Waarom? Je kan er hooguit mannen mee versieren in het Kralingse bos.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Overigens zijn talen leuk om te kunnen, jammer dat ik vroeger ook geen flikker deed, had nu graag wat beter Frans willen spreken.
Jouw lerares heet Frans?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:43 schreef RoodKussen het volgende:
ik heb zin om tegen lerares frans aan te pissen
Frans Duits. Ahahahaquote:
Probeer morfine.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:47 schreef RoodKussen het volgende:
hoe kan het dat koffie en energydrank geen effect meer hebben, de ritalin is op
Ik ga niet eens naar Frankrijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:50 schreef trovey het volgende:
Veel succes met je Nederlands en Engels in Frankrijk.
moet je kopen? 10 euro de gram is vet goeie manquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:49 schreef RoodKussen het volgende:
ja kan ik morge pas hale op school, heb nu niks hier alleen spul
achter fietsenhok een chineesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:51 schreef KGV het volgende:
[..]
moet je kopen? 10 euro de gram is vet goeie man
doei tantequote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En als dat niet helpt nou dan heeft tante bep nog wel een tip hoor stop dan maar een stukje kruidnagel in je kies en voor je het weet kom je tot rust dat hielp bij ome Fred ook altijd zo goed die sliep dan als een roos nou ik ga weer uitloggen hoor groeten van hè tante Bep uit Hyppolitushoef
mijne is toch beter doet vette pijn in je kop als je daar lijnsken van vatquote:
Rot op johannes vermeerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vous devez apprendre le français, parce que tout le monde doit comprendre quelque chose d'eux-mêmes. Par exemple, quand vous visitez leur pays, vous devriez parler avec eux pour échanger au moins certains informations. Si vous n'attesterez pas votre respect, vous ne serez pas reçu cordialement.
Je moet Frans leren, want iedereen moet iets van zichzelf te begrijpen. Bijvoorbeeld, wanneer je hun land te bezoeken, dient u contact met hen op zijn minst enige informatie uit te wisselen. Als je dat niet attesterez respect, zult u niet van harte worden ontvangen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vous devez apprendre le français, parce que tout le monde doit comprendre quelque chose d'eux-mêmes. Par exemple, quand vous visitez leur pays, vous devriez parler avec eux pour échanger au moins certains informations. Si vous n'attesterez pas votre respect, vous ne serez pas reçu cordialement.
Je hele leven niet...handig dat je dat nu al weet.quote:
ey waar woon je swa ik kom wel hale kquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:52 schreef KGV het volgende:
[..]
mijne is toch beter doet vette pijn in je kop als je daar lijnsken van vat
Nou ja, als je de Google translate app overal mee naar toe neemt ben je veiligquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:53 schreef RoodKussen het volgende:
[..]
Je moet Frans leren, want iedereen moet iets van zichzelf te begrijpen. Bijvoorbeeld, wanneer je hun land te bezoeken, dient u contact met hen op zijn minst enige informatie uit te wisselen. Als je dat niet attesterez respect, zult u niet van harte worden ontvangen.
Google translator
En dan nog snel alles kunnen typen, goed verstaan, en weten hoe je het schrijft.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, als je de Google translate app overal mee naar toe neemt ben je veilig
Doe maarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als men het mij al kwalijk neemt dat ik enig taalkundig besef heb kan men hier net zo goed een kleuter neerzetten.
ik kan gwn praten tegen mn samsung galaxy s2 of je pakt siriquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:54 schreef sthomass het volgende:
[..]
En dan nog snel alles kunnen typen, goed verstaan, en weten hoe je het schrijft.
Goeie edit van française in kkfrançaise, dat voegde echt wat toe.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe maar
En ga zelf kleien in Frankrijk. Met je kkfrainçaise.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |