Goed etenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, als hij knoeit is 't goeie shit
Nu ga ik echt nooit pics van mijn leuter daar plaatsen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nice, kunnen we een keer een piemelreview ervan maken.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Irritant wijf meestal, daarom sla ik hem meestal over.
Maar deze was baas.
Sowieso maar erg weinig negerpiemels daar. Volgens mij zijn jullie bang om de mythe te breken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu ga ik echt nooit pics van mijn leuter daar plaatsen.
Taco's met gehakt en avocadosaus is goddelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand of taco's lekker zijn? Had bijna een pakket van taco mundo besteld, was een groupon actie. Maar toen bedacht ik me dat ik het nog nooit op heb.
Ik kan niet tegen aanbiedingen.Moet kopen. Alles kopen.
Vrouwen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ja, taco's zijn lekker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand of taco's lekker zijn? Had bijna een pakket van taco mundo besteld, was een groupon actie. Maar toen bedacht ik me dat ik het nog nooit op heb.
Zitten er dan negers op Fok?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso maar erg weinig negerpiemels daar. Volgens mij zijn jullie bang om de mythe te breken.
Taco mundo is niet echt lekker, fokking duur ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Of er zitten gewoon weinig negers op FOK! en al helemaal in KPD.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso maar erg weinig negerpiemels daar. Volgens mij zijn jullie bang om de mythe te breken.
taco is irritant, t breekt als je t eet enzo... maak meestal een pan "prut" en dan nacho-chps erbij, kan je t lekker oplepelen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Taco's met gehakt en avocadosaus is goddelijk.
Nou. We hebben heloef en. euhm.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten er dan negers op Fok?
Ik weet wel Sunchaser, maar die had een kleintje.
Fotoboek van User ze heeft ook een varken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met wie wil je eten...? of heet die zaak zo...? sorry kom net onder mn steen vandaan
Sorry, ik zeg rare dignen als ik op m'n gemak ben.. En dat lege fleshe Murphy's naast me helpt ook mee bij m'n vermoeidheidquote:
Precies, je kan beter van die pannekoekjes nemen, burrito's geloof ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
taco is irritant, t breekt als je t eet enzo... maak meestal een pan "prut" en dan nacho-chps erbij, kan je t lekker oplepelen!
Like a boss. Zo ook shoarmaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
taco is irritant, t breekt als je t eet enzo... maak meestal een pan "prut" en dan nacho-chps erbij, kan je t lekker oplepelen!
ja mexicaanse burritosquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies, je kan beter van die pannekoekjes nemen, burrito's geloof ik
Fuuu, ik moet terug lezen om te weten waarop ik dat zeiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik zeg rare dignen als ik op m'n gemak ben.. En dat lege fleshe Murphy's naast me helpt ook mee bij m'n vermoeidheid
Mee eens, het is ook meer een houder voor gehakt en saus en andere prut die je erop doetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |