quote:Antwoorden
Is hiermee uw vraag beantwoord?
Positive Negative
Wanneer is het nieuwe seizoen van The Vampire Diaries te zien op Net5?
Vooralsnog zijn er geen plannen om nieuwe afleveringen van de serie uit te zenden. Of het nog terugkeert bij Net5, is helaas nog onbekend.
Bron: http://www.sbs.nl/publiek(...)/the-vampire-diaries
Vorige keer zondag avond 22.30quote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Oh komt het weer op NL-tv ook? Hopelijk hebben ze nu wel een iets betere tijd uitgekozen om het uit te zenden...
Euh tja daar draai ik mijn hand niet voor om hoor.. Half 1 is hier redelijk normaal om te gaan pitten. En dan om 7 uur ook weer wakker. Maar ja ik slaap vaak maar 5 uur op een nacht.. En nee das niet normaalquote:Op zaterdag 10 maart 2012 22:03 schreef Goofoyou het volgende:
Ik vind de zendtijd van Supernatural eigenlijk nog erger. Mensen moeten de volgende dag werken/ naar school en dan zenden ze het uit om half 12 tot half 1![]()
En ja ik zat er ook aan te denken dat ze misschien Amerika bedoelde
Was idd een verkapte manier om te melden dat ik sinds een week in Canada zit... Sorry als ik mensen valse hoop heb gegeven, dat was niet de bedoelingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 21:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Vorige keer zondag avond 22.30
Woont piepje niet in Amerika dat het daar op tv kwam?
ach het maakt niet uit. we kunnen nog downloaden dus we zijn nog niet helemaal verlorenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:03 schreef Piepje het volgende:
[..]
Was idd een verkapte manier om te melden dat ik sinds een week in Canada zit... Sorry als ik mensen valse hoop heb gegeven, dat was niet de bedoeling
I second that! Kan niet wachten, alleen hoop ik wel dat Damon weer een beetje zichzelf gaat worden...quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:12 schreef Koningin het volgende:
Als ik dat lees, dan moet het een erg goed aflevering gaan worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Beetje trage start van de episode. Veel geklets. Vond het zelfs een beetje saai!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en:
Niet spoileren als de aflevering al uit is en het dus gewoon bekende informatie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders missen we discussies hier omdat sommige geen spoilers lezen![]()
Ik was juist blij dat ze niet door gingen over die verrotte boom![]()
Ze zeiden dat er een shocking twist zou komen maar echt shocking was die niet want ik vermoedde het al halverwege de afleveringquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:53 schreef Crohnjurist het volgende:
Beetje nietszeggende aflevering idd.
Wel schokkend natuurlijk dat Alaric gewoon de moordenaar is en er niks meer van weet. Maar ach daar ben ik nu alweer over heen
Zoals ik het begrepen heb;quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat van Alaric, dat hij de moordenaar is. Komt door die ring?
Oeh, dat vind ik wel een interessante theorie! Of ie nou echt waterdicht is of niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:27 schreef Esje-lief het volgende:
Mijn theorie:
Alaric heeft nu laten we zeggen 5x gebruik gemaakt van de ring om weer levend te worden. Om de "balans" te bewaren moeten er nu 5 mensen dood.
Ik denk dat hoe vaker je dood gaat, hoe meer macht de ring krijgt. De ring heeft Alaric heel vaak tot leven gebracht, dus vandaar. Jeremy is volgensmij minder vaak tot leven gewekt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Is Jeremy nu ook aan het moorden geslagen in Denver? Die heeft toch ook aardig gebruik gemaakt van zijn ring....
Haha ja ik had precies hetzelfde toen ik die kraai zag!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:50 schreef Goofoyou het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet weten. Wel grappig trouwens dat die kraai (Damon) in beeld kwam deze aflevering. Daar was hier laatst zon discussie over toch, dat ze daar nooit meer iets mee hebben gedaan in de serie. Moest er weer even aan denken
Post even de filmpjes hier aub.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:42 schreef Pvoesss het volgende:
ik heb de voorstukjes van volgende week gezien... En als ik dat zie dan komt alles goed![]()
Oeh, dat ziet er veelbelovend uit!!quote:
Zeker wetenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:33 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er veelbelovend uit!!
Maar als jij zelf een gevaar voor je kinderen zou zijn, zou je dan niet juist je kinderen willen beschermen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:23 schreef Pvoesss het volgende:
Ik als moeder kan dat dus echt niet begrijpen..
Maar je doet het dan toch niet 'zomaar'?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:55 schreef Pvoesss het volgende:
Beschermen doe je niet door zomaar weg te lopen van je kind..
ja. Dat bord is nog het enige dat is overgebleven van de witte eik, dus nog de enige kans om de originals te doden.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:12 schreef Tyron het volgende:
Ik heb de afleverng net gezien, maar keek het via onduidelijk beeld
Dat bord aan het eind is dus van het hout van de witte eik? En wat hadden Rebecca en Sage verbrand de overige resten (die verwerkt waren in de brug) ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeremy![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 07:23 schreef loezzzje het volgende:
In de promo;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JeremySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgenavond pas als het al meezitquote:
Sowieso altijd rond de feestdagen en tijdens March Madness (stomme basketbalwedstrijden ofzo die dan voorrang krijgen :S)quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef loezzzje het volgende:
Ik dacht dat ze altijd een grote break in de winter hadden en dan tussendoor nog een weekje ofzo maar het lijkt dit jaar wel heel erg.
En toch had ik het ergens ook wel weer zelf ergens gedacht en verwacht dat iedereen gelinkt zou zijn aan de original waardoor ze zijn geturnd. Ik keek er in ieder geval helemaal niet van op en vond het eigenlijk maar irritant dat Elena, Stephan en Caroline er nog zo lang over deden om die link te leggenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:30 schreef Femm2 het volgende:
Goede aflevering weer, inderdaad goed bedacht dat iedereen aan elkaar gelinkt is.
Vond die scene met Elena en Stefan ook leuk.Hoop eigenlijk dat ze gewoon weer bijelkaar komen. Vind het een beetje irritant worden dat ze daar nooit eens een keuze in maken.
Als hij het meespeelde deed die het niet slim door de waarheid te zeggen hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Vroeg me trouwens wel af of Damon nou wel of niet compelled werd door Klaus. Ik kreeg het idee dat hij het meespeelde, maar dat weet ik niet zeker!
Ik moet zeggen dat ik dat ook de eerste paar seconden dacht, maar toen hij over die staken vertelde, was 't duidelijk dat hij compelled wasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Vroeg me trouwens wel af of Damon nou wel of niet compelled werd door Klaus. Ik kreeg het idee dat hij het meespeelde, maar dat weet ik niet zeker!
Naja, dat is meespelen. Maar zo'n gevoel kreeg ik. Het kwam qua acteren heel erg over alsof hij zichzelf er echt toe moest zetten om zich te pijnigen om te laten zien dat ie compelled "zou zijn" (toen hij zijn hand uit die klem moest trekken....AUW btw!)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:16 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als hij het meespeelde deed die het niet slim door de waarheid te zeggen he
Ik moest lachen om jouw postquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Die Stefan is echt zo een draaikont....ik haat Klaus, hij moet dood ten koste van alles - ey Stefan vind je het niet lief dat ik je iemand heb gegeven om te haten - Ik haat Klaus niet meer, ik maak me niet meer druk om 'm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |