YESquote:
you know itquote:
Jij ook in foreveralone!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je moet nog even onder je naam aanpassen
Quote voor het nageslacht, daar ik gok dat je een typo hebt gemachtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
BUT YOU KNOW YOU CAN EVER MAKE ME FOREVER ALONE
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kippie! Was ze gisteren vergeten te uploadensorry voor de crappy foto's
En let niet op hoe ik gelakt hebt
En booooooo mijn wijsvingernagel was gescheurd met haren wassen
Mooi wijffie! Denk zeker met je koppie erbij dat het helemaal cool staat, dit lakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
het is never make me love you morequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht, daar ik gok dat je een typo hebt gemacht
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mooi wijffie! Denk zeker met je koppie erbij dat het helemaal cool staat, dit lakje
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Das raar hoop dat ze wat voor je kunnen doen danIk lees met mijn Haagse harses ook steeds aardbeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het doet me denken aan Ome Henk![]()
Te beluisteren op deze site:
http://www.glandigomusic.com/ringtone.php?bundle_id=43096#
Ik kan 'm niet vinden op YouTube
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
YOU'RE AS COLD AS ICE
WILLING TO SACRIFICE OUR LOVE
[ afbeelding ]
quote:I can see it in your eyes..... that you are
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Gouda Gouda?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef megamandy het volgende:
Ok, ik wil sowieso Vampsterdam en Gouda Gouda Two Shoes van de Holland collectie maar nu zit ik ook te twijfelen over Wooden Shoe Like To Know
En dan pak ik er ook nog Russion Navy en Lincoln Park After Dark bij en van China Glaze Velvet Bow. Dus ik denk dat ik die Wooden Shoe Like To Know niet meer pak omdat ik samen met een collega samen bestel
Ik ben 12 wat is dit?quote:
its so hotttquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep Gouda Gouda Two Shoes
[ afbeelding ]
![]()
Met dat lakje wil ik best wel verleid wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep Gouda Gouda Two Shoes
[ afbeelding ]
![]()
Hoi, ik ben Poit. Ik ben hier alleen omdat ik wil weten wat de dino is.quote:
Eerst je tieten posten, dan praten we verderquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Poit. Ik ben hier alleen omdat ik wil weten wat de dino is.
En ik ben 14 en doe woody woodpecker ( Hehe, he said pecker) na
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Nick is douchen zonder mij en hij kwam vanavond ook al niet lang voor sex ... i haz a sad
Arme jij!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Nick is douchen zonder mij en hij kwam vanavond ook al niet lang voor sex ... i haz a sad
Ohja, dat is waar ja, thnxquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
Oja en Inca? Ik weet niet of je er nog bent
Maar dat flauwvallen zal zeker met het vloeien te maken hebbenMensen met een lage bloeddruk mogen bijvoorbeeld ook geen bloed geven bij de bloedbank
nog een uur tot tietentijdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Eerst je tieten posten, dan praten we verder
Waar had hij dan helemaal de verkeerde trein naartoe genomen jonguh???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef BGTes het volgende:
Na zo'n 6.5 uur reizen isdan over drie kwartier eindelijk hier.. o.0
Ik vind het echt zo zielig voor hemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef BGTes het volgende:
* BBQ-kip voelt in t-shirt.quote:
Volgens mij had hij al 4u vertragingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waar had hij dan helemaal de verkeerde trein naartoe genomen jonguh???
Hij heeft de tijd wel goed kunnen benutten om over het leven na te denken, te bidden of te mediterenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo zielig voor hemEn zooo zonde van zijn tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
*voelt ook*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip voelt in t-shirt.
Nee hoor, ik heb ze nu ook al
Ja dat weet ik, maar dan nog eens 2,5 uur extra onderweg zijn, is vast niet alleen de gewone reistijd met 1 stationnetje heen en terug voor het verkeerd rijden... toch? Hoop ik???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij had hij al 4u vertraging
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij heeft de tijd wel goed kunnen benutten om over het leven na te denken, te bidden of te mediterenOh ja! Tijd supergoed besteedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
*PEP PEP*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*voelt ook*
OH VERREK. IK OOK11!111!!!!!
en we kunnen er de hele avond aanzitten eneneeinzinzin11!1!1
Mja, maar als het rijdt, wilt niet zeggen dat het ook snel rijdtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar dan nog eens 2,5 uur extra onderweg zijn, is vast niet alleen de gewone reistijd met 1 stationnetje heen en terug voor het verkeerd rijden... toch? Hoop ik???
Ook weer waar.... had ik al verteld dat ik een hekel aan OV heb???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, maar als het rijdt, wilt niet zeggen dat het ook snel rijdtEn als ie eenmaal weer op het verkeerde station staat moet je ook maar net geluk hebben dat de trein terug komt
Sneuerd van de dag-awardquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef BGTes het volgende:
Alvast voor het EK jonguh!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sneuerd van de dag-award
Also, eigenlijk zou ik dat Den Haag-lakje ook moeten kopen, gewoon omdat. Maar echt, oránje??
Die mening deel ik in zn geheelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ook weer waar.... had ik al verteld dat ik een hekel aan OV heb???
Ja ik namelijk ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar ja, thnxik zit sowieso redelijk laag qua bloeddruk, dus dit zal het niet beter maken..
OPWARMSECKS!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef BGTes het volgende:
Hij had al uren en uren vertraging, en toen was hij ook nog eens naar amersfoort gegaan en toen moest hij vanuit daar weer omreizenZo zielig. En zijn batterij was bijna leeg
Ik ga hem straks heel lang knuffelen en misschien mag hij wel de dekens vannacht
Ik dacht ook, ohhhhhh, hoe vaak zal er nog een lakje uit komen die The Haguequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sneuerd van de dag-award
Also, eigenlijk zou ik dat Den Haag-lakje ook moeten kopen, gewoon omdat. Maar echt, oránje??
Er is geen alkmaar lakjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik dacht ook, ohhhhhh, hoe vaak zal er nog een lakje uit komen die The Hagueheet?
Maar die kleur
Weet je dat ik serieus nog nooit van jouw woonplaats had gehoord totdat jij naar mij toekwam?quote:
quote:
En dat vinden jullie heeeeeel erg gek???quote:
Jan Marijnisse komt er toch vandaan??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weet je dat ik serieus nog nooit van jouw woonplaats had gehoord totdat jij naar mij toekwam?En daarna ging in met O&N naar belgie en reed ik erlangs!
Oss!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jan Marijnisse komt er toch vandaan??
ik las world of warcraftquote:I think they are beautiful works of craft and I can't wait to use it in my new home.
Ik weet echt niet van alle politici waar ze vandaan komen hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jan Marijnisse komt er toch vandaan??
Ook Brabant, als je waarschijnlijk een brief stuurt naar Piet in Boxtel, snappen ze vanzelf dat het Piet in Oss moet zijn, zo klein zijn de dorpjes daarquote:
Nee maar hij was metaalbewerker of zoiets, hij was bijzonder omdat het vrijwel de enige was die daar nog woonde (dacht ik???) en die geen doctoraal diploma had.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet echt niet van alle politici waar ze vandaan komen hoor
De rest van dat dorp werkte bij Organon zekerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee maar hij was metaalbewerker of zoiets, hij was bijzonder omdat het vrijwel de enige was die daar nog woonde (dacht ik???) en die geen doctoraal diploma had.
Geen idee, maar volgens mij komt dat uit de tijd dat ik nog maar een baby wasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee maar hij was metaalbewerker of zoiets, hij was bijzonder omdat het vrijwel de enige was die daar nog woonde (dacht ik???) en die geen doctoraal diploma had.
Ik heb geen flauw ideequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
De rest van dat dorp werkte bij Organon zeker
Whutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ook Brabant, als je waarschijnlijk een brief stuurt naar Piet in Boxtel, snappen ze vanzelf dat het Piet in Oss moet zijn, zo klein zijn de dorpjes daar
de Sint Lucas???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:16 schreef megamandy het volgende:
Maar Kip, Boxtel heeft wel de Sint Lucas, daar zit mijn nichtje op, anders wist ik het ook niet
hence the PIquote:
net zo weinig als het durp waar ik woonquote:
Hai! Bikkel! Ben je de sneeuw inmiddels nog niet zat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
hoi!
Ik ga niet teruglezen
net ff naar de stad gelopen, wat een rustdikke sokken gekocht en lego
Nee joh, ze riepen het gewoon altijd op tv erbij, dat hij uit Oss kwam en metaalbewerker was voor hij de politiek in gingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij komt dat uit de tijd dat ik nog maar een baby was
Oh geen ideequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee joh, ze riepen het gewoon altijd op tv erbij, dat hij uit Oss kwam en metaalbewerker was voor hij de politiek in ging
Zo doen alle MBO-ers toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mbo met kutmensen die over het fietspad lopen en die denken dat ze hip zijn
het was wel glibberig jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hai! Bikkel! Ben je de sneeuw inmiddels nog niet zat?
ahhh, zonde... dan zul je dit topic moeten verlaten...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef Poit het volgende:
Sorry kipje. Ik heb gezocht naar Poitboobs op Teh web maar helaas. M'n telefoon laat het niet toe
Jij komt nooit in contact met andere MBO-ers?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, alleen met deze
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij komt nooit in contact met andere MBO-ers?
Als je IQ rond de 80 zit is dat al heel watquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hebben daar een epic fotostudio, en wat doen ze? Hippe facebookfoto's van zichzelf maken
Beter dan gele sneeuwquote:
Whyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nog nooit een iq test gedaan trouwens durf het ook niet!![]()
![]()
Ik schat dat ongeveer 70% van de MBO-ers die de opleiding nog doen van die onopgevoede teringlijertjes zijn, de 30% die wel gewoon normaal zijn zie je niet zo snel, omdat die anderen meer opvallen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar je doet toch geen mbo meer
Want? Het zegt vrij weinig over je capaciteiten, je IQ'squote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nog nooit een iq test gedaan trouwens durf het ook niet!![]()
![]()
Amerikanenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jamaar Den Haagwie maakt Den Háág nou weer oranje jonguh..
echt? Maar ik heb wel een penis!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ahhh, zonde... dan zul je dit topic moeten verlaten...
Ja man, wie verzint dat nou weer? Ze hadden gewoon een lame-ass kleur over dus toen kregen wij diequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik dacht ook, ohhhhhh, hoe vaak zal er nog een lakje uit komen die The Hagueheet?
Maar die kleur
Blauw want blauw bloedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jamaar Den Haagwie maakt Den Háág nou weer oranje jonguh..
penissen zijn esthetisch gezien zeer onaantrekkelijkquote:
Kan je mee patsen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alleen die BNN test drie keer gedaan, drie keer hetzelfde. Toen heb ik eens een mensa thuistest gedaan en toen kreeg ik een uitnodoging in de post voor een officiele iq test want dan mocht ik bij de club. Maar nah.wat heb je er aan...
Oja ik ook, toen durfde ik niet want ik dacht och ik zal wel goed gegokt hebbenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alleen die BNN test drie keer gedaan, drie keer hetzelfde. Toen heb ik eens een mensa thuistest gedaan en toen kreeg ik een uitnodoging in de post voor een officiele iq test want dan mocht ik bij de club. Maar nah.wat heb je er aan...
je kunt er wel mee dino-enquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
penissen zijn esthetisch gezien zeer onaantrekkelijk
Jahquote:
kan ik zo ook wel, ik zit wss rond de 140. Maar ik heb maar hbo en ook geen topbaan, dus het zegt niksquote:
Ado!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Blauw want blauw bloed
Wit met zwarte spikkels/dingen of andersom vanwege de ooievaars
etc etc
Mijn moeder dacht dat ik nooit boven VMBO uit zou komen qua advies, had ik de hoogste cito-score van de regioquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
Met flakies!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah![]()
Ik ga OPI een klacht sturen dat ik een herziening eis, ofwel in de kleur geel, ofwel in de kleur groen. Or better yet, een groen-gele mood-polish ofzo.
je moet ze ook bekijken als ze in een vrouw d'r mond zitten. Worden zowel de penis als de vrouw een stuk aantrekkelijker vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
penissen zijn esthetisch gezien zeer onaantrekkelijk
Omdat je dan de penis niet ziet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef Poit het volgende:
[..]
je moet ze ook bekijken als ze in een vrouw d'r mond zitten. Worden zowel de penis als de vrouw een stuk aantrekkelijker van
maar hbo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ik zo ook wel, ik zit wss rond de 140. Maar ik heb maar hbo en ook geen topbaan, dus het zegt niks
Daarom ook de emo.gifquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ik zo ook wel, ik zit wss rond de 140. Maar ik heb maar hbo en ook geen topbaan, dus het zegt niks
meeste Mensa types zijn social retards ook nogquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, zo vanzelfsprekend dat ik 'm gewoon vergeetquote:
zeker!quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, zo vanzelfsprekend dat ik 'm gewoon vergeet D
yes pleasequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef BGTes het volgende:
Ik heb een IQ van 147, had maar 3 fouten op de cito-toets, heb vwo met een 8,3 gemiddeld afgesloten, maar ik kan geen gewone gesprekken voeren want ik stotter als een mongool en ik heb geen social skillz whatsoeverIemand ruilen?
als hbo een maar is wat de fuck is mbo dan wel nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, voor een "hoogbegaafde" is dat onder de maat
Ik heb genoeg penissen in mijn leven gezien en ik kan je vertellen dat penissen nooit mooi of aantrekkelijk zijn... (True story, wijnglas.gif)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef Poit het volgende:
[..]
je moet ze ook bekijken als ze in een vrouw d'r mond zitten. Worden zowel de penis als de vrouw een stuk aantrekkelijker van
lees je nou gewoon expres niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als hbo een maar is wat de fuck is mbo dan wel niet
Of Haagse kakker kleur, of Haagse bluf bessen kleurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
hopjeskleur voor het haagsche lakje
Jamaar.. ik ben meer van de billen..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb genoeg penissen in mijn leven gezien en ik kan je vertellen dat penissen nooit mooi of aantrekkelijk zijn... (True story, wijnglas.gif)
Je moet ze gewoon niet zien en gewoon mee spelen.
In dit topic echter, zijn tetten de baas
ja okay ik snap em wel maar humpf .. nouja ..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lees je nou gewoon expres niet?
piiiiiiiics!quote:
Als je HBO op Inholland hebt gedaan of op het Windesheim ofzo, of Vrijetijdsmanagement, dan is dat ook weer iets anders dan Hoger Laboratorium Onderwijs of Scheikunde of weet ik het watquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als hbo een maar is wat de fuck is mbo dan wel niet
ik zeg toch niks over jou of over mbo????? Besides, het is maar een dom papiertje johquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja okay ik snap em wel maar humpf .. nouja ..
NEINquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
hopjeskleur voor het haagsche lakje
zo was het ook niet bedoeld hoor, sorryquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg toch niks over jou of over mbo????? Besides, het is maar een dom papiertje joh![]()
Eerst heel diep inademen voordat je je zin begint werkt vaak alquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
Ik denk altijd te snel voor mijn pratenDus dan kloppen mijn woorden niet of dan stop ik halverwege de zin omdat ik denk dat mensen het wel snappen en dan eindig ik altijd met het woordje dus
Daar moet ik echt op gaan letten, zinnen afmaken
En ja, ik weet dat ik niet altijd de slimste ben.... maar ik voel me dat wel en ben een betweter enzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind mezelf altijd te slim voor de rest van de mensen met wie ik om ga, da's pas lomp
Maar heel veel mensen zijn dan ook heel domquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind mezelf altijd te slim voor de rest van de mensen met wie ik om ga, da's pas lomp
Ik begin juist een zin halfquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef megamandy het volgende:
Ik denk altijd te snel voor mijn pratenDus dan kloppen mijn woorden niet of dan stop ik halverwege de zin omdat ik denk dat mensen het wel snappen en dan eindig ik altijd met het woordje dus
Daar moet ik echt op gaan letten, zinnen afmaken
Wit lakje met rode spikkels?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mis een eindhovenlakje
maar ja, dat kennen die yanks niet
Dat klopt wel... maar dan nog... hoop van mijn vrienden zijn echt niet dom, maar toch voel ik me dan altijd weer slimmerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar heel veel mensen zijn dan ook heel dom
herkenbaar. Daarom kan ik me soms ook zo heerlijk aan je ergeren, je bent bijna een kopie van mequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ja, ik weet dat ik niet altijd de slimste ben.... maar ik voel me dat wel en ben een betweter enzo
Ik voel me juist altijd domquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat klopt wel... maar dan nog... hoop van mijn vrienden zijn echt niet dom, maar toch voel ik me dan altijd weer slimmer
Of met flakies erin (heet dat zo?) in de vorm van gloeilampjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Wit lakje met rode spikkels?
Voor rood en wit gezoooooongen
Nouja, als we dan die groen-gele erbij doen mogen jullie de oranje wel hebben?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mis een eindhovenlakje
maar ja, dat kennen die yanks niet
Insgelijksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar. Daarom kan ik me soms ook zo heerlijk aan je ergeren, je bent bijna een kopie van me
Dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat klopt wel... maar dan nog... hoop van mijn vrienden zijn echt niet dom, maar toch voel ik me dan altijd weer slimmer
nee man, philipsblauwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Wit lakje met rode spikkels?
Voor rood en wit gezoooooongen
Ik denk bij Eindhoven altijd aan beigequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, als we dan die groen-gele erbij doen mogen jullie de oranje wel hebben?
Offeh, jemig, wat voor kleur is Eindhoven? Een beetje grauwig in mijn hoofd, maar nu krijg ik vast een schoen naar mijn hoofd
Oja dat herken ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat durf jij te posten in een topic vol met Brabanders en specifiek Eindhovenaren/naars/whateverquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nouja, als we dan die groen-gele erbij doen mogen jullie de oranje wel hebben?
Offeh, jemig, wat voor kleur is Eindhoven? Een beetje grauwig in mijn hoofd, maar nu krijg ik vast een schoen naar mijn hoofd
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk bij Eindhoven altijd aan beigegeen idee waarom. Ik denk sowieso vaak in kleuren. Ik denk ook kleuren bij mensen
![]()
Naah dat is vaak zo'n momentopname en ook veel te kort en inaccuraatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:36 schreef Sharana_LV het volgende:
kloppen die online iq testen beetje trouwens?
nopequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:36 schreef Sharana_LV het volgende:
kloppen die online iq testen beetje trouwens?
ben je ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik voel me juist altijd dom
Ben ik augurkgroen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk bij Eindhoven altijd aan beigegeen idee waarom. Ik denk sowieso vaak in kleuren. Ik denk ook kleuren bij mensen
![]()
Ik durf echt heel veel van achter m'n toetsenbordquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat durf jij te posten in een topic vol met Brabanders en specifiek Eindhovenaren/naars/whatever
uitrekenen??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja dat herken ik ookvooral op het werk. En nu ik minder moet werken heb ik vanalles heel uitgebreid op papier gezet hoe je bepaalde dingen moet uitrekenen
synesthesie, coolquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je ook
(nee hoor![]()
kusjekroel!!)
Ja, je krijgt het aantal bezoekers en het aantal transacties, wat is dan de conversie (percentage kopers op het aantal bezoekers)?quote:
1up groenquote:
Ik kan mij dat ook echt niet voorstellen dat iemand dat heeftquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
synesthesie, cool
ik wou dat ik dat had![]()
Jij bent een beetje goudgelig.quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bloed dood, leuk jullie gekend te hebben
oh, ik kan me dat wel voorstellen, ik vind het wel een intrigerend ietsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan mij dat ook echt niet voorstellen dat iemand dat heeft
Wat is mijn kleur!!!![]()
Ooh het staat er alquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
En MM is paars, Lindy is Roze. Priem is Geel en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Nee joh chickiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij bent een beetje goudgelig.
Maar ik voel me een beetje weird dit zo te zeggenwant zo zie ik het écht en straks denken jullie dat ik het uit mn duim zuig
Mag ik je suedes?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bloed dood, leuk jullie gekend te hebben
niet weird, is awesomequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij bent een beetje goudgelig.
Maar ik voel me een beetje weird dit zo te zeggenwant zo zie ik het écht en straks denken jullie dat ik het uit mn duim zuig
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee joh chickie![]()
In mijn hoofd ben jij overigens nog steeds een schoen
jeuh!!!!quote:
Jij bent donkergroenquote:
Whoo.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij bent donkergroenIn mijn hoofd
Op school/werkquote:
Nee niet echt. Soms donkerbruin, maar dat is meer als ik me niet zo goed voel. Maar ik doe het al heel mn leven, dus misschien is het ook wel dingen die ik van mensen zie waardoor ik een kleur eraan hang. Netzoals bij Kip, felgroen, maar ik weet dat zij felgroen in dr huis heeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef Incantrix het volgende:
Zie je voor jezelf ook een kleur? En is die dan altijd hetzelfde?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet weird, is awesome
en al zou het weird zijn, wij zijn hier allemaal weird dus join the club
en goudgeel![]()
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
zo denk ik ook dat miss congeniality er uit ziet als sandra bullock
patser!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Op school/werk
Als je het officieel wilt doen, dat het ook echt wat zegt, kost het een hoop geld.
BNN-test enzo is ruk, daar kwam ik ook uit op 160 ofzo, terwijl dat echt veel veel veeeeels te hoog zit.
quote:
Maar je ogenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind mezelf grijs of zwart
Ik juist te snel, en dan lees ik weer niet goedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Tevens ben ik altijd veel te traag voor alle tests waar tijd voor staat... dus tsja...
Misschien Sjaan wel! Die heeft m nooit gemaaktquote:
Blijkbaar!quote:
Maar dan toch associeer je mensen met een kleur, dus dat is iets dat bij jou blijft hangen ofzo. Ik heb dat met plaatjes, soms tot in het extreme af. Op een forum had ik ooit eens ruzie omdat ik iemand een warning had gegeven ofzo, en daar kwam een hele discussie met een andere user uit voort en toen zei hij ergens halverwege "ja maar Floyd zus-en-zo en blabla krijs!" en toen deed ik "Floyd??"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee niet echt. Soms donkerbruin, maar dat is meer als ik me niet zo goed voel. Maar ik doe het al heel mn leven, dus misschien is het ook wel dingen die ik van mensen zie waardoor ik een kleur eraan hang. Netzoals bij Kip, felgroen, maar ik weet dat zij felgroen in dr huis heeft.
MEEEEquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Blijkbaar!
En wie is de Pinky? (van the Brain, jeweetz)
ja? Oh een verschil, einz! Ik ben juist altijd als eerste klaar, heel irritant is datquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
Tevens ben ik altijd veel te traag voor alle tests waar tijd voor staat... dus tsja...
ken je het spelletje Hally Gally? Zo nee, kopen, is erg grappig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik juist te snel, en dan lees ik weer niet goed
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar dan toch associeer je mensen met een kleur, dus dat is iets dat bij jou blijft hangen ofzo. Ik heb dat met plaatjes, soms tot in het extreme af. Op een forum had ik ooit eens ruzie omdat ik iemand een warning had gegeven ofzo, en daar kwam een hele discussie met een andere user uit voort en toen zei hij ergens halverwege "ja maar Floyd zus-en-zo en blabla krijs!" en toen deed ik "Floyd??"
En toen deed hij "![]()
![]()
" in het kwadraat, want de hele discussie ging over Floyd
maarja, in mijn hoofd heette hij de banaanjongen, want hij had een banaan in zijn sig
WEIRD! Gister ging ik een schoolboek kopen met een vriendin en toen lag dat spel daar. Zij helemaal hysterisch en ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ken je het spelletje Hally Gally? Zo nee, kopen, is erg grappig.
Moet e zo snel mogelijk op een bel rammen als je het juiste aantal goede fruitsoorten ziet, en ik ben ALTIJD laatste
Dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja? Oh een verschil, einz! Ik ben juist altijd als eerste klaar, heel irritant is dat
hehehehehequote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat bubsel stiekem het topicbrein is, wat die schrijft het vreemdst
Ik beweeg en praat en denk vaak als een Dub-stepper, soms te traag en soms te snel, maar meestal op het irritante af traag, omdat ik met andere dingen bezig ben (meestal nutteloze dingenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja? Oh een verschil, einz! Ik ben juist altijd als eerste klaar, heel irritant is dat
Mede namens mij, want ik weet ook niet wat je bedoelt SQquote:
Leuk, is echt humor. Je moet wel even wat zuipen of in een melige bui zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
WEIRD! Gister ging ik een schoolboek kopen met een vriendin en toen lag dat spel daar. Zij helemaal hysterisch en iknooit van gehoord
haha nee dat kan ik je zo wel vertellenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Misschien Sjaan wel! Die heeft m nooit gemaakt
Doe je weer een opleiding dan of is intern bij ej werkgever iets?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:51 schreef megamandy het volgende:
Oja tentamensIk ben benieuwd als ik dalijk mijn eerst heb. Allemaal multiple choice vragen, en ik krijg voor 60 vragen maar liefst 3 uur de tijd
Toen ik op Fontys zat deed ik over 240 multiple choice vragen ietsjes meer dan een uur dus ik ben benieuwd mhehe
quote:
let er gewoon maar es opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mede namens mij, want ik weet ook niet wat je bedoelt SQ
Dit, die zinnen van bubs somsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat bubsel stiekem het topicbrein is, wat die schrijft het vreemdst
Oh ik dacht de manier van schrijvenquote:
ahhhh, zieligerd! maar wat is dom dan? Ik vind je niet dom overkomen hoor, gewoon grappig en soms heerlijk naïef ofzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]werd vroeger altijd pissig op mij
Dan stelde ik een heul domme vraag. En dat begreep ie dan niet, omdat ik verder slim ben
![]()
Tot ie merkte dat ik dat ook bij andere mensen deed
Ik zei al: "Ik ga toch niet expres domme dingen vragen bij andere mensen?
"
Dat. En dat is een van de dingen in het leven waar ik dus absoluut niks van snap. Een systeem waar ik mee werk, okee. Maar om te programmeren enzo? Nou neuhquote:
Ik ben mensen met hersenletsel en allochtonen (en allochtonen met hersenletselquote:
in chinese tekens ja?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik dacht de manier van schrijvenIk schrijf namelijk zoals chinezen dat doen
Ja dat was mij wel opgevallen, maar da's ook wel omdat ik met zo'n iemand samen leefquote:
Als ze daar nou een test voor doen, rekenen kan ik niet, maar als het binair is opeens wel. En gewoon techniekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het altijd intrigerend om te probveren te denken als de betreffende persoon met hersenletselquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben mensen met hersenletsel en allochtonen (en allochtonen met hersenletsel) gewend he dus dat valt me niet zo op
![]()
Maar ik zal er eens op letten, whehehehe
Ze heet ook eigenlijk Lessiequote:
Naja een voorbeeldje van laatst op mn werk toen we uit eten gingen bij die all you can eat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ahhhh, zieligerd! maar wat is dom dan? Ik vind je niet dom overkomen hoor, gewoon grappig en soms heerlijk naïef ofzo
praktisch geen enkel soort hersenletsel en geen persoon is hetzelfde, dus ik probeer dat ook maar niet. Maar de reacties soms van mensen over hoe ze iets opvatten of zelf iets bedenken is wel pricelessquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind het altijd intrigerend om te probveren te denken als de betreffende persoon met hersenletsel
Neinz, van boven naar benedenquote:
Dat zat erin mop.. Verdar alles fijn las ik al? HF daro!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:56 schreef Diconnected het volgende:
Hallon! Ik ben echt al denk ik naar 5 drogisten geweest voor de Fantasy Fire en hijs echtseriuously everywhere uitverkcohtmaargoed, ben hier nog tot woensdag dus genoeg winkels nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |