Omdat hij geen microfoon heeft op zn computer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:17 schreef MineraalWater het volgende:
Je hebt toch een computer, Waarom wil je dan op je ipod op teamspeak gaan ?
Iphonequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:17 schreef MineraalWater het volgende:
wel!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat hij geen microfoon heeft op zn computer.
op PC werkt ts niet, en op iphone crasht ie steeds -.-quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:17 schreef MineraalWater het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wel!
[..]
op PC werkt ts niet, en op iphone crasht ie steeds -.-
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:10 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Hij kan zeker niet echt skateboarden dus dacht die, laat ik fingerboarden.quote:
ik doe allebei!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij kan zeker niet echt skateboarden dus dacht die, laat ik fingerboarden.
idd, slaat gewoon nergens opquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]zoveel moeite steken in iets dat niet origineel of grappig is..
ja man elke dag weer!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zeker met je iphone en je beats by dr dre met dit nummer erop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Onze eerste ambassade.
[ afbeelding ]sweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
dat noemt men ook wel luiheid..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:17 schreef Berend. het volgende:
Bobber, ik ga niet alles typen omdat één iemand het niet lukt. Nouja, ik offer mijn hulp aan. Desnoods even op skype, dan is het view only.
Maar bespreek dit voortaan even op skype aub, dankje.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Nelleke gaat te keer!
Oh zie Rijst kijken!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Nelleke gaat te keer!
Geniaal!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef MineraalWater het volgende:
Dat laatste met die astronauten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |