Denk het niet. Dit wordt zo'n win-by-decision partijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Zal Werdum fattie kunnen submitten?
True maar voor wie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Denk het niet. Dit wordt zo'n win-by-decision partij
Decision voor Diaz denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:42 schreef incognitoomuch het volgende:
Diaz winst by KO of zal ie Condit in een mooie submission pakken... Mijn gevoel zegt dat Diaz het staand gaat houden en Condit gaat afmaken in his own game..
failquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:33 schreef roepdeman het volgende:
Eens een keertje op deze manier proberen om jullie te voorzien van de enige echte officiële roepdeman picks!!!
[ afbeelding ]
LOLquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:34 schreef roepdeman het volgende:
Dan maar weer op de oude vertrouwde manier. Dat internet is nergens goed voor zeg ik je!!
Je moet ff iets aan vinkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:34 schreef roepdeman het volgende:
Dan maar weer op de oude vertrouwde manier. Dat internet is nergens goed voor zeg ik je!!
Don't be tired homie!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:35 schreef rumiii het volgende:
Shit man, Diaz vs Condit rond vier uur in de nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Don't be tired homie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:53 schreef kevin_ het volgende:
[..]ready to be........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot de deur van de kooi dicht gaatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef n00cL30n het volgende:
Wat komt Nick nog steeds over als een zenuwachtig jongetje zeg?
Dat is omdat hij de sociale skills van een beginnende puber heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef n00cL30n het volgende:
Wat komt Nick nog steeds over als een zenuwachtig jongetje zeg?
Het einde is erg mooi gedaan.quote:
Nice! Goosebumps baby!quote:
Welke competition?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:22 schreef THEFXR het volgende:
Jajong is weer eens laat met picks, checking out the competition,bro?
Nee joh. Koscheck was Hughes een beetje aan het testen. Koscheck all the way.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef Jajong het volgende:
Ik denk dat Pierce misschien wel een upsetje gaat leveren als Koscheck in boksmode gaat.... Hughes was de stand-up aan 't winnen totdat Koscheck die haymaker landde.... Lastig.
Diaz
Werdum
Koscheck
Barao
Herman
Mijn hemel, ik heb de comments allemaal gelezen. Ik weet het, had het niet moeten doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:24 schreef slashdotter3 het volgende:
UFC/Strikeforce/Pride compilatie
http://www.dumpert.nl/med(...)/zoek_je_ruzie_.html
Jij bent ietwat geweldadig ingesteld jongeman.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:06 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_verdiende_loon.html
One punch knockout, maar die andere gast was dronken en knalde daarna met m'n hoofd op straat.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:02 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Jij bent ietwat geweldadig ingesteld jongeman.
Ik denk dat hij ook nog een knie moest incasserenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:06 schreef slashdotter3 het volgende:
One punch knockout, maar die andere gast was dronken en knalde daarna met m'n hoofd op straat.
THQ heeft volgens mij 3/3 goed met hun UFC U3 simulaties en ze hebben een submission win voor Diaz voorspelt (triangle)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:49 schreef incognitoomuch het volgende:
ingezet @ Unibet op submission method W voor Diaz. Condit heeft nog geen 1x een KO/TKO op zijn naam staan. Ik denk dat Diaz hem flink in de standup gaat grinden en hem uiteindelijk in een subje pakt.
Nu duimen maar....
Ik vind Nick deze keer heel erg onzeker er uit zien...quote:
Nu begrijp je waarom ik deze keer voor Condit ga?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aah tegen Diazdat de schoenen mogen smaken
De twisterquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:57 schreef rumiii het volgende:
Wat is jullie 'favoriete' submission?
Ik ken er zelf heel weinig maar de triangle choke is wel leuk om te zien:P
jazeker, alleen in die prime, coach van condit, he is gonna outpace Diazquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nu begrijp je waarom ik deze keer voor Condit ga?
Hoe kwam dat er nou weer in?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:02 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Jij bent ietwat geweldadig ingesteld jongeman.
Inverted Triangle. ( Zoals in Bellatooooooooooooooooorrrrrrrrrrrr! )quote:
Cardio gaat het ook zeker niet in gebeuren inderdaad. Het zal in een van de eerdere rondes moeten gebeuren door zijn punching/kicking power.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jazeker, alleen in die prime, coach van condit, he is gonna outpace Diazkom op gast, Diaz doet triathlons for breakfast
doctor stoppage telt niet, gewoon dootvechten tot die ander niet meer beweegt!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Cardio gaat het ook zeker niet in gebeuren inderdaad. Het zal in een van de eerdere rondes moeten gebeuren door zijn punching/kicking power.
(Elleboog stoten waardoor er nare cuts komen, misschien weer een doc's stoppage, net als KJ Noons toendertijd geflikt had.)
Om zelf te doen: arm triangle choke. Is niet heel moeilijk en als hij mislukt ben je niet gelijk je dominante positie kwijt. Het mooiste vind ik hem vanuit de guard, dan is het meer een neck crank (zeer pijnlijk trouwensquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:57 schreef rumiii het volgende:
Wat is jullie 'favoriete' submission?
Ik ken er zelf heel weinig maar de triangle choke is wel leuk om te zien:P
Hahahaha, je hebt een goed punt!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doctor stoppage telt niet, gewoon dootvechten tot die ander niet meer beweegt!
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jazeker, alleen in die prime, coach van condit, he is gonna outpace Diazkom op gast, Diaz doet triathlons for breakfast
Lol als je je laat arm-trianglen vanuit iemands guard kan je beter stoppenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:32 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Om zelf te doen: arm triangle choke. Is niet heel moeilijk en als hij mislukt ben je niet gelijk je dominante positie kwijt. Het mooiste vind ik hem vanuit de guard, dan is het meer een neck crank (zeer pijnlijk trouwens)
Om naar te kijken: gewoon een mooie triangle of heel hook!
Snel even wat money droppen op Pierce en Jorgensen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Unibet betting odds
Simpelweg de winnaar kiezen
[ afbeelding ]
Kiezen wie er op welke manier wint
[ afbeelding ]
Lang over zitten te twijfelen om die inderdaad op te zetten. Toch voor "Anvil" Stittgen gekozen, zo nog even weighins herbekijken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:43 schreef Jajong het volgende:
Iedereen die Stittgen over Thompson picked bij MMAPlayground. Trust me en maak daar maar een KO voor Thompson van
Die Thompson is 60-0 in professioneel kickboksen, en is niet voor niks een 1,35 favorietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Lang over zitten te twijfelen om die inderdaad op te zetten. Toch voor "Anvil" Stittgen gekozen, zo nog even weighins herbekijken.
Als choke werkt hij dan ook niet he, maar inderdaad het werkt alleen bij beginnersquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol als je je laat arm-trianglen vanuit iemands guard kan je beter stoppen.
Mijn favo sub om te doen heb ik denk ik niet echt, ik ben van de chokes. Ik denk dat D'arce mijn favoriet is. Of Peruvian Necktie.
Hmmm... Als ik zo naar de weighin kijk, heeft die Thompson ook gewoon die "uitstraling" dat hij hem op gaat vreten!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die Thompson is 60-0 in professioneel kickboksen, en is niet voor niks een 1,35 favoriet
Wow, je kan dus tegenwoordig ook al live wedden op bepaalde wedstrijden....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Poirier staat op 1,20, waarom denkt iedereen dat hij gaat winnen?
Neinquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die het live gaan kijken vannacht?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
Als je een linkje voor me hebt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
Vast welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Als je een linkje voor me hebt?
Je schreef dat je met je hoofd op straat knaldequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hoe kwam dat er nou weer in?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:06 schreef slashdotter3 het volgende:
lekker toch, of wil je bij -15 buiten gaan spelenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zou wel legaal zo'n stream willen kopen maar heb zo het idee dat ik ergens halverwege ga slapen en dan is die aanschaf zonde. De laatste keer dat ik zo'n marathon tot het eind (5.00~6.00) hield vielen m'n ogen dicht van de slaap en bleef ik tot 14.00 in m'n nest liggen.
Als ik een legale stream koop, dan is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om te gaan slapen (want betaald). Als ik dan rond half 7 naar bed ga ben ik er 11 uur alweer uit...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik zou wel legaal zo'n stream willen kopen maar heb zo het idee dat ik ergens halverwege ga slapen en dan is die aanschaf zonde. De laatste keer dat ik zo'n marathon tot het eind (5.00~6.00) hield vielen m'n ogen dicht van de slaap en bleef ik tot 14.00 in m'n nest liggen.
Ik mag hopen dat hij het goed doet... (hij maakt niet altijd slechte beslissingen, i.t.t. wat Dana zegt).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
mazzagatti refs the diaz fight![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt genoeg aan 4,5 uur slaap? Wow!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Als ik een legale stream koop, dan is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om te gaan slapen (want betaald). Als ik dan rond half 7 naar bed ga ben ik er 11 uur alweer uit...
Ik denk dat jij een keer een schoentje op kan gaan eten door in Diaz zijn hoek te blijven?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
ach, as the cagedoor closes, my boy DIAZ will be on fire!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een keer een schoentje op kan gaan eten door in Diaz zijn hoek te blijven?
(Rape by ump.
Ik hoop het wel, want ik vond hem niet zichzelf in de aanloop van dit gevecht.... Ik ben bang dat hij teveel door de media is gepakt deze keer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ach, as the cagedoor closes, my boy DIAZ will be on fire!
Ga ik ook live kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kan pas maandag kijken want morgen is het natuurlijk tijd voor de Superbowl
01.00 uurquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:07 schreef Baconstrips het volgende:
Hoelaat beginnen de Facebook prelims onze tijd?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:07 schreef THEFXR het volgende:
Brandon Vera's out of the fight with an injury; the rematch with Thiago Silva won't happen.
welke schoenen? kies maar, je moonboots, badslippers,hiking, sneakers?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef jajong niet graag gelijkmaar ik snap die picks voor Stittgen ook totaal niet..
En ik weet niet meer wie zich afvroeg waarom iedereen voor Poirier ging... dude you serious?
Brown mag blij zijn dat de UFC hem een bone gooit, wat een easy W gaat dat worden
Barao gaat schitteren tegen Jorgensen en maakt er snel een einde aan
Kuiper gaat mensen verrassen en gewoon de winst pakken hoor, WAR KUIPER!!!
Werdum vs. Nelson vind ik het lastigste..verstand zegt Werdum, maar ik hoop dat Nelson hem koud maakt
Condit gaat Diaz pakken, mark my words!! (T)KO baby!!
Ik wil best een avatar bet aangaan hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke schoenen? kies maar, je moonboots, badslippers,hiking, sneakers?
Voor Condit/Diaz? Graag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik wil best een avatar bet aangaan hoor
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:12 schreef Jajong het volgende:
Fedor vs. Aleks.
http://www.middleeasy.com(...)ganizations#comments
Dat was nog sneller voorbij als Fedor - Werdumquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:12 schreef Jajong het volgende:
Fedor vs. Aleks.
http://www.middleeasy.com(...)ganizations#comments
70+ procent voor spel je goed en ga je tegen gestelde inzettenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:11 schreef Jajong het volgende:
Met een beetje mazzel heb ik mn bankroll ver6voudigd vanavond. Maar als dat gebeurd heb ik wel bijna al mn picks fout. Win-win situatie dus.
Dat parlays moet iemand eens uitleggen aan mequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
70+ procent voor spel je goed en ga je tegen gestelde inzetten![]()
Ik zit flink op werdum en diaz.
Ook weer wat parlays met porier.
Gewoon niet doenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat parlays moet iemand eens uitleggen aan me
Zijn gewoon combos.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat was ik maar had me toen nog niet ingelezenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
En ik weet niet meer wie zich afvroeg waarom iedereen voor Poirier ging... dude you serious?
Holloway z'n fight record is mager 4 partijen waarvan 3 op decision gewonnen en hij is de vervanger van de vervanger. No way in hell dat hij gaat winnen.quote:Poirier was expected to face Erik Koch on February 4, 2012 at UFC 143.[9] However, Koch pulled out of the bout citing an injury and was replaced by Ricardo Lamas.[10] Then, just two weeks later, Lamas had to withdraw from the fight with an injury, leaving Poirier again without an opponent.[11]. A week later, UFC newcomer Max Holloway has agreed to step in to fight Poirier
http://www.encyclopedia.com/doc/1O999-parlay.htmlquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dana whitequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:44 schreef Sinji het volgende:
Goeie Primetime aflevering. Hyped voor de fight!
Ik heb trouwens het idee dat Diaz door anderen hard geforceerd wordt om 'normaal' te doen tegen de press en zijn tegenstanders.
and Cecil Peoples will be judging.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:38 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Blasphemy!!! Stockton All day Homie!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
and Cecil Peoples will be judging.
Gelukkig slaat Carlos hem toch van de wereld in de 3e
Fedor met al zijn miljoenen, en dan zo'n trui dragen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:54 schreef roepdeman het volgende:
Sinds ze op National TV zijn, gelden er andere gedragsregels...Regels waar ook Diaz zich aan moet houden. Niet meer zoveel schelden etc. hahahahaha Dana heeft het er het zwaarst mee.
[ afbeelding ]
en als je ze belt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
Nog altijd geen internet godnondetju!!! Ik wil straks wel die fights zien. En nu interpretten.
Diaz heeft stoten gegeten van Daley. Die stoten, als je er zoveel kan eten en nog kan recoveren, dat zie ik Condit niet doen. (gatverdamme wat is dit nu al een mooie matchup!)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zie het wel gebeuren een KO voor Condit. Maar hoe langer het duurt hoe meer kans Nick heeft en Condit gaat frustreren.
Nick wint toch wel die baasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:32 schreef Tazmaniac het volgende:
130 euro inzetten om eventueel 55 winst te maken, je moet wel heel zeker van je zaak zijn?!
Bethoogte zegt geen fuck als je de bankroll niet weet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:32 schreef Tazmaniac het volgende:
130 euro inzetten om eventueel 55 winst te maken, je moet wel heel zeker van je zaak zijn?!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
http://www.encyclopedia.com/doc/1O999-parlay.html
Meer The Wire kijken brah
die gast is een echte thug,een crimineel, no workethics en geen mma fighter!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:39 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.middleeasy.com(...)nizations&Itemid=106
Bummer, War Machine returns to jail for another year
Bringing bad news is part of the news. If there was no bad news, we’d be forced to lie to you, and we care too much about not getting smitten by whatever spirit you believe in to do that. Before you make any assumptions, no, War Machine didn’t do anything new that prompted this return to jail. He was actually well behaved since his release from prison six months ago. Instead, this is an old charge that has resurfaced and carries a sentence of one additional year in prison for the former Ultimate Fighter runner-up. He had this to say in a series of tweets:
“Seems my year in jail wasnt enough. Just got sentenced to another year in Vegas for some old bullshit. Nevermind Im rehabilitated. Nevermind Ive been out for over 6 months now and doing great and am finally back on my feet. Nevermind all my students that will miss me. Do another year and rot n waste time. Make no money, pay no taxes. Whatever, I just hope my boy @bensaundersMMA wins @BellatorMMA tournament. Fuck the motherfucking system! Fuck the bullshit! Vacation time, back to jail in 2 weeks! Cant stop me, all you can do is delay the inevitable. War Machine will always be back! Oh ya the judge looked and me and said she can tell Im on steroids and that thats prolly why I got in so many fights and am angry..lol Bitch”
A year in prison means War Machine will have to sit out of Bellator’s Season 6 tournament, and resume his MMA career anew in 2013, which according to the Mayan calendar will never happen. Perhaps it will be War Machine who proves the Mayans wrong and defies the demise of civilization. I have faith…
===============
Jammer, die gast had z'n leven net op orde, model citizen en shit en nu weer terug voor een jaar
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Niet helemaal mee eens. Hij is een headcase, maar heeft wel degelijk talent.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gast is een echte thug,een crimineel, no workethics en geen mma fighter!
ja, iedereen op een porno gala in elkaar rammen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Hij is een headcase, maar heeft wel degelijk talent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is natuurlijk debiel. Maar hoe is dat een argument dat hij geen talent voor MMA heeft?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, iedereen op een porno gala in elkaar rammen!![]()
Welke?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:18 schreef THEFXR het volgende:
UFC 143 TIMETABLE:
01.00 uur facebooks fights (kuiper)
02.00 uur FX tv prelims
04.00 uur main card
Ik doe het met zoeken naar mma nieuws en YT filmpjes bekijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:11 schreef Rabieluh het volgende:
Dan maar ff de tijd doden met alcohol.
Thanks, ik heb het toch maar gewijzigdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:43 schreef Jajong het volgende:
Iedereen die Stittgen over Thompson picked bij MMAPlayground. Trust me en maak daar maar een KO voor Thompson van
Was uitverkocht vandaag. Ging FF XII-2 halen en dan mocht je een andere wat oudere game voor 1 euro meenemen. (Geldt nog tot morgen, bij Saturn). Maar die was er dus niet meer, wel balen want Demons Souls grijs gespeeld. Maargoed nu maar Deux Ex erbij gehaald.quote:
Lolz als hij verliestquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Thanks, ik heb het toch maar gewijzigd
Je hebt gelijk ook nogquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:33 schreef THEFXR het volgende:
Die amerikanen hebben weer geluk, ufc kijken in 3D in de bioscoop!
Epic idee, zoiets moeten ze hier ook doen. Wishfull thinking thoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:33 schreef THEFXR het volgende:
Die amerikanen hebben weer geluk, ufc kijken in 3D in de bioscoop!
Bummer, want Dark Souls is echt topnotch. Game is niet voor iedereen, maar als je de voorganger hebt gespeeld weet je wat je kan verwachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Was uitverkocht vandaag. Ging FF XII-2 halen en dan mocht je een andere wat oudere game voor 1 euro meenemen. (Geldt nog tot morgen, bij Saturn). Maar die was er dus niet meer, wel balen want Demons Souls grijs gespeeld. Maargoed nu maar Deux Ex erbij gehaald.
hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jup. En hij gaat binnen een paar seconden KO. Bewijst maar weer dat Breaking Bad behoorlijk realistisch is.
Bwehequote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jup. En hij gaat binnen een paar seconden KO. Bewijst maar weer dat Breaking Bad behoorlijk realistisch is.
quote:We've received your order for this exciting UFC® event. Your order has been processed and you're moments away from all the exciting action.
UFC� 143 DIAZ vs. CONDIT Pay-Per-View starts at 10:00 PM EST on Saturday, February 4, 2012.
UFC heeft geen gegevens nodig als je betaald via Paypalquote:Op zondag 5 februari 2012 00:10 schreef Jajong het volgende:
Ik ga mijn gegevens niet aan een site geven die zo makkelijk gehacked wordt.
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:10 schreef Jajong het volgende:
Ik ga mijn gegevens niet aan een site geven die zo makkelijk gehacked wordt.
Inderdaad, je hoeft alleen een geldig emailadres op de geven.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
UFC heeft geen gegevens nodig als je betaald via Paypal
Don't be scared homiequote:Op zondag 5 februari 2012 00:17 schreef Jajong het volgende:
Je wil niet weten wat die Anonymous kunnen doen als ze jouw e-mailadres hebben. Ik heb net zoveel zin om deel uit te maken van een botnet om het Pentagon te hacken.
Als dat soort gasten je willen hebben dan pakken ze je toch wel. Daarvoor zit ik al te lang in de ITquote:Op zondag 5 februari 2012 00:17 schreef Jajong het volgende:
Je wil niet weten wat die Anonymous kunnen doen als ze jouw e-mailadres hebben. Ik heb net zoveel zin om deel uit te maken van een botnet om het Pentagon te hacken.
Er staat bij mij geen geld @ Paypal, staat gewoon gekoppeld @ rekeningquote:Op zondag 5 februari 2012 00:18 schreef Jajong het volgende:
En kan sowieso geen Paypal gebruiken:
Deze rekening met een saldo van ¤0,00 EUR is permanent geblokkeerd. Alle informatie die samenhangt met deze rekening wordt geweerd uit het PayPal-systeem en kan niet worden geregistreerd voor een andere rekening.
Naja ik kan dus geen Paypal gebruiken zoals je zietquote:Op zondag 5 februari 2012 00:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Er staat bij mij geen geld @ Paypal, staat gewoon gekoppeld @ rekening
Ik zou jou ook niet vertrouwenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Naja ik kan dus geen Paypal gebruiken zoals je ziet. En om 't nou onder een valse naam te doen met mn echte rekeningnummer heb ik niet zoveel zin in.
Ik stream die shit gew00n yo.quote:
Ja groot gelijkquote:
quote:
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je op je mobiel nu?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
Luie flikkers bij men ISP nog steeds geen internet, geen bericht op hun site niks.
Wordt geen UFC143 voor mij, ook geen FB fights.
Hmmzquote:Op zondag 5 februari 2012 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
Luie flikkers bij men ISP nog steeds geen internet, geen bericht op hun site niks.
What about us? We need you here! streams!!!!quote:Op zondag 5 februari 2012 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
Ja mobiel, nee geen flash want apple hates flash .. Iphone.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:39 schreef rumiii het volgende:
[..]
Zit je op je mobiel nu?
Heb je flash-support blabla?
wat voor ISP?quote:Op zondag 5 februari 2012 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
Wij zorgen wel voor een live verslag.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onsbrabantnet, helpdesk gesloten ..
schadvergoeding eisen!quote:Op zondag 5 februari 2012 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onsbrabantnet, helpdesk gesloten ..
aaah, vandaar die messed up kneequote:Op zondag 5 februari 2012 01:06 schreef Jajong het volgende:
Ja. Ongeslagen kickbokser, traint met GSP. Kan niet missen.
Inderdaad ik ga maar pitten, have fun!quote:Op zondag 5 februari 2012 01:03 schreef Jajong het volgende:
NVM, werkt al.
Wel echt kut Geo. Naja ik zou maar wegblijven hier dan en morgen alles op je gemakkie checken
quote:Op zondag 5 februari 2012 01:09 schreef Jajong het volgende:
Oh lol. Hoor net dat hij aan die noobkickboksen deed zonder lowkicks. Dat is echt pussyshit
. Dan stelt 5x world champ ook niks voor.
Hihihihihihihiihihihihihihihhi.quote:
Haha burnnnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |