Precies? wat precies? Je stelling wordt net ontkracht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies dat onderschatten users tegenwoordig.
Ze vinden het normaal dat Nederland een WK-finale haalt en 2e staat in de FIFA ranglijst.
Klein kutlandje dat presteert tussen het grote geld.

Post iemand die in het slechtste Nederlands elftal Rensenbrink in zijn team had.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Lenstra in dat rijtje
Overschatte kutfries, met z'n blanco paupercheque.

Welke stellingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies? wat precies? Je stelling wordt net ontkracht.

Zucht... wat dacht je van de discussie dat Lenstra er niet tussen hoort en alleen Wilkes uit die generatie een potentiele topspeler was.quote:

Ik noemde Wilkes als enige potentiële topspeler, niet Tong.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zucht... wat dacht je van de discussie dat Lenstra er niet tussen hoort en alleen Wilkes uit die generatie een potentiele topspeler was.

Ditquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:42 schreef S0nic het volgende:
Dan moet hij het ook bij Oranje laten zien.
 .
.

Ok is goed ja ok Messi je weet toch.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik noemde Wilkes als enige potentiële topspeler, niet Tong.

Hoop dat hij slim is...quote:'Mourinho wil Van Persie'
Van onze Telesportredactie
MADRID - José Mourinho wil Arsenal-aanvoerder Robin van Persie komende zomer naar Madrid halen. De coach van Real Madrid zou zeer gecharmeerd zijn van de Nederlandse aanvaller, die een uitstekend seizoen beleeft bij The Gunners.
Van Persie heeft een contract tot 2013 bij Arsenal en heeft nog altijd niet verlengd. José Mourinho is van plan om binnenkort contact op te nemen met de ex-Feyenoorder, meldt de Spaanse sportkrant Marca.
Van Persie beleeft een uitmuntend seizoen bij Arsenal. De aanvoerder van The Gunners wist dit seizoen al 22 keer het net te vinden.

Heb ik met uitsmijters. Vind ze heerljk. Maar als je ze tijdens het stappen tegenkomt is het vreselijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:27 schreef Waaghals het volgende:
vPersie speelt altijd als een dweil in het NL elftal.
Ik kijk nooit PL, maar dan hoor ik altijd die ophemelverhalen.
En dan ga je NL elftal kijken en dan bakt hij er weer niks van

Zolang Sneijder , Robben en vd Vaart er rondlopen nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik met uitsmijters. Vind ze heerljk. Maar als je ze tijdens het stappen tegenkomt is het vreselijk.
Van Persie wat een held, wat een seizoen.
Nu nog schitteren in Oranje. Dat komt wel.

Nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet je zet toch geen 4 spitsen in 1 team.

Van Nistelrooy komt te kort om met de reedsgenoemde spelers te worden vergeleken.quote:

Daar hebben ze genoeg spitsen. Als v. Persie daar komt moet hij eerst 2 anderen voorbij spelen. Ik denk niet dat Robin en Real daar baat bij hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:02 schreef Doublepain het volgende:
Hij moet gewoon gaan, kan me nog herrineren toen mrn zei dat robben en sneijder een slechte keuze maakte. Wie gaat nou naar bayern? Nou robben liet zien waarom, vpersie gaat schitteren in madrid, als hij gaat.

Ik denk dat 1 van de 2 weggaat of beidequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Daar hebben ze genoeg spitsen. Als v. Persie daar komt moet hij eerst 2 anderen voorbij spelen. Ik denk niet dat Robin en Real daar baat bij hebben.

Higuain zou kunnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat 1 van de 2 weggaat of beide
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |