Precies tussen Enschede/Oldenzaal/Hengelo terecht gekomen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:52 schreef Godtje het volgende:
Ik was laatst trouwens zo een beetje in de Regio Twente.
Wat een kut gat is het toch ook.
Dat noem ik niet een 'beetje in de regio'quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies tussen Enschede/Oldenzaal/Hengelo terecht gekomen?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat noem ik niet een 'beetje in de regio'
Ook weinig mis met Fransen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Amsterdam is als Frankrijk, best mooi, alleen zo jammer van de inwoners.
En t tourisme ... (zeker in Frankrijk (parijs)!)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Parijs.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En t tourisme ... (zeker in Frankrijk (parijs)!)
Achterhoek is EN niet mooi EN heeft geen inwonersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
350.000 mensen is inderdaad gelijk aan 0 mensen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Achterhoek is EN niet mooi EN heeft geen inwoners.
Ik zal jouw aansnijden met je kutonderwerpquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:05 schreef Godtje het volgende:
Ik ben nu al blij dat ik het onderwerp heb aangesneden!
Achterhoekers=!mensenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
350.000 mensen is inderdaad gelijk aan 0 mensen...
Dan moet je eerst de weg vinden richting de echte wereld en binnen zien te komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal jouw aansnijden met je kutonderwerp
Ik niet. Altijd dat gedoe over steden, plaatsten etc. etc.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:05 schreef Godtje het volgende:
Ik ben nu al blij dat ik het onderwerp heb aangesneden!
Nadeel: hoe minder mensen, hoe minder voorzieningen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef Partingglass het volgende:
Dat is het mooi aan het platteland wonen niet zoveel mensen
Je kan ook zelf met een onderwerp komen! Ik vond je zus ook niet heel spannend maar deed wel gezellig mee!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik niet. Altijd dat gedoe over steden, plaatsten etc. etc.
Saai!
Mijn zus is ook niet spannend. Het ging trouwens over Cue's b-day.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook zelf met een onderwerp komen! Ik vond je zus ook niet heel spannend maar deed wel gezellig mee!
Wat is daar precies mooi aan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef Partingglass het volgende:
Dat is het mooi aan het platteland wonen niet zoveel mensen
Cue's baby!?!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn zus is ook niet spannend. Het ging trouwens over Cue's b-day.
Tijd voor een babyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind verjaardag zo'n lang woord.![]()
Ze wordt 26!Ouwe bok.
Geniet nog maar van je 25e.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet jarig hoor!![]()
Duurt nog uhm 9 dagen
ow, ik val er net in. Maar alvast dan maarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben nog niet jarig hoor!![]()
Duurt nog uhm 9 dagen
Denk je dat Cue een slechte moeder is?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is die baby het vast niet mee eens.
Dank jequote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Ripley het volgende:
ow, ik val er net in. Maar alvast dan maarJonkie!
Ze is geen moeder.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denk je dat Cue een slechte moeder is?
Was het maar zo'n feest dat je als kind je ouders kon kiezenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is geen moeder.
Maar Cue wilt geen baby dus waarom zou die baby wel Cue willen? Ik zou ook niet iemand willen die mij niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |