Wat denk je dat ze gaat doen? Kop van je romp bijten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik had gedurfd dan zou ik dat doen
Je weet niet half hoe gemeen Joysa is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze gaat doen? Kop van je romp bijten?
quote:
scary shit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inderdaad, ook de woonplaats. En leeftijd. Met foto.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Met woonplaats er ook bij graag.
[..]
Boks ouwe.
Hij is bang voor meisjes in het algemeen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
swaffelen...? =P ghehehquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, niet zo handig dat ik dat doe, mijn wekker gaat om 4 uurquote:
ARGUMENT_IS_VALIDquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is bang voor meisjes in het algemeen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe gemeen Joysa is.
Doe eens lief tegen mijquote:
Ik zal aan je denken als ik me dan nog eens omdraaiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, niet zo handig dat ik dat doe, mijn wekker gaat om 4 uur
hoow ik hou van dingen die niet goed voor me zijn...(uitzonderingen _veel_ daargelaten) en wordt alleen maar nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet naar vragen, gewoon niet, is beter voor je..
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zegt van niet, maar ik vertrouw het niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eens... maar wel beetje grote wenkbrouwen, wordt ik bang vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden???
Wat vinden jullie van deze man?
[ afbeelding ]
Hij heeft zo lief neusje en van die lieve wangetjes
Mwa. wel okay.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden???
Wat vinden jullie van deze man?
[ afbeelding ]
Hij heeft zo lief neusje en van die lieve wangetjes
http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buchquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoow ik hou van dingen die niet goed voor me zijn...(uitzonderingen _veel_ daargelaten) en wordt alleen maar nieuwsgieriger
JA!?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb een hele enge foto van Joysa trouwens.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ze zegt van niet, maar ik vertrouw het niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Deze herinner ik me nog.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buch
ok, geen dank.
Ik zal hem even DMen.quote:
ok zo ff kijken =Dquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buch
ok, geen dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |