Vaak ook nemen.quote:
Smelten bij -15 zou wel wat zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:48 schreef GSbrder het volgende:
Ik hoop dat die sneeuw snel smelt.
Sneeuw in Nederland is nutteloos. Sneeuw in de Alpen daarentegen.
Met -5 overdag en -15 's avonds zal dat wel tegenvallen die dooi.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:48 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb het bezoekje aan mn ma morgen al onder voorbehoud gezet, als het zo door blijft vriezen ga ik het risico niet nemen om botten te breken tijdens de heen danwel terugreis.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:48 schreef GSbrder het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Smelten bij -15 zou wel wat zijn.
Nee, zit in bad met m'n iPhone, heerlijk warm.quote:
Living on the edgequote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, zit in bad met m'n iPhone, heerlijk warm.
Het Sublimeert wel, het verdampt zonder vloeibaar te wordenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Smelten bij -15 zou wel wat zijn.
Too late.quote:
I know, I'm a badass.quote:
Dat wel inderdaad, maar dat gaat niet zo snel toch ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het Sublimeert wel, het verdampt zonder vloeibaar te worden
Ik zou m wel in het water laten vallen denk ik.quote:
Ligt aan luchtvochtigheid, windsnelheid, tempquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad, maar dat gaat niet zo snel toch ?
Mij best, dan mag je 'm er ook weer uit vissen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zou m wel in het water laten vallen denk ik.
Maar Piet, gaet it oan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt aan luchtvochtigheid, windsnelheid, temp
http://eu.thenorthface.com/quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ooh kledingdilemma, what to wear.
zo'n geile strakke boxer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zit ook te twijfelen of ik mijn leren stappers aandoe met de kans ze in de sneeuw te verneuken of gewoon mijn kisten pak.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga maar voor leer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen of ik mijn leren stappers aandoe met de kans ze in de sneeuw te verneuken of gewoon mijn kisten pak.
Kisten natuurlijk!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen of ik mijn leren stappers aandoe met de kans ze in de sneeuw te verneuken of gewoon mijn kisten pak.
Die sowieso, is standaard schat.quote:
Sexy!quote:
met ien blouwen euveral, nen sjoal en un mutsequote:
Leren Doucals hier.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op Rokin?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus er liggen geen bergen sneeuw in Amsterdam?
Hilversum was gister relatief kritiek.
Hier (Bussum) ligt een centimeter of 4-5, niet echt kritiek dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hillywood hysteriaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet alleen daar, gisteren tijdens de sneeuwbui van Aken naar Enschede naar Hilversum gereden, overal dacht men met 60 over de snelweg te moeten gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In Hillywood is het altijd kritiek, zeker als het om autoverkeer gaat.
Feest is dat jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet alleen daar, gisteren tijdens de sneeuwbui van Aken naar Enschede naar Hilversum gereden, overal dacht men met 60 over de snelweg te moeten gaan.
Dat was al zo toen ik mn 'laatste' rijles voor mn (uiteindelijk afgelaste) examen had, maar dan reden we ook over een a1 waar een sneeuwlaag op lag en harder dan 60 kon idd niet, vanwege overig verkeerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet alleen daar, gisteren tijdens de sneeuwbui van Aken naar Enschede naar Hilversum gereden, overal dacht men met 60 over de snelweg te moeten gaan.
As 'ne echten hetroo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
met ien blouwen euveral, nen sjoal en un mutse
Je doet geen kisten aan, yegh.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |