De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shoarmatentquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
benzinepomp..? videotheek..? 24uurswinkel
Dönerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ShoarmatentKunnen we gelijk kijken bij woodies
neh daar heb ik geen tijd voor moet morgen om 11 uur werken... training gaat gelukkig niet door dus hoef niet om half 8 op te staanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ShoarmatentKunnen we gelijk kijken bij woodies
werken???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neh daar heb ik geen tijd voor moet morgen om 11 uur werken... training gaat gelukkig niet door dus hoef niet om half 8 op te staan
Ja die heb ik gelezen ja. Ze had het zelfs over pittige korte kapselsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
Er stond laatst in de Metro zo'n mooi stuk over kapsalon.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die heb ik gelezen ja. Ze had het zelfs over pittige korte kapselsGoeie column. Terwijl ik die column van haar altijd zo plaatsvervangende schaamte-achtig vind.
Ehm, ehm ehm.. De Hoek he? ff denken.. Domino's Rivierenweg?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dan moet ik helemaal daarheen rijden
ja ben zo lief... werd vanavond door ene vrouwtje gebeld.. helemaal in paniek... dus heb over mn hard gestreken en gezegtd dak wel met dr hondje ga lopen... eigen hondjes moeten toch ook naar buiten... had alleen gehoopt dat t pas tegen 3e zou zijn ofzo hahaquote:
Ik heb vanavond ook döner gegeten, maar helaas de Döner Company op Amsterdam Sloterdijk, en die is niet goed. Ik kan die zonder knoeien vreten. En dat zegt dus genoeg.quote:
Met döner moet je heeeeul veul knoeien, dat het overal zitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook döner gegeten, maar helaas de Döner Company op Amsterdam Sloterdijk, en die is niet goed. Ik kan die zonder knoeien vreten. En dat zegt dus genoeg.
En het kwam omdat er geen treinen reden, maar ach.
Van wie precies? Ebru Umar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja die heb ik gelezen ja. Ze had het zelfs over pittige korte kapselsGoeie column. Terwijl ik die column van haar altijd zo plaatsvervangende schaamte-achtig vind.
want als jij knoeit ligt t aan de donerzaak... begrijpelijk... !quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook döner gegeten, maar helaas de Döner Company op Amsterdam Sloterdijk, en die is niet goed. Ik kan die zonder knoeien vreten. En dat zegt dus genoeg.
En het kwam omdat er geen treinen reden, maar ach.
Irritant wijf meestal, daarom sla ik hem meestal over.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
ja overal... ! =Pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met döner moet je heeeeul veul knoeien, dat het overal zit
Groter broodje = moeilijker etenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want als jij knoeit ligt t aan de donerzaak... begrijpelijk... !
Ik eet echt als een varken. Wil nog graag met missbehavin dönertje knagen, die schijnt ook erg te zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met döner moet je heeeeul veul knoeien, dat het overal zit
Als er een beetje fatsoenlijke hoeveelheid vlees op zit knoei je nou eenmaalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee, als hij knoeit is 't goeie shitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ben zo lief... werd vanavond door ene vrouwtje gebeld.. helemaal in paniek... dus heb over mn hard gestreken en gezegtd dak wel met dr hondje ga lopen... eigen hondjes moeten toch ook naar buiten... had alleen gehoopt dat t pas tegen 3e zou zijn ofzo haha
Nee, andere Turkse vrouw, alleen deze is eind 20.quote:
die ken ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik eet echt als een varken. Wil nog graag met missbehavin dönertje knagen, die schijnt ook erg te zijn.
Mnee, als ik _niet_ knoei, dan zit er simpelweg te weinig in.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met wie wil je eten...? of heet die zaak zo...? sorry kom net onder mn steen vandaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik eet echt als een varken. Wil nog graag met missbehavin dönertje knagen, die schijnt ook erg te zijn.
Dat vinden ze niet leuk in een donerzaak. Reinheid, dit dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem een hengel mee, dan kunnen we er naar vissen
Nice, kunnen we een keer een piemelreview ervan maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snarf heeft toegang gevraagd
bijna.....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne is rood en zit vol met snot.
En de jouwe?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nice, kunnen we een keer een piemelreview ervan maken.
Goed etenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, als hij knoeit is 't goeie shit
Nu ga ik echt nooit pics van mijn leuter daar plaatsen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nice, kunnen we een keer een piemelreview ervan maken.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Irritant wijf meestal, daarom sla ik hem meestal over.
Maar deze was baas.
Sowieso maar erg weinig negerpiemels daar. Volgens mij zijn jullie bang om de mythe te breken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu ga ik echt nooit pics van mijn leuter daar plaatsen.
Taco's met gehakt en avocadosaus is goddelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand of taco's lekker zijn? Had bijna een pakket van taco mundo besteld, was een groupon actie. Maar toen bedacht ik me dat ik het nog nooit op heb.
Ik kan niet tegen aanbiedingen.Moet kopen. Alles kopen.
Vrouwen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Ja, taco's zijn lekker.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand of taco's lekker zijn? Had bijna een pakket van taco mundo besteld, was een groupon actie. Maar toen bedacht ik me dat ik het nog nooit op heb.
Zitten er dan negers op Fok?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso maar erg weinig negerpiemels daar. Volgens mij zijn jullie bang om de mythe te breken.
Taco mundo is niet echt lekker, fokking duur ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Myraela het volgende:
Of er zitten gewoon weinig negers op FOK! en al helemaal in KPD.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso maar erg weinig negerpiemels daar. Volgens mij zijn jullie bang om de mythe te breken.
taco is irritant, t breekt als je t eet enzo... maak meestal een pan "prut" en dan nacho-chps erbij, kan je t lekker oplepelen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Taco's met gehakt en avocadosaus is goddelijk.
Nou. We hebben heloef en. euhm.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten er dan negers op Fok?
Ik weet wel Sunchaser, maar die had een kleintje.
Fotoboek van User ze heeft ook een varken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met wie wil je eten...? of heet die zaak zo...? sorry kom net onder mn steen vandaan
Sorry, ik zeg rare dignen als ik op m'n gemak ben.. En dat lege fleshe Murphy's naast me helpt ook mee bij m'n vermoeidheidquote:
Precies, je kan beter van die pannekoekjes nemen, burrito's geloof ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
taco is irritant, t breekt als je t eet enzo... maak meestal een pan "prut" en dan nacho-chps erbij, kan je t lekker oplepelen!
Like a boss. Zo ook shoarmaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
taco is irritant, t breekt als je t eet enzo... maak meestal een pan "prut" en dan nacho-chps erbij, kan je t lekker oplepelen!
ja mexicaanse burritosquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies, je kan beter van die pannekoekjes nemen, burrito's geloof ik
Fuuu, ik moet terug lezen om te weten waarop ik dat zeiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik zeg rare dignen als ik op m'n gemak ben.. En dat lege fleshe Murphy's naast me helpt ook mee bij m'n vermoeidheid
Mee eens, het is ook meer een houder voor gehakt en saus en andere prut die je erop doetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:
oeh ander verhaal... vertel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fotoboek van User ze heeft ook een varken.
Eigenlijk moet ik nog met haar in een indianenrestaurant eten met aubergines. MAARRRR dat is weer een heel ander verhaal.
Ze ziet er best tof uit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fotoboek van User ze heeft ook een varken.
Eigenlijk moet ik nog met haar in een indianenrestaurant eten met aubergines. MAARRRR dat is weer een heel ander verhaal.
Goed bierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fuuu, ik moet terug lezen om te weten waarop ik dat zei
kut bier.
Kom maar halenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar glazen gebruiken atm
Ik heb zijn leuter niet gezien, gelukkig. Maar hij zat altijd te zeuren dat ie klein was.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
Maar jullie hebben die van Sunchaser al gezien, de zwarten zijn gerepresent.
Ja ik ga ook nog verder luisterenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed bier![]()
En moe zijn helpt maar ik wil nog niet slapen, want nog een half uur leuke muziek enzo..
Oh.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zijn leuter niet gezien, gelukkig. Maar hij zat altijd te zeuren dat ie klein was.
waarom niet...?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nee dat wil je niet weten..
Haiquote:
Als je indianen en aubergines niet aan elkaar kan linken dan komt dat laaaater wel.quote:
Ik snap je bro, als ik ouder was geweest was ik er op gevallen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar ze heb iemand aan de haak gehengeld.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar ze heb iemand aan de haak gehengeld.
Ach, als je wel zou komen zou je wel een pilsje krijgen heurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat toch niet doe, dus je weet gewoon dat je dat risicoloos kan aanbieden![]()
Met woonplaats er ook bij graag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Er moet eens een lijst komen met vrijgezelle dames hier.![]()
Boks ouwe.quote:Ik vis overal achter het net.
dat doe ik ook altijd erg graagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die shit kan je ook makkelijk zelf maken
Als ik had gedurfd dan zou ik dat doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ach, als je wel zou komen zou je wel een pilsje krijgen heur
Ik bijt nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik had gedurfd dan zou ik dat doen
Wat denk je dat ze gaat doen? Kop van je romp bijten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik had gedurfd dan zou ik dat doen
Je weet niet half hoe gemeen Joysa is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze gaat doen? Kop van je romp bijten?
quote:
scary shit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inderdaad, ook de woonplaats. En leeftijd. Met foto.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Met woonplaats er ook bij graag.
[..]
Boks ouwe.
Hij is bang voor meisjes in het algemeen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
swaffelen...? =P ghehehquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, niet zo handig dat ik dat doe, mijn wekker gaat om 4 uurquote:
ARGUMENT_IS_VALIDquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is bang voor meisjes in het algemeen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe gemeen Joysa is.
Doe eens lief tegen mijquote:
Ik zal aan je denken als ik me dan nog eens omdraaiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, niet zo handig dat ik dat doe, mijn wekker gaat om 4 uur
hoow ik hou van dingen die niet goed voor me zijn...(uitzonderingen _veel_ daargelaten) en wordt alleen maar nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet naar vragen, gewoon niet, is beter voor je..
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zegt van niet, maar ik vertrouw het niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eens... maar wel beetje grote wenkbrouwen, wordt ik bang vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden???
Wat vinden jullie van deze man?
[ afbeelding ]
Hij heeft zo lief neusje en van die lieve wangetjes
Mwa. wel okay.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden???
[ afbeelding ]
http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buchquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoow ik hou van dingen die niet goed voor me zijn...(uitzonderingen _veel_ daargelaten) en wordt alleen maar nieuwsgieriger
JA!?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
Ik heb een hele enge foto van Joysa trouwens.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Ze zegt van niet, maar ik vertrouw het niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Deze herinner ik me nog.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buch
ok, geen dank.
Ik zal hem even DMen.quote:
ok zo ff kijken =Dquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ok, geen dank.
ja het ging meer op mijn wangetjes en zijn neusjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eens... maar wel beetje grote wenkbrouwen, wordt ik bang van
quote:
Niet klikken... NIET klikken!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ok, geen dank.
Pete Sampras die verstandig is geworden en dat halve kale hoofd eindelijk helemaal kaal heeft geschoren?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
Meiden???
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Pete Sampras die verstandig is geworden en dat halve kale hoofd eindelijk helemaal kaal heeft geschoren?
Gejatte camera. Dan heb je dat. Ik had leuke foto'squote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:37 schreef Myraela het volgende:
Of Utrecht bedoelde ik. Maar iig foto's.
Van Amsterdam heb ik ook maar weinig foto's.
Ik vind 't wel een goede vergelijking. Maar als ik homo was, zou ik toch voor Jesse Metcalfe gaan qua look-a-likes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is een vriend van een kennis van mij... vond het wel een scheetje
Jawel, fokking nasty.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je het kapsalon voedsel niet kent.
Trio met auberginequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
zit echt te gieren van dat filmpje =D
maar eh... jij wilde dus ook seks in een tipie??
Ohja dat was het.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gejatte camera. Dan heb je dat. Ik had leuke foto's
au ze wrijft wel beetje hard... wat een lijp mens..quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:39 schreef marbasnarf het volgende:
zit echt te gieren van dat filmpje =D
maar eh... jij wilde dus ook seks in een tipie??
Ik heb nog wel dingen van de TAL meet gevonden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me ook af....
en ook van de eerst meet Heloef
Ik mail het je even door.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:37 schreef Myraela het volgende:
Of Utrecht bedoelde ik. Maar iig foto's.
Van Amsterdam heb ik ook maar weinig foto's.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
au ze wrijft wel beetje hard... wat een lijp mens..
sturen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog wel dingen van de TAL meet gevonden.
[..]
Ik mail het je even door.
ja, wilde t wetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Je kijkt het nog serieus af ook?
Nouja, ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, wilde t weten
maar wt wil dus klaarkomen in een aubergine...?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, wilde t weten
ja bizarre mensen enzo... hou daarvan!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
O lol, ik dacht dat het een documentaire was, tis dus porno met aubergine? Heus?
Zodat jij je bek eens houdtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit topic wordt ook steeds meer in crowd is het niet?
Nah, er zit nog een verhaaltje bij maar daarvoor moet je nog 8 nachtjes slapenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, wilde t weten
Sex voor de Buch was een programma waarin dorpsgekken hun eigen fetisj konden uitleven. Er was er ook 1 die ging staan rukken naast een brommer. En een die geil werd van vla geloof ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
O lol, ik dacht dat het een documentaire was, tis dus porno met aubergine? Heus?
Dat krijg je als het een slowchat is, zeker na meets.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Geen idee... ik ben nieuwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef DigitalGirl het volgende:
oooowh je bent zo streng!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nah, er zit nog een verhaaltje bij maar daarvoor moet je nog 8 nachtjes slapen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja bizarre mensen enzo... hou daarvan!
Jij hoort allang bij de incrowd hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee... ik ben nieuwNou ja nieuw... na SR11 ben ik hier gekomen
Voel me wel thuis hier eigenlijkDus welke incrowd
Geweldigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sex voor de Buch was een programma waarin dorpsgekken hun eigen fetisj konden uitleven. Er was er ook 1 die ging staan rukken naast een brommer. En een die geil werd van vla geloof ik.
Owwww.... vandaar dat ik niks merkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hoort allang bij de incrowd hoor.
1 day you're in, next day you're outquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Tis maar waar je trots op wil zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:47 schreef heloef het volgende:
Ik hoor bij elke fucking incrowd die dit topic gekend heeft.
Bij mij mag....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1 day you're in, next day you're out
*proest* Ik ben blij dat m'n bier al op isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:46 schreef marbasnarf het volgende:
en t blijft behoorlijk lang slapjes .... denk dat hij ontgeilt wordt door dr klaaglijk gezang
Ja, of hij vindt haar sowieso niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:46 schreef marbasnarf het volgende:
en t blijft behoorlijk lang slapjes .... denk dat hij ontgeilt wordt door dr klaaglijk gezang
Ik maak helaas geen grap. Wat een mensen kwamen daar langs zeg.quote:
Ehm... ik heb nergens gezegd dat ik daar trots op ben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis maar waar je trots op wil zijn
Bij jou mag ze er in ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Bij mij mag....
Nee, ik kan echt niet Drommelesque zijn...
Mag...je er ook in?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Bij mij mag....
Nee, ik kan echt niet Drommelesque zijn...
Ja ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb volgens mij ook achterlijk veel FOK!kers ontmoet. :p
Ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb volgens mij ook achterlijk veel FOK!kers ontmoet. :p
Ah, je kijkt project runway.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1 day you're in, next day you're out
bitches be trippinquote:
Precies, die zou niet erg lekker uit komen voor me. Ik heb 't gewoon niet in me, ik schreeuw gewoon wel hard als we eenmaal zijn begonnen.quote:
welk filmpje?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:51 schreef marbasnarf het volgende:
mijn god... wat een enerverend filmpje... moet dat ook echt eens proberen, volgens mij krijg ik echt de slappe lach als ik 1x indianen geluid maak =D
Of misschien glibber je wel van geilheid de tent uit. Moeite van het proberen waard, me dunkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:51 schreef marbasnarf het volgende:
mijn god... wat een enerverend filmpje... moet dat ook echt eens proberen, volgens mij krijg ik echt de slappe lach als ik 1x indianen geluid maak =D
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:51 schreef marbasnarf het volgende:
ja die van WT's fantasie om seks te hebben met n auberginequote:
Dan heb je de bonensaus nog niet gezien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja die van WT's fantasie om seks te hebben met n aubergine
jakkesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja die van WT's fantasie om seks te hebben met n aubergine
niet van de buch.. maar bij eh... gd hoe heette dat... sexcetera ofzon soort programma wel...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan heb je de bonensaus nog niet gezien.
Lopend?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, als Joysa geen geld heeft, hoe wou ze dan van Venlo naar Rotterdam komen?
Fietsenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, als Joysa geen geld heeft, hoe wou ze dan van Venlo naar Rotterdam komen?
Schrijf hem op, we willen alles weten!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij ga ik vannacht weer zo vaag dromen
Haha, Sexcetera ja. Ook zo'n wazig programma.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet van de buch.. maar bij eh... gd hoe heette dat... sexcetera ofzon soort programma wel...
ook iets dat mensen elkaar helemaal in gingen smeren met eten... hele pakken vla en blikken bonen, hele pannen spagetti enzo... bizar
en onhandig, ben je moe en voldaan, moet je alle zooi opruimen
Ik ga dromen over drommelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schrijf hem op, we willen alles weten!
[..]
Haha, Sexcetera ja. Ook zo'n wazig programma.
Al vond ik dat best opwindend toen ik 16 was.
hihiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al vond ik dat best opwindend toen ik 16 was.
Was het de drilboor die het hem deed?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga dromen over drommelIk weet het zeker
alweer....? wil je iets met ons delen..??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel weer inquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voedt z'n ego nu nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch de 1900? /sociosquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fietsen
Neh ik moet nog uit gaan zoeken of ik het ga redden, daarom weet ik het niet zeker
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was het de drilboor die het hem deed?
En Snarf, en vage liedjes en dansjes en andere zieke shitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooh een drilboor-dildo dat was ook n keer bij zon programma.... dat was pas bizar.... kan niet gezond zijn voor je!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Was het de drilboor die het hem deed?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alweer....? wil je iets met ons delen..??
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooh een drilboor-dildo dat was ook n keer bij zon programma.... dat was pas bizar.... kan niet gezond zijn voor je!
Probeer het, vertel ons je ervaringen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooooh een drilboor-dildo dat was ook n keer bij zon programma.... dat was pas bizar.... kan niet gezond zijn voor je!
Geen dildoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat zal vast geen droom over onthouding geweest zijn..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb alleen over Loka en Newb gedroomd een keertje. Ik onthoud ze verder niet denk ik.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zal vast geen droom over onthouding geweest zijn..
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Joah dat klopt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:59 schreef Myraela het volgende:
Heloef, klopt het dat ik een mailtje 2 en een mailtje 3 heb. maar geen 1?
Nee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
welterustenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef benzin het volgende:
Het klinkt alsof het tijd is om naar bed te gaan voor de kindjes in dit topic. Net doen of ik niet luister
Eindelijk, voor de eerste keer deze week, op tijd naar bed! <trots>
Welterusten!
Wat? Ik niet snap. Maar welterusten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef benzin het volgende:
Het klinkt alsof het tijd is om naar bed te gaan voor de kindjes in dit topic. Net doen of ik niet luister
Welterusten!
Trustenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef benzin het volgende:
Welterusten!
Daar heb ik geen beeld van, die Silk..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.![]()
Owja, ik had ook eens over Silk gedroomd met haar pronte borstjes.
Ik had haar toen ook nog nooit gezien. Maar ze leek totaal niet op degene in mijn droom, maar ik wist dat het Silk was.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar heb ik geen beeld van, die Silk..
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:02 schreef kutkloon7 het volgende:
Even checken, klopt dit (mannen)?Ik moest even denken, maar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even checken, klopt dit (mannen)?Als ik ja zeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als ik nee zeg...
Lastig, lastig..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Even checken, klopt dit (mannen)?Sorry, ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Even checken, klopt dit (mannen)?Ziet er wel erg netjes uit, klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even checken, klopt dit (mannen)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Even checken, klopt dit (mannen)?Ik snap hem niet, maar ik gok iets met je seks tapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Inhoud ook delen, natuurlijk. Anders schieten we er niks mee op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:03 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb over id do her gedroomd
En over loka
Even checken, klopt dit (mannen)?Ik herken m ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Weet je over wie ik van de week gedroomd heb? Dat meisje met dat groene haar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ow, het was trouwens wel opvallend dat mijn beide dromen over FOK!kers, licht erotisch getint waren.
Goeden gok jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, maar ik gok iets met je seks tapen.
Het waren twee opmerkingen in één postquote:
Baas! Heb je haar in je droom wel gehosseld?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet je over wie ik van de week gedroomd heb? Dat meisje met dat groene haar.
id do her heb ik een hand geschud in een conferentiezaaltje waar ook Obama aanwezig was.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:03 schreef twi het volgende:
[..]
Inhoud ook delen, natuurlijk. Anders schieten we er niks mee op.
Jij, onschuldig! Juist, ondertussen herken je die pic ook gewoon!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Het waren twee opmerkingen in één post:
1. Het huidige onderwerp is niet geschikt voor de oortjes van onschuldige jongens zoals ik![]()
2. Ik ga eindelijk op tijd naar bed, trusten![]()
En nu ga ik echt
Lekker, op zo'n bank vol vlekken van kutsap en mannenpap.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
Oeh, oeh is het een veel gebruikte bank voor het tapen van porno?
jaja thee drinken...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
id do her heb ik een hand geschud in een conferentiezaaltje waar ook Obama aanwezig was.
Loka was thee aan het drinken in de lerarenkamer van mijn basisschool
Wilde net zeggen dat dat een van de weinige banken is waar ik niet op zou willen zittenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker, op zo'n bank vol vlekken van kutsap en mannenpap.
10 punten voor heloef.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
Oeh, oeh is het een veel gebruikte bank voor het tapen van porno?
Oh dat is nog wel braaf.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
id do her heb ik een hand geschud in een conferentiezaaltje waar ook Obama aanwezig was.
Wees maar blij, mijn seksueel getinte dromen hebben altijd een gigantisch minpunt. En nee, niet dat.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja mijn dromen zijn helaas niet vaak seksueel getint
Ik werd wakker (ik werd wakker in een droom hoe baas) en ik draaide me om en daar lag ze. Zo mooi, zo verschrikkelijk mooi.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas! Heb je haar in je droom wel gehosseld?
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef twi het volgende:
[..]
Wees maar blij, mijn seksueel getinte dromen hebben altijd een gigantisch minpunt. En nee, niet dat.
Ik dacht even van 'wut?'quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze staat er leuk op he.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
Heloef
Die ene foto van Bella
En die van mij die laatsteGene idee dat je die had genomen
Ik voel me aangesprokenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar lieve leuke dames.. (Charmed en Snarf sowieso, maar wie zich aangesproken voelt..)
En Here en ander gespuis, ik duik m'n bed in.. M'n slaaptijd wordt er niet langer op zo
slaap ze!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar lieve leuke dames.. (Charmed en Snarf sowieso, maar wie zich aangesproken voelt..)
En Here en ander gespuis, ik duik m'n bed in.. M'n slaaptijd wordt er niet langer op zo
zon droom heb ik ook wel eens geweest, maar toen ik me omdraaide lag er een clown.... schrok me echt de ziekte...!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werd wakker (ik werd wakker in een droom hoe baas) en ik draaide me om en daar lag ze. Zo mooi, zo verschrikkelijk mooi.Toen begon ik me te bedenken dat dit te mooi om waar te zijn was en toen werd ik wakker.
quote:
Hihi, geen idee, ik ken je niet (ja I know ik val in herhaling..)quote:
Wat zegt het over mij dat ik dacht dat daar stond: "Even kyra uitwonen:W'quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef Myraela het volgende:
Minibeer is echt een lekkerding op die utrecht foto's
Stuur eens je meel?quote:
Dat je in ieder geval niet instinctief weet dat 't 'r hond is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik dacht dat daar stond: "Even kyra uitwonen:W'
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zon droom heb ik ook wel eens geweest, maar toen ik me omdraaide lag er een clown.... schrok me echt de ziekte...!
Dat wist ik allang.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat je in ieder geval niet instinctief weet dat 't 'r hond is.
Een clown?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zon droom heb ik ook wel eens geweest, maar toen ik me omdraaide lag er een clown.... schrok me echt de ziekte...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |