Oh dat was afgezien van haar ziekte maar eerder omdat het niet gezond is om te roken. Evenmin als dat eten soms niet gezond is. Het is toch ook niet bewezen dat het door haar roken kwam? Dacht ik..quote:Op zondag 5 februari 2012 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die gaat in dit geval te ver. Dus dat kan je ook niet zeggen.
Je kunt het niet zeggen, maar het is wel iets wat ik automatisch denk eerlijk gezegdquote:Op zondag 5 februari 2012 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En die gaat in dit geval te ver. Dus dat kan je ook niet zeggen.
90% van dat type longcarcinoom komt door roken.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh dat was afgezien van haar ziekte maar eerder omdat het niet gezond is om te roken. Evenmin als dat eten soms niet gezond is. Het is toch ook niet bewezen dat het door haar roken kwam? Dacht ik..
En anders sorry
Jij kan het wetenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
90% van dat type longcarcinoom komt door roken.
En ik zou het niet eens denken, Sun.
Het is dan ook een ongewilde gedachte en ik zou hem nooit hardop zeggen.. hence dequote:Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
90% van dat type longcarcinoom komt door roken.
En ik zou het niet eens denken, Sun.
Achquote:Op zondag 5 februari 2012 17:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
He wat een vervelende opmerkingen heeft die moeder van je zeg
welke taart bak je wanneer het zo ver is??quote:Op zondag 5 februari 2012 18:16 schreef LieLie het volgende:
Goed dan. Het is 18.14 uur. Dus over vrijwel precies 48 uur weet ik of ik definitief helemaal klaar ben met mijn studie..
Aah!
Spannendquote:Op zondag 5 februari 2012 18:16 schreef LieLie het volgende:
Goed dan. Het is 18.14 uur. Dus over vrijwel precies 48 uur weet ik of ik definitief helemaal klaar ben met mijn studie..
Aah!
Nou, gezien de tijd moet ik hem eigenlijk voor die tijd bakken.. Zou dat ongeluk brengen?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
welke taart bak je wanneer het zo ver is??
Oeh.. mijj favo'squote:Op zondag 5 februari 2012 18:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, gezien de tijd moet ik hem eigenlijk voor die tijd bakken.. Zou dat ongeluk brengen?
En het wordt of een LLMP of een WCCC denk ik
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
misschien dat ik mijn collega's er ook nog een plezier mee doe
Moblo toch? En ik denk dat je dat daarmee wel doetquote:Op zondag 5 februari 2012 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh.. mijj favo's![]()
Ik heb besloten, na het zien van Memo's foto's van de LLMP dat ik hem maak als ik mijn toets gehaald hebmisschien dat ik mijn collega's er ook nog een plezier mee doe
Five minutes pleasure, a lifetime on the hipsquote:Op zondag 5 februari 2012 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb zo'n 1-persoons Hertog toetje. Deze:
[ afbeelding ]
Ik zeg niks, maar voel me dan minstens 2 dagen rotquote:Op zondag 5 februari 2012 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Jij kan het weten.
Als iemand een rotopmerking tegen jou maakt over je lichaam; wat zeg/denk jij dan precies?
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ga je hem anders met z'n tweeen opeten?
![]()
Het gaat hier om FFT, die heeft geen hipsquote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Five minutes pleasure, a lifetime on the hips
Inderdaad, als iemand een bak ijs wel kan hebben dan is het FFTquote:Op zondag 5 februari 2012 18:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Het gaat hier om FFT, die heeft geen hips
Zo lekker is Hertog nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Five minutes pleasure, a lifetime on the hips
Negeren is een optiequote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zeg niks, maar voel me dan minstens 2 dagen rotEn krijg de neiging m'n handen diep in de zakken m&m's te steken en in bed te kruipen, dus echt constructief zijn de 'goed bedoelde opmerkingen' ook niet.
Jammerquote:Op zondag 5 februari 2012 18:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het gaat hier om FFT, die heeft geen hips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |