Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:31 schreef tong80 het volgende:
Of moet ie eerst een grote prijs winnen ?
Ik twijfelde nog. Maar heb de beste spelers van hun generatie gekozen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:33 schreef fanneke het volgende:
Wat doet Lenstra in dat rijtje, Tong?
Gullit stond idd bekend om zijn aantal goalsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:34 schreef mrstylo het volgende:
Wel Van Basten noemen maar niet Gullit.
Tong is een homo ajaciedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:34 schreef mrstylo het volgende:
Wel Van Basten noemen maar niet Gullit.
Oh hij noemt alleen spitsen op. Ik dacht Beste Nederlandse spelers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gullit stond idd bekend om zijn aantal goals
Natuurlijk niet je zet toch geen 4 spitsen in 1 team.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb alleen Bergkamp zien spelen. Dus ik betwijfel of een team met deze spelers wel echt effectief zou zijn.
Goed punt. Ik ben in de warquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet je zet toch geen 4 spitsen in 1 team.
Ongelofelijk. Echt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:33 schreef fanneke het volgende:
Wat doet Lenstra in dat rijtje, Tong?
En dan, plotseling, ben JIJ daar om de boel naar een hoger plan te tillen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat is het niveau hier ongelofelijk slecht zeg.
Tochweerhenk is daar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En dan, plotseling, ben JIJ daar om de boel naar een hoger plan te trekenn.
Waarom wel volgens jou? Stellen dat het niveau laag ligt omdat mensen het niet met je eens zijn en vervolgens niet zelf je mening te onderbouwen is ook niet echt een verbetering. Hij draait inderdaad een geweldig seizoen dat is 1 ding wat zeker is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom past Van Persie niet in dit rijtje?
Omdat alle mensen in dat rijtje wat hebben gepresteerd in Oranje.
Omdat van Persie tot nu toe onomstreden is in Oranje?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wel volgens jou? Stellen dat het niveau laag ligt omdat mensen het niet met je eens zijn en vervolgens niet zelf je mening te onderbouwen is ook niet echt een verbetering. Hij draait inderdaad een geweldig seizoen dat is 1 ding wat zeker is.
Lenstra verloor met Oranje van Saarland en Luxemburg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom past Van Persie niet in dit rijtje?
Omdat alle mensen in dat rijtje wat hebben gepresteerd in Oranje.
Van Basten Lenstra en Bergkamp hebben geen WK finale gespeeld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Omdat van Persie tot nu toe onomstreden is in Oranje?
Hij heeft een erg slecht WK gehad?
Ik snap je reactie niet helemaal.
En Cruijff?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Basten Lenstra en Bergkamp hebben geen WK finale gespeeld.
En in een tijd dat we niet eens in de buurt van een eindtoernooi kwamen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lenstra verloor met Oranje van Saarland en Luxemburg.
Van Basten, Lenstra en Bergkamp zijn nog nooit op Fok! geweest, Tong80 al meer dan een half miljoen keer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Basten Lenstra en Bergkamp hebben geen WK finale gespeeld.
Ik snap echt niet dat je niet begrijpt dat Lenstra een goede spits was. Een van de beste van zijn tijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
En in een tijd dat we niet eens in de buurt van een eindtoernooi kwamen.
Zet dan Willy van der Kuijlen in het rijtje van grote spitsen.
Dit is ook het miljoenste vergelijkings horen deze in dit rijtje topic. Ik snap nooit waarom dat interessant is. Generaties vallen toch niet met elkaar vergelijken door ontelbaar veel factoren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Van Basten, Lenstra en Bergkamp zijn nog nooit op Fok! geweest, Tong80 al meer dan een half miljoen keer.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is ook het miljoenste vergelijkings horen deze in dit rijtje topic. Ik snap nooit waarom dat interessant is. Generaties vallen toch niet met elkaar vergelijken door ontelbaar veel factoren.
Nederland telt pas sinds eind jaren '60 mondiaal mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je niet begrijpt dat Lenstra een goede spits was. Een van de beste van zijn tijd.
Jordy niet iig.quote:
We hadden ook goede spelers. Maar geen elftal met goede spelers. Ze moesten naar Frankrijk om er geld mee te verdienen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nederland telt pas sinds eind jaren '60 mondiaal mee.
Daarvóór hadden we 'aardige spelers', meer niet.
Maar geen wereldtoppers. Op misschien Faas Wilkes na.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hadden ook goede spelers. Maar geen elftal met goede spelers. Ze moesten naar Frankrijk om er geld mee te verdienen.
Lenstra had een wereldtopper kunnen worden. Maar hij koos er niet voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar geen wereldtoppers. Op misschien Faas Wilkes na.
Hij had rijk kunnen worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Lenstra in dat rijtje
Overschatte kutfries, met z'n blanco paupercheque.
Jij bent nergens serieus. Maar misschien kan je dat ook niet, dus neem ik je het niet kwalijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Lenstra in dat rijtje
Precies dat onderschatten users tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar geen wereldtoppers. Op misschien Faas Wilkes na.
Ja. Had 'ie dat lekker moeten doen.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Lenstra in dat rijtje
Tuurlijk. Maar tong praat en wij praten terug. That's how it's done.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is ook het miljoenste vergelijkings horen deze in dit rijtje topic. Ik snap nooit waarom dat interessant is. Generaties vallen toch niet met elkaar vergelijken door ontelbaar veel factoren.
Of een blancocheque kunnen tekenen bij Fiorentina.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Had 'ie dat lekker moeten doen.
Profvoetballers die niet voor het hoogste gaan zijn gewoon verkapte amateurs.
Hij had gewoon even 1 miljoen kunnen invullen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of een blancocheque kunnen tekenen bij Fiorentina.
Precies? wat precies? Je stelling wordt net ontkracht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies dat onderschatten users tegenwoordig.
Ze vinden het normaal dat Nederland een WK-finale haalt en 2e staat in de FIFA ranglijst.
Klein kutlandje dat presteert tussen het grote geld.
Post iemand die in het slechtste Nederlands elftal Rensenbrink in zijn team had.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Lenstra in dat rijtje
Welke stellingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies? wat precies? Je stelling wordt net ontkracht.
Zucht... wat dacht je van de discussie dat Lenstra er niet tussen hoort en alleen Wilkes uit die generatie een potentiele topspeler was.quote:
Ik noemde Wilkes als enige potentiële topspeler, niet Tong.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zucht... wat dacht je van de discussie dat Lenstra er niet tussen hoort en alleen Wilkes uit die generatie een potentiele topspeler was.
Ditquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:42 schreef S0nic het volgende:
Dan moet hij het ook bij Oranje laten zien.
Ok is goed ja ok Messi je weet toch.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik noemde Wilkes als enige potentiële topspeler, niet Tong.
Hoop dat hij slim is...quote:'Mourinho wil Van Persie'
Van onze Telesportredactie
MADRID - José Mourinho wil Arsenal-aanvoerder Robin van Persie komende zomer naar Madrid halen. De coach van Real Madrid zou zeer gecharmeerd zijn van de Nederlandse aanvaller, die een uitstekend seizoen beleeft bij The Gunners.
Van Persie heeft een contract tot 2013 bij Arsenal en heeft nog altijd niet verlengd. José Mourinho is van plan om binnenkort contact op te nemen met de ex-Feyenoorder, meldt de Spaanse sportkrant Marca.
Van Persie beleeft een uitmuntend seizoen bij Arsenal. De aanvoerder van The Gunners wist dit seizoen al 22 keer het net te vinden.
Heb ik met uitsmijters. Vind ze heerljk. Maar als je ze tijdens het stappen tegenkomt is het vreselijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:27 schreef Waaghals het volgende:
vPersie speelt altijd als een dweil in het NL elftal.
Ik kijk nooit PL, maar dan hoor ik altijd die ophemelverhalen.
En dan ga je NL elftal kijken en dan bakt hij er weer niks van
Zolang Sneijder , Robben en vd Vaart er rondlopen nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik met uitsmijters. Vind ze heerljk. Maar als je ze tijdens het stappen tegenkomt is het vreselijk.
Van Persie wat een held, wat een seizoen.
Nu nog schitteren in Oranje. Dat komt wel.
Nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet je zet toch geen 4 spitsen in 1 team.
Van Nistelrooy komt te kort om met de reedsgenoemde spelers te worden vergeleken.quote:
Daar hebben ze genoeg spitsen. Als v. Persie daar komt moet hij eerst 2 anderen voorbij spelen. Ik denk niet dat Robin en Real daar baat bij hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:02 schreef Doublepain het volgende:
Hij moet gewoon gaan, kan me nog herrineren toen mrn zei dat robben en sneijder een slechte keuze maakte. Wie gaat nou naar bayern? Nou robben liet zien waarom, vpersie gaat schitteren in madrid, als hij gaat.
Ik denk dat 1 van de 2 weggaat of beidequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Daar hebben ze genoeg spitsen. Als v. Persie daar komt moet hij eerst 2 anderen voorbij spelen. Ik denk niet dat Robin en Real daar baat bij hebben.
Higuain zou kunnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 van de 2 weggaat of beide
Bergkamp heeft ook niet veel prijzen gewonnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Van de genoemde grootheden hebben bereikt staat echt mijlen boven Van Persie, dit is ook pas zijn eerste echte top seizoen bij Arsenal dat niet eens serieus mee doet om de grote prijzen maar een leuke net-niet club is.
Daarnaast staat Cruijff echt los van Basten en de andere Nederlander, want er komt meer bij kijken dan alleen voetballer, ook daarnaast en daar is Cruijff in Nederland maar ook in de rest van de wereld ongeveneerd.
Maar ook puur op voetbal gebied moet Van Persie echt meerdere seizoen achter elkaar bij de 3 beste spitsen van Europa horen, individuele prijzen winnen, en legendarische momenten scoren ,ook in het nationale elftal.
Dat krijg je als je bij net niet arsenal speelt he tongquote:Op zondag 12 februari 2012 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bergkamp heeft ook niet veel prijzen gewonnen.
Cruijff Pelé en Maradona maakten van een relatief kleine club persoonlijk een grote club.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:20 schreef fightgorilla het volgende:
[..]
Dat krijg je als je bij net niet arsenal speelt he tong
moet je niet zo gierig zijn en gewoon sport1 kopen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef Waaghals het volgende:
Hij bakt er nooit wat van als ik kijk
Moet je meer kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef Waaghals het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef Waaghals het volgende:
Dus door jou zijn we geen wereldkampioen geworden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef Waaghals het volgende:
Hij was de enige gisteren die nog 2 kansen creëerde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef Waaghals het volgende:
Wow, wat knap.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was de enige gisteren die nog 2 kansen creëerde.
Hij ging te lang door.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:22 schreef Stiggie het volgende:
Vergeet je deze megaspits![]()
Wat was hij goed.... jammer dat het veel te vroeg stopte.
In zo'n slecht spelend team wel.quote:
quote:‘Misschien was Arsenal minder, maar heb één fantastische speler gezien’
De landstitel in Engeland is alweer even uit het zicht, maar Arsenal en Robin van Persie hadden de Champions League nog om iets van het seizoen te maken. Na de 4-0 nederlaag bij AC Milan lijkt ook Europees succes echter een kansloze missie voor the Gunners. Vicevoorzitter Adriano Galliani van de Italianen was niet onder de indruk van de Engelsen, maar wél van de Nederlandse aanvaller.
“Dit was een goed resultaat, maar we hadden nog vaker kunnen scoren”, keek de beleidsbepaler van Milan terug met Sky Italia. “Misschien werd het ons wel wat gemakkelijk gemaakt omdat Arsenal minder speelde, maar ik heb bij hen één fantastische speler gezien en dat was Van Persie”, complimenteert Galliani de aanvoerder van de bezoekers. “Hij dwong onze keeper tot twee belangrijke reddingen.”
Aan de andere kant had de Arsenal-defensie het stukken drukker, merkte ook Thomas Vermaelen. De verdediger roept zijn ploeggenoten op om, ondanks de ogenschijnlijk hopeloze tussenstand, tijdens de return voor eigen publiek alles te geven. “We hebben nog een wedstrijd, en het enige wat we kunnen doen is dan onze trots verdedigen en honderd procent geven”, vertelt de Belg op de officiële website van zijn club.
“We moeten de fans, die woensdag helemaal naar Milaan zijn gekomen, iets teruggeven. Die hebben we teleurgesteld, en voor hen moeten we proberen om thuis een goed resultaat te behalen. We moeten nu vergeten wat er gebeurd is en moeten ervan leren. Vervolgens moeten we gewoon door blijven gaan, verder is het moeilijk om nu al een verklaring te geven voor ons slechte optreden”, aldus de ex-Ajacied.
Wie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |