxxx aan gezeten. Of snap ik het nu verkeerd?
Gastquote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef DeJori het volgende:
Ja.quote:
Waarom?quote:
Doggy of bedoel je iets anders?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef DeJori het volgende:
Alsof hij die details weet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doggy of bedoel je iets anders?
Alleen in mn hart.quote:
Omdat die opmerking scherp was.quote:
...terwijl je bezig was met ST? Lekker dan.quote:
Ja ok.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat die opmerking scherp was.
[..]
...terwijl je bezig was met ST? Lekker dan.
Mental image.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ok.en hij was niet in mn hart maar in mn reet.
Maak jij een goeie.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mental image.
En lieve kinders, kunnen we één keer géén slechte seksgrappen maken? Kthnxbai.
Hij niet fysiek, alleen een opgevouwen pasfotoquote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mental image.
En lieve kinders, kunnen we één keer géén slechte seksgrappen maken? Kthnxbai.
Nog steeds: mental image.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij niet fysiek, alleen een opgevouwen pasfoto![]()
En dat kan, maar jij lachte ook
Zucht. Waar wil je t over hebben?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nog steeds: mental image.En niet bij die laatste hoor.
Een ander onderwerp, maakt me weinig uit wat.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht. Waar wil je t over hebben?
Bruine bonen?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een ander onderwerp, maakt me weinig uit wat.
quote:
Wat nou?quote:
Appelmoes?! Groeit naast de puree!quote:
Wtf?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Appelmoes?! Groeit naast de puree!
Jeudgsentiment.
Waarom moest ik hardop lachenquote:
Omdat die grap geniaal is!quote:
Nou reuzequote:
Dit.quote:
Gadverdamme, statistiek krijgen wij deze periode ook. Dat is van die vieze alfa-wiskundequote:Op maandag 6 februari 2012 20:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit.
En ik ga maar eens aan opdrachten werken die te maken hebben met de verkeerde takken van wiskunde: statistiek en zo.![]()
Sowieso wiskundequote:Op maandag 6 februari 2012 20:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit.
En ik ga maar eens aan opdrachten werken die te maken hebben met de verkeerde takken van wiskunde: statistiek en zo.![]()
Alfa-wiskunde als in economische wiskunde =quote:Op maandag 6 februari 2012 20:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gadverdamme, statistiek krijgen wij deze periode ook. Dat is van die vieze alfa-wiskunde
Moet je eens economie doenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gadverdamme, statistiek krijgen wij deze periode ook. Dat is van die vieze alfa-wiskunde
Ik heet geen schat!quote:
Ik weet niet hoe ik hierop moet reagerenquote:
Kan ik echt niet tegen, sorry.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren
Ik houdt al helemaal niet van economische wiksunde, liefje. Doe mij maar gewoon lineaire algebraquote:Op maandag 6 februari 2012 20:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alfa-wiskunde als in economische wiskunde =. Alfa-wiskunde als in statistiek.
Bèta-wiskunde als in hoeken berekenen.
AAARGGGH wéér een extra t, waar háál je ze vandaan?!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik houdt al helemaal niet van economische wiksunde, liefje. Doe mij maar gewoon lineaire algebra![]()
Economen kunnen niet wiskundenen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan ik echt niet tegen, sorry.Ga nu echt. xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |