abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107590541
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maar bij een zeker meisje zou je zeggen, ik vind jou een leuk meisje, en verder sta je er wellicht niet zo bij stil...

Bij het onzekere meisje is het duidelijk dat ze je wel erg leuk vindt.
Waarom? Je zegt dat de man kan zeggen dat het meisje leuk is, maar andersom duidelijk is dat het onzekere meisje je erg leuk vind. Dat zijn toch twee verschillende situaties? (vwb initiatief)
pi_107590681
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Waarom? Je zegt dat de man kan zeggen dat het meisje leuk is, maar andersom duidelijk is dat het onzekere meisje je erg leuk vind. Dat zijn toch twee verschillende situaties? (vwb initiatief)
Ik probeer aan te kaarten dat de woorden van het onzekere meisje meer impact hebben.. Waarom? Omdat ze er meer moeite voor doet om het te zeggen..
Mijn reactie zou op beide verschillend zijn omdat je bij het zekere meisje heel makkelijk iets positiefs terugzegt.. Bij het onzekere meisje heeft alles een heel serieuze naklank dus dan is het moeilijker woorden kiezen.. Voelt gelijk dwingend zegmaar.
Rustig aan.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:16:37 #39
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107590688
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is wel zo dat vrouwen over het algemeen niet zo direct (durven te) zijn.
Daarin ben jij eerder een uitzondering denk ik.
Onzekere vrouwen misschien. Normale meiden zeggen het gewoon als ze iets niet willen, of juist wel willen. Dat eeuwen daten snap ik ook niet zo goed, als er op de eerste date niet gezoend wordt moet ze wel fucking leuk zijn om nog een 2e date uberhaupt te proberen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107590723
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Onzekere vrouwen misschien. Normale meiden zeggen het gewoon als ze iets niet willen, of juist wel willen. Dat eeuwen daten snap ik ook niet zo goed, als er op de eerste date niet gezoend wordt moet ze wel fucking leuk zijn om nog een 2e date uberhaupt te proberen.
Jij zoent standaard onder / na de date ?
Rustig aan.
pi_107590793
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Waren trouwens nooit de populaire jongens waar ik voor viel, altijd de einzelgangers :@ Dat is er denk ik nooit geheel uitgegaan O+
Ja gek is dat.

Ik ben zo'n einzelganger.. en ik vind het soms moeilijk te begrijpen waarom iemand mij leuk vindt. Misschien is het omdat ik anders ben, vrij puur.. simpelweg mezelf. Het kan mij meestal geen ene **** schelen wat anderen van mij vinden.

Maar daar is dan ook echt alles mee gezegd. Voor de rest zie ik er uit als een troll en heb ik geen manieren :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel interessant als het wat rustiger verloopt. Het is juist leuk om een beetje om elkaar heen te draaien, wat spanning op te bouwen.. dat maakt het juist interessant voor mij.

Anders is er ook geen hol aan :')
There is a long line down from heaven.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:21:39 #42
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107590846
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:17 schreef kingtoppie het volgende:
Jij zoent standaard onder / na de date ?
Yup.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:19 schreef LostInSpace het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel interessant als het wat rustiger verloopt. Het is juist leuk om een beetje om elkaar heen te draaien, wat spanning op te bouwen.. dat maakt het juist interessant voor mij.

Anders is er ook geen hol aan :')
Ja, zoenen. Verschrikkelijk. En dan helemaal die seks die er vaak op volgt. Kut is dat.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107590859
Als ik al op de eerste date zoende.. Was ik dronken.. En was het geen date.. Maar iemand die ik bij het stappen ontmoette..
Voor mij niet zoenen op de eerste date, maar dat was meer omdat ik nog nooit iemand ben tegen gekomen waarbij ik na de eerste date al een wow gevoel had. Niet dat dat hoefde.. Niet veel gedate, van de ene lange relatie de andere in..
pi_107590870
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Yup.
Ik vind het altijd lastig om zo een moment te creeren..
Tips daarvoor? Gewoon doen?
Rustig aan.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:23:46 #45
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107590897
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ik al op de eerste date zoende.. Was ik dronken.. En was het geen date.. Maar iemand die ik bij het stappen ontmoette..
Ik ben ook 31 he, de meeste meiden van mijn leeftijd (en wat ouder) vinden zoenen geen big issue. Niet iets wat je alleen doet met iemand die je al naast je in de kerk ziet staan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het altijd lastig om zo een moment te creeren..
Tips daarvoor? Gewoon doen?
Ik ga in ieder geval zo zitten dat ze redelijk dicht bij me zit. Samen aan de bar, of op de hoek van een tafel. En soms klikt het dan gewoon zo goed dat je in 't cafe al aan mekaar zit te plukken en dan is zoenen de logische volgende stap. Of buiten, gewoon "ik vond het erg leuk" en haar dan 3 zoenen geven, dicht bij d'r mond, net iets te langzaam, om te kijken hoe ze reageert. Als een meid dan niet d'r best doet je lippen niet te raken wil ze meestal wel zoenen. M'n vriendin meldt ook nog steeds aan vriendinnen van d'r dat ik d'r nogal doortasten "op de bek" gepakt heb buiten de kroeg.
pi_107590933
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:21 schreef Catbert het volgende:
Ja, zoenen. Verschrikkelijk. En dan helemaal die seks die er vaak op volgt. Kut is dat.
Okee :D

Maar ik vind het wel grappig om eerst wat spanning op te bouwen.. van mij hoeft er op een eerste date niet zoveel te gebeuren, als er maar een klik is.. oogcontact etc.
pi_107590952
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:23 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ben ook 31 he, de meeste meiden van mijn leeftijd (en wat ouder) vinden zoenen geen big issue. Niet iets wat je alleen doet met iemand die je al naast je in de kerk ziet staan.
Ja excuus ik wist niet dat jij al zo'n oude lul was :P ~O>
Maar dat heb ik wel jammer gevonden, het hele daten heb ik nooit zo meegekregen. Op zich ook niet erg want ik heb er wat voor terug. maar toch
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:26:59 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107590974
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:25 schreef LostInSpace het volgende:
Maar ik vind het wel grappig om eerst wat spanning op te bouwen.. van mij hoeft er op een eerste date niet zoveel te gebeuren, als er maar een klik is.. oogcontact etc.
Oogcontact is wel een must op een eerste date ja.
pi_107591002
quote:
Ik ga in ieder geval zo zitten dat ze redelijk dicht bij me zit. Samen aan de bar, of op de hoek van een tafel. En soms klikt het dan gewoon zo goed dat je in 't cafe al aan mekaar zit te plukken en dan is zoenen de logische volgende stap. Of buiten, gewoon "ik vond het erg leuk" en haar dan 3 zoenen geven, dicht bij d'r mond, net iets te langzaam, om te kijken hoe ze reageert. Als een meid dan niet d'r best doet je lippen niet te raken wil ze meestal wel zoenen. M'n vriendin meldt ook nog steeds aan vriendinnen van d'r dat ik d'r nogal doortasten "op de bek" gepakt heb buiten de kroeg.
Dit soort dingen moet je even horen en dan denk je.. Ja the hack wat doe ik moeilijk.. :P
Rustig aan.
pi_107591029
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je even horen en dan denk je.. Ja the hack wat doe ik moeilijk.. :P
Maar is het dan wel voorgekomen dat je iemand echt leuk vond?

Mijn ervaring is dat ik dan een ander mens wordt.. die helemaal niet zo verlegen is. Ik heb dan een doel zeg maar.
pi_107591134
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:28 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Maar is het dan wel voorgekomen dat je iemand echt leuk vond?

Mijn ervaring is dat ik dan een ander mens wordt.. die helemaal niet zo verlegen is. Ik heb dan een doel zeg maar.
Zo werkt dat inderdaad.
Rustig aan.
pi_107591646
Dit winterse weer is trouwens wel ideaal om een praatje aan te knopen.. Als je met OV gaat. Gisteren 3 uur gedaan over almere-amsterdam, niet eens met NS. Je hoeft maar te gapen of te rillen, of er wordt al gevraagd, goh sta je hier al lang, en voor je het weet heb je een gesprek. Misschien een tip? ;)
pi_107591723
ja, gewoon heel opzichtig gaan staan rillen naast een lekker wijf, dan komt alles goed. :7
pi_107591848
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Dit winterse weer is trouwens wel ideaal om een praatje aan te knopen.. Als je met OV gaat. Gisteren 3 uur gedaan over almere-amsterdam, niet eens met NS. Je hoeft maar te gapen of te rillen, of er wordt al gevraagd, goh sta je hier al lang, en voor je het weet heb je een gesprek. Misschien een tip? ;)
Gister toch aardig staan trillen hoor maar niemand die wat tegen me zei :P Maargoed, jij bent ook een lief klein meisje he :)
pi_107591993
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:55 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Gister toch aardig staan trillen hoor maar niemand die wat tegen me zei :P Maargoed, jij bent ook een lief klein meisje he :)
Ja en jij moet wat meer naar beneden kijken jij hoort niet wat mensen daar beneden zeggen hihi

Het waren trouwens wel de alledaagse types die een gesprek startten met mij. Die jongens uit de ghetto en types uit amsterdam zuid ofzo gingen meer voor het latina meisje naast mij :+
pi_107600479
quote:

[..]

Ik ben ook 31 he, de meeste meiden van mijn leeftijd (en wat ouder) vinden zoenen geen big issue.
Echt? :o :o
quote:
Of buiten, gewoon "ik vond het erg leuk" en haar dan 3 zoenen geven, dicht bij d'r mond, net iets te langzaam, om te kijken hoe ze reageert. Als een meid dan niet d'r best doet je lippen niet te raken wil ze meestal wel zoenen.
Dat is overigens iets wat ik me altijd afgevraagd heb, hoe je zoiets zou kunnen doen zonder risico. Die ga ik onthouden voor de toekomst.

quote:
Klopt ja, er was gisteren een meisje die me spontaan aansprak :+ O+
pi_107601374
quote:
Haha zat toevallig vanmiddag met een maat te geinen dat mensen die weinig onder mensen komen gewoon met dit soort winters weer de trein moeten pakken :P

We zijn ondanks onze kater grappend en grollend met medepassagiers thuis gekomen (na 1.5 uur vertraging)
pi_107601693
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:55 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Gister toch aardig staan trillen hoor maar niemand die wat tegen me zei :P
Dat is aardig herkenbaar. Ik reis al jarenlang dagelijks met trein en bus, maar ondanks mijn geril en gegaap heeft echt nog nooit iemand me aangesproken :P
pi_107604872
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:17 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat is aardig herkenbaar. Ik reis al jarenlang dagelijks met trein en bus, maar ondanks mijn geril en gegaap heeft echt nog nooit iemand me aangesproken :P
Je moet ook een beetje oogcontact zoeken na het gapen en niet gelijk wegkijken als iemand al keek naar hoe jij gaapte.
Rustig aan.
pi_107605489
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:50 schreef dawg het volgende:
ja, gewoon heel opzichtig gaan staan rillen naast een lekker wijf, dan komt alles goed. :7
Want wat gebeurt er dan?
pi_107605767
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:08 schreef madsaus het volgende:

[..]

Want wat gebeurt er dan?
''Heb je het koud!?''
Rustig aan.
pi_107606047
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''Heb je het koud!?''
Zou ik niet tegen een man zeggen denk ik, echte mannen hebben het nooit koud. Die trekken hun jas uit en vragen aan mij of ik die aan wil. :D
pi_107606193
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:23 schreef madsaus het volgende:

[..]

Zou ik niet tegen een man zeggen denk ik, echte mannen hebben het nooit koud. Die trekken hun jas uit en vragen aan mij of ik die aan wil. :D
_O-
''hey, wil je mijn jas?''
Rustig aan.
pi_107608536
Waarom kan G niet gewoon NEE zeggen zodat ik eindelijk mijn gebroken O+ kan verwerken?

ik stuur iets minder smsjes en zal wel emailen want zit al 6 smsjes over mijn abbo en die kosten 30 cent per stuk:|

Heb je de hele week geen tijd volgende week ;)?

ehm vrijdag altijd thuis, donderdag bij L, woensdag soos, dinsdag waarsch eten bij een vriend en maandag moest ik thuis zijn voor mijn moeder dus doordeweeks gaat echt niet lukken..

vrijdag dan ;)?

en het weekend is te duur..
training..
de week erna als het dan kan goed? wel weerde week voor de skivakantie.. dan is het altijd superdruk..

vermoeiend ben je :P

hoe bedoel je?

Om een datum vast te zetten ;)
haha ja sorry ik heb t nu gewoon een beetje druk..
t is niet alsof je om de hoek woont..
haha t is jouw schuld
maar moet nu echt weg anders kom ik te laat!!
(K) doei doei

Kom gewoon straight to the point en zeg dat je niet wilt? Is het ook meteen duidelijk voor mij.

ik moet weg!!!!
doei doei
pi_107608626
HELP, ik zit er even slecht voor en ik durf geen vrienden te bellen. Heb het net kunnen opbrengen om mijn beklag bij mijn moeder te doen, maar ja, ik bel haar dan weer net voordat ik ga eten en moet ik het gesprek afkappen. Damn ik vind het nog zo moeilijk om mezelf te tonen. Heeft iemand tips die ik NU kan doen om van dit rotgevoel af te komen?

Stukje uit mijn dagboek. 'Opdracht 1 voor studie is godzijdank af. Met heel veel moeite. Ik huil veel. Ik voel me stom omdat ik week en zacht word van M's poes. Ik wil er ook een. Ik wil ook kunnen knuffelen. Een man lukt niet. Dan maar een huisdier. Ik voel me zo stom. Het gaat me nooit lukken. Ik voel me eenzaam. Ik hang ontzettend aan mijn nieuwjaarsscharrel (hij dumpte me 3 weken geleden met de mededeling 'je bent geweldig maar ik heb mijn ex nog niet verwerkt'). Blij dat ik zijn nummer verwijderd heb. Niet goed voor me. Ik wil gewoon zo graag. Ik ben mezelf heel erg aan het vergelijken met anderen. Ik ben bang om hulp te zoeken bij vrienden. 'Heb je haar weer met haar problemen.' Ik voelde me nog niet zo lang geleden zo sterk. Zo goed. Ik wil het terug.

minderwaardigheid/sociale isolatie/kritische ouder/mislukken-falen/kwetsbaar kind/boos kind/verlating-instabiliteit'

Redenen dat ik nog niets concreet doe aan daten:
- belangrijke opdracht nr. 2 moet af anders kan ik geen scriptie doen komend half jaar
- ik heb niet genoeg leuke kleren
- minderwaardigheidsgevoel steekt weer mega de kop op
- de weg vinden naar een leuk vriendschappelijk contact, zonder dat ik alleen maar hulp vraag bij mijn problemen, vind ik nog steeds heel lastig, vaak zullen ze toch niet op me zitten te wachten, voor gewoon leuke dingen
- al met al hang ik dan misschien te veel aan een man
- maar ja, ik ben ook al 29..... zo werkt het ook niet

Fok. Ik dacht dat ik verder was. :( Aangezien ik vanwege die opdracht die maandag af moet nu niet naar vrienden toe kan, heeft iemand nu een concrete tip voor me om uit mijn kutgevoel te komen? En ja, volgende maand ga ik concreet meer werk maken van internetdaten.
pi_107608643
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:31 schreef richard_prf het volgende:
Waarom kan G niet gewoon NEE zeggen zodat ik eindelijk mijn gebroken O+ kan verwerken?

ik stuur iets minder smsjes en zal wel emailen want zit al 6 smsjes over mijn abbo en die kosten 30 cent per stuk:|

Heb je de hele week geen tijd volgende week ;)?

ehm vrijdag altijd thuis, donderdag bij L, woensdag soos, dinsdag waarsch eten bij een vriend en maandag moest ik thuis zijn voor mijn moeder dus doordeweeks gaat echt niet lukken..

vrijdag dan ;)?

en het weekend is te duur..
training..
de week erna als het dan kan goed? wel weerde week voor de skivakantie.. dan is het altijd superdruk..

vermoeiend ben je :P

hoe bedoel je?

Om een datum vast te zetten ;)
haha ja sorry ik heb t nu gewoon een beetje druk..
t is niet alsof je om de hoek woont..
haha t is jouw schuld
maar moet nu echt weg anders kom ik te laat!!
(K) doei doei

Kom gewoon straight to the point en zeg dat je niet wilt? Is het ook meteen duidelijk voor mij.

ik moet weg!!!!
doei doei
Hoezo verwerken? Ze heeft je toch nog niet afgewezen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107608706
Nou sorry hoor tijnbrein maar is ze megavaag. Op Richards vraag gaat ze totaal niet in. Either way word je hier fokking onzeker van.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:39:09 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107608783
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:35 schreef minnemin het volgende:
Waarom ga je niet gewoon stap voor stap werken aan die dingen die je opnoemt? Ga alvast rondkijken naar leuke kleren. Blijf hard werken aan je opdrachten en blijf je indenken hoe erg jij het zelf vindt wanneer iemand met zijn/haar problemen naar jou toe komen. Niet, dus.

Ik doe het zelf ook hoor, ik heb tal van redenen waarom ik het zoeken naar een leuke vrouw "on hold" zet, maar ik ben er mee bezig, wat me vertrouwen geeft dat alles gewoon goed gaat komen.
pi_107608792
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:37 schreef minnemin het volgende:
Nou sorry hoor tijnbrein maar is ze megavaag. Op Richards vraag gaat ze totaal niet in. Either way word je hier fokking onzeker van.
Het is herkenbaar. Het is klote als ze niet duidelijk is van dan en dan kan ik afspreken. Ze verzint nu uitvluchten zo lijkt het. Probeer duidelijkheid te krijgen Richard

Minnemin sterkte meid. :*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:44:22 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_107609003
Met die G is het inderdaad gewoon over en sluiten nu. Wanneer je al over moet gaan op zinnen die irriteren bij de ontvanger om je zin te krijgen dan kun je het beter laten voor wat het is. Zeker als daar zo nonchalant op wordt geantwoord met een "doei, doei, ik moet gaan". Dat doe ik ook wanneer ik geen zin heb ergens meer energie in te steken.
pi_107609426
Tja Richard, dat gaat hem niet worden... Echt jammer dat vrouwen vaak van dat ontwijkende gedrag tonen en niet gewoon to the point zijn! En idd: als je nou gewoon een keiharde nee ontvangt is het klaar en kan je verder, bekend gevoel...
pi_107609974
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:55 schreef Kareltje_Kwak het volgende:
Tja Richard, dat gaat hem niet worden... Echt jammer dat vrouwen vaak van dat ontwijkende gedrag tonen en niet gewoon to the point zijn! En idd: als je nou gewoon een keiharde nee ontvangt is het klaar en kan je verder, bekend gevoel...
Het is moeilijk zoiets inderdaad, wanneer is het ze kan echt en wanneer is het uitvluchten zoeken
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')