30 bij 14.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie 2 vierkante meter was
Vanwege burengerucht door je snurken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:11 schreef Drugshond het volgende:
Fijn ik wordt weer wakker met een alweer een bekeuring op de mat.
Leren he. Ik en schaatsen........Volgend jaar bind ik ze weer om.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kunnen ze het al, of is het morgen voor je persoonlijke plezier?
Nog leuker, mijn bromfiets die niet verzekerd is.(ding staat ook al 7 jaar stil)... dus wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanwege burengerucht door je snurken?
Ik ga nog niet eens een discussie aan.... maandag maar gelijk mijn rechtsbijstand verzekering inschakelen. Die mogen het maar gaan bemiddelen (ik ben er klaar mee).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nog leuker, mijn bromfiets die niet verzekerd is.(ding staat ook al 7 jaar stil)... dus wel.
Administratief gaat er iets niet goed bij het RDW. Boete 316 euro.
Homo's zijn het....
Doe hem dan weg, ben je ook van dat gezeur af.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nog leuker, mijn bromfiets die niet verzekerd is.(ding staat ook al 7 jaar stil)... dus wel.
Administratief gaat er iets niet goed bij het RDW. Boete 316 euro.
Homo's zijn het....
Ik had juist plannen om hem op te lappen. Zo'n geinige MT-5 die 90 loopt en zoveel staat er nog niet op de teller.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe hem dan weg, ben je ook van dat gezeur af.
Oh dan hoop ik dat je het op kunt lossen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik had juist plannen om hem op te lappen. Zo'n geinige MT-5 die 90 loopt en zoveel staat er nog niet op de teller.
Brommer kan wel eens handig zijn. Soms mis ik zoiets.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik dat je het op kunt lossen.
Ik heb nooit een brommer gehad, maar voor korte ritjes kan hij best handig zijn. Alleen die herrie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Brommer kan wel eens handig zijn. Soms mis ik zoiets.
Heb je niet zo'n last van met een helm op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nooit een brommer gehad, maar voor korte ritjes kan hij best handig zijn. Alleen die herrie.
Maar als voorbijganger soms des te meerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n last van met een helm op.
Zo hard snurk ik niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanwege burengerucht door je snurken?
Deze vorst kwam wel heel snel , dus ergens snap ik de commotie niet. Zwitserland was gisteren ook een drama.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:47 schreef GSbrder het volgende:
Een spoeddebat om sneeuw op het spoor.
Vraag voortaan preventief een debatje aan als de eerste vorst is ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |