De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
you wish. ik heb hj. ijskoud.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef Joysa het volgende: [..] Je bent gewoon jaloers.. Zo dan maar: [ afbeelding ]
Welcome to the jungle.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:44 schreef dawg het volgende:
you know where you are? you're in the jungle baby!
Ja ik heb ook HJ, ligt nu buitenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
you wish. ik heb hj. ijskoud.toch bedankt.
Wat drink jij dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nooit die liefde begrepen eigenlijk.
Oei, ik ken haar niet hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is wel haar middle name ja
Woah die post had ik heul niet gelezen.quote:
De enige liefde voor bier is dan ook dat er alcohol in zit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De eerste 10 bier na een avond hard werkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
De enige liefde voor bier is dan ook dat er alcohol in zit.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je overschakelt naar de whisky?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef clevy het volgende:
paar bier is prima maar daarna is het teveel vocht voor de alcohol bijdrage
ja of een mix.. en wat shotsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je overschakelt naar de whisky?
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je overschakelt naar de whisky?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef xFriendx het volgende:
Was het maar weer 15-20 graden, weer hoog tijd om op een terras te kunnen hangen
Nou, dat is reden 1 om met me te trouwen. Ik vind cassis afschuwelijk goor, dus ik drink nooit het laatste beetje cassis op.quote:
Waarom drink je dan het hele glas minus het laatste beetje wél op?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dat is reden 1 om met me te trouwen. Ik vind cassis afschuwelijk goor, dus ik drink nooit het laatste beetje cassis op.
Omdat ik van plagen hou, maar niet gemeen ben.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom drink je dan het hele glas minus het laatste beetje wél op?
en arrogant. pas maar op dat je niet naast je schoenen gaat lopen als je hakken draagt, want dan val je.quote:
Ging jij niet weg?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:59 schreef dawg het volgende:
[..]
en arrogant. pas maar op dat je niet naast je schoenen gaat lopen als je hakken draagt, want dan val je.
Ik heb niet 2 ouders.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
moet jij niet gezellig met je ouders op de bank tv kijken?
quote:
Niet eens delen met mijquote:
ach.. dat ze d'r bier niet deelt wil niet zeggen dat ze alles voor zichzelf houdtquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier moet ik altijd aan denken bij zomer. Vooral veel buiten kunnen zijn.
dat biedt perspectiefquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:13 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. dat ze d'r bier niet deelt wil niet zeggen dat ze alles voor zichzelf houdt
Ja die vind ik niet zo leuk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat je dan niet summertime noemt.
Gratis bier?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:24 schreef madsaus het volgende:
[..]
Het is mijn bier, waarvan jij er best eentje mag hebben
Vanwaar die naam?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:24 schreef madsaus het volgende:
[..]
Wattt... is toch een hiphop zomer klassieker.quote:
Waar kan ik dat biertje komen halen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:24 schreef madsaus het volgende:
[..]
en tieten?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wattt... is toch een hiphop zomer klassieker.
Vooruit nog een eentje om het af te leren.
Hmz, je woont niet verquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:30 schreef Partingglass het volgende:
Heb ook nog twee bakken bier staan hier. grolsch en alfa kan je nog kiezen haha
Ja daag, ik ga niet in de kou zitten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:34 schreef Partingglass het volgende:
dan kun je snel hier zijn dus hahaha. Neem wel een trui mee volgens mij is mijn cv ketel rip
Is een beetje in dezelfde trend als dit, lekker fout.quote:
Al die meisjes die vroeger verliefd waren op Peter Andrequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is een beetje in dezelfde trend als dit, lekker fout.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Is een beetje in dezelfde trend als dit, lekker fout.
Jij snapt het!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:36 schreef Partingglass het volgende:
ik kan het bier ook meenemen naar jou
Ze hadden allemaal een Peter Andre agendaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Al die meisjes die vroeger verliefd waren op Peter Andre
Waar moet ik ergens zijn?quote:
Het plaatsje in de gemeente Venlo maar dan de goede kant van de maasquote:
Limboland?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het plaatsje in de gemeente Venlo maar dan de goede kant van de maas
Weet ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:45 schreef Partingglass het volgende:
Dat is idd maar een heel klein stukje vanuit mij.
Hmm, allebei wel goedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:47 schreef Partingglass het volgende:
wat heb je liever Grolsch of Alfa?
Tof en ook in Zuid Afrikaanquote:
En zijn even domquote:
hier bier en plezierquote:
Niet zeggen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dat is een vraag waarop de wetenschap nog steeds geen antwoord heeftquote:
Cool, wat speel je voor muziek en instrument?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:09 schreef Partingglass het volgende:
aha nog ooit eens in de binnenstad moeten optreden gezellig plaatsje
hij wil joysa op z'n fluit laten spelen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool, wat speel je voor muziek en instrument?
Dat willen we allemaal wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:13 schreef clevy het volgende:
[..]
hij wil joysa op z'n fluit laten spelen?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:13 schreef clevy het volgende:
[..]
hij wil joysa op z'n fluit laten spelen?
Waar niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef Partingglass het volgende:
Je bent populair hier Joysa merk ik.
Oh zo nee dat is niets voor mij dat festivalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:16 schreef Partingglass het volgende:
@ tijnbrein, Ik speel basgitaar in een iersefolkband. We hebben met de vorige band op big rivers gespeeld. Erg leuk vind ik dat altijd. Ook een paar keer zo heen geweest.
@clevy, nee hoor aanbod was biertje doen.
Niet bij mijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:19 schreef Partingglass het volgende:
Je bent populair hier Joysa merk ik.
We hebben het hier wel over DE Joysa he..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef Partingglass het volgende:
Moet toch wel een heel bijzondere vrouw zijn als ze zo geliefd is overal.
Ik vond het wel lachen al vond ik die kralenkettingen en die zwik beetjes overdreven. Podium met de folk en andere alternatieve muziek stond/staat aan de rand van de binnenstad dus weinig last van de massa.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zo nee dat is niets voor mij dat festival
En dat maakt je leuk? Omdat?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over DE Joysa he..
Krijg het in de gaten ja. Tis niet zo maar een Joysaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over DE Joysa he..
Jij bent de zuurpruim van het geheel?quote:
Het is een tyfuslijer die ik *PIEEEEEEEEP*quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:22 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Jij bent de zuurpruim van het geheel?
Oh dat is wel leuk danquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik vond het wel lachen al vond ik die kralenkettingen en die zwik beetjes overdreven. Podium met de folk en andere alternatieve muziek stond/staat aan de rand van de binnenstad dus weinig last van de massa.
Haat? Dood wil? Kom meid zeg hetquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is een tyfuslijer die ik *PIEEEEEEEEP*
als ik dat zeg word ik geband
Dan doe maar niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is een tyfuslijer die ik *PIEEEEEEEEP*
als ik dat zeg word ik geband
Nee hoor op jou ben ik ook nog niet gesprongenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef twi het volgende:
[..]
Raar, normaal spring je op alles wat los en vast zit.
Elke groepering heeft een ultieme kneus nodig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:22 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Jij bent de zuurpruim van het geheel?
En ik dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke groepering heeft een ultieme kneus nodig.
Zo iemand die het moraal omlaag haalt, maar wel zorg draagt voor de eigendunk die mensen hebben.
1 blik op deze jongen, en je voelt jezelf een adonis die zijn gelijke niet kent.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke groepering heeft een ultieme kneus nodig.
Zo iemand die het moraal omlaag haalt, maar wel zorg draagt voor de eigendunk die mensen hebben.
1 blik op deze jongen, en je voelt jezelf een adonis die zijn gelijke niet kent.
Ja, ik mag hem wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:27 schreef Partingglass het volgende:
dus eigenlijk moeten we hem daarvoor dankbaar zijn?
Oh gelukkig ik ben nog ergens goed voorquote:
zo frigide dat je geen eigen warmte produceert?quote:
Bij wijze vanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef clevy het volgende:
[..]
zo frigide dat je geen eigen warmte produceert?
13 graden is dan ook wel erg koud!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef Partingglass het volgende:
ben warm van mezelf ik heb het nagenoeg nooit koud.
sorry schat.. inkoppers kan ik slecht laten liggen.quote:
Dat klinkt beterquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef clevy het volgende:
[..]
sorry schat.. inkoppers kan ik slecht laten liggen.
er zijn er vast genoeg die je warm willen knuffelen
Voor jou zou ik het hier ook 20 makenquote:
Dat is fijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:38 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Voor jou zou ik het hier ook 20 maken
Haha ga nou niet zo doen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Het schijnt een landelijk probleem te zijn. Maar pin me er niet op vast.
Volgens mij is het gewoon waarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef clevy het volgende:
[..]
sorry schat.. inkoppers kan ik slecht laten liggen.
er zijn er vast genoeg die je warm willen knuffelen
Ja. Wen er maar vast aan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Begin je me nu al te veranderen? Heloef heeft z'n speech nog niet eens afgeschreven.
Dit. Een waar raadsel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik snap niet dat twi geen vrouw heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |