De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shoarmatentquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
benzinepomp..? videotheek..? 24uurswinkel
Dönerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ShoarmatentKunnen we gelijk kijken bij woodies
neh daar heb ik geen tijd voor moet morgen om 11 uur werken... training gaat gelukkig niet door dus hoef niet om half 8 op te staanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ShoarmatentKunnen we gelijk kijken bij woodies
werken???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neh daar heb ik geen tijd voor moet morgen om 11 uur werken... training gaat gelukkig niet door dus hoef niet om half 8 op te staan
Ja die heb ik gelezen ja. Ze had het zelfs over pittige korte kapselsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
Er stond laatst in de Metro zo'n mooi stuk over kapsalon.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die heb ik gelezen ja. Ze had het zelfs over pittige korte kapselsGoeie column. Terwijl ik die column van haar altijd zo plaatsvervangende schaamte-achtig vind.
Ehm, ehm ehm.. De Hoek he? ff denken.. Domino's Rivierenweg?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dan moet ik helemaal daarheen rijden
ja ben zo lief... werd vanavond door ene vrouwtje gebeld.. helemaal in paniek... dus heb over mn hard gestreken en gezegtd dak wel met dr hondje ga lopen... eigen hondjes moeten toch ook naar buiten... had alleen gehoopt dat t pas tegen 3e zou zijn ofzo hahaquote:
Ik heb vanavond ook döner gegeten, maar helaas de Döner Company op Amsterdam Sloterdijk, en die is niet goed. Ik kan die zonder knoeien vreten. En dat zegt dus genoeg.quote:
Met döner moet je heeeeul veul knoeien, dat het overal zitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook döner gegeten, maar helaas de Döner Company op Amsterdam Sloterdijk, en die is niet goed. Ik kan die zonder knoeien vreten. En dat zegt dus genoeg.
En het kwam omdat er geen treinen reden, maar ach.
Van wie precies? Ebru Umar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die heb ik gelezen ja. Ze had het zelfs over pittige korte kapselsGoeie column. Terwijl ik die column van haar altijd zo plaatsvervangende schaamte-achtig vind.
want als jij knoeit ligt t aan de donerzaak... begrijpelijk... !quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook döner gegeten, maar helaas de Döner Company op Amsterdam Sloterdijk, en die is niet goed. Ik kan die zonder knoeien vreten. En dat zegt dus genoeg.
En het kwam omdat er geen treinen reden, maar ach.
Irritant wijf meestal, daarom sla ik hem meestal over.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
ja overal... ! =Pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met döner moet je heeeeul veul knoeien, dat het overal zit
Groter broodje = moeilijker etenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want als jij knoeit ligt t aan de donerzaak... begrijpelijk... !
Ik eet echt als een varken. Wil nog graag met missbehavin dönertje knagen, die schijnt ook erg te zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met döner moet je heeeeul veul knoeien, dat het overal zit
Als er een beetje fatsoenlijke hoeveelheid vlees op zit knoei je nou eenmaalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee, als hij knoeit is 't goeie shitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ben zo lief... werd vanavond door ene vrouwtje gebeld.. helemaal in paniek... dus heb over mn hard gestreken en gezegtd dak wel met dr hondje ga lopen... eigen hondjes moeten toch ook naar buiten... had alleen gehoopt dat t pas tegen 3e zou zijn ofzo haha
Nee, andere Turkse vrouw, alleen deze is eind 20.quote:
die ken ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik eet echt als een varken. Wil nog graag met missbehavin dönertje knagen, die schijnt ook erg te zijn.
Mnee, als ik _niet_ knoei, dan zit er simpelweg te weinig in.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met wie wil je eten...? of heet die zaak zo...? sorry kom net onder mn steen vandaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik eet echt als een varken. Wil nog graag met missbehavin dönertje knagen, die schijnt ook erg te zijn.
Dat vinden ze niet leuk in een donerzaak. Reinheid, dit dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem een hengel mee, dan kunnen we er naar vissen
Nice, kunnen we een keer een piemelreview ervan maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snarf heeft toegang gevraagd
bijna.....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne is rood en zit vol met snot.
En de jouwe?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nice, kunnen we een keer een piemelreview ervan maken.
Goed etenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, als hij knoeit is 't goeie shit
Nu ga ik echt nooit pics van mijn leuter daar plaatsen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nice, kunnen we een keer een piemelreview ervan maken.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Irritant wijf meestal, daarom sla ik hem meestal over.
Maar deze was baas.
Sowieso maar erg weinig negerpiemels daar. Volgens mij zijn jullie bang om de mythe te breken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu ga ik echt nooit pics van mijn leuter daar plaatsen.
Taco's met gehakt en avocadosaus is goddelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand of taco's lekker zijn? Had bijna een pakket van taco mundo besteld, was een groupon actie. Maar toen bedacht ik me dat ik het nog nooit op heb.
Ik kan niet tegen aanbiedingen.Moet kopen. Alles kopen.
Vrouwen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ja, taco's zijn lekker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand of taco's lekker zijn? Had bijna een pakket van taco mundo besteld, was een groupon actie. Maar toen bedacht ik me dat ik het nog nooit op heb.
Zitten er dan negers op Fok?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso maar erg weinig negerpiemels daar. Volgens mij zijn jullie bang om de mythe te breken.
Taco mundo is niet echt lekker, fokking duur ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Of er zitten gewoon weinig negers op FOK! en al helemaal in KPD.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso maar erg weinig negerpiemels daar. Volgens mij zijn jullie bang om de mythe te breken.
taco is irritant, t breekt als je t eet enzo... maak meestal een pan "prut" en dan nacho-chps erbij, kan je t lekker oplepelen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Taco's met gehakt en avocadosaus is goddelijk.
Nou. We hebben heloef en. euhm.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten er dan negers op Fok?
Ik weet wel Sunchaser, maar die had een kleintje.
Fotoboek van User ze heeft ook een varken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met wie wil je eten...? of heet die zaak zo...? sorry kom net onder mn steen vandaan
Sorry, ik zeg rare dignen als ik op m'n gemak ben.. En dat lege fleshe Murphy's naast me helpt ook mee bij m'n vermoeidheidquote:
Precies, je kan beter van die pannekoekjes nemen, burrito's geloof ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
taco is irritant, t breekt als je t eet enzo... maak meestal een pan "prut" en dan nacho-chps erbij, kan je t lekker oplepelen!
Like a boss. Zo ook shoarmaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
taco is irritant, t breekt als je t eet enzo... maak meestal een pan "prut" en dan nacho-chps erbij, kan je t lekker oplepelen!
ja mexicaanse burritosquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies, je kan beter van die pannekoekjes nemen, burrito's geloof ik
Fuuu, ik moet terug lezen om te weten waarop ik dat zeiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik zeg rare dignen als ik op m'n gemak ben.. En dat lege fleshe Murphy's naast me helpt ook mee bij m'n vermoeidheid
Mee eens, het is ook meer een houder voor gehakt en saus en andere prut die je erop doetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:
oeh ander verhaal... vertel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fotoboek van User ze heeft ook een varken.
Eigenlijk moet ik nog met haar in een indianenrestaurant eten met aubergines. MAARRRR dat is weer een heel ander verhaal.
Ze ziet er best tof uit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fotoboek van User ze heeft ook een varken.
Eigenlijk moet ik nog met haar in een indianenrestaurant eten met aubergines. MAARRRR dat is weer een heel ander verhaal.
Goed bierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fuuu, ik moet terug lezen om te weten waarop ik dat zei
kut bier.
Kom maar halenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar glazen gebruiken atm
Ik heb zijn leuter niet gezien, gelukkig. Maar hij zat altijd te zeuren dat ie klein was.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
Maar jullie hebben die van Sunchaser al gezien, de zwarten zijn gerepresent.
Ja ik ga ook nog verder luisterenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed bier![]()
En moe zijn helpt maar ik wil nog niet slapen, want nog een half uur leuke muziek enzo..
Oh.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zijn leuter niet gezien, gelukkig. Maar hij zat altijd te zeuren dat ie klein was.
waarom niet...?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nee dat wil je niet weten..
Haiquote:
Als je indianen en aubergines niet aan elkaar kan linken dan komt dat laaaater wel.quote:
Ik snap je bro, als ik ouder was geweest was ik er op gevallen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar ze heb iemand aan de haak gehengeld.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar ze heb iemand aan de haak gehengeld.
Ach, als je wel zou komen zou je wel een pilsje krijgen heurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat toch niet doe, dus je weet gewoon dat je dat risicoloos kan aanbieden![]()
Met woonplaats er ook bij graag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Er moet eens een lijst komen met vrijgezelle dames hier.![]()
Boks ouwe.quote:Ik vis overal achter het net.
dat doe ik ook altijd erg graagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die shit kan je ook makkelijk zelf maken
Als ik had gedurfd dan zou ik dat doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ach, als je wel zou komen zou je wel een pilsje krijgen heur
Ik bijt nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik had gedurfd dan zou ik dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |