Mr Methane? Zegt me niets.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als ik naar dat programma kijk, heb ik met terugwerkende kracht medelijden met K's Choice, als ik zie na wie ze op moesten treden..
YouTube maar ffquote:
Ja he?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:20 schreef TWP het volgende:
Met Blaudzun ben ik toch wel onverwacht blij trouwens, die nieuwe plaat is echt heel tof.
Sterker nog, LL11 is dichterbij dan LL12...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind t altijd zo bizarheb met de vvk dan altijd zo'n BIJNA weer LL gevoel terwijl t nog keilang duurt gewoon
ja dat dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, LL11 is dichterbij dan LL12...
Je kunt bellen. Dan krijg je een acceptgiro-email die je op je smartphone wel zou kunnen checken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er morgenochtend ook manieren om mobiel kaartjes te kopen? Een of andere ticketbox app ofzo. Ik moet morgen werken en zie die kaartjes alweer door m'n neus geboord worden omdat tussenhandelaartjes zonodig alles tegelijk op moeten kopen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef TWP het volgende:
Gogol Bordello
Dropkick Murphy's
Beirut
Heideroosjes
The xx
KISS
Electric Six
Rammstein
Party Animals
Zo.
Dat is niet zo moeilijk. Een kaartje zien te krijgen is wat lastiger.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja..maar eerst mag ik van mezelf zelf ook wel komen.
voor vorig jaar deden ze het volgens mij altijd precies een half jaar voor Lowlands... waarom is dat losgelatenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, LL11 is dichterbij dan LL12...
Vorig jaar zijn er geen Lowlandskaarten verkocht. Die zijn allemaal in 2010 verkochtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor vorig jaar deden ze het volgens mij altijd precies een half jaar voor Lowlands... waarom is dat losgelaten
Wat een lading nieuwe en hippe bands...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu we toch met wens lijsten aan het stooien zijn doe ik ook mee:
Radiohead
Franz Ferdinand
Bloc Party
Noel Gallagher's High Flying Birds
Placebo
Madness
The XX
The Foals
Sígur Ros
Mumford & Sons (komen niet na hun bevestiging op PinkPop vermoed ik).
Biffy Clyro
Stereophonics
Gogol Bordello
Moss
The Strokes
The Talles Man On Earth
Moet dat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een lading nieuwe en hippe bands...
daarom zeg ik ook voor vorig jaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er geen Lowlandskaarten verkocht. Die zijn allemaal in 2010 verkocht
Nou ja, op een paar teruggehaalde zwartkaarten na dan.
Op Lowlands het liefst wel. Een handvol gevestigde namen en de rest bands die pas volgend jaar voor het eerst op Pinkpop/Werchter staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |