Volgens mij is die al een keer voorbij gekomen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:15 schreef H-D het volgende:
[..]
Idd![]()
Eigenlijk had het een klassieker moeten zijn...Blaauboer/Berlips ofzo
Ik hou van die oude arrestenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:43 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Volgens mij is die al een keer voorbij gekomen...
Aangezien ik voor de tweede keer Goederenrecht moet doen, schoten mij de ontharende lesbiënnes weer te binnen
Ik heb mijn P al gehaald en ik zit dus in mijn tweede jaar. Op de EUR is dit een 3e jaarsvak, maar doordat ik vorig Staatsrecht heb gehaald dacht ik even om een poging bij Bestuursrecht te wagen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Krijg je dan ook pas laat in de studie.... bij ons was dat een 1e jaarsvak... Je hebt je P toch al?
Maar je krijgt op de EUR dus pas voor het eerst Bestuursrecht in het 3e jaar?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb mijn P al gehaald en ik zit dus in mijn tweede jaar. Op de EUR is dit een 3e jaarsvak, maar doordat ik vorig Staatsrecht heb gehaald dacht ik even om een poging bij Bestuursrecht te wagen.
Ook dan kun je rechten studeren, zat mensen die daarom rechten zijn gaan studerenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga 17 feb naar een open dag voor een drietal rechtenstudies aan de RuG. Hopelijk is dit iets voor mij, anders weet ik echt niet meer wat ik moet gaan studeren volgend jaar..
In dat geval is Rechten de perfecte studie voor jou!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga 17 feb naar een open dag voor een drietal rechtenstudies aan de RuG. Hopelijk is dit iets voor mij, anders weet ik echt niet meer wat ik moet gaan studeren volgend jaar..
Lol het was ook wel echt een open deurquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
In dat geval is Rechten de perfecte studie voor jou!!
Edit: simulpost![]()
Misschien omdat Rechten ook niet zoveel beslag legt op je tijd ofzo als sommige andere studies, en je dan nog tijd genoeg hebt om andere dingen te doen/na te denken over je toekomst.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toch wel raar dat mensen dan op Rechten uitkomen en niet bijvoorbeeld op economie of sociologie...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar je krijgt op de EUR dus pas voor het eerst Bestuursrecht in het 3e jaar?
Zelf vond ik Arbeidsrecht best makkelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef DanielBackward het volgende:
Welk rechtsgebied vindt iedereen over t algemeen makkelijk te behalen?
Goederenrecht of Huwelijksvermogensrecht. Was allebei niet zo moeilijk vond ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef DanielBackward het volgende:
Welk rechtsgebied vindt iedereen over t algemeen makkelijk te behalen?
Rechtsgeleerdheidquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef H-D het volgende:
[..]
Ook dan kun je rechten studeren, zat mensen die daarom rechten zijn gaan studeren![]()
Nee sorry flauw, welke 3 studies ga je kijken?
Ik vond goederenrecht juist het moeilijkste vak.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Goederenrecht of Huwelijksvermogensrecht. Was allebei niet zo moeilijk vond ik
Okeequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid
Fiscaal recht
Recht en bestuur
en dan nog Sociale geografie en planologie.
Volgens mij zijn de studies in het eerste jaar veelal hetzelfde (?) maar ik ben wel benieuwd wat ze gaan vertellen.
Burgerlijk I? Dat was echt zo leukquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond goederenrecht juist het moeilijkste vak.
Jahoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:57 schreef H-D het volgende:
[..]
Okeeben benieuwd wat je ervan vindt...post je dat dan weer hier?
Duurde wel een tijdje voordat ik bepaalde dingen doorhad.quote:
Ja, Nederlands Recht heette dat voorheen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef Paxcon het volgende:
Even voor de zekerheid: met rechtsgeleerdheid bedoelt men toch gewoon de studie ''rechten''?
Ongelofelijkquote:
Maak je niet druk... hoef je echt niet te doen. Je kunt ook gewoon uitzoekwerk doen en juridische adviezen schrijven. Je hebt teveel vooroordelen...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Wat zijn jullie eigenlijk van plan te worden later? Rechten lijkt me best interessant maar ik heb echt geen zin om criminelen vrij te moeten pleiten, of andere moreel verwerpelijke dingen..
Ik twijfel nog tussen advocaat of belastingadviseur.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Wat zijn jullie eigenlijk van plan te worden later? Rechten lijkt me best interessant maar ik heb echt geen zin om criminelen vrij te moeten pleiten, of andere moreel verwerpelijke dingen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Dat hoef je echt niet te doen hoor...rechten is veel meer dan alleen strafrecht;)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Bartels is een baas! Steneker ook trouwensquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Duurde wel een tijdje voordat ik bepaalde dingen doorhad.Maar ik vond het ook een leuk vak, ja. Bartels.
Ergens vind ik het wel lekker rustig zoquote:Op zondag 5 februari 2012 01:49 schreef Tchock het volgende:
Morgen start nieuwe semester, moet/mag ik er weer tegenaan
Ik vind het niet erg. Ben al sinds 16 december niet op de faculteit geweestquote:Op zondag 5 februari 2012 02:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel lekker rustig zo
Dan heb je toch nog een fiscaaltechnische vakken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen advocaat of belastingadviseur.
Hoi trouwens, Ik ben Jeroen en 1ste jaars fiscaal recht aan de UvA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |