Zo een jaar is voorbij voor je erg erg in hebtquote:
Napoleon had elke dag schoon beddegoed, ook tijdens de russische veldtochtquote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaaa ik zou het elke dag wel willen![]()
Voetbal is niks voor mij neequote:Op zondag 5 februari 2012 14:03 schreef AnneX het volgende:
Haha en P. Is geen voetbal liefhebber ?
Welke soep ook alweer? Was jij die het recept voor erwtensoep zocht...
Da's er eentje die ik dan moet onthoudenquote:De Dal soep is ook volop met smaakjes.
En genoeg voor 2-3 dagen.
Volgens mij is dit weer een uitstekend culinair weekendjequote:
uhu, gaat prima zoquote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij is dit weer een uitstekend culinair weekendje![]()
heerlijke ontspanning ook
Yups hier ook, heerlijke stoofpot gemaaktquote:Op zondag 5 februari 2012 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij is dit weer een uitstekend culinair weekendje![]()
heerlijke ontspanning ook
Snert!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:54 schreef PdeHoog het volgende:
Die erwtensoep is TE lekkerBeetje zoetig ook
Ik heb ook een bakje uit de vriezer gehaald. Het was -20 hier toen ik vanmiddag aankwam...quote:
Ja. Vond ik ookquote:Op zondag 5 februari 2012 16:56 schreef Bluezz het volgende:
De nieuwe Heston Blumenthals zijn leuk Pee
quote:
Niks ervanquote:
He wat een vervelende opmerkingen heeft die moeder van je zegquote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Een hele braadpan vol
Straks maar ff gaan verdelen over eenkops-porties
als-ie dan niet half-leeg is
.
Eerste opmerking van mijn moeder die ook erwtensoep lekker vind: hmmm, das wel een hoop kcals he....![]()
![]()
![]()
Maar het vervuilt je longen nietquote:Op zondag 5 februari 2012 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Een hele braadpan vol
Straks maar ff gaan verdelen over eenkops-porties
als-ie dan niet half-leeg is
.
Eerste opmerking van mijn moeder die ook erwtensoep lekker vind: hmmm, das wel een hoop kcals he....![]()
![]()
![]()
Dat soort typisch kwetsende rotopmerkingen zijn vaak 'goed bedoeld'quote:Op zondag 5 februari 2012 17:22 schreef Bluezz het volgende:
He wat een vervelende opmerkingen heeft die moeder van je zeg
En die gaat in dit geval te ver. Dus dat kan je ook niet zeggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar het vervuilt je longen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |