abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109161638
Het begin was idd een beetje traag ja. Had al zo'n idee over de moordenaar. Volgende week ziet er weer creepy uit!

Damon _O_ 'If you want more sex you can just say so'

_O-

Toen die zei; 'Because right now, all i've got is you'

Ahww ;(
pi_109161768
Zo effe binnenhalen en vanmiddag even kijken :)
pi_109162341
Dus alaric veranderd in een moordenaar en pleegt moorden waar die niks meer van weet ! Uhhm lame.
-____-
I could watch you for a lifetime, you're my favourite movie.
A thousand endings.
You mean everything to me!
pi_109163482
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 10:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Beetje trage start van de episode. Veel geklets. Vond het zelfs een beetje saai! :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, en _O- :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet spoileren als de aflevering al uit is en het dus gewoon bekende informatie is.
Anders missen we discussies hier omdat sommige geen spoilers lezen -O-

Ik was juist blij dat ze niet door gingen over die verrotte boom :D
pi_109165331
Beetje nietszeggende aflevering idd.
Wel schokkend natuurlijk dat Alaric gewoon de moordenaar is en er niks meer van weet. Maar ach daar ben ik nu alweer over heen :')
pi_109165619
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 12:53 schreef Crohnjurist het volgende:
Beetje nietszeggende aflevering idd.
Wel schokkend natuurlijk dat Alaric gewoon de moordenaar is en er niks meer van weet. Maar ach daar ben ik nu alweer over heen :')
Ze zeiden dat er een shocking twist zou komen maar echt shocking was die niet want ik vermoedde het al halverwege de aflevering :')
pi_109165909
ja het was wel overduidelijk, ik moet wel zeggen dat ookal vond ik de episode niet zo leuk.

Dat ze 1912 wel mooi aan het heden hebben gelinkt.. :Y
pi_109167669
Ik snap het niet... :?
pi_109169372
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:03 schreef Koningin het volgende:
Ik snap het niet... :?
Wat niet?
pi_109175810
Had een meer *O* :o aflevering verwacht....dit was meer een :O

;)

Vond de shocking twist ook wel weer meevallen, benieuwd naar volgende week.
pi_109180811
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 14:48 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Wat niet?
Dat van Alaric, dat hij de moordenaar is. Komt door die ring?
pi_109181467
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:17 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat van Alaric, dat hij de moordenaar is. Komt door die ring?
Zoals ik het begrepen heb;

Hij is al vaak 'dood' geweest en weer levend geworden. Hij maakt een beetje 'misbruik' van de ring. Nu heeft de ring een beetje zijn eigen wil gekregen en is Alaric possessed (sp?). Hij vermoord nu allemaal mensen zonder dat hij het wil/weet.

Dit heb ik eruit begrepen maar kan het ook mis hebben hoor :P Uit het dagboek kwam uit dat die Samantha Gilbert dat ook had en daarom vermoorde zij al die mensen toen.
pi_109189298
Mijn theorie:

Alaric heeft nu laten we zeggen 5x gebruik gemaakt van de ring om weer levend te worden. Om de "balans" te bewaren moeten er nu 5 mensen dood.

Alleen verklaart het niet waarom het dan council member zijn die dood "moeten"

Hmmmmm... toch niet water dicht!
Be brave. Be kind.
  ESF Reporter vrijdag 16 maart 2012 @ 23:52:08 #240
87554 Cee
Welluk?
pi_109190306
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:27 schreef Esje-lief het volgende:
Mijn theorie:

Alaric heeft nu laten we zeggen 5x gebruik gemaakt van de ring om weer levend te worden. Om de "balans" te bewaren moeten er nu 5 mensen dood.

Oeh, dat vind ik wel een interessante theorie! Of ie nou echt waterdicht is of niet.
pi_109190555
Die is idd ook interessant ja!
pi_109199129
Is Jeremy nu ook aan het moorden geslagen in Denver? Die heeft toch ook aardig gebruik gemaakt van zijn ring....
  zaterdag 17 maart 2012 @ 13:47:24 #243
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_109201445
Gezapige aflevring; echt weer opmaat voor weer wat actie komende weken. Tenminset hoop ik.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_109202339
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 12:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Is Jeremy nu ook aan het moorden geslagen in Denver? Die heeft toch ook aardig gebruik gemaakt van zijn ring....
Ik denk dat hoe vaker je dood gaat, hoe meer macht de ring krijgt. De ring heeft Alaric heel vaak tot leven gebracht, dus vandaar. Jeremy is volgensmij minder vaak tot leven gewekt.

Ben wel benieuwd naar het verhaal van die Samantha :) En vraag me af of we nog meer van Sage gaan zien. Miste trouwens wel een beetje Klaus in de aflevering. Ben gewend geraakt aan dat personage :P
pi_109202854
Jeremy 1x toch? Toen Damon zijn nek brak. Kan goed zijn dat hij al vaker dood is geweest maar toen was het niet door iets supernaturals volgens mij.
pi_109202929
Ik zou het eigenlijk niet weten. Wel grappig trouwens dat die kraai (Damon) in beeld kwam deze aflevering. Daar was hier laatst zon discussie over toch, dat ze daar nooit meer iets mee hebben gedaan in de serie. Moest er weer even aan denken :P
pi_109224720
weer een goede aflevering en jammer dat hij weinig vragen beantwoordt en alleen maar vragen oproept die ik beantwoordt wil zien. Het nieuwe gedeelte met Samantha en Sage vindt ik heel interessant, ze moeten vaker terug in de tijd gaan.
pi_109224738
Terwijl jullie lekker moeten wachten op de volgende aflevering kan ik nog lekker mijn inhaalafleveringen kijken :9 nog een stuk of zes te gaan :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_109238317
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:50 schreef Goofoyou het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet weten. Wel grappig trouwens dat die kraai (Damon) in beeld kwam deze aflevering. Daar was hier laatst zon discussie over toch, dat ze daar nooit meer iets mee hebben gedaan in de serie. Moest er weer even aan denken :P
Haha ja ik had precies hetzelfde toen ik die kraai zag!

Wel interessante theorie dat voor elke keer dat de ring je weer tot leven wekt iemand anders moet sterven. Biedt weer kansen voor mooie verhaallijnen!

Waar waren Bonnie en Caroline trouwens deze aflevering?
pi_109239309
Bonnie was aan het huilen en Caro is Bonnie's moeder aan het helpen vampier te worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')