Het is oneerlijk, ik heb er nog maar één.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb geen opas of omas meer , en beide opas niet kunnen meemaken.
Daar was ik denk ik te oud voor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gold en Silver waren beter, ongeacht die eekhoorn en die boom pokemon.
Classic.quote:
Als die relatie betekent dat beide personen even open mogen/kunnen staan wel, zodra die openheid betekent dat de ene meer open mag staan dan de andere lijkt het me niet zo'n goed idee.quote:
Lijkt me heel verstandig. Ga je misschien eens wat minder uit je nek zwetsen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:40 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, ik denk dat ik een dagje wil meelopen met de voedselbank, om te kijken of hoe het er aan toe gaat. Je horizon verbreden kan ook geen kwaad
Maar als ik dan zeg dat ik vind dat er niet over armoede gesproken mag worden, dan heb ik ook echt recht van spreken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig. Ga je misschien eens wat minder uit je nek zwetsen.
Van 'een dagje' kun je nooit een alomvattend beeld vormen daarintegen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig. Ga je misschien eens wat minder uit je nek zwetsen.
Als je een dagje meeloopt kun je alleen constateren dat armoede bestaat, niet dat dat op een definieerbare schaal voor komt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar als ik dan zeg dat ik vind dat er niet over armoede gesproken mag worden, dan heb ik ook echt recht van spreken.
Dat is waar, maar misschien neemt het een beetje die plaat voor z'n kop weg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Van 'een dagje' kun je nooit een alomvattend beeld vormen daarintegen.
Hahahaha, sterkte alvast.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:40 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, ik denk dat ik een dagje wil meelopen met de voedselbank, om te kijken of hoe het er aan toe gaat. Je horizon verbreden kan ook geen kwaad
Zorg maar eerst dat je schaamhaar krijgt........quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:40 schreef robin007bond het volgende:
Tegenwoordig moet je dat op voorhand al wegscheren als je nog gepijpt wilt worden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Zorg maar eerst dat je schaamhaar krijgt........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |