Heeft niks met oefenen te maken, maar meer dat mijn voeten er niet inpassen. Alleen een operatie biedt die mogelijkheid.quote:
Oh dat is stomquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heeft niks met oefenen te maken, maar meer dat mijn voeten er niet inpassen. Alleen een operatie biedt die mogelijkheid.
Ik vind het wel mooi.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind hakken bij dames ook niet echt bijzonder. Vind gewone sneakers ook prima.
Earth Worm Jim! Helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
professor aap op zn kop (monkey for a head)
Het is natuurlijk jouw expertise. Waren er niet meer in de Silver Age?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zijn er meer dan je denkt. Bij Disney heb je al een aantal.
Ik gaf maar een voorbeeld van het merk. Zelf ben ik meer weg van enkellaarsjes en kraaglaarsjes, liefst gecombineerd. Maar dat schijnt hier niet goed te vallen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Beetje jammer van die peep toe.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:02 schreef Joysa het volgende:
Of die van moneyfornothing
[ afbeelding ]
Sneakerheelsquote:
ik vind ze ook leuk!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sneakerheels
ik vind ze geil, maar dat zijn er niet veel met me eens
Je moet je ook niet beperken bij de stripboeken, al is Azreal van de Smurven wel vrij bekend, maar meer naar films.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Earth Worm Jim! Helemaal vergeten.
[..]
Het is natuurlijk jouw expertise. Waren er niet meer in de Silver Age?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:09 schreef Myraela het volgende:
Sneekerheels kunnen tof zijn, maar dan gewoon in het model van basis zwarte allstars en met beenwarmers erover.
Ieksquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:10 schreef Watertornado het volgende:
Of van die Marc Jakobs inverted heels
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:10 schreef Watertornado het volgende:
Of van die Marc Jakobs inverted heels
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk, maar die lijkt ik sneller te vergeten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:10 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je moet je ook niet beperken bij de stripboeken, al is Azreal van de Smurven wel vrij bekend, maar meer naar films.
Je kent Jafar toch nog wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar die lijkt ik sneller te vergeten.
Als ondergeschikte die ze dan weer hoger kunnen plaatsen als hun ondergeschikte waardoor hun ondergeschikte ondergeschikt raakt aan zijn huisdier.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je kent Jafar toch nog wel.
[ afbeelding ]
Het is toch grappig om te zien dat ook de schurken een huisdier hebben. Is dat omdat ze toch liefde nodig hebben of willen ze iemand met wie ze kunnen praten.
Kan jij op pumps lopen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:16 schreef dawg het volgende:
alles wat niet op pumps lijkt is een big no-no. dus ook sneakerheels () sleehakken en omgekeerde hakken.
The equalitycard is played.quote:
Als het over schurken met huisdieren gaat, dan is de eerste die in mij opkomt Bond-schurk Blofeld, met zijn witte kat.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar die lijkt ik sneller te vergeten.
Ja, nu je het zegt. Maar ik was zelf waarschijnlijk niet op hem gekomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je kent Jafar toch nog wel.
[ afbeelding ]
Het is toch grappig om te zien dat ook de schurken een huisdier hebben. Is dat omdat ze toch liefde nodig hebben of willen ze iemand met wie ze kunnen praten.
Jij geilt echt op pumps he?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:16 schreef dawg het volgende:
alles wat niet op pumps lijkt is een big no-no. dus ook sneakerheels () sleehakken en omgekeerde hakken.
Pirates met dat aapje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het over schurken met huisdieren gaat, dan is de eerste die in mij opkomt Bond-schurk Blofeld, met zijn witte kat.
Ook een goede ja. Ik denk dat ik gewoon minder aan dieren denk, als het op media aankomt. Best vreemd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het over schurken met huisdieren gaat, dan is de eerste die in mij opkomt Bond-schurk Blofeld, met zijn witte kat.
nee joh. ik kan andere schoenen bij vrouwen ook waarderen, sneakers of allstars, als het plaatje maar klopt en ze sexy van nature is. maar geen sneakerpumps dus. als het een hak heeft moet het wel een pump zijn. zonder spitse neus natuurlijk.quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Faxie het volgende:
Jaja spuit 11, maar ik was de hele dag weg....
M'n ouders hebben 2 husky's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ook best wel old school, dus bij huidige films zul je het minder snel zien. Hoewel je het bij Harry Potter, oké verfilming van een boek, ook ziet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook een goede ja. Ik denk dat ik gewoon minder aan dieren denk, als het op media aankomt. Best vreemd.
Dat zijn inderdaad fraaie diertjes, ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie honden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk hem/haar stoer er bij staan.quote:
Voldemort Hij die niet genoemd mag worden natuurlijk. Stuk meer al dan ik dacht inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het ook best wel old school, dus bij huidige films zul je het minder snel zien. Hoewel je het bij Harry Potter, oké verfilming van een boek, ook ziet.
Ik zou het eigenlijk niet meer weten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voldemort Hij die niet genoemd mag worden natuurlijk. Stuk meer al dan ik dacht inderdaad.
Maar hoe kwam je op dit onderwerp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |