Morgenavond pas als het al meezitquote:
Sowieso altijd rond de feestdagen en tijdens March Madness (stomme basketbalwedstrijden ofzo die dan voorrang krijgen :S)quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef loezzzje het volgende:
Ik dacht dat ze altijd een grote break in de winter hadden en dan tussendoor nog een weekje ofzo maar het lijkt dit jaar wel heel erg.
En toch had ik het ergens ook wel weer zelf ergens gedacht en verwacht dat iedereen gelinkt zou zijn aan de original waardoor ze zijn geturnd. Ik keek er in ieder geval helemaal niet van op en vond het eigenlijk maar irritant dat Elena, Stephan en Caroline er nog zo lang over deden om die link te leggenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:30 schreef Femm2 het volgende:
Goede aflevering weer, inderdaad goed bedacht dat iedereen aan elkaar gelinkt is.
Vond die scene met Elena en Stefan ook leuk.Hoop eigenlijk dat ze gewoon weer bijelkaar komen. Vind het een beetje irritant worden dat ze daar nooit eens een keuze in maken.
Als hij het meespeelde deed die het niet slim door de waarheid te zeggen hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Vroeg me trouwens wel af of Damon nou wel of niet compelled werd door Klaus. Ik kreeg het idee dat hij het meespeelde, maar dat weet ik niet zeker!
Ik moet zeggen dat ik dat ook de eerste paar seconden dacht, maar toen hij over die staken vertelde, was 't duidelijk dat hij compelled wasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Vroeg me trouwens wel af of Damon nou wel of niet compelled werd door Klaus. Ik kreeg het idee dat hij het meespeelde, maar dat weet ik niet zeker!
Naja, dat is meespelen. Maar zo'n gevoel kreeg ik. Het kwam qua acteren heel erg over alsof hij zichzelf er echt toe moest zetten om zich te pijnigen om te laten zien dat ie compelled "zou zijn" (toen hij zijn hand uit die klem moest trekken....AUW btw!)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:16 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als hij het meespeelde deed die het niet slim door de waarheid te zeggen he
Ik moest lachen om jouw postquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Die Stefan is echt zo een draaikont....ik haat Klaus, hij moet dood ten koste van alles - ey Stefan vind je het niet lief dat ik je iemand heb gegeven om te haten - Ik haat Klaus niet meer, ik maak me niet meer druk om 'm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |