quote:Tijdens de Gamescom persconferentie van Electronic Arts heeft men onthuld dat een nieuwe FIFA Street in aantocht is. De game moet begin 2012 verschijnen voor de Xbox 360 en PlayStation 3.
Voor een realistische weergave heeft EA Canada diverse getalenteerde straatvoetballers de motion-capture laten verzorgen. De game kent tevens de nieuwe Impact Engine van FIFA 12. De game bevat meer dan 35 omgevingen, van Londen tot Barcelona, en je kunt zowel straatvoetbal als zaalvoetbal spelen met heel veel nieuwe technieken en diepgaande gameplay.
Als NL er niet in inzit, dan ben ik erg teleurgesteld. Met FIFA street 1 en 2 wilde ik zo graag met Davids spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
Vet.
Wie zullen er voor NL in het spel zitten..![]()
V.Persie, Afellay, Robben, Elia?
Lijken me de spelers met de meeste tricks??
Afellay tricks?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
Vet.
Wie zullen er voor NL in het spel zitten..![]()
V.Persie, Afellay, Robben, Elia?
Lijken me de spelers met de meeste tricks??
Kuyt en huntelaar en sneider natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Afellay tricks?Oh, en Robben uiteraard ook niet
van der wiel ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kuyt en huntelaar en sneider natuurlijk wel.![]()
Ja want dat insinueer ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kuyt en huntelaar en sneider natuurlijk wel.![]()
Ja die wel kunnen, echte straatbaas.quote:
Messi trucjes?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja die wel kunnen, echte straatbaas.
Nou al geen zin om tegen mensen te spelen die C ronaldo en Messi gebruiken.
Ik heb Afellay werkelijk nog nooit op een fatsoenlijke straattrick kunnen betrappen. Ja, zijn driedubbele schaar als de verdediger niet hapt maar absoluut géén straatvoetballer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Messi trucjes?
Ibi kan wel tricks, straatvoetballertje. Doet nu wel alleen schaartjes en schijnbewegingen. Als hij Barça de CR7 gaat uithangen, kan hij een vuist van Puyol verwachten.
Ja weet ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kijk ff deze 2 filmpjes voor een duidelijk idee van wat FIFA street zou moeten zijn.
Treurig maar waar helaas, overigens zou Urby er absoluut in moeten. Fluwelen straattechniek!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja weet ik.
Maar het is heel simpel, als de grote massa met allemaal onbekende spelers speelt dan koopt niemand het.
Damn, dat lijkt me pas spectaculair om live te zien. Ik heb in ieder geval erg veel zin in deze game, lang op gewacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kijk ff deze 2 filmpjes voor een duidelijk idee van wat FIFA street zou moeten zijn.
Waarom moeten die faalhazen over alles altijd een rapnummer makenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef Doublepain het volgende:
FIFA steet 3 heb ik nooit gespeeld, alleen 1x de demo. Daarna nooit meer gedaan, kut spel.
iig verwacht ik de beste straatvoetballer ter wereld: Touzani
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |