Precies tussen Enschede/Oldenzaal/Hengelo terecht gekomen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:52 schreef Godtje het volgende:
Ik was laatst trouwens zo een beetje in de Regio Twente.
Wat een kut gat is het toch ook.
Dat noem ik niet een 'beetje in de regio'quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies tussen Enschede/Oldenzaal/Hengelo terecht gekomen?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat noem ik niet een 'beetje in de regio'
Ook weinig mis met Fransen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Amsterdam is als Frankrijk, best mooi, alleen zo jammer van de inwoners.
En t tourisme ... (zeker in Frankrijk (parijs)!)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Parijs.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En t tourisme ... (zeker in Frankrijk (parijs)!)
Achterhoek is EN niet mooi EN heeft geen inwonersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
350.000 mensen is inderdaad gelijk aan 0 mensen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Achterhoek is EN niet mooi EN heeft geen inwoners.
Ik zal jouw aansnijden met je kutonderwerpquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:05 schreef Godtje het volgende:
Ik ben nu al blij dat ik het onderwerp heb aangesneden!
Achterhoekers=!mensenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
350.000 mensen is inderdaad gelijk aan 0 mensen...
Dan moet je eerst de weg vinden richting de echte wereld en binnen zien te komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal jouw aansnijden met je kutonderwerp
Ik niet. Altijd dat gedoe over steden, plaatsten etc. etc.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:05 schreef Godtje het volgende:
Ik ben nu al blij dat ik het onderwerp heb aangesneden!
Nadeel: hoe minder mensen, hoe minder voorzieningen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef Partingglass het volgende:
Dat is het mooi aan het platteland wonen niet zoveel mensen
Je kan ook zelf met een onderwerp komen! Ik vond je zus ook niet heel spannend maar deed wel gezellig mee!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik niet. Altijd dat gedoe over steden, plaatsten etc. etc.
Saai!
Mijn zus is ook niet spannend. Het ging trouwens over Cue's b-day.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook zelf met een onderwerp komen! Ik vond je zus ook niet heel spannend maar deed wel gezellig mee!
Wat is daar precies mooi aan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef Partingglass het volgende:
Dat is het mooi aan het platteland wonen niet zoveel mensen
Cue's baby!?!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn zus is ook niet spannend. Het ging trouwens over Cue's b-day.
Tijd voor een babyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind verjaardag zo'n lang woord.![]()
Ze wordt 26!Ouwe bok.
Geniet nog maar van je 25e.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet jarig hoor!![]()
Duurt nog uhm 9 dagen
ow, ik val er net in. Maar alvast dan maarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet jarig hoor!![]()
Duurt nog uhm 9 dagen
Denk je dat Cue een slechte moeder is?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is die baby het vast niet mee eens.
Dank jequote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Ripley het volgende:
ow, ik val er net in. Maar alvast dan maarJonkie!
Ze is geen moeder.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denk je dat Cue een slechte moeder is?
Was het maar zo'n feest dat je als kind je ouders kon kiezenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is geen moeder.
Maar Cue wilt geen baby dus waarom zou die baby wel Cue willen? Ik zou ook niet iemand willen die mij niet wil.
Mijn ooievaar was dyslectisch die heeft mij bij het verkeerde adres bezorgtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:40 schreef Partingglass het volgende:
Je hebt er die geloven dat je dat gedaan hebt.
oud is 80 voor mij. MIjn vader wordt zestig en die is ook nog niet oud, staat nog midden in het levenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:18 schreef vencodark het volgende:
Ik voel mezelf wel oud. Begon al te denken dat ik mijn eerste rimpels ging krijgen.Vindt er nu al niets aan.
Natuurlijk, oud is relatief. Maar rond half de 20 ben je klaar met je studie (of zo goed als), je bent al een tijdje aan het werk of je gaat net fulltime aan de slag. Samenwonen, uit huis, kinderen of niet, losmaken van ouders. Natuurlijk heeft iedereen deze fase op een andere leeftijd maar ik ben nu 26 en ik vind het een rare periode. Je bent geen kind meer maar het lijkt ook allemaal nog niet zo lang geleden. Snap je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
oud is 80 voor mij. MIjn vader wordt zestig en die is ook nog niet oud, staat nog midden in het leven
bedoel je dan oud of volwassen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Natuurlijk, oud is relatief. Maar rond half de 20 ben je klaar met je studie (of zo goed als), je bent al een tijdje aan het werk of je gaat net fulltime aan de slag. Samenwonen, uit huis, kinderen of niet, losmaken van ouders. Natuurlijk heeft iedereen deze fase op een andere leeftijd maar ik ben nu 26 en ik vind het een rare periode. Je bent geen kind meer maar het lijkt ook allemaal nog niet zo lang geleden. Snap je?
Klinkt alsof je bang bent om de controle over je eigen leven te hebben zeg maar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doordat ik ouder word, 'moet' ik volwassen worden...iets in die trant.
Been there, niks van aantrekken, volwassen wordt je vanzelf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Merk er anders niks vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Been there, niks van aantrekken, volwassen wordt je vanzelf.
Iets met verandering en dat je daar sowieso geen fan van bent?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt wat zwaar maar straks klaar met studie en het lijkt me erg wennen om dan geen studie meer te volgen. Fulltime werk, huis uit, financiën worden anders, je moet gaan voldoen aan bepaalde verwachtingen of 'verklaren' waarom bepaalde dingen anders zijn dan men verwacht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klinkt alsof je bang bent om de controle over je eigen leven te hebben zeg maar.
Kluts! What's up?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Been there, niks van aantrekken, volwassen wordt je vanzelf.
Dat ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met verandering en dat je daar sowieso geen fan van bent?
Ik zei ook niet dat het proces bij mij al had plaatsgevonden.quote:
Dat klinkt alsof je vooral bang bent om niet aan verwachtingen te voldoen. Tip: deel van volwassen worden is dat je je leven leeft volgens je eigen pad en niet de verwachtingen van een ander. Als jij vindt dat dit het leven is wat je wil, moet je leren om de eisen van je ouders minder zwaar te laten wegen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt wat zwaar maar straks klaar met studie en het lijkt me erg wennen om dan geen studie meer te volgen. Fulltime werk, huis uit, financiën worden anders, je moet gaan voldoen aan bepaalde verwachtingen of 'verklaren' waarom bepaalde dingen anders zijn dan men verwacht.
Bedoel...mijn ouders zijn altijd wel geïnteresseerd in wat ik doe, dat is fijn. Maar ze kunnen soms ook te hoge verwachtingen hebben en dingen zien zoals zij het zouden doen ofzo. Weet niet goed hoe uit te leggen.
Daarbij, je ouders willen je vooral gelukkig zien. En dat ben je wanneer je je leven leidt zoals jij dat het liefste wil.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je vooral bang bent om niet aan verwachtingen te voldoen. Tip: deel van volwassen worden is dat je je leven leeft volgens je eigen pad en niet de verwachtingen van een ander. Als jij vindt dat dit het leven is wat je wil, moet je leren om de eisen van je ouders minder zwaar te laten wegen.
en van je zus.. en dus gewoon op mijn verjaardag komenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:01 schreef Ripley het volgende:
moet je leren om de eisen van je ouders minder zwaar te laten wegen.
Dat probeer ik nu ook. Zeker nu ik met mijn vriend ben hebben ze weleens de neiging zich met ons te bemoeien. Als mensen me vragen wat ik na mijn diploma ga doen, dan weet ik het niet goed. Heb geen concreet antwoord maar mensen verwachten dat vaak wel. Mijn ouders eigenlijk ook wel. Aan de andere kant vertrouw ik er wel op dat ze het vooral belangrijk vinden dat ik plezier heb in mijn werk. Het scheelt dat ik al werk heb alleen is dat niet in mijn sector.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je vooral bang bent om niet aan verwachtingen te voldoen. Tip: deel van volwassen worden is dat je je leven leeft volgens je eigen pad en niet de verwachtingen van een ander. Als jij vindt dat dit het leven is wat je wil, moet je leren om de eisen van je ouders minder zwaar te laten wegen.
Tja, ik kan het ook niet helpen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en van je zus.. en dus gewoon op mijn verjaardag komen
De mijne ook. De kunst is om toch je eigen gang te gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu ook. Zeker nu ik met mijn vriend ben hebben ze weleens de neiging zich met ons te bemoeien. Als mensen me vragen wat ik na mijn diploma ga doen, dan weet ik het niet goed. Heb geen concreet antwoord maar mensen verwachten dat vaak wel. Mijn ouders eigenlijk ook wel. Aan de andere kant vertrouw ik er wel op dat ze het vooral belangrijk vinden dat ik plezier heb in mijn werk. Het scheelt dat ik al werk heb alleen is dat niet in mijn sector.
Mijn ouders zijn heus niet heel streng, maar soms een beetje bemoeizuchtig.
Die bemoeizucht kan idd irritant zijn, maar het is ws met de beste bedoelingen. Zolang je plezier hebt in je leven is het goed toch, ongeacht welke keuzes je maakt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu ook. Zeker nu ik met mijn vriend ben hebben ze weleens de neiging zich met ons te bemoeien. Als mensen me vragen wat ik na mijn diploma ga doen, dan weet ik het niet goed. Heb geen concreet antwoord maar mensen verwachten dat vaak wel. Mijn ouders eigenlijk ook wel. Aan de andere kant vertrouw ik er wel op dat ze het vooral belangrijk vinden dat ik plezier heb in mijn werk. Het scheelt dat ik al werk heb alleen is dat niet in mijn sector.
Mijn ouders zijn heus niet heel streng, maar soms een beetje bemoeizuchtig.
Dat laatste is ook zo en doordat mensen er naar vragen ga ik er ook beter over nadenken. Maar ik kan daar gewoon geen concrete dingen over zeggen. Mijn ogen zijn vooral gericht op die laatste dingetjes die ik moet doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
De mijne ook. De kunst is om toch je eigen gang te gaan.Ik denk wel dat het wel tijd zou moeten worden dat je iig aan dat antwoord werkt - maar voor jezelf. Het is toch leuk om te bedenken waar je na je studie voor zal gaan?
Zeker de beste bedoelingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die bemoeizucht kan idd irritant zijn, maar het is ws met de beste bedoelingen. Zolang je plezier hebt in je leven is het goed toch, ongeacht welke keuzes je maakt.
Oh, over je relatie hoef je toch ook geen details te geven aan je ouders?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker de beste bedoelingen.Maar ik weet niet wat ik er mee aanmoet. Ik ga niet mijn privacy blootgeven over onze relatie. Ze moeten zich gewoon geen zorgen maken.
Ik snap ook niet zo goed waarom van mensen tegenwoordig verwacht wordt dat ze op hun 20ste al weten wat ze de rest van hun leven gaan doen. Leef met de dag, kijk wat er op je pad komt en wie weet wat het je brengt!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste is ook zo en doordat mensen er naar vragen ga ik er ook beter over nadenken. Maar ik kan daar gewoon geen concrete dingen over zeggen. Mijn ogen zijn vooral gericht op die laatste dingetjes die ik moet doen.
Mijn ouders hebben zich een tijdje zorgen gemaakt of ik wel gelukkig met mijn vriend was. Omdat ik hen weinig erover vertel, gingen ze zelf dingen denken. Vandaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, over je relatie hoef je toch ook geen details te geven aan je ouders?
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom van mensen tegenwoordig verwacht wordt dat ze op hun 20ste al weten wat ze de rest van hun leven gaan doen. Leef met de dag, kijk wat er op je pad komt en wie weet wat het je brengt!
Zeker als je ook van plan bent te gaan samenwonen, ivm bekostiging ervan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:14 schreef vencodark het volgende:
Tja, ik ben natuurlijk straks afgestudeerd en dan is het niet zo gek dat men vraagt waar je wilt gaan werken.
Je lijkt me wel een meid die echt niet in een relatie blijft wanneer je diep ongelukkig bent, dus het zal wel bezorgdheid zijn, maar wellicht wat overdreven. Maar ja, het zijn je ouders he.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zich een tijdje zorgen gemaakt of ik wel gelukkig met mijn vriend was. Omdat ik hen weinig erover vertel, gingen ze zelf dingen denken. Vandaar.
Tja, ik ben natuurlijk straks afgestudeerd en dan is het niet zo gek dat men vraagt waar je wilt gaan werken.
Yup, maar dan met 19 jaar ervaringquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent nog steeds dezelfde onvolwassen persoon als toen je 14 was?
Pff,. nonsensquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ervaringen maakt een mens vaak iets wijzer / volwassener
Gelukkig hoeft dat ook nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:22 schreef stbabylon het volgende:
Pff,. nonsens
Goed serieus, ja, ik kan wel volwassen zijn, en doe dat regelmatigMaar gelukkig niet altijd
Wat is er zo mis met volwassen zijn dat je dat niet wil zijn?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pff,. nonsens
Goed serieus, ja, ik kan wel volwassen zijn, en doe dat regelmatigMaar gelukkig niet altijd
Zeker. Het geeft ook niet dat men ernaar vraagt maar ik weet het gewoon niet precies.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker als je ook van plan bent te gaan samenwonen, ivm bekostiging ervan.
(niet dat dat iedereen aangaat, maar dan is het wel een logische gedachtegang dat mensen er naar vragen).
Thanks.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je lijkt me wel een meid die echt niet in een relatie blijft wanneer je diep ongelukkig bent, dus het zal wel bezorgdheid zijn, maar wellicht wat overdreven. Maar ja, het zijn je ouders he.
True, maar ik kom zoveel mensen tegen die een studie hebben gevolgd die totaal anders is dan het werk wat ze doen.
Nu ben ik ook echt totaal geen planner, ik neem dingen een beetje zoals het komt, kijk waar ik tegenaan loop. Wellicht een te makkelijke insteek, maar ik laat gewoon alle opties open in plaats van mijn toekomst uit te stippelen terwijl ik nog helemaal niet weet of dat plan me over 10 jaar ook leuk lijkt.
Ik koppel volwassen zijn met serieus en saaiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is er zo mis met volwassen zijn dat je dat niet wil zijn?
Is dan gewoon een kwestie van waar je prioriteiten liggen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker. Het geeft ook niet dat men ernaar vraagt maar ik weet het gewoon niet precies.
[..]
Thanks.Dat eerste zouden mijn ouders ook moeten weten en ik hoop dat ik hen inmiddels heb overtuigd.
Ik ben ook niet zo'n planner wat dat betreft. Weet vooral wat ik niet wil. Voorlopig heb ik wat inkomsten uit mijn bijbaan maar dat is qua uren niet veel. Sowieso moet ik na mijn zus zeker 32 werk hebben, al dan niet in mijn sector. Het is gewoon kijken wat er te vinden is. Ik kan zoveel willen maar het moet dan ook maar lukken.
Dat dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koppel volwassen zijn met serieus en saai
Dat dacht ik eerder ook altijd. Maar het staat gelijk aan rust en ervaring.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik koppel volwassen zijn met serieus en saai
Eerst maar samenwonen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dan gewoon een kwestie van waar je prioriteiten liggen.Wil je liever eerst gaan samenwonen of een baan vinden in je vakgebied? Kies je het eerste, dan zal je wellicht het vinden van een perfecte baan iets op de lange baan moeten schuiven, en anders wacht je met samenwonen tot je je droombaan gevonden hebt.
Dan is er toch helemaal niks aan de hand? Dan weet je wat je wil en de rest zie je wel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eerst maar samenwonen.Werk heb ik voorlopig toch wel. Dat thuiswonen ben ik wel een end zat.
Dat ken ik, maar dat zie ik als ervaring. Ik weet wel dat sommige dat volwassenheid noemen. Ik nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerder ook altijd. Maar het staat gelijk aan rust en ervaring.
Ik maak me nu niet meer druk over dingen waar ik op mijn 20ste nachten wakker kon liggen. Meer zelfvertrouwen. Minder in 7 sloten tegelijk lopen omdat ik alles tot de max een keer uitgeprobeerd moet hebben. Ik vind het heerlijk dat ik aan mezelf merk dat ik rustiger wordt. Maar dan ben ik nog niet saai.
Dat jij het anders noemt wil nog niet zeggen dat je niet volwassen bent.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ken ik, maar dat zie ik als ervaring. Ik weet wel dat sommige dat volwassenheid noemen. Ik niet
Dat is puur een invulling van het woord.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat jij het anders noemt wil nog niet zeggen dat je niet volwassen bent.
Mwah, ik vind mensen die om het hardst roepen niet volwassen te zijn altijd een beetje apart. Hoezo wil je persé niet volwassen zijn, het staat niet synoniem aan 2,2 kind en een golden retriever ofzo.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is puur een invulling van het woord.
De wet zegt dat je volwassen bent als je 18 bent.
Van Dale zegt: vol·was·sen bn, bw niet meer groeiend; volgroeid
Ik zeg serieus en saai
Jij zegt iets anders
Kan allemaal. Volgroeid/niet meer groeiend ben ik iig niet
Denk dat bij velen het de 'angst' is dat ze zich moeten gedragen als 'volwassene' en dus niet meer zoals toen ze 25 waren en dus alles verantwoord en goed moet zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vind mensen die om het hardst roepen niet volwassen te zijn altijd een beetje apart. Hoezo wil je persé niet volwassen zijn, het staat niet synoniem aan 2,2 kind en een golden retriever ofzo.
Zo burgerlijk ben ik nog nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef Kluts het volgende:
En dan nu, heerlijk burgerlijk, draadjesvlees opzetten.
Dat klinkt smerigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:39 schreef Partingglass het volgende:
Je moet het kind in je blijven koesteren.
Beweer je nou dat ik niet apart zou zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vind mensen die om het hardst roepen niet volwassen te zijn altijd een beetje apart. Hoezo wil je persé niet volwassen zijn, het staat niet synoniem aan 2,2 kind en een golden retriever ofzo.
Doe jij nooit kinderlijke dingen? Zoals Kinderen voor Kinderen op Youtube kijken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klinkt smerig
En vind ik nergens op slaan. Dat kind is allang uit me en vind ik niet erg.
Nee, want ik heb de DVDboxquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef vencodark het volgende:
Doe jij nooit kinderlijke dingen? Zoals Kinderen voor Kinderen op Youtube kijken?![]()
Ik kijk af en toe nog bert en ernie... vooral deze is briljant:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doe jij nooit kinderlijke dingen? Zoals Kinderen voor Kinderen op Youtube kijken?![]()
Is ook jeugdsentiment maar ook een stukje 'kind in je' denk ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, want ik heb de DVDbox
Dat is gewoon jeugdsentiment.. niets met 'het kind in je loslaten'.. dat is gewoon jezelf zijn en genieten van wat je vroeger leuk vond (en nu nog steeds). En je daar gewoon niet voor schamen omdat het 'raar zou zijn'
Zo kan ik nog steeds helemaal stuk gaan om deze.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe nog bert en ernie... vooral deze is briljant:
Het is Demtah!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:20 schreef stbabylon het volgende:
Vroeg naar huis
Vrijdag
Vanavond zoepen in Demter
quote:
Vrachtwagenchauffeurs sowieso.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:48 schreef Spezza19 het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs die je van de weg af willen duwen met dit weer
Twee messen met elastiekjes onder je schoen bindenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe, net mijn aller eerste marktplaats aankoop gedaan.. althans, straks nog even ophalen
SchaatsenVan een oud opa'tje geweest, altijd binnen gestaan, zelden gedragen, zo goed als nieuw, etc!
Die -20 is toch wel een aardige schok hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben van +35 (Cairns) naar +22 (Sydney) naar +17 (Hong kong) naar min weet ik hoeveel aan t gaan nu. Langzaam acclimatiseren.
Andersom zou ik ook niet trekken trouwensquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben van +35 (Cairns) naar +22 (Sydney) naar +17 (Hong kong) naar min weet ik hoeveel aan t gaan nu. Langzaam acclimatiseren.
Singles is gesloten buiten kantoor uren probeert U het op maandag om 9 uur nog eensquote:
Geen idee ik kom hier bijna nooit eigenlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 01:33 schreef Murmeli het volgende:
Jezus, verandert de bezetting hier nooit ofzo?
Ga je ook op de ijzers?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef -Engel- het volgende:
hoihoi.... Er ligt hier sneeeeeeeeeeeeeeeeeuwen ze zijn hier achter aan het schaatsen
Nog even geduld en ik kan op de sloot achter mijn huis ook schaatsenquote:Op zondag 5 februari 2012 12:40 schreef -Engel- het volgende:
hoihoi.... Er ligt hier sneeeeeeeeeeeeeeeeeuwen ze zijn hier achter aan het schaatsen
bij de brug is het ook niet echt dik maar ala ik kom daar toch nietquote:Op zondag 5 februari 2012 12:42 schreef Partingglass het volgende:
Hier naast het huis zie ik ook mensen over de beek schaatsen. Vind dat een beetje tricky bij de stuw is het ijs nog maar heel dun
Heuj, vuige backpacker!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Jongens wat is dat met al dat witte spul hiero op de wegen?!
Goede trip gehad zeker? Ik zag de foto´s, ziet er tof uitquote:
Cocaïnequote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Jongens wat is dat met al dat witte spul hiero op de wegen?!
Ja en nee dusquote:Op zondag 5 februari 2012 15:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede trip gehad zeker? Ik zag de foto´s, ziet er tof uit
Ja, kan ik me voorstellen iddquote:Op zondag 5 februari 2012 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en nee dus
Voelt raar om weer thuis te zijn nu.
Neen.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:28 schreef cafpow het volgende:
goedenmiddag nog iemand aanwezig hierzo?
Hoi ik ben niemandquote:Op zondag 5 februari 2012 16:28 schreef cafpow het volgende:
goedenmiddag nog iemand aanwezig hierzo?
Spuitbus!quote:Op maandag 6 februari 2012 07:14 schreef CherryLips het volgende:
Gister drie kwartier bezig geweest om de aut ijsvrij te maken
Zulke dingen leer je niet bij je rijles.
Dat durfde ik niet helemaal aan als het nog vriestquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 07:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat durfde ik niet helemaal aan als het nog vriest
En dan leer je bij je theorie dat je niet de motor mag laten lopen om de boel op te warmen, maar fuck it, toen ik dat eenmaal had gedaan was ik met 5 minuten klaar.
quote:Op maandag 6 februari 2012 08:14 schreef Ang3l het volgende:
Ach, gelukkig zie ik dadelijk eerst mezelf om me op te peppen
[ afbeelding ]
Ik hang op de route naar mijn werk
Morgen begin ik weer met sporten, vandaag mag ik nog dik lelijk en lui zijn.quote:
Thuis in Rotterdam!quote:Op maandag 6 februari 2012 08:34 schreef Q. het volgende:
Ah, altijd leuk zo'n maandagochtend, even alle horrorverhalen over de terugreizen vrijdag aanhoren. Één collega was om 15:00 vertrokken van het werk en was rond 23:30 thuis in Rotterdam.
Gezond want groente.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:48 schreef Godtje het volgende:
Even wachten.....
Nog even wachten .....
Pizza!!!
[ afbeelding ]
Als je in Rotterdam woont hoef je het niet zelf te doen, dat scheelt.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Thuis in Rotterdam!![]()
Zelfmoord is sneller en minder pijnlijk.
Go Sparta!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:04 schreef Q. het volgende:
In Rotterdam hebben ze tenminste een voetbalclub die WEL in de top 5 staat.
quote:Op maandag 6 februari 2012 09:40 schreef Godtje het volgende:
Deze man moet nog even terug naar school!
[ afbeelding ]
IK!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeioeioei wat een spierpijn
Ik hou van de winter
En van Q. natuurlijk
VV Negerwaard!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeioeioei wat een spierpijn
Ik hou van de winter
En van Q. natuurlijk
Babsquote:Op maandag 6 februari 2012 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooedemorgen lieve menschen
En ik dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Is dat de harry potter cast of lijkt dat maar zo?quote:Op maandag 6 februari 2012 08:48 schreef Godtje het volgende:
Even wachten.....
Nog even wachten .....
Pizza!!!
[ afbeelding ]
No shitquote:Op maandag 6 februari 2012 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is dat de harry potter cast of lijkt dat maar zo?
Oh?! Ik dacht random pizza etende mensen.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is dat de harry potter cast of lijkt dat maar zo?
FOUT!!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh?! Ik dacht random pizza etende mensen.
Uiteraardquote:Op maandag 6 februari 2012 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bij "goedemorgen ouwe mopperpot" zou je je wel aangesproken voelen?
Q!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Toppie, borrelen, stappen, zuipen, ik klaag niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, iedereen topweekend gehad?
Moagh. Vrijdag was cafe weer standaard leuk.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Niks doen in het weekend, hoe erg verlang ik daar naarquote:Op maandag 6 februari 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moagh. Vrijdag was cafe weer standaard leuk.
Zat/zon niks gedaan.
Ik vind het soms wel lekker, maar de zondag duurt me dan net een paar uur te lang. Meestal rond 20.00 uur. en om half 10 heb ik vaak geen zin om te slapen en ben ik tot 1 uur wakker.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Niks doen in het weekend, hoe erg verlang ik daar naar
Huis bijna klaar
Uiteten, Toomler, Tennis, kroegquote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Mijne was vrij kalm, ondanks alles. Vrijdag rondje-verjaardag, zaterdag vrijwilligerswerk tijdens de kinder pre-carnaval, 's avonds lekker filmpje. Gisteren nog wat geklust en 's avonds uit eten met de klussers van de afgelopen maanden. Gezellig en lekker
Niks te klagen hier. Vrijdag en zaterdag uit eten +kroeg geweest. Was het niet zo achterlijk koud geweest was ik zondagmiddag ook weer in de kroeg belandquote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Wie rijdt er dan ook electrischquote:Op maandag 6 februari 2012 12:25 schreef stbabylon het volgende:
Van het weekend in Zwolle:
[ afbeelding ]
Bedrijf dat de weg schoonmaakte had het te druk voor commentaar...
Zou beetje gek zijn een benzine auto bij een oplaadplek.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja... daardoor komt het... als er een benzineauto stond, was het niet gebeurt...
Wel als de stekker in de auto zit ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou beetje gek zijn een benzine auto bij een oplaadplek.
In alle gevallen. Ze zijn om op te laden niet om te parkeren.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als de stekker in de auto zit ja.
Mij lijkt het best pijnlijkquote:Op maandag 6 februari 2012 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ow dat stukje in Final Destination 5 kan dus echt
Vrijdag gestrand in Naarden-Bussum met 12 collega's dus toen zijn we tapas gaan eten, zaterdag naar het Twiske met mijn kleine neefje om te sleeen en naar de kinderboerderij te gaan en zondag shoppen in amstelveenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Mijne was vrij kalm, ondanks alles. Vrijdag rondje-verjaardag, zaterdag vrijwilligerswerk tijdens de kinder pre-carnaval, 's avonds lekker filmpje. Gisteren nog wat geklust en 's avonds uit eten met de klussers van de afgelopen maanden. Gezellig en lekker
Gladheid vind ik reuze meevallen. Het is blijven vriezen, dat scheelt enorm. Als het iets smelt en dan aansmelt, is het overal een ijsbaanquote:Op maandag 6 februari 2012 13:59 schreef Ripley het volgende:
Ik vind de sneeuw wel tof. Alleen een beetje jammer dat het her en der zo glad is
Shit, ontdekt.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nijntje spullen in huis!
het is je kat!
Wou net zeggen..quote:Op maandag 6 februari 2012 14:40 schreef Godtje het volgende:
Ik in Sex? Serieus?![]()
3 posts gedaan dit jaar? Vermoedelijk om een rel mee te pikken.
Ik kan het me ook moeilijk voorstellen. Volgens mij wil Tally je piemol!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:40 schreef Godtje het volgende:
Ik in Sex? Serieus?![]()
3 posts gedaan dit jaar? Vermoedelijk om een rel mee te pikken.
Dat moet het wel zijn want in dat forum kom ik nooitquote:Op maandag 6 februari 2012 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan het me ook moeilijk voorstellen. Volgens mij wil Tally je piemol!
Maar zo heb ik er 10.000 hier gepost en geen nominatiequote:Op maandag 6 februari 2012 14:46 schreef Ripley het volgende:
je hebt 3 heel memorabele posts gedaan dan godt
Vergeet het dan maar dat ik het ga uitleggenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Wat het geneuk zijn de yvonne awards?
En ja er zit een link bij en ja daar kan ik op klikken maar nee daar heb ik ff geen zin in
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Wat het geneuk zijn de yvonne awards?
En ja er zit een link bij en ja daar kan ik op klikken maar nee daar heb ik ff geen zin in
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn want in dat forum kom ik nooit
Huh, whut? Is het uit?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Pfff.......
Het voelt heel vreemd dat de (hetero) vrienden van Yvo me lieve berichten blijven sturen, met me willen afspreken om wat te gaan drinken en zelfs naar het volgende friso feest willen komen (gay feest wat ik organiseer). Terwijl er een nieuwe "ik" is in zijn leven. Maar als ik zeg dat ik niet hoop dat Jan meekomt zeggen ze "Jan wie?".
Het voelt vreemd, maar met een valsnichterig soort van genoegdoening.
WTF. Dat is wel erg eh.. apart. Is hij nog wel nog steeds uit de kast dan, of zit hij er nu weer in met een andere meid?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:23 schreef Ang3l het volgende:
O. Voor degenen die de memo gemist hebben:
Toen ik slechts 3 dagen aan de andere kant van de wereld zat maakte Yvo het uit, via de telefoon, met de melding dat er een ander zijn leven in is gelopen. Een ander die ik nota bene ken en zelfs aan hem heb voorgesteld.
Dus ja. Het is uit.
Nou ja, als hij bij Angel uit de kast is gekomen snap ik ergens wel dat ie een beetje iets wil uitproberen. Had ie alleen beter een paar daagjes eerder kunnen doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
WTF. Dat is wel erg eh.. apart. Is hij nog wel nog steeds uit de kast dan, of zit hij er nu weer in met een andere meid?
Dan begin je geen relatie, als je eerst nog een en ander wil uitproberen. Dat had je dan eerder moeten bedenken.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, als hij bij Angel uit de kast is gekomen snap ik ergens wel dat ie een beetje iets wil uitproberen. Had ie alleen beter een paar daagjes eerder kunnen doen.
Ik dnek dat zo'n eerste uit de kast periode nogal verwarrend is. En dat je eerst geniet van de verliefdheid, maar dat later de verdere nieuwsgierigheid de kop opsteekt.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan begin je geen relatie, als je eerst nog een en ander wil uitproberen. Dat had je dan eerder moeten bedenken.
Sja, ik vind dat een beetje hetzelfde argument als wat iemand heeft die als maagd het huwelijk in is gegaan en later toch spijt heeft en wil rondneuken. Wel begrijpelijk, maar dan had je dat wel iets eerder kunnen bedenken.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik dnek dat zo'n eerste uit de kast periode nogal verwarrend is. En dat je eerst geniet van de verliefdheid, maar dat later de verdere nieuwsgierigheid de kop opsteekt.
Lijkt me ontzettend klote iig voor je Angel, sterkte ermee.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb mijn ansgen daarover vanaf t begin tegen hem uitgesproken en er werd 26x beloofd en gezworen dat dat niet zo zou zijn. Maar goed, hij wist toen niet wat ie nu weet. Echter, hij had het wel eerder mogen delen. Uberhaupt mogen delen. Niet zo pats boem en dan ook nog eens als ik er niet ben.
Ik kwam thuis en al mijn spullen lagen op tafel, al zijn spullen zijn al mijn huis uitgehaald. Alsof het niet bestaan heeft. Alles is weg.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het ook nog steeds een laffe zak
Dat.quote:
En als je dat niet doet ben je toch gewoon een laffe zak? Niet alleen over de tel, maar wanneer iemand aan de andere kant van de wereld zit.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:54 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het geen loser of een laffe zak. Ik vind wel dat ie je face to face had mogen zeggen wat er bij hem speelde, dat was veel netter geweest.
Neemt niet weg dat liefdesverdriet gewoon pijn doet en dat gewoon heel rot voor je is, Ang3l.
eensquote:Op maandag 6 februari 2012 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
En als je dat niet doet ben je toch gewoon een laffe zak? Niet alleen over de tel, maar wanneer iemand aan de andere kant van de wereld zit.
Huh?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:55 schreef Ang3l het volgende:
Nee die ander was er al even, maar in het eerste weekend dat ik weg was is het uitgesproken tussen hen. Dus toen vond ie dat ie t niet meer voor zich kon houden want ieder lief antwoord op een sms of whatsapp of nu dus skype zou een leugen zijn.
Uhu.
Lieg maar ff een maand. Da's iets beter te handelen dan aan de andere kant van de wereld zitten zonder je beste vrienden in een vreemd land zonder enige steun.
En dan kom je terug en ben je een maand in de maling genomen. In zo'n situatie doe je het niet snel goed natuurlijk. Maar de Bad Timing Award verdient het wel jaquote:Op maandag 6 februari 2012 17:55 schreef Ang3l het volgende:
Nee die ander was er al even, maar in het eerste weekend dat ik weg was is het uitgesproken tussen hen. Dus toen vond ie dat ie t niet meer voor zich kon houden want ieder lief antwoord op een sms of whatsapp of nu dus skype zou een leugen zijn.
Uhu.
Lieg maar ff een maand. Da's iets beter te handelen dan aan de andere kant van de wereld zitten zonder je beste vrienden in een vreemd land zonder enige steun.
Zoals ik het nu begrijp had ie verliefde gevoelens voor iemand anders maar wist ie niet hoe dat andersom zat. Het weekend dat angel weg was is van beide kanten uitgesproken dat ze verliefd op elkaar waren en hij heeft dat toen direct tegen Ang3l gezegd. Ik vind dat niet zo slecht eerlijk gezegd. Anders had ie inderdaad een maand lang moeten liegen tegen hem en dat vinden mensen ook vaak niet prettig. Het is alleen gewoon heel kut voor Ang3l dat het zo is gelopen.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
En als je dat niet doet ben je toch gewoon een laffe zak? Niet alleen over de tel, maar wanneer iemand aan de andere kant van de wereld zit.
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het ook nog steeds een laffe zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |