Ik vond het wel een goede droom... Vrouw in de keuken die voor je kookt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis maar waar je van droomt...
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Tuurlijk niet, digitalgirl beft Sinos tot watervallende properties terwijl ze aan het koken is
Als mijn ex voorkomt in m'n dromen staat ie altijd te kokenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goede droom... Vrouw in de keuken die voor je kookt.
ik heb volgens mij de goede niet meegenomenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker he.Ik ben kei zuinig op mijn flesje, als die op is ga ik huilen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga weer de koude wereld in
Tot zo
Je houd dus wel van een man die voor je kookt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als mijn ex voorkomt in m'n dromen staat ie altijd te koken
Tzit je diep he...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als mijn ex voorkomt in m'n dromen staat ie altijd te koken
"een man": ja. Maar niet mn exquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
Je houd dus wel van een man die voor je kookt?
Wat wil je eten dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"een man": ja. Maar niet mn ex
Zelf bak ik er weinig van in de keuken.
Wat, een appeltaart lukt toch wel? Oh wacht.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je laat water aanbranden?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh snapquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, een appeltaart lukt toch wel? Oh wacht.
Spuiten, snuiten, spuiten? Dat is mijn geheime tactiek voor uren genot.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb volgens mij de goede niet meegenomenIk merk dat hij niet werkt
Eikelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, een appeltaart lukt toch wel? Oh wacht.
Ik doe liever meequote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis maar waar je van droomt...
Jammer dan. Eikel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:14 schreef twi het volgende:
[..]
We hadden gisteren bepaald dat dat vanaf nu piemelhoofd moest heten.
Pasta en dingen met kip of gehakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |