Ik wil ook wel iets voor je inaftrekkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok, dan trek ik die order voor je man maar weer in.
Kom maar hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel iets voor je inaftrekken
idd.. maar klein stukje mag wel hard zijn zekerquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel iets voor je inaftrekken
Ik durf wel zonder capuchon te 'komen'quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hij durfde niet zonder capuchon op z'n hoofd op de cam te komen. Numpty.
Ik kan ook iets like nobody canquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
El-Mata is your man he speaks like nobody can
Prima, vanavond? Waar moet ik naartoe.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik durf wel zonder capuchon te 'komen'
Dan ben je wel heel naïef.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]en ik maar denken dat jij netjes was
Nee niet vanavond 11 februari pas oke?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
Prima, vanavond? Waar moet ik naartoe.
Dat idee had ik al. Want wat is nou het ergste dat er kan gebeuren? En als het gezellig is, dan is dat mooi mee genomen en wie weet waar het gaat eindigenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ja zeker... ik had er misschien ook wel 'echt' op in gegaan, als ik vrijgezel was geweestMaar ook alleen als hij 24+ was geweest
Ben er wel gevoelig voor
Dat kan ik inderdaad soms zijn jaquote:
Doe dan maar de 10equote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee niet vanavond 11 februari pas oke?
wat dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan ook iets like nobody can
Kloptquote:
Alles, mijzelf als lichtend voorbeeld.quote:
Dat dus ongeveer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:43 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. maar klein stukje mag wel hard zijn zeker
ligt er aan wat je er voor invulling aan geeft.. er is nogal verschil tussen een knuffelbeer en een watjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles, mijzelf als lichtend voorbeeld.
Maar in bed ben je wel hard toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles, mijzelf als lichtend voorbeeld.
Zit drommel op jouw account of wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan ook iets like nobody can
klein stukje...17 cm genoeg?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:43 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. maar klein stukje mag wel hard zijn zeker
Ze is als enige ontopic aan 't posten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit drommel op jouw account of wat?
Van buitenaf gezien is zo'n harde kant aantrekkelijker waarschijnlijk maar is het zeker niet erg wanneer je na een kutdag iemand hebt die ook dan een arm om je heen slaat ipv roept dat je zelf maar je problemen moet oplossen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dus ongeveer.
Hoewel meestal vind ik soft niet meteen aantrekkelijk, of geil tenminste. Maar als ik iemand beter leer kennen vind ik de zachtere kant altijd wel schattig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |