Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:31 schreef tong80 het volgende:
Of moet ie eerst een grote prijs winnen ?
Ik twijfelde nog. Maar heb de beste spelers van hun generatie gekozen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:33 schreef fanneke het volgende:
Wat doet Lenstra in dat rijtje, Tong?
Gullit stond idd bekend om zijn aantal goalsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:34 schreef mrstylo het volgende:
Wel Van Basten noemen maar niet Gullit.
Tong is een homo ajaciedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:34 schreef mrstylo het volgende:
Wel Van Basten noemen maar niet Gullit.
Oh hij noemt alleen spitsen op. Ik dacht Beste Nederlandse spelers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gullit stond idd bekend om zijn aantal goals
Natuurlijk niet je zet toch geen 4 spitsen in 1 team.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb alleen Bergkamp zien spelen. Dus ik betwijfel of een team met deze spelers wel echt effectief zou zijn.
Goed punt. Ik ben in de warquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Natuurlijk niet je zet toch geen 4 spitsen in 1 team.
Ongelofelijk. Echt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:33 schreef fanneke het volgende:
Wat doet Lenstra in dat rijtje, Tong?
En dan, plotseling, ben JIJ daar om de boel naar een hoger plan te tillen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat is het niveau hier ongelofelijk slecht zeg.
Tochweerhenk is daar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En dan, plotseling, ben JIJ daar om de boel naar een hoger plan te trekenn.
Waarom wel volgens jou? Stellen dat het niveau laag ligt omdat mensen het niet met je eens zijn en vervolgens niet zelf je mening te onderbouwen is ook niet echt een verbetering. Hij draait inderdaad een geweldig seizoen dat is 1 ding wat zeker is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom past Van Persie niet in dit rijtje?
Omdat alle mensen in dat rijtje wat hebben gepresteerd in Oranje.
Omdat van Persie tot nu toe onomstreden is in Oranje?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wel volgens jou? Stellen dat het niveau laag ligt omdat mensen het niet met je eens zijn en vervolgens niet zelf je mening te onderbouwen is ook niet echt een verbetering. Hij draait inderdaad een geweldig seizoen dat is 1 ding wat zeker is.
Lenstra verloor met Oranje van Saarland en Luxemburg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom past Van Persie niet in dit rijtje?
Omdat alle mensen in dat rijtje wat hebben gepresteerd in Oranje.
Van Basten Lenstra en Bergkamp hebben geen WK finale gespeeld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Omdat van Persie tot nu toe onomstreden is in Oranje?
Hij heeft een erg slecht WK gehad?
Ik snap je reactie niet helemaal.
En Cruijff?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Basten Lenstra en Bergkamp hebben geen WK finale gespeeld.
En in een tijd dat we niet eens in de buurt van een eindtoernooi kwamen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lenstra verloor met Oranje van Saarland en Luxemburg.
Van Basten, Lenstra en Bergkamp zijn nog nooit op Fok! geweest, Tong80 al meer dan een half miljoen keer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Basten Lenstra en Bergkamp hebben geen WK finale gespeeld.
Ik snap echt niet dat je niet begrijpt dat Lenstra een goede spits was. Een van de beste van zijn tijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
En in een tijd dat we niet eens in de buurt van een eindtoernooi kwamen.
Zet dan Willy van der Kuijlen in het rijtje van grote spitsen.
Dit is ook het miljoenste vergelijkings horen deze in dit rijtje topic. Ik snap nooit waarom dat interessant is. Generaties vallen toch niet met elkaar vergelijken door ontelbaar veel factoren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Van Basten, Lenstra en Bergkamp zijn nog nooit op Fok! geweest, Tong80 al meer dan een half miljoen keer.![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is ook het miljoenste vergelijkings horen deze in dit rijtje topic. Ik snap nooit waarom dat interessant is. Generaties vallen toch niet met elkaar vergelijken door ontelbaar veel factoren.
Nederland telt pas sinds eind jaren '60 mondiaal mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je niet begrijpt dat Lenstra een goede spits was. Een van de beste van zijn tijd.
Jordy niet iig.quote:
We hadden ook goede spelers. Maar geen elftal met goede spelers. Ze moesten naar Frankrijk om er geld mee te verdienen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nederland telt pas sinds eind jaren '60 mondiaal mee.
Daarvóór hadden we 'aardige spelers', meer niet.
Maar geen wereldtoppers. Op misschien Faas Wilkes na.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hadden ook goede spelers. Maar geen elftal met goede spelers. Ze moesten naar Frankrijk om er geld mee te verdienen.
Lenstra had een wereldtopper kunnen worden. Maar hij koos er niet voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar geen wereldtoppers. Op misschien Faas Wilkes na.
Hij had rijk kunnen worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Lenstra in dat rijtje
Overschatte kutfries, met z'n blanco paupercheque.
Jij bent nergens serieus. Maar misschien kan je dat ook niet, dus neem ik je het niet kwalijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Lenstra in dat rijtje
Precies dat onderschatten users tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar geen wereldtoppers. Op misschien Faas Wilkes na.
Ja. Had 'ie dat lekker moeten doen.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Lenstra in dat rijtje
Tuurlijk. Maar tong praat en wij praten terug. That's how it's done.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is ook het miljoenste vergelijkings horen deze in dit rijtje topic. Ik snap nooit waarom dat interessant is. Generaties vallen toch niet met elkaar vergelijken door ontelbaar veel factoren.
Of een blancocheque kunnen tekenen bij Fiorentina.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Had 'ie dat lekker moeten doen.
Profvoetballers die niet voor het hoogste gaan zijn gewoon verkapte amateurs.
Hij had gewoon even 1 miljoen kunnen invullen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of een blancocheque kunnen tekenen bij Fiorentina.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |