De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt hequote:
Ja zeker... ik had er misschien ook wel 'echt' op in gegaan, als ik vrijgezel was geweestquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cudo dat hij het probeert toch, is meer dan de meeste hier
dat valt wel mee toch? Ik kan gewoon niet andersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik word altijd kansloos afgewezen door C_A
Ah, Royco's lijst met mensen die ik nog moet omleggen heeft een nieuwe nummer 1quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik geen enorm toffe jongen zou hebben, dan had ik je niet afgewezen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, Royco's lijst met mensen die ik nog moet omleggen heeft een nieuwe nummer 1
Ohnoes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, Royco's lijst met mensen die ik nog moet omleggen heeft een nieuwe nummer 1
Volgens mij is 'ie 31. En mét hoodie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ja zeker... ik had er misschien ook wel 'echt' op in gegaan, als ik vrijgezel was geweestMaar ook alleen als hij 24+ was geweest
Ben er wel gevoelig voor
Handigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:18 schreef Myraela het volgende:
"everything is better with usb"
http://www.pabo.nl/produc(...)ize=00&item_color=00
Ok.
Totdat 'ie vast zit in je poort.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:18 schreef Myraela het volgende:
"everything is better with usb"
http://www.pabo.nl/produc(...)ize=00&item_color=00
Ok.
Ik ben 24+ en single. Daten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt he
[..]
Ja zeker... ik had er misschien ook wel 'echt' op in gegaan, als ik vrijgezel was geweestMaar ook alleen als hij 24+ was geweest
Ben er wel gevoelig voor
WAT GA JE HATEN?quote:
Loefje om te worden afgewezen moet je wel een move makenquote:
mmm ja dan houdt het op ik ga niet stoken in andermans relatiequote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm ja dan houdt het op ik ga niet stoken in andermans relatie
Neeeeeequote:
Tijn neem je graag mee op vakantiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
NeeeeeeIk wil nog op vakantie enzo
Ohja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mensen die afgewezen worden > mensen die niet proberen
Just saying.
Google translatequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb iemand nodig die Spaans spreekt
Ja en? Telt het vanaf 20 pas?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent maar 1 keer afgewezen, niet huilen.
Dan huurt Tijn maar een tolk in.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik bedoel vloeiend SpaansGoogle translate gebruik ik zelf ook
Waar heen?quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
Twi?? Wat bedoel je met hoodie?
Ik voel me dom...
ow tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:26 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bazentrui
of eigenlijk
Wannabecriminelentrui
Thuis wanneer je 't koud hebt mag het.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow tochIk dacht het zal iets anders zijn...
Ik heb nu ook een hoodie aan dan
Ok, dan trek ik die order voor je man maar weer in.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Nee gewoon nee
Ik hou niet van tolken
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef twi het volgende:
[..]
Thuis wanneer je 't koud hebt mag het.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, dan trek ik die order voor je man maar weer in.
El-Mata is your man he speaks like nobody canquote:
Hij durfde niet zonder capuchon op z'n hoofd op de cam te komen. Numpty.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Mooi zo.... maar hij staat bekend om zijn Hoodie dan?
schattig....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hij durfde niet zonder capuchon op z'n hoofd op de cam te komen. Numpty.
Ik wil ook wel iets voor je inaftrekkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, dan trek ik die order voor je man maar weer in.
Kom maar hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel iets voor je inaftrekken
idd.. maar klein stukje mag wel hard zijn zekerquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel iets voor je inaftrekken
Ik durf wel zonder capuchon te 'komen'quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hij durfde niet zonder capuchon op z'n hoofd op de cam te komen. Numpty.
Ik kan ook iets like nobody canquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
El-Mata is your man he speaks like nobody can
Prima, vanavond? Waar moet ik naartoe.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik durf wel zonder capuchon te 'komen'
Dan ben je wel heel naïef.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]en ik maar denken dat jij netjes was
Nee niet vanavond 11 februari pas oke?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
Prima, vanavond? Waar moet ik naartoe.
Dat idee had ik al. Want wat is nou het ergste dat er kan gebeuren? En als het gezellig is, dan is dat mooi mee genomen en wie weet waar het gaat eindigenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ben er wel gevoelig voor
Dat kan ik inderdaad soms zijn jaquote:
Doe dan maar de 10equote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee niet vanavond 11 februari pas oke?
wat dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan ook iets like nobody can
Kloptquote:
Alles, mijzelf als lichtend voorbeeld.quote:
Dat dus ongeveer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:43 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. maar klein stukje mag wel hard zijn zeker
ligt er aan wat je er voor invulling aan geeft.. er is nogal verschil tussen een knuffelbeer en een watjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles, mijzelf als lichtend voorbeeld.
Maar in bed ben je wel hard toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles, mijzelf als lichtend voorbeeld.
Zit drommel op jouw account of wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan ook iets like nobody can
klein stukje...17 cm genoeg?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:43 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. maar klein stukje mag wel hard zijn zeker
Ze is als enige ontopic aan 't posten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit drommel op jouw account of wat?
Van buitenaf gezien is zo'n harde kant aantrekkelijker waarschijnlijk maar is het zeker niet erg wanneer je na een kutdag iemand hebt die ook dan een arm om je heen slaat ipv roept dat je zelf maar je problemen moet oplossen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dus ongeveer.
Hoewel meestal vind ik soft niet meteen aantrekkelijk, of geil tenminste. Maar als ik iemand beter leer kennen vind ik de zachtere kant altijd wel schattig.
dat is ruim onder het gemiddelde dat hier wordt toege-overdreven-geven tochquote:
Dat zijn dezelfde mannen die zeggen dat ze zichzelf nooit opmeten, toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:49 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is ruim onder het gemiddelde dat hier wordt toege-overdreven-geven toch
Ik ben het eerste veel vruchten werpt het niet af.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:47 schreef clevy het volgende:
[..]
ligt er aan wat je er voor invulling aan geeft.. er is nogal verschil tussen een knuffelbeer en een watje
Daarom de vraag of het genoeg is voor jequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:49 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is ruim onder het gemiddelde dat hier wordt toege-overdreven-geven toch
Misschien is Sinos de vrouwelijke kant van Drommel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit drommel op jouw account of wat?
Like a rock.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Maar in bed ben je wel hard toch?
Nee, dat is 'r minst leuke kant. Maarja, met deze TT mag 't.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien is Sinos de vrouwelijke kant van Drommel.
Doe me dan maar zijn mannelijke kant, daar moet ik tenminste nog om grinniken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien is Sinos de vrouwelijke kant van Drommel.
Ik zal je iets laten zien wat niet om te grinniken isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe me dan maar zijn mannelijke kant, daar moet ik tenminste nog om grinniken.
Doe datquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zal je iets laten zien wat niet om te grinniken is
Is dat leuk? Stappen in Den Haag?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat idee had ik al. Want wat is nou het ergste dat er kan gebeuren? En als het gezellig is, dan is dat mooi mee genomen en wie weet waar het gaat eindigen
Dus als je ooit vrijgezel bent.... Weet je me te vinden. Of als je ooit een avondje op stap wil in scheveningen / den haag mag je me ook pm,en. Effe avondje weg zonder je vriendje
[..]
Dat kan ik inderdaad soms zijn ja
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Van buitenaf gezien is zo'n harde kant aantrekkelijker waarschijnlijk maar is het zeker niet erg wanneer je na een kutdag iemand hebt die ook dan een arm om je heen slaat ipv roept dat je zelf maar je problemen moet oplossen.
Wat dan? Linkquote:
Whehequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoewel het niet eens een enorm harde/ruige whatever kant moet zijn om aantrekkelijk te zijn. Maar het moet in ieder geval niet pure onzekerheid uitstralen.
Een vriend van mij is echt breed en ik denk dat de meeste mensen hem 's nachts niet tegen zouden willen komen. Maar hij schrok een keer kei erg van een muis, dat vond ik dan wel enorm schattig.
Oh ja dat is waar I forgotquote:
Dat mag je zelf bepalen, bij deze ben je uitgenodigt om een keertje te komen stappen in Den Haag. Ik woon max 5min lopen van het strand, dus kunnen we scheveningen ook meteen mee pakken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat leuk? Stappen in Den Haag?
Scheveningen heb ik wel eens gehad
Ai se eu te pegoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:11 schreef xFriendx het volgende:
Heb niet zoveel normaal met die Portugese of Spaanse nummers, maar dat populaire liedje uit de top 40 klinkt zomers wat lekker is in deze koude tijden en de dames in het publiek zijn best lekker.
Haha daar ga je de mist inquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat mag je zelf bepalen, bij deze ben je uitgenodigt om een keertje te komen stappen in Den Haag. Ik woon max 5min lopen van het strand, dus kunnen we scheveningen ook meteen mee pakken.
En in het centrum kroegen tocht houden. Genoeg kroegjes. Beginnen we in de middag al
Pakken we de leuke "hippe" club Millers mee als afsluiting.
En dan samen lekker warm met handjes boven de dekens tegen elkaar aan in slaap vallen
Als je in de zomer komt, heb ik nog heerlijke verse aardbeien op wit brood voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |