Wat is een homo precies dan ? Volgens de Paus is een homo de grootste bedreiging van het menselijk ras. Volgens redelijk wat Rabbijnen zijn het geesteszieken. Volgens redelijk wat Imams beesten die je af moet maken. En voor de gemiddelde puber is flikker een scheldwoord.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:17 schreef PKRChamp het volgende:
Voorlichting over homo`s is weg gegooid geld. Ik denk dat iedereen weet wat een homo is en respect moet nog altijd verdiend worden.
Zie ook bovenstaand artikel over een zeer christelijk stadje. Het is inderdaad niet alleen de Islam.quote:Homohaat is niet bij de Islam alleen, ik denk dat veel mensen zich verbazen hoeveel mensen buiten de Islam om homofoob zijn.
Deels heb je gelijk. Vergeet niet dat er in zo'n klas ook homo's zitten. Deze staan vaak alleen en voelen zich ook zo. Als iemand dan langs komt om iets erover te vertellen kan dat zo iemand wel sterken in het 'homo-zijn'.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:17 schreef PKRChamp het volgende:
Voorlichting over homo`s is weg gegooid geld. Ik denk dat iedereen weet wat een homo is en respect moet nog altijd verdiend worden. Dat dit soort reacties van pubers komen verbaasd mij echt niet. Wat mij wel weer verbaasd is het feit dat de gemiddelde Fokker weer eens de islam erbij betrekt en gelooft dat dit alleen weer door allochtonen komt. Homohaat is niet bij de Islam alleen, ik denk dat veel mensen zich verbazen hoeveel mensen buiten de Islam om homofoob zijn.
Ik denk niet dat er veel mensen homofoob zijn. Ik heb geen problemen met homo's, maar ik word wel misselijk als ik 2 mannen zie zoenen. Als je homo wilt zijn, geen probleem doe dat maar in je eigen huis. Hetzelfde is ook zo voor boerka's, als je die aan wilt doen doe dat lekker in je eigen huis.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:17 schreef PKRChamp het volgende:
Voorlichting over homo`s is weg gegooid geld. Ik denk dat iedereen weet wat een homo is en respect moet nog altijd verdiend worden. Dat dit soort reacties van pubers komen verbaasd mij echt niet. Wat mij wel weer verbaasd is het feit dat de gemiddelde Fokker weer eens de islam erbij betrekt en gelooft dat dit alleen weer door allochtonen komt. Homohaat is niet bij de Islam alleen, ik denk dat veel mensen zich verbazen hoeveel mensen buiten de Islam om homofoob zijn.
Waarom mag een heterokoppel wel zoenen in het openbaar? Waar komt jouw irrationele haat vandaan?quote:Op zondag 5 februari 2012 17:57 schreef Darksiders440 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen homofoob zijn. Ik heb geen problemen met homo's, maar ik word wel misselijk als ik 2 mannen zie zoenen. Als je homo wilt zijn, geen probleem doe dat maar in je eigen huis. Hetzelfde is ook zo voor boerka's, als je die aan wilt doen doe dat lekker in je eigen huis.
Ik word misselijk als ik mensen met dreadlocks zie. Wil je dreadlocks hebben? Prima, maar doe ze uit als je naar buiten gaat.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:57 schreef Darksiders440 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mensen homofoob zijn. Ik heb geen problemen met homo's, maar ik word wel misselijk als ik 2 mannen zie zoenen. Als je homo wilt zijn, geen probleem doe dat maar in je eigen huis. Hetzelfde is ook zo voor boerka's, als je die aan wilt doen doe dat lekker in je eigen huis.
Ik word misselijk als ik mensen met kleren zie. Wil je kleren aan hebben? Prima, maar doe ze uit als je naar buiten gaat!quote:Op zondag 5 februari 2012 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik word misselijk als ik mensen met dreadlocks zie. Wil je dreadlocks hebben? Prima, maar doe ze uit als je naar buiten gaat.!
Nee het is niet schadelijk voor de jeugd.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef De_Ilias het volgende:
Ook een leuke, ik heb meer last van zoenende Homo's dan een Burka. Zoenende Homo's is schadelijk voor de jeugd, een Burka niet.
Zeg gekkie, leg me nog eens uit welk "onderzoek" jij deed om je te verdiepen in de homo scene?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef De_Ilias het volgende:
Ook een leuke, ik heb meer last van zoenende Homo's dan een Burka. Zoenende Homo's is schadelijk voor de jeugd, een Burka niet.
Hoezo is de vergelijking krom? Bedoel je dat je dreadlocks niet zo makkelijk uit kan doen? Ik heb daar geen verstand van namelijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word misselijk als ik mensen met kleren zie. Wil je kleren aan hebben? Prima, maar doe ze uit als je naar buiten gaat!!
(Verder ben ik het met je eens hoor, maar de vergelijking is een beetje krom.)
Dreadlocks kan je toch niet vergelijken met homo's?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo is de vergelijking krom? Bedoel je dat je dreadlocks niet zo makkelijk uit kan doen? Ik heb daar geen verstand van namelijk.
Gelukkig maar, net als het idee dat vrouwen zelfbeschikkingsrecht over hun leven hebben. Vooruitgang heet datquote:Op zondag 5 februari 2012 18:27 schreef De_Ilias het volgende:
Voorschrift, ik heb vaak genoeg over Homo's gediscussieerd hier op Fok.nl, en dat word helaas niet gewaardeerd, zelfs als je met controleerbare feiten komt. Dan zeg je wat en later word het verwijderd, waarom? Omdat men in de huidige samenleving verplicht is om Homoseksualiteit te accepteren.
Ja maar schatje - dat doe je niet. Je citeert alleen maar graag leugenaars en mensen wiens harten verbitterd zijn door haat.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:27 schreef De_Ilias het volgende:
Voorschrift, ik heb vaak genoeg over Homo's gediscussieerd hier op Fok.nl, en dat word helaas niet gewaardeerd, zelfs als je met controleerbare feiten komt.
Geniaal idee wel dat ze het niet hebbenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:30 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Gelukkig maar, net als het idee dat vrouwen zelfbeschikkingsrecht over hun leven hebben. Vooruitgang heet dat
Precies. Het is toch schandalig dat je iedereen maar gelijk moet behandelen tegenwoordig.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:27 schreef De_Ilias het volgende:
Voorschrift, ik heb vaak genoeg over Homo's gediscussieerd hier op Fok.nl, en dat word helaas niet gewaardeerd, zelfs als je met controleerbare feiten komt. Dan zeg je wat en later word het verwijderd, waarom? Omdat men in de huidige samenleving verplicht is om Homoseksualiteit te accepteren.
Sommige mensen denken dat je zelf kan bepalen tot wie je je seksueel aangetrokken voelt. Dat dat een keuze is. Net zoals het een keuze is om dreadlocks te nemen.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dreadlocks kan je toch niet vergelijken met homo's?
quote:Op zondag 5 februari 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dreadlocks kan je toch niet vergelijken met homo's?
Dus jouw eenzijdige geblaat richting homo's op Fok.nl is jouw onderzoek naar homoseksualiteit?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:27 schreef De_Ilias het volgende:
Er zit een heel groot verschil tussen wat kinderen roepen in een groep en was ze denken.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar we kunnen het er in ieder geval over eens zijn dat beginnen bij 15 en 16 jarige pubers niet echt gaat werken, uit groepsdrang alleen al is het zinloos.
Ja helaas voedt niet iedere ouder zijn/haar kind op zoals jij dat schijnbaar doet, waarvoor respect overigens, zo hoort het.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zit een heel groot verschil tussen wat kinderen roepen in een groep en was ze denken.
Onder groepsdruk zeggen ze vaak iets heel anders dan wat ze daadwerkelijk denken, en een gedeelte van de kinderen in die klassen zullen zelf ook met homosexuele gevoelens zitten.
Ik vind het goed dat ze dit doen, vind het alleen wel in en in triest dat er zo agressief op wordt gereageerd.
Ikzelf ben opgegroeid met homofielen in de familie, mijn kinderen nu hetzelfde, mijn kinderen vinden homofilie dus iets normaals, maar heel veel andere kinderen niet.
Dat merkte de oudste toen het in de klas over valentijn ging en de Juf zei dat Valentijn is voor jongens en meisjes die op elkaar verliefd zijn en elkaar een kaartje sturen, mijn oudste dochter ( 6 jaar) gaf aan dat jongens ook naar jongens een kaart kunnen sturen en meisjes naar meisjes begonnen heel veel kinderen te lachen, die kennen dat gewoonweg niet.
Mijn dochter voelde zich dus ongemakkelijk door haar opmerking omdat ze er door uitgelachen werd.
Dat is toch eigenlijk heel gek, naar mijn mening.
Hoe kan 2 mensen die elkaar lief vinden en die liefde aan elkaar tonen schadelijk zijn voor jeugd?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:21 schreef De_Ilias het volgende:
Zou veel meer gedaan moeten worden, ik zie het nooit.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe kan 2 mensen die elkaar lief vinden en die liefde aan elkaar tonen schadelijk zijn voor jeugd?
Dank je maar het is voor ons niet eens opvoeden, ik heb gewoon toevallig twee nichtjes die lesbiene zijn en hier regelmatig met hun vriendin over de vloer komen en een vriend die homofiel is en getrouwd is met een man.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja helaas voedt niet iedere ouder zijn/haar kind op zoals jij dat schijnbaar doet, waarvoor respect overigens, zo hoort het.
Helemaal mee eens, mensen schamen zich vaak om hun liefde te laten zien waar kinderen bij zijn, dat begrijp ik niet, wat is er mis met elkaar een kus en een knuffel te geven, om elkaars hand vast te houden waar kinderen bij zijn?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou veel meer gedaan moeten worden, ik zie het nooit.
Ja niet meer dan normaal vind ik, maar goed blijkbaar zijn velen het daarmee oneens.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dank je maar het is voor ons niet eens opvoeden, ik heb gewoon toevallig twee nichtjes die lesbiene zijn en hier regelmatig met hun vriendin over de vloer komen en een vriend die homofiel is en getrouwd is met een man.
Ze weten van geboorte af aan dus niet beter dan dat mannen van mannen kunnen houden en vrouwen van vrouwen.
Aangezien ze ook gewoon hun liefde aan elkaar tonen zoals mijn man en ik dat doen waar de kinderen bij zijn, door af en toe een kus te geven, hand vast houden, knuffelen enz.
Want liefde, das overrated. Helemaal als je er geen kinderen mee verwekt.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe kan 2 mensen die elkaar lief vinden en die liefde aan elkaar tonen schadelijk zijn voor jeugd?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |