Denk het niet. Dit wordt zo'n win-by-decision partijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Zal Werdum fattie kunnen submitten?
True maar voor wie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Denk het niet. Dit wordt zo'n win-by-decision partij
Decision voor Diaz denk ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:42 schreef incognitoomuch het volgende:
Diaz winst by KO of zal ie Condit in een mooie submission pakken... Mijn gevoel zegt dat Diaz het staand gaat houden en Condit gaat afmaken in his own game..
failquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:33 schreef roepdeman het volgende:
Eens een keertje op deze manier proberen om jullie te voorzien van de enige echte officiële roepdeman picks!!!
[ afbeelding ]
LOLquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:34 schreef roepdeman het volgende:
Dan maar weer op de oude vertrouwde manier. Dat internet is nergens goed voor zeg ik je!!
Je moet ff iets aan vinkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:34 schreef roepdeman het volgende:
Dan maar weer op de oude vertrouwde manier. Dat internet is nergens goed voor zeg ik je!!
Don't be tired homie!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:35 schreef rumiii het volgende:
Shit man, Diaz vs Condit rond vier uur in de nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Don't be tired homie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:53 schreef kevin_ het volgende:
[..]ready to be........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot de deur van de kooi dicht gaatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef n00cL30n het volgende:
Wat komt Nick nog steeds over als een zenuwachtig jongetje zeg?
Dat is omdat hij de sociale skills van een beginnende puber heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef n00cL30n het volgende:
Wat komt Nick nog steeds over als een zenuwachtig jongetje zeg?
Het einde is erg mooi gedaan.quote:
Nice! Goosebumps baby!quote:
Welke competition?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:22 schreef THEFXR het volgende:
Jajong is weer eens laat met picks, checking out the competition,bro?
Nee joh. Koscheck was Hughes een beetje aan het testen. Koscheck all the way.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:17 schreef Jajong het volgende:
Ik denk dat Pierce misschien wel een upsetje gaat leveren als Koscheck in boksmode gaat.... Hughes was de stand-up aan 't winnen totdat Koscheck die haymaker landde.... Lastig.
Diaz
Werdum
Koscheck
Barao
Herman
Mijn hemel, ik heb de comments allemaal gelezen. Ik weet het, had het niet moeten doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:24 schreef slashdotter3 het volgende:
UFC/Strikeforce/Pride compilatie
http://www.dumpert.nl/med(...)/zoek_je_ruzie_.html
Jij bent ietwat geweldadig ingesteld jongeman.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:06 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_verdiende_loon.html
One punch knockout, maar die andere gast was dronken en knalde daarna met m'n hoofd op straat.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:02 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Jij bent ietwat geweldadig ingesteld jongeman.
Ik denk dat hij ook nog een knie moest incasserenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:06 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_verdiende_loon.html
One punch knockout, maar die andere gast was dronken en knalde daarna met m'n hoofd op straat.
THQ heeft volgens mij 3/3 goed met hun UFC U3 simulaties en ze hebben een submission win voor Diaz voorspelt (triangle)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:49 schreef incognitoomuch het volgende:
ingezet @ Unibet op submission method W voor Diaz. Condit heeft nog geen 1x een KO/TKO op zijn naam staan. Ik denk dat Diaz hem flink in de standup gaat grinden en hem uiteindelijk in een subje pakt.
Nu duimen maar....
Ik vind Nick deze keer heel erg onzeker er uit zien...quote:
Nu begrijp je waarom ik deze keer voor Condit ga?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aah tegen Diazdat de schoenen mogen smaken
De twisterquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:57 schreef rumiii het volgende:
Wat is jullie 'favoriete' submission?
Ik ken er zelf heel weinig maar de triangle choke is wel leuk om te zien:P
jazeker, alleen in die prime, coach van condit, he is gonna outpace Diazquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nu begrijp je waarom ik deze keer voor Condit ga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |