Ja, taco's zijn lekker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand of taco's lekker zijn? Had bijna een pakket van taco mundo besteld, was een groupon actie. Maar toen bedacht ik me dat ik het nog nooit op heb.
Ik kan niet tegen aanbiedingen.Moet kopen. Alles kopen.
Zitten er dan negers op Fok?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso maar erg weinig negerpiemels daar. Volgens mij zijn jullie bang om de mythe te breken.
Taco mundo is niet echt lekker, fokking duur ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand of taco's lekker zijn? Had bijna een pakket van taco mundo besteld, was een groupon actie. Maar toen bedacht ik me dat ik het nog nooit op heb.
Ik kan niet tegen aanbiedingen.Moet kopen. Alles kopen.
Of er zitten gewoon weinig negers op FOK! en al helemaal in KPD.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso maar erg weinig negerpiemels daar. Volgens mij zijn jullie bang om de mythe te breken.
taco is irritant, t breekt als je t eet enzo... maak meestal een pan "prut" en dan nacho-chps erbij, kan je t lekker oplepelen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Taco's met gehakt en avocadosaus is goddelijk.
Nou. We hebben heloef en. euhm.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten er dan negers op Fok?
Ik weet wel Sunchaser, maar die had een kleintje.
Fotoboek van User ze heeft ook een varken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met wie wil je eten...? of heet die zaak zo...? sorry kom net onder mn steen vandaan
Sorry, ik zeg rare dignen als ik op m'n gemak ben.. En dat lege fleshe Murphy's naast me helpt ook mee bij m'n vermoeidheidquote:
Precies, je kan beter van die pannekoekjes nemen, burrito's geloof ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
taco is irritant, t breekt als je t eet enzo... maak meestal een pan "prut" en dan nacho-chps erbij, kan je t lekker oplepelen!
Like a boss. Zo ook shoarmaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
taco is irritant, t breekt als je t eet enzo... maak meestal een pan "prut" en dan nacho-chps erbij, kan je t lekker oplepelen!
ja mexicaanse burritosquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies, je kan beter van die pannekoekjes nemen, burrito's geloof ik
Fuuu, ik moet terug lezen om te weten waarop ik dat zeiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik zeg rare dignen als ik op m'n gemak ben.. En dat lege fleshe Murphy's naast me helpt ook mee bij m'n vermoeidheid
Mee eens, het is ook meer een houder voor gehakt en saus en andere prut die je erop doetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:
oeh ander verhaal... vertel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fotoboek van User ze heeft ook een varken.
Eigenlijk moet ik nog met haar in een indianenrestaurant eten met aubergines. MAARRRR dat is weer een heel ander verhaal.
Ze ziet er best tof uit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fotoboek van User ze heeft ook een varken.
Eigenlijk moet ik nog met haar in een indianenrestaurant eten met aubergines. MAARRRR dat is weer een heel ander verhaal.
Goed bierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fuuu, ik moet terug lezen om te weten waarop ik dat zei
kut bier.
Kom maar halenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar glazen gebruiken atm
Ik heb zijn leuter niet gezien, gelukkig. Maar hij zat altijd te zeuren dat ie klein was.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
Maar jullie hebben die van Sunchaser al gezien, de zwarten zijn gerepresent.
Ja ik ga ook nog verder luisterenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed bier![]()
En moe zijn helpt maar ik wil nog niet slapen, want nog een half uur leuke muziek enzo..
Oh.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zijn leuter niet gezien, gelukkig. Maar hij zat altijd te zeuren dat ie klein was.
waarom niet...?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nee dat wil je niet weten..
Haiquote:
Als je indianen en aubergines niet aan elkaar kan linken dan komt dat laaaater wel.quote:
Ik snap je bro, als ik ouder was geweest was ik er op gevallen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar ze heb iemand aan de haak gehengeld.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar ze heb iemand aan de haak gehengeld.
Ach, als je wel zou komen zou je wel een pilsje krijgen heurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat toch niet doe, dus je weet gewoon dat je dat risicoloos kan aanbieden![]()
Met woonplaats er ook bij graag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Er moet eens een lijst komen met vrijgezelle dames hier.![]()
Boks ouwe.quote:Ik vis overal achter het net.
dat doe ik ook altijd erg graagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die shit kan je ook makkelijk zelf maken
Als ik had gedurfd dan zou ik dat doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ach, als je wel zou komen zou je wel een pilsje krijgen heur
Ik bijt nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik had gedurfd dan zou ik dat doen
Wat denk je dat ze gaat doen? Kop van je romp bijten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik had gedurfd dan zou ik dat doen
Je weet niet half hoe gemeen Joysa is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze gaat doen? Kop van je romp bijten?
quote:
scary shit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inderdaad, ook de woonplaats. En leeftijd. Met foto.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Met woonplaats er ook bij graag.
[..]
Boks ouwe.
Hij is bang voor meisjes in het algemeen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
swaffelen...? =P ghehehquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, niet zo handig dat ik dat doe, mijn wekker gaat om 4 uurquote:
ARGUMENT_IS_VALIDquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is bang voor meisjes in het algemeen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe gemeen Joysa is.
Doe eens lief tegen mijquote:
Ik zal aan je denken als ik me dan nog eens omdraaiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, niet zo handig dat ik dat doe, mijn wekker gaat om 4 uur
hoow ik hou van dingen die niet goed voor me zijn...(uitzonderingen _veel_ daargelaten) en wordt alleen maar nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet naar vragen, gewoon niet, is beter voor je..
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zegt van niet, maar ik vertrouw het niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eens... maar wel beetje grote wenkbrouwen, wordt ik bang vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden???
Wat vinden jullie van deze man?
[ afbeelding ]
Hij heeft zo lief neusje en van die lieve wangetjes
Mwa. wel okay.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden???
Wat vinden jullie van deze man?
[ afbeelding ]
Hij heeft zo lief neusje en van die lieve wangetjes
http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buchquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoow ik hou van dingen die niet goed voor me zijn...(uitzonderingen _veel_ daargelaten) en wordt alleen maar nieuwsgieriger
JA!?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb een hele enge foto van Joysa trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |