Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Jailbroken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:21 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb altijd posts 300. Maar ik zit ook op mijn iPhone.
Die staat inderdaad vreselijk te schutterenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat Janmaat naar Feyenoord gaat
Maltje tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je 16 wordt mag je een pilsje drinken
HOMO!quote:
Waarom?quote:
MALT!quote:
14quote:
Drink dan shandy zit tenminste nog alcohol in.quote:
Ik vind malt best, alcohol interesseert me vrij weinig op deze leeftijdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Drink dan shandy zit tenminste nog alcohol in.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind malt best, alcohol interesseert me vrij weinig op deze leeftijd
jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]en dit is de volgende generatie
JA, tanken tot je moet kruipen, ouwe seunquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wordt bier drinken voor minderjarigen aangemoedigd hier?
Beter een figuur als mij dan een broeklaagboi met bontkraag en een BBquote:
Ja duh, dat zijn paupers die getikt moeten worden. Sowieso blackberryquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter een figuur als mij dan een broeklaagboi met bontkraag en een BB
ja maar dat zijn faggs. BBquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter een figuur als mij dan een broeklaagboi met bontkraag en een BB
Als een telefoon aids kon zijn..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja duh, dat zijn paupers die getikt moeten worden. Sowieso blackberry
Niet te veel he!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aaight, ik stop met die kutfifa.
Ik ga tanken met m'n malt
Heb er serieus nog maar 1 liggen ofzoquote:
Das toch met die hartjes op het shirt?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
Die wedstrijd van Heerenveenhilarisch slecht gewoon
Pompebleedes of hoe ze die dingen ook noemenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Das toch met die hartjes op het shirt?
Roda 5 100% kansen in 3 minuten ofzo lol.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Das toch met die hartjes op het shirt?
johquote:
Best stom van EA, zijn wel de spelers die veel energie in het spelletje gestoken hebben, en dus de " grote vissen" voor het bedrijf. Die op deze wijze benadelen kan er wel voor zorgen dat sommigen het voor gezien houden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:06 schreef DutchSL het volgende:
UP Nani is dus echt gelijk aan SIF Naniwat ben je dan genaaid zeg als je de SIF gekocht hebt.
Fut 11?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
UP Cavani was beter dan IF Cavani, maar hij had toen al 10 IF's ofzo
jaquote:
haha ja, kleine market crash vanavond. Trading goudmijn al vanaf 19uquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef detennismaster het volgende:
Prijzen zijn nu wel weer opeens bizar laag.
Ja, elke speler waar een IF van is is een gevaar voor de eigenaar opeens. Ook spelers waar een UP van zou kunnen komen. Dit is best een weirde situatie, en als je lef hebt kun je veel coins bij elkaar handelen. Of verliezen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef detennismaster het volgende:
Prijzen zijn nu wel weer opeens bizar laag.
Ja, ik ben zelf wel erg voorzichtig. Maar hier moet wel veel geld uit te halen zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, elke speler waar een IF van is is een gevaar voor de eigenaar opeens. Ook spelers waar een UP van zou kunnen komen. Dit is best een weirde situatie, en als je lef hebt kun je veel coins bij elkaar handelen. Of verliezen.
Milito komt echt geen UP van hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Chiellini verkocht voor 225k, toch nog 25k (13,75k na tax) winst op gemaakt. SIF Marchisio ook nog met 5k winst verkocht. Nu nog even Milito en Silva de deur uit en dan zit ik wel goed volgens mij.
Nee maar die is gewoon zo slecht, die wil ik verkopen voordat hij nog verder zakt. Die kerel was in FUT11 echt een held maar daar zie je dit jaar weinig van terug.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Milito komt echt geen UP van hoor.
Als er een UP Marchisio komt zal hij wel hetzelfde zijn als de IF, niet de SIFquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Chiellini verkocht voor 225k, toch nog 25k (13,75k na tax) winst op gemaakt. SIF Marchisio ook nog met 5k winst verkocht. Nu nog even Milito en Silva de deur uit en dan zit ik wel goed volgens mij.
Net als Naniquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er een UP Marchisio komt zal hij wel hetzelfde zijn als de IF, niet de SIF
Ja dat denk ik ook, maar ik denk dan dat de SIF toch wat daalt in prijs. Ach anders heb ik altijd nog IF Nocerino die daar prima staat, of Rossi, of Vidal, of Cambiasso...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er een UP Marchisio komt zal hij wel hetzelfde zijn als de IF, niet de SIF
Ooh al mee gespeeld dus. Zie edit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee maar die is gewoon zo slecht, die wil ik verkopen voordat hij nog verder zakt. Die kerel was in FUT11 echt een held maar daar zie je dit jaar weinig van terug.
Dat is ook het risico dat je neemt. Als er echt wel UP komt be je zo 100-200k kwijt, dus dat risico durf ik wel te nemen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Milito komt echt geen UP van hoor.
En het is ook wel gevaarlijk dat als er bekend is dat er geen UP's zijn van Silva en Chiellini dat ze dan opeens zwaar gaan stijgen!
Affeley, Wow die is zeldzaam!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Open net een gold jumbo pakje, wie zitten erin... 3 rare LW's uit de liga BBVA. Helaas geen Villa of Ronaldo... Maar, Turan en Pedro.![]()
Affelay, Effaley, Effeley, Efteling... whateverquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Affeley, Wow die is zeldzaam!
Als je puur naar zijn statistieken kijkt heeft hij een prima seizoen. En EA kijkt niet verder dan dat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef wieisboos het volgende:
wtf waarom is sulejmani van 77 naar 78 gegaan die kerel speelt het hele seizoen al bagger
Omdat EA gay is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef wieisboos het volgende:
wtf waarom is sulejmani van 77 naar 78 gegaan die kerel speelt het hele seizoen al bagger
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
Waarom heeft Walker maar 76 rating en Richards 80?
Walker heeft op 5 punten na overal behoorlijk betere stats.
Defending, jumping, heading en strength is Richards beter en op de rest Walker.
Rabobank is vies chill, nooit ergens problemen mee.quote:
+1, alleen vind ik het soms kut dat je zo een random reader nodig hebt, die TAN-code via sms van ING is ook zeer geilquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rabobank is vies chill, nooit ergens problemen mee.
En opgericht door boerenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://t.co/bQaejMt9quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef laucas het volgende:
Waar zijn de ups te vinden? Net thuis, geen zin om alles terug te lezen
Goede bank ja. Heb jarenlang bij SNS gewerkt, als je ziet wat voor teringchaos het daar is in vergelijking met Rabo..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, vind het wel prima, veel veiliger.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
+1, alleen vind ik het soms kut dat je zo een random reader nodig hebt, die TAN-code via sms van ING is ook zeer geil
True, maar qua tijd is ING zo gedaan waar je er mee de random reader wel even voor moet gaan zittenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, vind het wel prima, veel veiliger.
Nee. Bij een verdediger wegen de verdedigende stats veeeeel zwaarder mee voor de card rating en die van Richards zijn echt 10x beterquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
Ik heb al die stats van Walker en Richards bekeken maar eigenlijk zou Walker 82 rated ofzo moeten zijn als Richards 80 rated is.
Ik heb een back ook om aan te vallen daarom voldoet Walker denk ik beter bij mijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Bij een verdediger wegen de verdedigende stats veeeeel zwaarder mee voor de card rating en die van Richards zijn echt 10x beter
Ja, maar ik snap echt niet hoe je tot de conclusie kan komen dat Walker een hogere rating moet hebben. Hij is bovenal verdediger en als je het vergelijkt:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb een back ook om aan te vallen daarom voldoet Walker denk ik beter bij mij
Fake dragbackquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eindelijk kan ik die waka waka spin goed, nog meer zieke tricks zoals deze die mans zijn om te showen aan vrienden?
Erg leuke inderdaad. Deed 'm net nog tegen hem met Ronaldoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fake dragback
Dat is LT in drukken en dan de linkerstick snel naar beneden, links, beneden, rechts. in arenamode.
Hmm die kan ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fake dragback
Dat is LT in drukken en dan de linkerstick snel naar beneden, links, beneden, rechts. in arenamode.
Is dat die ene dat ie zo rondspeelt en de andere kant op kijkt? lolquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Erg leuke inderdaad. Deed 'm net nog tegen hem met Ronaldo.
Voor een rechtspoot is dat eerst beneden, rechts, etc. toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fake dragback
Rabona doe je door de LT + lange pass in andere richting te doen dan dat je loopt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef zerokil het volgende:
Hoe doe je de fake rabona en de normale rabona?
Nee, dat is linkspootquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Voor een rechtspoot is dat eerst beneden, rechts, etc. toch?
Jo thanksquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rabona doe je door de LT + lange pass in andere richting te doen dan dat je loopt.
Rabona fake doe je door te fake shotten in precies de andere kan dan je sprint. Let op, je moet sprinten maar de sprint knop loslaten als je die skill wilt doen. Dan doe je LT + fake shot + linker stick in tegenover gestelde richting van waar je naartoe sprint.
Hopen op mensen die oude versies van kaarten er goedkoop op zetten, zoals de silver Mangala. En ik open nu bronze packs omdat ik 1 van die nieuwe bronze UPs wil hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Waar handel je in, op zo'n moment van marktwisselingen?
Oké, thanks!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopen op mensen die oude versies van kaarten er goedkoop op zetten, zoals de silver Mangala. En ik open nu bronze packs omdat ik 1 van die nieuwe bronze UPs wil hebben.
Jep. 2x is vroege voorzet, 3x is laag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef zerokil het volgende:
En lage voorzet is toch 3x [] ( []=normale voorzet )
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
Ik wil potverdrie Taiwo hebben in BPL versie maar die hebben ze niet geupdate bij EAde homo's
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik maak ff een mental note dat deze post van jou op pagina 5 staat zodat ik je vanavond kan quoten als die falers van EA 1 van die 2 niet transferen.
Ik was naar Heerenveen - Roda, praat me ff snel bij over silver/bronze UPs wil je? Moet zo slapen want moet om 3 uur er weer uit dus geen tijd om alles zelf te zoeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopen op mensen die oude versies van kaarten er goedkoop op zetten, zoals de silver Mangala. En ik open nu bronze packs omdat ik 1 van die nieuwe bronze UPs wil hebben.
Echt mongolen, allemaal opnemen in het gekkenhuis in Franeker.quote:
wat had ie eerst voor hele goede spelers eigenlijk? echt ronaldo of messi ofzo kwijt?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:17 schreef Reemi het volgende:
http://nl.twitch.tv/shhhitzraidz Met z'n bronzen Duitsers![]()
Vol IF team vol met trainingskaarten en flink wat cashquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat had ie eerst voor hele goede spelers eigenlijk? echt ronaldo of messi ofzo kwijt?
Wat bedoel je met handicap? Dat er op bepaalde momenten de tegenstander of jij het voordeel krijgt en er in 1 keer een goal valt ofzo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
Ea mag opkankeren met hun kanker handicap kk lijers!!
Willekeurigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is het beste voor Engels commentaar? Martin Tyler en Alan Smith of die andere 2?
Dat mijn lavazzi met verhoeven op zijn rug naar de bal loopt terwijl de tegenstander zijn lavezzi gewoon door het veld vliegt. Met zijn 64 chemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:26 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wat bedoel je met handicap? Dat er op bepaalde momenten de tegenstander of jij het voordeel krijgt en er in 1 keer een goal valt ofzo?
Want dat herken ik wel.![]()
Mulder en Napoli duuhquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is het beste voor Engels commentaar? Martin Tyler en Alan Smith of die andere 2?
Echt heel herkenbaar. Vooral in de finales..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat mijn lavazzi met verhoeven op zijn rug naar de bal loopt terwijl de tegenstander zijn lavezzi gewoon door het veld vliegt. Met zijn 64 chem
Sowieso Sneijder die een kopduel wint van lucio en chiellini
Ten Napelquote:
Mulder zegt altijd Napoli hoorquote:
Youri Mulder en Evert Ten Napel toch? Of heb jij het over andere gastenquote:
ik vind Clive Tyldesley en Andy Townsend echt bazen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nee joh, hij zegt altijd ik ben youri mulder en naast mij zit napoliquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Youri Mulder en Evert Ten Napel toch? Of heb jij het over andere gasten
lool k, en waarom wordt hij door iedereen zo zwaar gehaat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vol IF team vol met trainingskaarten en flink wat cash
Omdat hij een Nazi is en mensen indirect heef doodgemaaktquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lool k, en waarom wordt hij door iedereen zo zwaar gehaat?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, hij zegt altijd ik ben youri mulder en naast mij zit napoli
Is nog nooit tegen me gebruikt, opletten maatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:34 schreef zerokil het volgende:
[..]
Leuk he een plaatje gebruiken dat eerst tegen jou werd gebruikt.
Houd je dan lekker afzijdig als je niet opletquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef zerokil het volgende:
Sorry ik heb geen tijd om heel de dag op FOK! te zitten.
Ik wel omdat ik ziek ben op het moment en alle tentamens etc. heb gehaaldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef zerokil het volgende:
Sorry ik heb geen tijd om heel de dag op FOK! te zitten.
Ik hoop dat ik nog niet te laat ben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik was naar Heerenveen - Roda, praat me ff snel bij over silver/bronze UPs wil je? Moet zo slapen want moet om 3 uur er weer uit dus geen tijd om alles zelf te zoeken.
Aaight, thanks hahaquote:
Thanks man! Een aantal had ik zelf al gezien idd. Die Frei heeft echt zieke stats voor een bronze.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog niet te laat ben.
Silver:
Fellipe Bastos CM Vasco da Gama 72 rated 70 PAC, 83 DRI, 75 SHO, 76 PAS, 75 DEF, 78 HEA
Aboubakar ST Valenciennes 72 rated 93 PAC, 72 SHO
Kembo-Ekoko RW Stade Rennes 85 PAC 75 SHO
Douglao CB SC Braga 69 rated 70 PAC, 70 SHO, 70 PAS, 75 DEF, 81 HEA
Vanderlei GK Coritiba 73 rated 69 DIV, 79 REF
Bronze:
Frei CM Fulham 64 rated 80 PAC, 78 DRI, 65 SHO
Perry CB Rangers 61 rated 71 PAC, 69 DEF, 75 HEA
Ferguson LB Newcastle 64 rated 84 PAC 82 DRI 64 DEF
Ciano LW Crotone 64 rated 85 PAC, 76 DRI, 66 SHO
Caccavallo ST Crotone 61 rated 80 PAC, 70 SHO, rest is niet echt goed
Er zijn nog meer maar dit zijn de belangrijkste/beste spelers denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |