abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109626702
Weer een hiatus :'(
  donderdag 29 maart 2012 @ 08:18:08 #277
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_109640528
Dat Amerikaanse uitzendschema.... en ja dat roep ik elk jaar weer I know. Maar het is om gek van te worden.
Het najaar dit jaar was zonder onderbrekingen, waarom krijgen ze dat nu niet voor elkaar in het voorjaar. Of 1 keer een break niet 2 of 3 keer.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_109642650
Ik dacht dat ze altijd een grote break in de winter hadden en dan tussendoor nog een weekje ofzo maar het lijkt dit jaar wel heel erg.
pi_109666239
Morgen kijken! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_109667138
Morgen middag pas kijken ;(
pi_109667235
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:25 schreef loezzzje het volgende:
Morgen middag pas kijken ;(
Morgenavond pas als het al meezit :'(
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_109679284
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef loezzzje het volgende:
Ik dacht dat ze altijd een grote break in de winter hadden en dan tussendoor nog een weekje ofzo maar het lijkt dit jaar wel heel erg.
Sowieso altijd rond de feestdagen en tijdens March Madness (stomme basketbalwedstrijden ofzo die dan voorrang krijgen :S)
pi_109686316
Ik vond het eigenlijk wel zielig voor Finn en Sage ;(
Daarnaast vind ik het wel mooi bedacht dat iedereen die is geturnd door een original-stamboom doodgaat wanneer die original sterft :)
Denk dan eigenlijk dat Klaus gewoon blijft leven. Tyler zou waarschijnlijk wel in de cast blijven, alhoewel, bij TVD weet je het eigenlijk maar nooit: Jenna :'(
pi_109690500
Goede aflevering weer, inderdaad goed bedacht dat iedereen aan elkaar gelinkt is.

Vond die scene met Elena en Stefan ook leuk. O+ Hoop eigenlijk dat ze gewoon weer bijelkaar komen. Vind het een beetje irritant worden dat ze daar nooit eens een keuze in maken.
pi_109692824
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 12:30 schreef Femm2 het volgende:
Goede aflevering weer, inderdaad goed bedacht dat iedereen aan elkaar gelinkt is.

Vond die scene met Elena en Stefan ook leuk. O+ Hoop eigenlijk dat ze gewoon weer bijelkaar komen. Vind het een beetje irritant worden dat ze daar nooit eens een keuze in maken.
En toch had ik het ergens ook wel weer zelf ergens gedacht en verwacht dat iedereen gelinkt zou zijn aan de original waardoor ze zijn geturnd. Ik keek er in ieder geval helemaal niet van op en vond het eigenlijk maar irritant dat Elena, Stephan en Caroline er nog zo lang over deden om die link te leggen :')

Tsja dat Elena geen keuze maakt kan nog lang duren denk ik zo maar. Dat is bij de meeste series zo, zelfs al gaat het maar om twee hoofdpersonen die om elkaar heendraaien en maar niet voor elkaar durven te kiezen!

Het einde vond ik dan weer wel verrassend. Alaric met zijn twee persoonlijkheden wordt zo toch nog een beetje interessant :Y

Van mij mogen ze trouwens best Klaus doden, dat Tyler het dan niet overleeft boeit me niet zo, ik mis hem totaal niet en ik vind Caroline toch iets beter bij Matt passen! Ik hoop gewoon dat uiteindelijk alle 'goede' en leuke vampiers gelinkt zijn aan Elijah :Y
  vrijdag 30 maart 2012 @ 15:02:10 #287
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_109695385
Dat einde vind ik ook best leuk! Alaric zou er anders wel heel makkelijk vanaf zijn gekomen met een dat simpele kruidendrankje! :D

Haha, en die link met hun slachtoffers. Dat snapte ik ook vrijwel meteen. Zat echt achter de computer van: Hallo, Elena, Stefan! DUH!?!

Jammer dat we weer zolang moeten wachten... :(
  vrijdag 30 maart 2012 @ 15:14:49 #288
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_109695821
Ow het was weer een goede aflevering en een goede opmaat voor de rest van het seizoen. Hoewel die is nog 4 afleveringen; zal wel 1 easy aflevering worden en dan 3 die steeds spannender worden.

Owwww ben zo team Damon.

Ik vermoed als ik zo een beetje zie dat er nooit echt een Delena of Stelena gaat komen en dat we altijd heen en weer gegooid zullen worden.....

Ben wel benieuwd als ze een seizoen 4 gaan maken wat er dan nog kan gebeuren; want elke keer als je dacht van goh nu hebben we toch wel elke vampier ongeveer gezien die in de geschiedenis een rol heeft gespeeld, dan wordt er weer ergens een pak met vampieren open getrokken.

Ben benieuwd wie de originator van Rose is......
Mag wel Elijah zijn. Ik vond hem de coolste van de originals.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  vrijdag 30 maart 2012 @ 15:49:53 #289
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_109696905
Goede EP! Zitten wel goede twisten in het verhaal, maakt het weer interessanter enzo. me likey O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 15:51:12 #290
318361 Bienelientjee
pi_109696955
Vroeg me trouwens wel af of Damon nou wel of niet compelled werd door Klaus. Ik kreeg het idee dat hij het meespeelde, maar dat weet ik niet zeker!
pi_109698297
Tsja wat zal ik eens zeggen. Dan weer SE volgende aflevering waarschijnlijk weer DE, we zullen nog heel lang niet weten waar we aan toe zijn denk ik :')
pi_109709564
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Vroeg me trouwens wel af of Damon nou wel of niet compelled werd door Klaus. Ik kreeg het idee dat hij het meespeelde, maar dat weet ik niet zeker!
Als hij het meespeelde deed die het niet slim door de waarheid te zeggen he :')
pi_109710332
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat ook de eerste paar seconden dacht, maar toen hij over die staken vertelde, was 't duidelijk dat hij compelled was :Y
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:39:24 #294
318361 Bienelientjee
pi_109710964
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:16 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Als hij het meespeelde deed die het niet slim door de waarheid te zeggen he :')
Naja, dat is meespelen. Maar zo'n gevoel kreeg ik. Het kwam qua acteren heel erg over alsof hij zichzelf er echt toe moest zetten om zich te pijnigen om te laten zien dat ie compelled "zou zijn" (toen hij zijn hand uit die klem moest trekken....AUW btw!) :D

Kwam anders over dan toen Stefan compelled was. Kan ook gewoon een toevallig gevoel zijn. Haha!
pi_109712961
Hij moest zich er idd toe zetten om zijn handen uit die klemmen te halen. Maar dat was denk ik meer omdat hij niet wilde en zich probeerde te verzetten maar dit lukte niet omdat hij compelled was.

Dat stukje was trouwens zo goor, ik heb met mijn ogen half dicht gekeken _O-
pi_109714004
Weer leuke aflevering!
Wel zielig van Finn en Sage, kom je elkaar na 900 jaar weer tegen en dan dit...

Heeft Bonnie het nou fout gedaan of bewust zo gedaan?

En Stefan en Elena! Kom op zeg, dat blijft ook maar duren.
pi_109715337
Was wel weer een goede twist zo met die hele sire-link die dan ook het loodje legt.

Die Stefan is echt zo een draaikont....ik haat Klaus, hij moet dood ten koste van alles - ey Stefan vind je het niet lief dat ik je iemand heb gegeven om te haten - Ik haat Klaus niet meer, ik maak me niet meer druk om 'm :r

Oh en Kudos voor Rebekah deze aflevering, laatste opmerking over de Salvatores was goed raakt bij Klaus _O_
pi_109715649
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Die Stefan is echt zo een draaikont....ik haat Klaus, hij moet dood ten koste van alles - ey Stefan vind je het niet lief dat ik je iemand heb gegeven om te haten - Ik haat Klaus niet meer, ik maak me niet meer druk om 'm :r
Ik moest lachen om jouw post _O- Maar je hebt inderdaad gelijk.
pi_109721098
Denk dat Damon wel compelled was, je zag zijn pupillen veranderen, denk niet dat ie dat kan faken.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_109723288

19 april ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')