JA!! omg jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je weer naar Thailand, Hob?
Zoek dan ook op de goede titel: Män som hatar kvinnor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn Girl with Dragon Tattoo was Engels gesynct
ff nieuwe downloaden.
quote:
Dat smullen is goed geluktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Kippetje net onder het vel gevuld met chorizo, peterselie, geroosterde paprika, rode ui, eierdooier en broodkruim en in de oven geschoven. Straks wat witte wijn er bij en krieltjes. Boontjes koken en smullen maar!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:57 schreef borisz het volgende:
Tijd voor Sunny TV. Escape to the Country. Heerlijke tv voor als er even niets te zien is
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koubonbons. soort witte toffee maar dan van snelle suikers met een vruchten smaakje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat zit er in dat strooigoed?
Ik zag allerlei Milka paaseitjes met speculoos en Daim en allemaal heerlijke paaseitjes bij de Jamin maar heb niks gekocht. /schouderklopje
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind zelf vooral het kleurtje zo mooi! Je kunt precies zien waar de vulling zat.
Mij wel hoor, witte chocola met speculoos vulling. Kan niks mis mee zijn tochquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Paaseitjes met speculoos? Nou, dát lijkt me nu echt niet lekker
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor wie het ook een keer wil maken:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
[ afbeelding ]Rond kippetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ken ik, Van Melle. Maareh.. is toffee niet altijd van 'snelle suikers' dan? Sowieso snoep?!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:29 schreef z80 het volgende:
[..]
koubonbons. soort witte toffee maar dan van snelle suikers met een vruchten smaakje.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
in zekere zin wel, maar toffee maak je normaal van kristalsuiker en niet van glucose siroop.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Rond kippetje
[..]
Die ken ik, Van Melle. Maareh.. is toffee niet altijd van 'snelle suikers' dan? Sowieso snoep?!
Uhuh, snoep vind ik snoep. Zoet is zoetquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:53 schreef z80 het volgende:
[..]
in zekere zin wel, maar toffee maak je normaal van kristalsuiker en niet van glucose siroop.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx G!
HBO zenders worden 14,-/mnd voor 3 zenders.. beetje te duur hoor..
Ja, maar het is ons dat geld echt niet waard..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]jammer
Dat zou echt leuk zijn geweest
Nee bij ons ook niet...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, maar het is ons dat geld echt niet waard..
Nou ja, als ik omreken wat het me kost per jaar kan ik gewoon beter de series die we echt goed vinden kopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee bij ons ook niet...
Ookal zou ik het wel heel graag willen
Als je echt die film kijkt kan dat kloppen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
Net aan Girl with Dragon Tattoo begonnen en heb elk moment het idee dat Jude Law en Robert Downey jr. in beeld gaan komen
De Zweudse natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je echt die film kijkt kan dat kloppen natuurlijk
Op Sportgebied begint het betaalTV een beetje door te dringen. Er zijn 490k mensen die film1 en/of sport1 hebben. Eredivisielive zit wel op de 650k nu.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx G!
HBO zenders worden 14,-/mnd voor 3 zenders.. beetje te duur hoor..
Wordt wat mij betreft pas interessant als er een goed pay-per-view systeem komt en ik gewoon af en toe een wedstrijd kan kiezen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Op Sportgebied begint het betaalTV een beetje door te dringen. Er zijn 490k mensen die film1 en/of sport1 hebben. Eredivisielive zit wel op de 650k nu.
Ja, dat heeft die US versie toch mooi gejatquote:
Je kan bellen naar je kabelboer althans ziggo en upc en dan kan je gewoon het duel op je tv zien. (A 6e per duelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wordt wat mij betreft pas interessant als er een goed pay-per-view systeem komt en ik gewoon af en toe een wedstrijd kan kiezen.
Alleen moet je dat weer niet bij de populaire duels doen want dan loopt alles foutquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Je kan bellen naar je kabelboer althans ziggo en upc en dan kan je gewoon het duel op je tv zien. (A 6e per duel) Maar goed er is nog geen TVpakket waarbij je alleen Ajax hebt oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |