abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107583037
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat is redelijk normaal hoor, doen zoveel vrouwen. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt, denk nu nog *** moest dat nu.
Cassandra87 spreekt in deze gewoon klinkklare onzin, richard ik zei het een tijdje geleden al en ik zeg het nog een keer er zit niets anders op dan next.
Tjah... Ok sommige vrouwen doen dat dus, maar die moet je dan toch gewoon links laten liggen? (of rechts)
Rustig aan.
pi_107583446
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat is redelijk normaal hoor, doen zoveel vrouwen. Heb het zelf ook wel eens meegemaakt, denk nu nog *** moest dat nu.
Cassandra87 spreekt in deze gewoon klinkklare onzin, richard ik zei het een tijdje geleden al en ik zeg het nog een keer er zit niets anders op dan next.
Dat het vaak gedaan wordt maakt het niet minder vervelend.
pi_107583559
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Dat het vaak gedaan wordt maakt het niet minder vervelend.
Dat is waar, maar goed dit zag je dagen geleden al aankomen.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107583780
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat is waar, maar goed dit zag je dagen geleden al aankomen.
dat heb ik dagen geleden ook al gezegd en ook dat richard eromheen zou blinven draaien. Ik praat geen klinklare onzin, de cynische ondertoon gaat blijkbaar aan iedereen voorbij.
pi_107583976
Trouwens als ik een man echt leuk vind zeg ik dat vrij direct. Ik weet wat ik wil en ik ga voor wat ik wil. Beter dan tijden in onzekerheid zitten. Dat alle vrouwen blijven draaien is bullshit. Ze vind hem gewoon niet leuk.

Dat heeft niets te maken met dat ik het niet snap. Ik word er gewoon moe van dat richard dit topic gebruikt enkel om te janken, en elke keer zegt hij wat alerter te zijn op andere users en de eerst volgende post is weer een zeikpost.
Als hij irl ook zo is zou ik behoorlijk moe worden ja
pi_107584124
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 00:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Trouwens als ik een man echt leuk vind zeg ik dat vrij direct. Ik weet wat ik wil en ik ga voor wat ik wil. Beter dan tijden in onzekerheid zitten. Dat alle vrouwen blijven draaien is bullshit. Ze vind hem gewoon niet leuk.
Het is wel zo dat vrouwen over het algemeen niet zo direct (durven te) zijn.
Daarin ben jij eerder een uitzondering denk ik.
pi_107588221
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als een onzekermeisje op een onzekere manier aan jou verteld dat ze je een leuke jongen vindt dan is dat... Erg treffend.
Rustig aan.
pi_107590230
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als een onzekermeisje op een onzekere manier aan jou verteld dat ze je een leuke jongen vindt dan is dat... Erg treffend.
Klopt, maar ook als een zeker meisje dat zegt. In elk scenario is het voor de man erg treffend als de vrouw aangeeft hem leuk te vinden...
pi_107590239
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Omdat dat aandoenlijk is bedoel je? Je zal er voor vallen?
Ik vond het altijd vreselijk om in onzekerheid te zitten. Ben ook behoorlijk vaak afgewezen hoor :+ Ik was nou niet het knapste meisje van de klas, verre van :P
Zal nooit vergeten dat ik op een briefje schreef (ja dat deed je op je 12e/13e nog haha) of een klasgenoot na schooltijd wat leuks wilde doen :') Kreeg het briefje persoonlijk terug met de mededeling dat ik dat heus wel kon vragen in plaats van via een briefje :+
Waren trouwens nooit de populaire jongens waar ik voor viel, altijd de einzelgangers :@ Dat is er denk ik nooit geheel uitgegaan O+
pi_107590450
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Klopt, maar ook als een zeker meisje dat zegt. In elk scenario is het voor de man erg treffend als de vrouw aangeeft hem leuk te vinden...
Ja maar bij een zeker meisje zou je zeggen, ik vind jou een leuk meisje, en verder sta je er wellicht niet zo bij stil...

Bij het onzekere meisje is het duidelijk dat ze je wel erg leuk vindt.
Rustig aan.
pi_107590453
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Kareltje_Kwak het volgende:

[..]

Mij is het anders wel vaker overkomen dat ik het vervelend vond.

Dan zit je meteen met zo'n schuldgevoel omdat het niet wederzijds is en moet je iemand dus teleurstellen.

That sucks. En dan zie je vaak dat ze daarna ook meteen geen contact meer met je willen, terwijl jijzelf de vriendschap op zich nog wel waardevol vond.
There is a long line down from heaven.
pi_107590541
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maar bij een zeker meisje zou je zeggen, ik vind jou een leuk meisje, en verder sta je er wellicht niet zo bij stil...

Bij het onzekere meisje is het duidelijk dat ze je wel erg leuk vindt.
Waarom? Je zegt dat de man kan zeggen dat het meisje leuk is, maar andersom duidelijk is dat het onzekere meisje je erg leuk vind. Dat zijn toch twee verschillende situaties? (vwb initiatief)
pi_107590681
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Waarom? Je zegt dat de man kan zeggen dat het meisje leuk is, maar andersom duidelijk is dat het onzekere meisje je erg leuk vind. Dat zijn toch twee verschillende situaties? (vwb initiatief)
Ik probeer aan te kaarten dat de woorden van het onzekere meisje meer impact hebben.. Waarom? Omdat ze er meer moeite voor doet om het te zeggen..
Mijn reactie zou op beide verschillend zijn omdat je bij het zekere meisje heel makkelijk iets positiefs terugzegt.. Bij het onzekere meisje heeft alles een heel serieuze naklank dus dan is het moeilijker woorden kiezen.. Voelt gelijk dwingend zegmaar.
Rustig aan.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:16:37 #39
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107590688
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Onzekere vrouwen misschien. Normale meiden zeggen het gewoon als ze iets niet willen, of juist wel willen. Dat eeuwen daten snap ik ook niet zo goed, als er op de eerste date niet gezoend wordt moet ze wel fucking leuk zijn om nog een 2e date uberhaupt te proberen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107590723
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Onzekere vrouwen misschien. Normale meiden zeggen het gewoon als ze iets niet willen, of juist wel willen. Dat eeuwen daten snap ik ook niet zo goed, als er op de eerste date niet gezoend wordt moet ze wel fucking leuk zijn om nog een 2e date uberhaupt te proberen.
Jij zoent standaard onder / na de date ?
Rustig aan.
pi_107590793
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Waren trouwens nooit de populaire jongens waar ik voor viel, altijd de einzelgangers :@ Dat is er denk ik nooit geheel uitgegaan O+
Ja gek is dat.

Ik ben zo'n einzelganger.. en ik vind het soms moeilijk te begrijpen waarom iemand mij leuk vindt. Misschien is het omdat ik anders ben, vrij puur.. simpelweg mezelf. Het kan mij meestal geen ene **** schelen wat anderen van mij vinden.

Maar daar is dan ook echt alles mee gezegd. Voor de rest zie ik er uit als een troll en heb ik geen manieren :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel interessant als het wat rustiger verloopt. Het is juist leuk om een beetje om elkaar heen te draaien, wat spanning op te bouwen.. dat maakt het juist interessant voor mij.

Anders is er ook geen hol aan :')
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:21:39 #42
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107590846
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:17 schreef kingtoppie het volgende:
Jij zoent standaard onder / na de date ?
Yup.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:19 schreef LostInSpace het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel interessant als het wat rustiger verloopt. Het is juist leuk om een beetje om elkaar heen te draaien, wat spanning op te bouwen.. dat maakt het juist interessant voor mij.

Anders is er ook geen hol aan :')
Ja, zoenen. Verschrikkelijk. En dan helemaal die seks die er vaak op volgt. Kut is dat.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107590859
Als ik al op de eerste date zoende.. Was ik dronken.. En was het geen date.. Maar iemand die ik bij het stappen ontmoette..
Voor mij niet zoenen op de eerste date, maar dat was meer omdat ik nog nooit iemand ben tegen gekomen waarbij ik na de eerste date al een wow gevoel had. Niet dat dat hoefde.. Niet veel gedate, van de ene lange relatie de andere in..
pi_107590870
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Yup.
Ik vind het altijd lastig om zo een moment te creeren..
Tips daarvoor? Gewoon doen?
Rustig aan.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:23:46 #45
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107590897
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ik al op de eerste date zoende.. Was ik dronken.. En was het geen date.. Maar iemand die ik bij het stappen ontmoette..
Ik ben ook 31 he, de meeste meiden van mijn leeftijd (en wat ouder) vinden zoenen geen big issue. Niet iets wat je alleen doet met iemand die je al naast je in de kerk ziet staan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het altijd lastig om zo een moment te creeren..
Tips daarvoor? Gewoon doen?
Ik ga in ieder geval zo zitten dat ze redelijk dicht bij me zit. Samen aan de bar, of op de hoek van een tafel. En soms klikt het dan gewoon zo goed dat je in 't cafe al aan mekaar zit te plukken en dan is zoenen de logische volgende stap. Of buiten, gewoon "ik vond het erg leuk" en haar dan 3 zoenen geven, dicht bij d'r mond, net iets te langzaam, om te kijken hoe ze reageert. Als een meid dan niet d'r best doet je lippen niet te raken wil ze meestal wel zoenen. M'n vriendin meldt ook nog steeds aan vriendinnen van d'r dat ik d'r nogal doortasten "op de bek" gepakt heb buiten de kroeg.
pi_107590933
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:21 schreef Catbert het volgende:
Ja, zoenen. Verschrikkelijk. En dan helemaal die seks die er vaak op volgt. Kut is dat.
Okee :D

Maar ik vind het wel grappig om eerst wat spanning op te bouwen.. van mij hoeft er op een eerste date niet zoveel te gebeuren, als er maar een klik is.. oogcontact etc.
pi_107590952
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:23 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ben ook 31 he, de meeste meiden van mijn leeftijd (en wat ouder) vinden zoenen geen big issue. Niet iets wat je alleen doet met iemand die je al naast je in de kerk ziet staan.
Ja excuus ik wist niet dat jij al zo'n oude lul was :P ~O>
Maar dat heb ik wel jammer gevonden, het hele daten heb ik nooit zo meegekregen. Op zich ook niet erg want ik heb er wat voor terug. maar toch
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:26:59 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107590974
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:25 schreef LostInSpace het volgende:
Maar ik vind het wel grappig om eerst wat spanning op te bouwen.. van mij hoeft er op een eerste date niet zoveel te gebeuren, als er maar een klik is.. oogcontact etc.
Oogcontact is wel een must op een eerste date ja.
pi_107591002
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:23 schreef Catbert het volgende:
Ik ga in ieder geval zo zitten dat ze redelijk dicht bij me zit. Samen aan de bar, of op de hoek van een tafel. En soms klikt het dan gewoon zo goed dat je in 't cafe al aan mekaar zit te plukken en dan is zoenen de logische volgende stap. Of buiten, gewoon "ik vond het erg leuk" en haar dan 3 zoenen geven, dicht bij d'r mond, net iets te langzaam, om te kijken hoe ze reageert. Als een meid dan niet d'r best doet je lippen niet te raken wil ze meestal wel zoenen. M'n vriendin meldt ook nog steeds aan vriendinnen van d'r dat ik d'r nogal doortasten "op de bek" gepakt heb buiten de kroeg.
Dit soort dingen moet je even horen en dan denk je.. Ja the hack wat doe ik moeilijk.. :P
Rustig aan.
pi_107591029
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je even horen en dan denk je.. Ja the hack wat doe ik moeilijk.. :P
Maar is het dan wel voorgekomen dat je iemand echt leuk vond?

Mijn ervaring is dat ik dan een ander mens wordt.. die helemaal niet zo verlegen is. Ik heb dan een doel zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')