Dat is toch niet normaal meerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:46 schreef Timwonnacott het volgende:
Net 2 uur rondgevlogen in de aquila world save![]()
![]()
Als men allemaal dezelfde bouwstijl zou aanhouden dan krijg je idd zoiets.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:46 schreef Timwonnacott het volgende:
![]()
Moet iedereen ook hetzelfde texturepack hebben, want met default is dit volgens mij best lelijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Als men allemaal dezelfde bouwstijl zou aanhouden dan krijg je idd zoiets.
Inderdaad, ik begrijp sowiezo niet waarom iemand met normal zou spelen ..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:57 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Moet iedereen ook hetzelfde texturepack hebben, want met default is dit volgens mij best lelijk
ik speel met defaultquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Inderdaad, ik begrijp sowiezo niet waarom iemand met normal zou spelen ..
Sphax!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ik speel met default
wil wel een andere, maar kan geen mooie vinden
Zieke shit man, ook veel toffe design ideeën die ik lekker ga kopierenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:46 schreef Timwonnacott het volgende:
![]()
Heul wel!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:13 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Gij speelt niet eens op mFok! ;p
Haha, ik heb er ook al een paar in mijn geheugen opgeslagen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zieke shit man, ook veel toffe design ideeën die ik lekker ga kopieren.
Royal sadnessquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:36 schreef Berend. het volgende:
Vanaf nu hebben we een treefarm! Typ /warp treefarm
* Je mag nog gewoon normale tree's weghalen, maar dan wel helemaal weghalen aub!
Mocht je het er niet mee eens zijn, omdat het niet legit genoeg is.. PM me dan even![]()
En dan verandert alleen die tekst bij het logo?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:49 schreef bobbernaut het volgende:
Kleurtjes..
[ afbeelding ]
krijg je door dit
[..]
je zegt net dat je komtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:00 schreef bobbernaut het volgende:
je mag niet eens meedoen met event als je geen TS hebt.. sad..
ja kan weer niet lang verhaal :\ dat ts op ios werkt ook voor geen meter..quote:
laat berend dan gewoon fixen, of stop met jankenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:01 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja kan weer niet lang verhaal :\ dat ts op ios werkt ook voor geen meter..
nee, denk je ik vertrouw m op mijn computer? en ik zeg alleen maar dat het jammer is dat je dan event niet mag joinen, bij drump mocht je tenminste wel weer joinen..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:03 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
laat berend dan gewoon fixen, of stop met janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |