quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Beetje trage start van de episode. Veel geklets. Vond het zelfs een beetje saai!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja, en:
Niet spoileren als de aflevering al uit is en het dus gewoon bekende informatie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders missen we discussies hier omdat sommige geen spoilers lezen![]()
Ik was juist blij dat ze niet door gingen over die verrotte boom![]()
Ze zeiden dat er een shocking twist zou komen maar echt shocking was die niet want ik vermoedde het al halverwege de afleveringquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:53 schreef Crohnjurist het volgende:
Beetje nietszeggende aflevering idd.
Wel schokkend natuurlijk dat Alaric gewoon de moordenaar is en er niks meer van weet. Maar ach daar ben ik nu alweer over heen
Zoals ik het begrepen heb;quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat van Alaric, dat hij de moordenaar is. Komt door die ring?
Oeh, dat vind ik wel een interessante theorie! Of ie nou echt waterdicht is of niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:27 schreef Esje-lief het volgende:
Mijn theorie:
Alaric heeft nu laten we zeggen 5x gebruik gemaakt van de ring om weer levend te worden. Om de "balans" te bewaren moeten er nu 5 mensen dood.
Ik denk dat hoe vaker je dood gaat, hoe meer macht de ring krijgt. De ring heeft Alaric heel vaak tot leven gebracht, dus vandaar. Jeremy is volgensmij minder vaak tot leven gewekt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Is Jeremy nu ook aan het moorden geslagen in Denver? Die heeft toch ook aardig gebruik gemaakt van zijn ring....
Haha ja ik had precies hetzelfde toen ik die kraai zag!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:50 schreef Goofoyou het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet weten. Wel grappig trouwens dat die kraai (Damon) in beeld kwam deze aflevering. Daar was hier laatst zon discussie over toch, dat ze daar nooit meer iets mee hebben gedaan in de serie. Moest er weer even aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |