ja of een mix.. en wat shotsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je overschakelt naar de whisky?
Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je overschakelt naar de whisky?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef xFriendx het volgende:
Was het maar weer 15-20 graden, weer hoog tijd om op een terras te kunnen hangen
Nou, dat is reden 1 om met me te trouwen. Ik vind cassis afschuwelijk goor, dus ik drink nooit het laatste beetje cassis op.quote:
Waarom drink je dan het hele glas minus het laatste beetje wél op?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dat is reden 1 om met me te trouwen. Ik vind cassis afschuwelijk goor, dus ik drink nooit het laatste beetje cassis op.
Omdat ik van plagen hou, maar niet gemeen ben.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom drink je dan het hele glas minus het laatste beetje wél op?
en arrogant. pas maar op dat je niet naast je schoenen gaat lopen als je hakken draagt, want dan val je.quote:
Ging jij niet weg?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:59 schreef dawg het volgende:
[..]
en arrogant. pas maar op dat je niet naast je schoenen gaat lopen als je hakken draagt, want dan val je.
Ik heb niet 2 ouders.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef dawg het volgende:
[..]
moet jij niet gezellig met je ouders op de bank tv kijken?
quote:
Niet eens delen met mijquote:
ach.. dat ze d'r bier niet deelt wil niet zeggen dat ze alles voor zichzelf houdtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |