ick ben altyd aan het handelen net nog halfje verkochtquote:
Goddamn daar zou ik sowieso gaan halenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Keesie Afhaalchineesie, dát zou pas een klapper zijn
Het harde leven.quote:
ik voel je man hier in de hood is het ook altijd strugglen voor de brood op tafel snapje als ik niet hossel heb de hele famillie geen eten dan moet je wel ts geniet er nog maar van nu het nog z0o makkelijk gaat alemaal wees dankbaar vor wat je hebquote:
Wat doe je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:19 schreef KGV het volgende:
[..]
ik voel je man hier in de hood is het ook altijd strugglen voor de brood op tafel snapje als ik niet hossel heb de hele famillie geen eten dan moet je wel ts geniet er nog maar van nu het nog z0o makkelijk gaat alemaal wees dankbaar vor wat je heb
en ook blijven herhalen, ook al zegt de ander:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
zolang je maar, voele voe koesjee avek mwa se swar kan zeggen
bietje dealen op de straathoeken enzo af en toe snelkraakje dit datquote:
Grootste deel van de mensen onder de 30 spreek redelijk Engels, ze verdommen het alleenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:42 schreef sthomass het volgende:
Fransen spreken dus echt geen Engels. Alleen misschien een paar in Parijs, maar ik zit nu in Frankrijk en ben er nog geen een tegen gekomen die ook maar een beetje Engels spreekt.
arrogant paupervolk is hetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Grootste deel van de mensen onder de 30 spreek redelijk Engels, ze verdommen het alleen
Wanneer je echter duidelijk maakt moeite te doen voor hun taal zijn ze vaak wel bereid om je tegemoet te komen in het Engels of het Duits.
Ok hard manquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:21 schreef KGV het volgende:
[..]
bietje dealen op de straathoeken enzo af en toe snelkraakje dit dat
Want? Als je in Frankrijk bent spreek je maar Frans, zo moeilijk is het toch nietquote:
Ik voldoe exact aan deze omschrijving.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vaak zijn het van die autistische wiskundeknobbel-types die een hekel hebben aan talen
Nask krijg je bij ons pas in de 3e hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je hebt nog nask?
TS zit in de 1e?
Welk niveau doe je eigenlijk, TS?
Bij ons in de 1e en de 2e.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nask krijg je bij ons pas in de 3e hoor.
Welk niveau doe je? VMBO? Bij mij op het vwo vroeger kregen we in de 2e nask, in de 3e natuurkunde, en voor in de 4e je profielvakken. Als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Bij ons in de 1e en de 2e.
In de derde heb je over het algemeen toch gewoon scheikunde en natuurkunde?
Vwo, maar in de 1e al een soort nask (lijkt er zoveel op dat het gewoon nask is, vind ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:42 schreef sthomass het volgende:
[..]
Welk niveau doe je? VMBO? Bij mij op het vwo vroeger kregen we in de 2e nask, in de 3e natuurkunde, en voor in de 4e je profielvakken. Als ik het me goed herinner.
Oh ja, zo was het.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:42 schreef sthomass het volgende:
[..]
Welk niveau doe je? VMBO? Bij mij op het vwo vroeger kregen we in de 2e nask, in de 3e natuurkunde, en voor in de 4e je profielvakken. Als ik het me goed herinner.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |