ál-lesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:05 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Tijdje ja, maar alles is relatief hé...
Nou nou, hou het leuk he. Dat jij een klote avond hebt vind ik jammer. Maar geef mij niet de schuld ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Plaatjes zijn irritant! Zeg gewoon wat je te zeggen hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:05 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Tijdje ja, maar alles is relatief hé...
dikke paradox uit de rechterflankquote:
Jaja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
dikke paradox uit de rechterflank
Als alles relatief is, dan is ook het concept alles relatief wat zou betekenen dat niet alles relatief is.quote:
hehe inderdaad, wat dus impliceert dat er een universele perceptie moet zijn.. ergens,... maar waar!?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als alles relatief is, dan is ook het concept alles relatief wat zou betekenen dat niet alles relatief is.
Kijk eens, dat is pas redeneren...Dus alles is dan toch wat je denkt dat het is ???? Quality Management.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als alles relatief is, dan is ook het concept alles relatief wat zou betekenen dat niet alles relatief is.
Dat is een kerntaak lijkt mij, alleen hoop ik wel dat de juiste informatie naar voren komt ? We hadden al een andere discussie in Money as debt.quote:informeren over maatschappij, politiek en economie.
Ja. Een protest morgen. Je hebt mijn posts daarover toch niet gemist he?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef Gray het volgende:
Was even een nieuwe huisvesting aan het occupy'en.![]()
Had niet voorzien dat iedereen een vrije dag had op deze vrijdag, en ons geliefde BNW zo zou terroriseren.![]()
Nog nieuws aan het Occupy-front?
Ik heb het idee dat mijn foto's voor zichzelf spreken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef Gray het volgende:
Was even een nieuwe huisvesting aan het occupy'en.![]()
Had niet voorzien dat iedereen een vrije dag had op deze vrijdag, en ons geliefde BNW zo zou terroriseren.![]()
Nog nieuws aan het Occupy-front? Ik zag dat Lavenderr praktijkervaring heeft opgedaan: wat denk jij dat Occupy kan verbeteren om meer richting te geven aan de maatschappelijke stroming?
Vergeet daarbij niet dat zij zelf als hoofddoel aangeven mensen te informeren over maatschappij, politiek en economie. Zelfs al lijken zij buiten de maatschappij te leven, vies te zijn van politiek, en economisch gezien geen goed zelfbeeld geven uiteraard.![]()
Uiteraard mogen anderen hier ook op antwoorden. Met name van 3-voud en Ronnie-Bravo zou ik graag serieuze repliek willen zien op deze casus.
ACTA bedoel je?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar goed, mrgen de grote demonstratie tegen de AFCA, dus wellicht wordt het toch nog een mooie manifestatie.
Ja, natuurlijk bedoel ik ACTA. Sorry, ben een beetje moe. Bedtijd voor deze dame.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:37 schreef heartz het volgende:
[..]
ACTA bedoel je?
Ik ben morgen dus wel van de partij he.
Ook voor deze dame hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk bedoel ik ACTA. Sorry, ben een beetje moe. Bedtijd voor deze dame.
Jij morgen een goede demonstratie gewenstZal wel druk worden.
Truste allemaal
Waarom heb je een hekel aan plaatjes ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:34 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Plaatjes zijn irritant! Zeg gewoon wat je te zeggen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |