Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Jailbroken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:21 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb altijd posts 300. Maar ik zit ook op mijn iPhone.
Die staat inderdaad vreselijk te schutterenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat Janmaat naar Feyenoord gaat
Maltje tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je 16 wordt mag je een pilsje drinken
HOMO!quote:
Waarom?quote:
MALT!quote:
14quote:
Drink dan shandy zit tenminste nog alcohol in.quote:
Ik vind malt best, alcohol interesseert me vrij weinig op deze leeftijdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Drink dan shandy zit tenminste nog alcohol in.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind malt best, alcohol interesseert me vrij weinig op deze leeftijd
jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]en dit is de volgende generatie
JA, tanken tot je moet kruipen, ouwe seunquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wordt bier drinken voor minderjarigen aangemoedigd hier?
Beter een figuur als mij dan een broeklaagboi met bontkraag en een BBquote:
Ja duh, dat zijn paupers die getikt moeten worden. Sowieso blackberryquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter een figuur als mij dan een broeklaagboi met bontkraag en een BB
ja maar dat zijn faggs. BBquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter een figuur als mij dan een broeklaagboi met bontkraag en een BB
Als een telefoon aids kon zijn..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja duh, dat zijn paupers die getikt moeten worden. Sowieso blackberry
Niet te veel he!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aaight, ik stop met die kutfifa.
Ik ga tanken met m'n malt
Heb er serieus nog maar 1 liggen ofzoquote:
Das toch met die hartjes op het shirt?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
Die wedstrijd van Heerenveenhilarisch slecht gewoon
Pompebleedes of hoe ze die dingen ook noemenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Das toch met die hartjes op het shirt?
Roda 5 100% kansen in 3 minuten ofzo lol.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Das toch met die hartjes op het shirt?
johquote:
Best stom van EA, zijn wel de spelers die veel energie in het spelletje gestoken hebben, en dus de " grote vissen" voor het bedrijf. Die op deze wijze benadelen kan er wel voor zorgen dat sommigen het voor gezien houden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:06 schreef DutchSL het volgende:
UP Nani is dus echt gelijk aan SIF Naniwat ben je dan genaaid zeg als je de SIF gekocht hebt.
Fut 11?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
UP Cavani was beter dan IF Cavani, maar hij had toen al 10 IF's ofzo
jaquote:
haha ja, kleine market crash vanavond. Trading goudmijn al vanaf 19uquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef detennismaster het volgende:
Prijzen zijn nu wel weer opeens bizar laag.
Ja, elke speler waar een IF van is is een gevaar voor de eigenaar opeens. Ook spelers waar een UP van zou kunnen komen. Dit is best een weirde situatie, en als je lef hebt kun je veel coins bij elkaar handelen. Of verliezen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef detennismaster het volgende:
Prijzen zijn nu wel weer opeens bizar laag.
Ja, ik ben zelf wel erg voorzichtig. Maar hier moet wel veel geld uit te halen zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, elke speler waar een IF van is is een gevaar voor de eigenaar opeens. Ook spelers waar een UP van zou kunnen komen. Dit is best een weirde situatie, en als je lef hebt kun je veel coins bij elkaar handelen. Of verliezen.
Milito komt echt geen UP van hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Chiellini verkocht voor 225k, toch nog 25k (13,75k na tax) winst op gemaakt. SIF Marchisio ook nog met 5k winst verkocht. Nu nog even Milito en Silva de deur uit en dan zit ik wel goed volgens mij.
Nee maar die is gewoon zo slecht, die wil ik verkopen voordat hij nog verder zakt. Die kerel was in FUT11 echt een held maar daar zie je dit jaar weinig van terug.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Milito komt echt geen UP van hoor.
Als er een UP Marchisio komt zal hij wel hetzelfde zijn als de IF, niet de SIFquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Chiellini verkocht voor 225k, toch nog 25k (13,75k na tax) winst op gemaakt. SIF Marchisio ook nog met 5k winst verkocht. Nu nog even Milito en Silva de deur uit en dan zit ik wel goed volgens mij.
Net als Naniquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er een UP Marchisio komt zal hij wel hetzelfde zijn als de IF, niet de SIF
Ja dat denk ik ook, maar ik denk dan dat de SIF toch wat daalt in prijs. Ach anders heb ik altijd nog IF Nocerino die daar prima staat, of Rossi, of Vidal, of Cambiasso...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er een UP Marchisio komt zal hij wel hetzelfde zijn als de IF, niet de SIF
Ooh al mee gespeeld dus. Zie edit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee maar die is gewoon zo slecht, die wil ik verkopen voordat hij nog verder zakt. Die kerel was in FUT11 echt een held maar daar zie je dit jaar weinig van terug.
Dat is ook het risico dat je neemt. Als er echt wel UP komt be je zo 100-200k kwijt, dus dat risico durf ik wel te nemen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Milito komt echt geen UP van hoor.
En het is ook wel gevaarlijk dat als er bekend is dat er geen UP's zijn van Silva en Chiellini dat ze dan opeens zwaar gaan stijgen!
Affeley, Wow die is zeldzaam!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Open net een gold jumbo pakje, wie zitten erin... 3 rare LW's uit de liga BBVA. Helaas geen Villa of Ronaldo... Maar, Turan en Pedro.![]()
Affelay, Effaley, Effeley, Efteling... whateverquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Affeley, Wow die is zeldzaam!
Als je puur naar zijn statistieken kijkt heeft hij een prima seizoen. En EA kijkt niet verder dan dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef wieisboos het volgende:
wtf waarom is sulejmani van 77 naar 78 gegaan die kerel speelt het hele seizoen al bagger
Omdat EA gay is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef wieisboos het volgende:
wtf waarom is sulejmani van 77 naar 78 gegaan die kerel speelt het hele seizoen al bagger
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
Waarom heeft Walker maar 76 rating en Richards 80?
Walker heeft op 5 punten na overal behoorlijk betere stats.
Defending, jumping, heading en strength is Richards beter en op de rest Walker.
Rabobank is vies chill, nooit ergens problemen mee.quote:
+1, alleen vind ik het soms kut dat je zo een random reader nodig hebt, die TAN-code via sms van ING is ook zeer geilquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rabobank is vies chill, nooit ergens problemen mee.
En opgericht door boerenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://t.co/bQaejMt9quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef laucas het volgende:
Waar zijn de ups te vinden? Net thuis, geen zin om alles terug te lezen
Goede bank ja. Heb jarenlang bij SNS gewerkt, als je ziet wat voor teringchaos het daar is in vergelijking met Rabo..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, vind het wel prima, veel veiliger.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
+1, alleen vind ik het soms kut dat je zo een random reader nodig hebt, die TAN-code via sms van ING is ook zeer geil
True, maar qua tijd is ING zo gedaan waar je er mee de random reader wel even voor moet gaan zittenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, vind het wel prima, veel veiliger.
Nee. Bij een verdediger wegen de verdedigende stats veeeeel zwaarder mee voor de card rating en die van Richards zijn echt 10x beterquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
Ik heb al die stats van Walker en Richards bekeken maar eigenlijk zou Walker 82 rated ofzo moeten zijn als Richards 80 rated is.
Ik heb een back ook om aan te vallen daarom voldoet Walker denk ik beter bij mijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Bij een verdediger wegen de verdedigende stats veeeeel zwaarder mee voor de card rating en die van Richards zijn echt 10x beter
Ja, maar ik snap echt niet hoe je tot de conclusie kan komen dat Walker een hogere rating moet hebben. Hij is bovenal verdediger en als je het vergelijkt:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb een back ook om aan te vallen daarom voldoet Walker denk ik beter bij mij
Fake dragbackquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eindelijk kan ik die waka waka spin goed, nog meer zieke tricks zoals deze die mans zijn om te showen aan vrienden?
Erg leuke inderdaad. Deed 'm net nog tegen hem met Ronaldoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fake dragback
Dat is LT in drukken en dan de linkerstick snel naar beneden, links, beneden, rechts. in arenamode.
Hmm die kan ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fake dragback
Dat is LT in drukken en dan de linkerstick snel naar beneden, links, beneden, rechts. in arenamode.
Is dat die ene dat ie zo rondspeelt en de andere kant op kijkt? lolquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Erg leuke inderdaad. Deed 'm net nog tegen hem met Ronaldo.
Voor een rechtspoot is dat eerst beneden, rechts, etc. toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fake dragback
Rabona doe je door de LT + lange pass in andere richting te doen dan dat je loopt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef zerokil het volgende:
Hoe doe je de fake rabona en de normale rabona?
Nee, dat is linkspootquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Voor een rechtspoot is dat eerst beneden, rechts, etc. toch?
Jo thanksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rabona doe je door de LT + lange pass in andere richting te doen dan dat je loopt.
Rabona fake doe je door te fake shotten in precies de andere kan dan je sprint. Let op, je moet sprinten maar de sprint knop loslaten als je die skill wilt doen. Dan doe je LT + fake shot + linker stick in tegenover gestelde richting van waar je naartoe sprint.
Hopen op mensen die oude versies van kaarten er goedkoop op zetten, zoals de silver Mangala. En ik open nu bronze packs omdat ik 1 van die nieuwe bronze UPs wil hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Waar handel je in, op zo'n moment van marktwisselingen?
Oké, thanks!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopen op mensen die oude versies van kaarten er goedkoop op zetten, zoals de silver Mangala. En ik open nu bronze packs omdat ik 1 van die nieuwe bronze UPs wil hebben.
Jep. 2x is vroege voorzet, 3x is laag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef zerokil het volgende:
En lage voorzet is toch 3x [] ( []=normale voorzet )
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
Ik wil potverdrie Taiwo hebben in BPL versie maar die hebben ze niet geupdate bij EAde homo's
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik maak ff een mental note dat deze post van jou op pagina 5 staat zodat ik je vanavond kan quoten als die falers van EA 1 van die 2 niet transferen.
Ik was naar Heerenveen - Roda, praat me ff snel bij over silver/bronze UPs wil je? Moet zo slapen want moet om 3 uur er weer uit dus geen tijd om alles zelf te zoeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopen op mensen die oude versies van kaarten er goedkoop op zetten, zoals de silver Mangala. En ik open nu bronze packs omdat ik 1 van die nieuwe bronze UPs wil hebben.
Echt mongolen, allemaal opnemen in het gekkenhuis in Franeker.quote:
wat had ie eerst voor hele goede spelers eigenlijk? echt ronaldo of messi ofzo kwijt?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef Reemi het volgende:
http://nl.twitch.tv/shhhitzraidz Met z'n bronzen Duitsers![]()
Vol IF team vol met trainingskaarten en flink wat cashquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat had ie eerst voor hele goede spelers eigenlijk? echt ronaldo of messi ofzo kwijt?
Wat bedoel je met handicap? Dat er op bepaalde momenten de tegenstander of jij het voordeel krijgt en er in 1 keer een goal valt ofzo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
Ea mag opkankeren met hun kanker handicap kk lijers!!
Willekeurigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is het beste voor Engels commentaar? Martin Tyler en Alan Smith of die andere 2?
Dat mijn lavazzi met verhoeven op zijn rug naar de bal loopt terwijl de tegenstander zijn lavezzi gewoon door het veld vliegt. Met zijn 64 chemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wat bedoel je met handicap? Dat er op bepaalde momenten de tegenstander of jij het voordeel krijgt en er in 1 keer een goal valt ofzo?
Want dat herken ik wel.![]()
Mulder en Napoli duuhquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is het beste voor Engels commentaar? Martin Tyler en Alan Smith of die andere 2?
Echt heel herkenbaar. Vooral in de finales..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat mijn lavazzi met verhoeven op zijn rug naar de bal loopt terwijl de tegenstander zijn lavezzi gewoon door het veld vliegt. Met zijn 64 chem
Sowieso Sneijder die een kopduel wint van lucio en chiellini
Ten Napelquote:
Mulder zegt altijd Napoli hoorquote:
Youri Mulder en Evert Ten Napel toch? Of heb jij het over andere gastenquote:
ik vind Clive Tyldesley en Andy Townsend echt bazen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee joh, hij zegt altijd ik ben youri mulder en naast mij zit napoliquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Youri Mulder en Evert Ten Napel toch? Of heb jij het over andere gasten
lool k, en waarom wordt hij door iedereen zo zwaar gehaat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vol IF team vol met trainingskaarten en flink wat cash
Omdat hij een Nazi is en mensen indirect heef doodgemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lool k, en waarom wordt hij door iedereen zo zwaar gehaat?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, hij zegt altijd ik ben youri mulder en naast mij zit napoli
Is nog nooit tegen me gebruikt, opletten maatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef zerokil het volgende:
[..]
Leuk he een plaatje gebruiken dat eerst tegen jou werd gebruikt.
Houd je dan lekker afzijdig als je niet opletquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef zerokil het volgende:
Sorry ik heb geen tijd om heel de dag op FOK! te zitten.
Ik wel omdat ik ziek ben op het moment en alle tentamens etc. heb gehaaldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef zerokil het volgende:
Sorry ik heb geen tijd om heel de dag op FOK! te zitten.
Ik hoop dat ik nog niet te laat ben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik was naar Heerenveen - Roda, praat me ff snel bij over silver/bronze UPs wil je? Moet zo slapen want moet om 3 uur er weer uit dus geen tijd om alles zelf te zoeken.
Aaight, thanks hahaquote:
Thanks man! Een aantal had ik zelf al gezien idd. Die Frei heeft echt zieke stats voor een bronze.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog niet te laat ben.
Silver:
Fellipe Bastos CM Vasco da Gama 72 rated 70 PAC, 83 DRI, 75 SHO, 76 PAS, 75 DEF, 78 HEA
Aboubakar ST Valenciennes 72 rated 93 PAC, 72 SHO
Kembo-Ekoko RW Stade Rennes 85 PAC 75 SHO
Douglao CB SC Braga 69 rated 70 PAC, 70 SHO, 70 PAS, 75 DEF, 81 HEA
Vanderlei GK Coritiba 73 rated 69 DIV, 79 REF
Bronze:
Frei CM Fulham 64 rated 80 PAC, 78 DRI, 65 SHO
Perry CB Rangers 61 rated 71 PAC, 69 DEF, 75 HEA
Ferguson LB Newcastle 64 rated 84 PAC 82 DRI 64 DEF
Ciano LW Crotone 64 rated 85 PAC, 76 DRI, 66 SHO
Caccavallo ST Crotone 61 rated 80 PAC, 70 SHO, rest is niet echt goed
Er zijn nog meer maar dit zijn de belangrijkste/beste spelers denk ik.
Ik kan dit weekend welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aaight, thanks haha
We moeten weer keertje clubs arrangen ofniet
Dan ben je gewoon een baas.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wel omdat ik ziek ben op het moment en alle tentamens etc. heb gehaald
Die is toch niet zoveel waard op zich? Had m zelf voor 250c opgepikt (en heeft al meer dan 250 goals gemaakt. meer dan 1 goal per coin dusquote:
Wel 1 Baas.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is toch niet zoveel waard op zich? Had m zelf voor 250c opgepikt (en heeft al meer dan 250 goals gemaakt. meer dan 1 goal per coin dus)
zwaar leven jongen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
Ik kuch echt de longen uit mij lijf. Tering zeg.
1K is hij waard, maar nog steeds een leuke pack met oa hem, paar andere shiny van 400c, 2x team fitness en nog wat nuttige shitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is toch niet zoveel waard op zich? Had m zelf voor 250c opgepikt (en heeft al meer dan 250 goals gemaakt. meer dan 1 goal per coin dus)
Thug life, ik heb mijn homies al aan het bed staan voordat ik mijn laatste briesje uit blaas.quote:
Veel zijn er ook mee gestopt denk ik, zie Quel bijvoorbeeld nooit in het topicquote:
Postte gisteren nog hier hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Veel zijn er ook mee gestopt denk ik, zie Quel bijvoorbeeld nooit in het topic
Oh zag ik niet, maarja. Ligt aan welke positie je speelt. Als spits krijg je veel ballenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Postte gisteren nog hier hoorClubs is leuk voor af en toe, maar voor 10 balcontacten in 20 minuten vind ik het toch wat zonde van mn tijd.
Eens. Plus dat alle aanvallen mislukken omdat het niet zo gaat als je in gedachten hebtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Postte gisteren nog hier hoorClubs is leuk voor af en toe, maar voor 10 balcontacten in 20 minuten vind ik het toch wat zonde van mn tijd.
Is dat een beetje bruut?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:01 schreef Doublepain het volgende:
Nog 1 maandje en ik speel ook geen fut meer. FIFA Street
en we zijn ook niet goed, zijn teams die dit elke avond doen, vooral vriendenclubs. Ik ben ook niet goed met mn vp van 75, maar vind FUT te leuk om serieus tijd in mn pop te steken om die te boosten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eens. Plus dat alle aanvallen mislukken omdat het niet zo gaat als je in gedachten hebt
Daar zit het hem ook in, lage VP's en we spelen niet regelmatigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
en we zijn ook niet goed, zijn teams die dit elke avond doen, vooral vriendenclubs. Ik ben ook niet goed met mn vp van 75, maar vind FUT te leuk om serieus tijd in mn pop te steken om die te boosten.
Morgen misschien met het vaste groepje dan ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik wil dit weekend ook wel weer eens clubs doen. FUT heb ik vandaag verneukt
Zou dit weekend stappen in Amersfoort, maar denk dat ik de autorit niet ga maken, las dat ze al niet strooien omdat het daar te koud voor isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik wil dit weekend ook wel weer eens clubs doen. FUT heb ik vandaag verneukt
Ook 99K BIN!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef Toefjes het volgende:
Nani voor 110K , 87, maar niet het zwarte kaartje, doen of niet doen?
Edit: zie dat ie er ook voor iets goedkoper er op staat. 108K...
Gaat nog wel zakken hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef Toefjes het volgende:
Nani voor 110K , 87, maar niet het zwarte kaartje, doen of niet doen?
Edit: zie dat ie er ook voor iets goedkoper er op staat. 108K...
Tnx, heb m gelijk gekocht, zn SIF was 280K, dus dit mooi 190K bespaard. Ga ik maar eens een BPL eltal omheen bouwen.quote:
Ja, maar die gaat nog meer zakken, verkoop hem nou maar voor wat profit. Hij is pas net in pakjes!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tnx, heb m gelijk gekocht, zn SIF was 280K, dus dit mooi 190K bespaard. Ga ik maar eens een BPL eltal omheen bouwen.
Had m er al opgezet voor 129Kquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar die gaat nog meer zakken, verkoop hem nou maar voor wat profit. Hij is pas net in pakjes!
quote:
Nu Bale en Ba nog een re-release van de (S)IF, en dan heb ik de voorhoede compleet van een nieuw elftal, mocht Nani niet verkocht wordenquote:
Als EA een UP versie uitbrengt van Chielini dan kunnen ze echt de kk krijgen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Silva, Chiellini en Marchisio zijn de deur uit. Ongeveer 600k bij elkaar... Now we play the waiting game.
Ik acht de kans niet heel groot dat die komt, maar hij speelt wel het hele jaar al goed. Heeft pas 1 IF gehad, beetje ongelukkig dat die pas uit is. Maar ik heb hem nog met klein beetje winst verkocht en als er een UP uit komt dan verlies ik 200k. Better safe than sorry.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als EA een UP versie uitbrengt van Chielini dan kunnen ze echt de kk krijgen.
EA heeft zelf gezegd dat het een permanente rerelease van de IF's is. Hetzelfde dus. Luie honden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef Reemi het volgende:
Ik vraag me alleen af of de hidden stats in de UP spelers wel gelijk zijn aan de IF versiesKan me niet voorstellen dat Benzema nu standaard 98 finishing heeft
Lens lijkt me niet, Mertens misschien maar ik reken vooral op Strootman en Wijnaldum als er al PSV'ers een upgrade krijgen, en Labyad bij de silvers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:10 schreef Doublepain het volgende:
Krijgt driesje, lens etc ook een up?
Zou ik ook niet erg van vinden als daar een UP van komt. Speelt hele seizoen al goed en de laatste 2 weken echt fantastisch. Voor Milito maken ze wel een uitzondering, voor Miccoli helaas niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:15 schreef Rijst het volgende:
Ze mogen IF Micolli wel opnieuw uitbrengen.Dat is de enige Italiaanse speler diie ik iet kan betalen.
Ben je nog fit genoeg voor een potje? Xd Xdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:15 schreef Rijst het volgende:
Ze mogen IF Micolli wel opnieuw uitbrengen.Dat is de enige Italiaanse speler diie ik iet kan betalen.
7K voor een 4-3-3 kaart?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:16 schreef paul1501 het volgende:
Haat aan de web-app. Ik wilde eens kijken welke kaartjes ik nog had om te verkopen (add consumable). Ik zie een 4-1-2-1-2 staan en wil 'm naar de trade pile sturen. Ik klik erop: Robben's formatie verandert naar 4-1-2-1-2![]()
Daar gaat 10k + nog eens 7k om Robben naar 4-3-3 terug te krijgen.
![]()
Nou ja, 4k dan, alsnog zonde van de coinsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
7K voor een 4-3-3 kaart?
Silva trouwens verkocht voor 550K. 625 voor betaald. Ach, wat is nou een ton op een mensenleven.
Dat soort dingen overkomen je gelukkig maar 1 keer. Heb het ook een keer gehad, is even een stevig baal-momentje inderdaad.. Ik kijk nu 3 keer welke knop ik indruk. Met de vernieuwde web-app kun je ook formatie kaarten vanuit je consumables naar de TP sturen, dan speel je helemaal op zeker.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:41 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Nou ja, 4k dan, alsnog zonde van de coinsMoet sowieso nog m'n team omzetten naar 4-3-3. 4-3-2-1 geeft wat lastige links en dan kom ik niet uit op 9 chem voor alle spelers.
Als je nou gewoon kijkt bij Club > Consumables dan gebeuren zulke dingen niet. Tevens is het ook veel makkelijker kijken daar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:41 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Nou ja, 4k dan, alsnog zonde van de coinsMoet sowieso nog m'n team omzetten naar 4-3-3. 4-3-2-1 geeft wat lastige links en dan kom ik niet uit op 9 chem voor alle spelers.
Ja, maar ik zat al bij m'n squad te kijken hoeveel 4-3-3 formatiekaarten ik nog had, toen wilde ik nog een paar andere dingen naar de trade pile sturen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:44 schreef laucas het volgende:
[..]
Als je nou gewoon kijkt bij Club > Consumables dan gebeuren zulke dingen niet. Tevens is het ook veel makkelijker kijken daar.
Haha, wtf, dit ging om honderdsten van secondesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:44 schreef laucas het volgende:
[..]
Als je nou gewoon kijkt bij Club > Consumables dan gebeuren zulke dingen niet. Tevens is het ook veel makkelijker kijken daar.
Edit; ik kan moeilijk bepalen wie de tip nou eerder gaf
Nou nou, wat een taalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:53 schreef laucas het volgende:
Zostraks kwam ik ook echt een tering mof tegen met zijn boosting kaartjes op fucking Weston-Westcarr-Powell.. alsof ze nog niet snel genoeg waren voor zijn pace abuse.
Raidz?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:53 schreef laucas het volgende:
Zostraks kwam ik ook echt een tering mof tegen met zijn boosting kaartjes op fucking Weston-Westcarr-Powell.. alsof ze nog niet snel genoeg waren voor zijn pace abuse.
RRRRRRRRRRRRROBIN VAN PERSIEEE!twitter:TheRealGraoully twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 03:42:10RvP upgraded to 88, Demba Ba to 84, German Denis to 81. In packs now. Go go go!!! reageer retweet
Maar staan nog niet te koop, is dit echt officieel?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:44 schreef Reemi het volgende:
Ba en RvP ook gewoon de SIF versie, daar gaat de waarde van de eerste IF
RvP staat al meermaals op de marktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar staan nog niet te koop, is dit echt officieel?
Ohja, ik zie er 1tje staan idd. Echt sneu voor iedereen die een IF of SIF heeft.quote:
mijn/Laucas ownage bronze MLS team: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dSKbaNuubcJUOquote:
Ze zijn tot alles in staat. Jij had m toch voor rond de 40K opgepikt toen? Wat dat betreft zou je weinig risico lopen denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Ze zullen Boateng toch niet upgraden van 82 naar 85? Dat is nu mijn duurste speler maar ik denk dat ik die wel in m'n club kan laten.
Lijkt me sterk dat je teleugesteld zult zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:27 schreef Thorb het volgende:
Thanks voor de links, ff afwisseling voor Koreaantjes
Iquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:39 schreef Thorb het volgende:
Iemand probeert die Kandji te pricefixen met 30 kaartjes voor 10k, doet iemand anders hetzelfde met 3k
Raar dat er zo weinig BBVA UPs zijn dan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:53 schreef Rijst het volgende:
Christophe Labrune (@TheRealGraoully)
2/4/12 2:15 AM
There are more player upgrades in the list sent to me, though no more 80+ players. Not sure I will do more if the reaction is like that
Ik krijg m ook niet verkocht voor een prijs die ik wil. Ik denk dat ik het risico maar neem.. wel een 4-1-2-1-2 kaartje voor 4K gekocht, weer wat winst terug gepaktquote:
Ja, en Ba, die stond al op de nominatie voor spits in mijn nieuwe elfalquote:
De contest is van 3 tot 17 februari. Twee weken om samen met tienduizenden andere spelers kans te maken op 1 van de 10 prijzen. Succes.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef stoereboii het volgende:
Weet iemand wanneer happy hour is en tot wanneer die contest voor 100k is? Want dan zou ik wel wat pakjes durven openen :p
Oh zijn er maar 10? Niet op gelet ikzie het idd, naja dan niet maar wnr is happy hour?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:39 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De contest is van 3 tot 17 februari. Twee weken om samen met tienduizenden andere spelers kans te maken op 1 van de 10 prijzen. Succes.
Zie je toch wat een zwart kaartje doet met mensen !!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:40 schreef Toefjes het volgende:
Best bizar, UP Silva voor 125K Bin, excact de zelfde stats als de IF.. Die eergisteren nog 350K kostte
Probeer het zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:42 schreef stoereboii het volgende:
Voor hoeveel kan je een silver IF discarden en voor hoeveel een bronze?
gewoon op quick sell drukken, dan krijg de vraag: discard wil give you (ofzo) ..... coins, are you sure? Je klikt op nee, en je weet het bedrag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:44 schreef stoereboii het volgende:
Nee wil geen verlies maken mss weet iemand het?
Ja maar ik heb er geen, dat is het hem netquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gewoon op quick sell drukken, dan krijg de vraag: discard wil give you (ofzo) ..... coins, are you sure? Je klikt op nee, en je weet het bedrag.
FAP FAP FAPquote:
Zou het lekker een paar dagen uit laten razen de gekte, en dan toeslaanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
FAP FAP FAP
Zal de IF ook wel heel erg dalen. Kan ik mooi de 87 IF halen
for discards there's a formula you can use to work out them:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:42 schreef stoereboii het volgende:
Voor hoeveel kan je een silver IF discarden en voor hoeveel een bronze?
Maarja ik heb niet zoveel coinsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou het lekker een paar dagen uit laten razen de gekte, en dan toeslaanDat kan een beestenelftal worden hoor, UP Nani, UP Silva, UP van Persie, UP Ba
Nee, gaat meer om de zeldzaamheid.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zie je toch wat een zwart kaartje doet met mensen !!
Hmz, netelige kwestie. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en foutieve gegevens opgeven om ze een loer te draaien.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:56 schreef Toefjes het volgende:
Ik had nog een berichtje. Van EA, dat er illegale content op mijn account zou staan, en dat ik gebanned zou worden binnen 72 uur. Maar ze geloven in principe wel in mijn onschuld, ik moest reageren met mijn username en password, dan zouden ze kijken wat ze voor me kunnen doen.
ik heb gestuurd : ikneukjezusje@hotmail.com ww:kklijerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmz, netelige kwestie. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en foutieve gegevens opgeven om ze een loer te draaien.
Al gezien?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hmz, netelige kwestie. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en foutieve gegevens opgeven om ze een loer te draaien.
twitter:TheRealGraoully twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 03:25:19K - Taiwo moved to QPR, sorry for the momentary oversight. reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik heb gestuurd : ikneukjezusje@hotmail.com ww:kklijer
Ja ik las het netquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Al gezien?twitter:TheRealGraoully twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 03:25:19K - Taiwo moved to QPR, sorry for the momentary oversight. reageer retweet
Ja heeft onze grote vriend "Labrune" vannacht nog ff gedaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leicester heeft ook dikke pace hoer spitsen. Beckford en Delfouneso
Taiwo zit er blijkbaar wel in
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef Toefjes het volgende:
Hij stuurt terug: your password needs a number, sir.
Maar een nummertje er achter gegooid. Even bezig houden die gast.
Toefjes ik zie dat jij een bug hebt in je team daarom denken ze dat mail maar je ww en email naar EAbugrepareerder@xs4all.nl dan lossen wij het opquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef Toefjes het volgende:
Hij stuurt terug: your password needs a number, sir.
Maar een nummertje er achter gegooid. Even bezig houden die gast.
2 koekjes.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:10 schreef stoereboii het volgende:
Ik trek net een 82 cisse uit een pakje van qpr, wat 's die waard?
Kijk zelf zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:10 schreef stoereboii het volgende:
Ik trek net een 82 cisse uit een pakje van qpr, wat 's die waard?
Op je vorige vraag heb ik op de vorige pagina geantwoordquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zitop iPod maar heb dan maar ff de marktprijzen bbekeken
Had ik gezien, Thxquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Op je vorige vraag heb ik op de vorige pagina geantwoord
Cissé toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Had ik gezien, Thxmaar ik krijg nu een trofee: "is dat niet geweldig", met beschrijving: zoek een totw speler in een pakje, maar er zat geen enkele zwarte bij?
Ik zou een paar dagen wachten, ik denk dat hij gaat dalen naar 150K ofzo wel aangezien er steeds meer van op de markt komen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel is die UP RvP nu waard? Ik vind 1 voor 247k en dat is met afstand de goedkoopste. Goede deal dus lijkt mij?
Als ik hem snel wil verkopen moet ik hem toch juist nu verkopen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou een paar dagen wachten, ik denk dat hij gaat dalen naar 150K ofzo wel aangezien er steeds meer van op de markt komen.
O ik dacht je wilt een kopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik hem snel wil verkopen moet ik hem toch juist nu verkopen?
Ik probeer gewoon 290k BIN ofzo.
Never catch a falling knifequote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik hem snel wil verkopen moet ik hem toch juist nu verkopen?
Ik probeer gewoon 290k BIN ofzo.
Deed ik laatst ook voor de grap met Kelly 150/200BIN, echt instant binnen de seconde verkocht. Ik zette er mijn twijfels bij maar ik denk dat er gewoon heel veel mensen in de 59e minuut van BPL zitten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
LOOOOOOL, autobuyer op RvP ik doe hem voor 34K bin en gelijk gekocht SObis ook voor 1100 bin insta gekocht
Was ook niet Sobisquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar Sobis is toch geen 1100 waard? Dat er autobuyers zijn wist ik al lang, best irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |