abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107636851
Voorlichting over homo`s is weg gegooid geld. Ik denk dat iedereen weet wat een homo is en respect moet nog altijd verdiend worden. Dat dit soort reacties van pubers komen verbaasd mij echt niet. Wat mij wel weer verbaasd is het feit dat de gemiddelde Fokker weer eens de islam erbij betrekt en gelooft dat dit alleen weer door allochtonen komt. Homohaat is niet bij de Islam alleen, ik denk dat veel mensen zich verbazen hoeveel mensen buiten de Islam om homofoob zijn.
pi_107637241
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:17 schreef PKRChamp het volgende:
Voorlichting over homo`s is weg gegooid geld. Ik denk dat iedereen weet wat een homo is en respect moet nog altijd verdiend worden.
Wat is een homo precies dan ? Volgens de Paus is een homo de grootste bedreiging van het menselijk ras. Volgens redelijk wat Rabbijnen zijn het geesteszieken. Volgens redelijk wat Imams beesten die je af moet maken. En voor de gemiddelde puber is flikker een scheldwoord.

Of een school de juiste plek is om ook een tegengeluid te laten horen; of in ieder geval te laten weten dat er ook andere meningen mogelijk zijn, is inderdaad een vraag waar men over kan discussiėren. Wat is jouw alternatief ?

quote:
Homohaat is niet bij de Islam alleen, ik denk dat veel mensen zich verbazen hoeveel mensen buiten de Islam om homofoob zijn.
Zie ook bovenstaand artikel over een zeer christelijk stadje. Het is inderdaad niet alleen de Islam.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterSqueaky op 05-02-2012 17:40:38 ]
  zondag 5 februari 2012 @ 17:36:14 #273
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107637557
quote:
Voorlichting over homo`s is weg gegooid geld. Ik denk dat iedereen weet wat een homo is en respect moet nog altijd verdiend worden. Dat dit soort reacties van pubers komen verbaasd mij echt niet. Wat mij wel weer verbaasd is het feit dat de gemiddelde Fokker weer eens de islam erbij betrekt en gelooft dat dit alleen weer door allochtonen komt. Homohaat is niet bij de Islam alleen, ik denk dat veel mensen zich verbazen hoeveel mensen buiten de Islam om homofoob zijn.
Deels heb je gelijk. Vergeet niet dat er in zo'n klas ook homo's zitten. Deze staan vaak alleen en voelen zich ook zo. Als iemand dan langs komt om iets erover te vertellen kan dat zo iemand wel sterken in het 'homo-zijn'.
pi_107638377
quote:
Ik denk niet dat er veel mensen homofoob zijn. Ik heb geen problemen met homo's, maar ik word wel misselijk als ik 2 mannen zie zoenen. Als je homo wilt zijn, geen probleem doe dat maar in je eigen huis. Hetzelfde is ook zo voor boerka's, als je die aan wilt doen doe dat lekker in je eigen huis.
pi_107639019
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:57 schreef Darksiders440 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er veel mensen homofoob zijn. Ik heb geen problemen met homo's, maar ik word wel misselijk als ik 2 mannen zie zoenen. Als je homo wilt zijn, geen probleem doe dat maar in je eigen huis. Hetzelfde is ook zo voor boerka's, als je die aan wilt doen doe dat lekker in je eigen huis.
Waarom mag een heterokoppel wel zoenen in het openbaar? Waar komt jouw irrationele haat vandaan?
"Het geluk van het leven hangt af van de kwaliteit van je gedachten." - Marcus Aurelius
"Van liefde dromen is soms heerlijker dan ze te bedrijven." - Georges Guilbert
pi_107639206
Oh is mutant weer aan het ontkennen dat het sprookje waar hij in gelooft nogal wat haatdragende kanten in zich heeft? _O-
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107639317
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 17:57 schreef Darksiders440 het volgende:

[..]

Ik word misselijk als ik mensen met dreadlocks zie. Wil je dreadlocks hebben? Prima, maar doe ze uit als je naar buiten gaat. :)!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_107639372
Ook een leuke, ik heb meer last van zoenende Homo's dan een Burka. Zoenende Homo's is schadelijk voor de jeugd, een Burka niet.
pi_107639375
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik word misselijk als ik mensen met dreadlocks zie. Wil je dreadlocks hebben? Prima, maar doe ze uit als je naar buiten gaat. :)!
Ik word misselijk als ik mensen met kleren zie. Wil je kleren aan hebben? Prima, maar doe ze uit als je naar buiten gaat! :)!

(Verder ben ik het met je eens hoor, maar de vergelijking is een beetje krom. :P)
Rustig aan.
pi_107639408
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef De_Ilias het volgende:
Ook een leuke, ik heb meer last van zoenende Homo's dan een Burka. Zoenende Homo's is schadelijk voor de jeugd, een Burka niet.
Nee het is niet schadelijk voor de jeugd.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  zondag 5 februari 2012 @ 18:23:43 #281
322645 Voorschrift
See if I care
pi_107639430
quote:
Zeg gekkie, leg me nog eens uit welk "onderzoek" jij deed om je te verdiepen in de homo scene?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_107639511
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik word misselijk als ik mensen met kleren zie. Wil je kleren aan hebben? Prima, maar doe ze uit als je naar buiten gaat! :)!

(Verder ben ik het met je eens hoor, maar de vergelijking is een beetje krom. :P)
Hoezo is de vergelijking krom? Bedoel je dat je dreadlocks niet zo makkelijk uit kan doen? Ik heb daar geen verstand van namelijk. :')
pi_107639538
Voorschrift, ik heb vaak genoeg over Homo's gediscussieerd hier op Fok.nl, en dat word helaas niet gewaardeerd, zelfs als je met controleerbare feiten komt. Dan zeg je wat en later word het verwijderd, waarom? Omdat men in de huidige samenleving verplicht is om Homoseksualiteit te accepteren.
pi_107639634
quote:
11s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo is de vergelijking krom? Bedoel je dat je dreadlocks niet zo makkelijk uit kan doen? Ik heb daar geen verstand van namelijk. :')
Dreadlocks kan je toch niet vergelijken met homo's? :P
Rustig aan.
pi_107639678
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:27 schreef De_Ilias het volgende:
Voorschrift, ik heb vaak genoeg over Homo's gediscussieerd hier op Fok.nl, en dat word helaas niet gewaardeerd, zelfs als je met controleerbare feiten komt. Dan zeg je wat en later word het verwijderd, waarom? Omdat men in de huidige samenleving verplicht is om Homoseksualiteit te accepteren.
Gelukkig maar, net als het idee dat vrouwen zelfbeschikkingsrecht over hun leven hebben. Vooruitgang heet dat
"Het geluk van het leven hangt af van de kwaliteit van je gedachten." - Marcus Aurelius
"Van liefde dromen is soms heerlijker dan ze te bedrijven." - Georges Guilbert
pi_107639706
quote:
Voorschrift, ik heb vaak genoeg over Homo's gediscussieerd hier op Fok.nl, en dat word helaas niet gewaardeerd, zelfs als je met controleerbare feiten komt.
Ja maar schatje - dat doe je niet. Je citeert alleen maar graag leugenaars en mensen wiens harten verbitterd zijn door haat.

Ofwel: doe eens wat meer onderzoek naar je eigen bronnen, voordat je ze gelooft.
En als je dan nog steeds dezelfde mening hebt - DAN laten ze je posts vast wel staan.
pi_107639747
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:30 schreef Gewetensvol het volgende:

[..]

Gelukkig maar, net als het idee dat vrouwen zelfbeschikkingsrecht over hun leven hebben. Vooruitgang heet dat
Geniaal idee wel dat ze het niet hebben 8)7
Rustig aan.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:32:04 #288
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107639754
quote:
Precies. Het is toch schandalig dat je iedereen maar gelijk moet behandelen tegenwoordig.
pi_107639799
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Sommige mensen denken dat je zelf kan bepalen tot wie je je seksueel aangetrokken voelt. Dat dat een keuze is. Net zoals het een keuze is om dreadlocks te nemen.
Dus voor hen is dat een prima vergelijking.

Persoonlijk zou ik overigens dolgraag het geheim van deze mensen willen hebben, zodat ik ook kon besluiten op wie ik val en op wie niet. En dat eventueel ook nog in een flesje te verkopen in iedere drogist op aarde - ik gok dat dat mij miljarden per jaar op zou leveren.
pi_107639832
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:'). Ik wilde met dat ridicule voorbeeld aangeven dat zijn opmerking nergens op slaat. Alleen omdat jij iets niet prettig vindt om te zien, mag datgene niet meer in de openbare ruimte plaatsvinden?
  zondag 5 februari 2012 @ 18:35:53 #291
322645 Voorschrift
See if I care
pi_107639906
quote:
Dus jouw eenzijdige geblaat richting homo's op Fok.nl is jouw onderzoek naar homoseksualiteit?

Wellicht kan je een baantje vinden in Tilburg.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:37:02 #292
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_107639947
quote:
3s.gif Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar we kunnen het er in ieder geval over eens zijn dat beginnen bij 15 en 16 jarige pubers niet echt gaat werken, uit groepsdrang alleen al is het zinloos.
Er zit een heel groot verschil tussen wat kinderen roepen in een groep en was ze denken.
Onder groepsdruk zeggen ze vaak iets heel anders dan wat ze daadwerkelijk denken, en een gedeelte van de kinderen in die klassen zullen zelf ook met homosexuele gevoelens zitten.
Ik vind het goed dat ze dit doen, vind het alleen wel in en in triest dat er zo agressief op wordt gereageerd.

Ikzelf ben opgegroeid met homofielen in de familie, mijn kinderen nu hetzelfde, mijn kinderen vinden homofilie dus iets normaals, maar heel veel andere kinderen niet.
Dat merkte de oudste toen het in de klas over valentijn ging en de Juf zei dat Valentijn is voor jongens en meisjes die op elkaar verliefd zijn en elkaar een kaartje sturen, mijn oudste dochter ( 6 jaar) gaf aan dat jongens ook naar jongens een kaart kunnen sturen en meisjes naar meisjes begonnen heel veel kinderen te lachen, die kennen dat gewoonweg niet.
Mijn dochter voelde zich dus ongemakkelijk door haar opmerking omdat ze er door uitgelachen werd.
Dat is toch eigenlijk heel gek, naar mijn mening.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 5 februari 2012 @ 18:39:16 #293
322645 Voorschrift
See if I care
pi_107640035
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er zit een heel groot verschil tussen wat kinderen roepen in een groep en was ze denken.
Onder groepsdruk zeggen ze vaak iets heel anders dan wat ze daadwerkelijk denken, en een gedeelte van de kinderen in die klassen zullen zelf ook met homosexuele gevoelens zitten.
Ik vind het goed dat ze dit doen, vind het alleen wel in en in triest dat er zo agressief op wordt gereageerd.

Ikzelf ben opgegroeid met homofielen in de familie, mijn kinderen nu hetzelfde, mijn kinderen vinden homofilie dus iets normaals, maar heel veel andere kinderen niet.
Dat merkte de oudste toen het in de klas over valentijn ging en de Juf zei dat Valentijn is voor jongens en meisjes die op elkaar verliefd zijn en elkaar een kaartje sturen, mijn oudste dochter ( 6 jaar) gaf aan dat jongens ook naar jongens een kaart kunnen sturen en meisjes naar meisjes begonnen heel veel kinderen te lachen, die kennen dat gewoonweg niet.
Mijn dochter voelde zich dus ongemakkelijk door haar opmerking omdat ze er door uitgelachen werd.
Dat is toch eigenlijk heel gek, naar mijn mening.
Ja helaas voedt niet iedere ouder zijn/haar kind op zoals jij dat schijnbaar doet, waarvoor respect overigens, zo hoort het.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:40:56 #294
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_107640088
quote:
Hoe kan 2 mensen die elkaar lief vinden en die liefde aan elkaar tonen schadelijk zijn voor jeugd?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_107640255
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoe kan 2 mensen die elkaar lief vinden en die liefde aan elkaar tonen schadelijk zijn voor jeugd?
Zou veel meer gedaan moeten worden, ik zie het nooit.
Rustig aan.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:46:07 #296
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_107640268
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja helaas voedt niet iedere ouder zijn/haar kind op zoals jij dat schijnbaar doet, waarvoor respect overigens, zo hoort het.
Dank je maar het is voor ons niet eens opvoeden, ik heb gewoon toevallig twee nichtjes die lesbiene zijn en hier regelmatig met hun vriendin over de vloer komen en een vriend die homofiel is en getrouwd is met een man.
Ze weten van geboorte af aan dus niet beter dan dat mannen van mannen kunnen houden en vrouwen van vrouwen.
Aangezien ze ook gewoon hun liefde aan elkaar tonen zoals mijn man en ik dat doen waar de kinderen bij zijn, door af en toe een kus te geven, hand vast houden, knuffelen enz.

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zou veel meer gedaan moeten worden, ik zie het nooit.
Helemaal mee eens, mensen schamen zich vaak om hun liefde te laten zien waar kinderen bij zijn, dat begrijp ik niet, wat is er mis met elkaar een kus en een knuffel te geven, om elkaars hand vast te houden waar kinderen bij zijn?

[ Bericht 12% gewijzigd door snakelady op 05-02-2012 18:51:36 ]
  zondag 5 februari 2012 @ 18:46:59 #297
322645 Voorschrift
See if I care
pi_107640300
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:46 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dank je maar het is voor ons niet eens opvoeden, ik heb gewoon toevallig twee nichtjes die lesbiene zijn en hier regelmatig met hun vriendin over de vloer komen en een vriend die homofiel is en getrouwd is met een man.
Ze weten van geboorte af aan dus niet beter dan dat mannen van mannen kunnen houden en vrouwen van vrouwen.
Aangezien ze ook gewoon hun liefde aan elkaar tonen zoals mijn man en ik dat doen waar de kinderen bij zijn, door af en toe een kus te geven, hand vast houden, knuffelen enz.
Ja niet meer dan normaal vind ik, maar goed blijkbaar zijn velen het daarmee oneens.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_107640331
Bah heaumeaus
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_107640398
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Want liefde, das overrated. Helemaal als je er geen kinderen mee verwekt.

:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 5 februari 2012 @ 18:54:14 #300
322645 Voorschrift
See if I care
pi_107640545
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:47 schreef De_Nuance het volgende:
Bah heaumeaus
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')