Waarom? Je kan er hooguit mannen mee versieren in het Kralingse bos.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Overigens zijn talen leuk om te kunnen, jammer dat ik vroeger ook geen flikker deed, had nu graag wat beter Frans willen spreken.
Jouw lerares heet Frans?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:43 schreef RoodKussen het volgende:
ik heb zin om tegen lerares frans aan te pissen
Frans Duits. Ahahahaquote:
Probeer morfine.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:47 schreef RoodKussen het volgende:
hoe kan het dat koffie en energydrank geen effect meer hebben, de ritalin is op
Ik ga niet eens naar Frankrijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:50 schreef trovey het volgende:
Veel succes met je Nederlands en Engels in Frankrijk.
moet je kopen? 10 euro de gram is vet goeie manquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:49 schreef RoodKussen het volgende:
ja kan ik morge pas hale op school, heb nu niks hier alleen spul
achter fietsenhok een chineesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:51 schreef KGV het volgende:
[..]
moet je kopen? 10 euro de gram is vet goeie man
doei tantequote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En als dat niet helpt nou dan heeft tante bep nog wel een tip hoor stop dan maar een stukje kruidnagel in je kies en voor je het weet kom je tot rust dat hielp bij ome Fred ook altijd zo goed die sliep dan als een roos nou ik ga weer uitloggen hoor groeten van hè tante Bep uit Hyppolitushoef
mijne is toch beter doet vette pijn in je kop als je daar lijnsken van vatquote:
Rot op johannes vermeerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vous devez apprendre le français, parce que tout le monde doit comprendre quelque chose d'eux-mêmes. Par exemple, quand vous visitez leur pays, vous devriez parler avec eux pour échanger au moins certains informations. Si vous n'attesterez pas votre respect, vous ne serez pas reçu cordialement.
Je moet Frans leren, want iedereen moet iets van zichzelf te begrijpen. Bijvoorbeeld, wanneer je hun land te bezoeken, dient u contact met hen op zijn minst enige informatie uit te wisselen. Als je dat niet attesterez respect, zult u niet van harte worden ontvangen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vous devez apprendre le français, parce que tout le monde doit comprendre quelque chose d'eux-mêmes. Par exemple, quand vous visitez leur pays, vous devriez parler avec eux pour échanger au moins certains informations. Si vous n'attesterez pas votre respect, vous ne serez pas reçu cordialement.
Je hele leven niet...handig dat je dat nu al weet.quote:
ey waar woon je swa ik kom wel hale kquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:52 schreef KGV het volgende:
[..]
mijne is toch beter doet vette pijn in je kop als je daar lijnsken van vat
Nou ja, als je de Google translate app overal mee naar toe neemt ben je veiligquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:53 schreef RoodKussen het volgende:
[..]
Je moet Frans leren, want iedereen moet iets van zichzelf te begrijpen. Bijvoorbeeld, wanneer je hun land te bezoeken, dient u contact met hen op zijn minst enige informatie uit te wisselen. Als je dat niet attesterez respect, zult u niet van harte worden ontvangen.
Google translator
En dan nog snel alles kunnen typen, goed verstaan, en weten hoe je het schrijft.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, als je de Google translate app overal mee naar toe neemt ben je veilig
Doe maarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als men het mij al kwalijk neemt dat ik enig taalkundig besef heb kan men hier net zo goed een kleuter neerzetten.
ik kan gwn praten tegen mn samsung galaxy s2 of je pakt siriquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:54 schreef sthomass het volgende:
[..]
En dan nog snel alles kunnen typen, goed verstaan, en weten hoe je het schrijft.
Goeie edit van française in kkfrançaise, dat voegde echt wat toe.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe maar
En ga zelf kleien in Frankrijk. Met je kkfrainçaise.
Dat deed het echt hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goeie edit van française in kkfrançaise, dat voegde echt wat toe.
Ja want dat werkt geweldig met Frans.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:56 schreef RoodKussen het volgende:
[..]
ik kan gwn praten tegen mn samsung galaxy s2 of je pakt siri
Ja toch.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goeie edit van française in kkfrançaise, dat voegde echt wat toe.
je pakt je mobiel en praat tegen de vrouw.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:57 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ja want dat werkt geweldig met Frans.
Als er een frans is praat ik wel fries tegen hem.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Onthoud anders maar:
je ne parle pas français.
En als dat niet werkt kan je altijd terugvallen op kkfrançaise, zoals Sinosappel ook al voorstelde.
TS is gewoon dom dus.quote:
Goeien tipquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Onthoud anders maar:
je ne parle pas français.
En als dat niet werkt kan je altijd terugvallen op kkfrançaise, zoals Sinosappel ook al voorstelde.
Friet van Pietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:00 schreef Riffey4 het volgende:
[..]
TS is gewoon dom dus.
Geen Frans leren, laat wiskunde ook maar zitten, en voortaan in Spanje naar de Friet van Piet.
En leg je maar toe op schoffelen.
Het is Patat van Ad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:00 schreef Riffey4 het volgende:
[..]
TS is gewoon dom dus.
Geen Frans leren, laat wiskunde ook maar zitten, en voortaan in Spanje naar de Friet van Piet.
En leg je maar toe op schoffelen.
waar moet hij op wachten dan?quote:
Kees Kroket rijmt niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat rijmt niet eens
Jan patatje Pinda klinkt zelfs nog beter man
groten bek heb jij wel dezen avond stoer hoowrquote:
Ja kan je nog handelen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:13 schreef KGV het volgende:
[..]
groten bek heb jij wel dezen avond stoer hoowr
Keesie Afhaalchineesie, dát zou pas een klapper zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kees Kroket rijmt niet?
Edit: Fuck
ick ben altyd aan het handelen net nog halfje verkochtquote:
Goddamn daar zou ik sowieso gaan halenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Keesie Afhaalchineesie, dát zou pas een klapper zijn
Het harde leven.quote:
ik voel je man hier in de hood is het ook altijd strugglen voor de brood op tafel snapje als ik niet hossel heb de hele famillie geen eten dan moet je wel ts geniet er nog maar van nu het nog z0o makkelijk gaat alemaal wees dankbaar vor wat je hebquote:
Wat doe je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:19 schreef KGV het volgende:
[..]
ik voel je man hier in de hood is het ook altijd strugglen voor de brood op tafel snapje als ik niet hossel heb de hele famillie geen eten dan moet je wel ts geniet er nog maar van nu het nog z0o makkelijk gaat alemaal wees dankbaar vor wat je heb
en ook blijven herhalen, ook al zegt de ander:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
zolang je maar, voele voe koesjee avek mwa se swar kan zeggen
bietje dealen op de straathoeken enzo af en toe snelkraakje dit datquote:
Grootste deel van de mensen onder de 30 spreek redelijk Engels, ze verdommen het alleenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:42 schreef sthomass het volgende:
Fransen spreken dus echt geen Engels. Alleen misschien een paar in Parijs, maar ik zit nu in Frankrijk en ben er nog geen een tegen gekomen die ook maar een beetje Engels spreekt.
arrogant paupervolk is hetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Grootste deel van de mensen onder de 30 spreek redelijk Engels, ze verdommen het alleen
Wanneer je echter duidelijk maakt moeite te doen voor hun taal zijn ze vaak wel bereid om je tegemoet te komen in het Engels of het Duits.
Ok hard manquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:21 schreef KGV het volgende:
[..]
bietje dealen op de straathoeken enzo af en toe snelkraakje dit dat
Want? Als je in Frankrijk bent spreek je maar Frans, zo moeilijk is het toch nietquote:
Ik voldoe exact aan deze omschrijving.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vaak zijn het van die autistische wiskundeknobbel-types die een hekel hebben aan talen
Nask krijg je bij ons pas in de 3e hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je hebt nog nask?
TS zit in de 1e?
Welk niveau doe je eigenlijk, TS?
Bij ons in de 1e en de 2e.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nask krijg je bij ons pas in de 3e hoor.
Welk niveau doe je? VMBO? Bij mij op het vwo vroeger kregen we in de 2e nask, in de 3e natuurkunde, en voor in de 4e je profielvakken. Als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Bij ons in de 1e en de 2e.
In de derde heb je over het algemeen toch gewoon scheikunde en natuurkunde?
Vwo, maar in de 1e al een soort nask (lijkt er zoveel op dat het gewoon nask is, vind ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:42 schreef sthomass het volgende:
[..]
Welk niveau doe je? VMBO? Bij mij op het vwo vroeger kregen we in de 2e nask, in de 3e natuurkunde, en voor in de 4e je profielvakken. Als ik het me goed herinner.
Oh ja, zo was het.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:42 schreef sthomass het volgende:
[..]
Welk niveau doe je? VMBO? Bij mij op het vwo vroeger kregen we in de 2e nask, in de 3e natuurkunde, en voor in de 4e je profielvakken. Als ik het me goed herinner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |