Jammer van het ijs.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:32 schreef De_Nuance het volgende:
Wordt leuk op de snelweg en het spoor vanavond in de randstad , ik blijf maar thuis vandaag , geen zin om de nacht met de NS door te brengen
[ afbeelding ]
Vaak ben je te bang.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:32 schreef De_Nuance het volgende:
Wordt leuk op de snelweg en het spoor vanavond in de randstad , ik blijf maar thuis vandaag , geen zin om de nacht met de NS door te brengen
[ afbeelding ]
Zeker nooit op een station overnacht.quote:
Gelukkig niet maar zulk noodweer is het nu ook weer nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker nooit op een station overnacht.
Sinds wanneer heeft de NS dat echt nodig voor een puinhoop?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig niet maar zulk noodweer is het nu ook weer niet
Niet meer thuis kunnen komen als je op een beetje een christelijke tijd vertrekt is niet zo vaak aan de orde hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de NS dat echt nodig voor een puinhoop?
Vorig jaar lag volgens mij Utrecht er 2 keer helemaal uit, als ik me niet vergis?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet meer thuis kunnen komen als je op een beetje een christelijke tijd vertrekt is niet zo vaak aan de orde hoor
dat doe je goedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:08 schreef betyar het volgende:
Werkgevers dreigen met ontslag omtrent de vorstverlet regeling. Weer een ondernemersrisico dat bij de werknemers wordt gelegd.............
Ik ben ook geen ondernemer in de bouw, jij wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden ik vind het onmenselijk en vooral asociaal.
Die komt er welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:11 schreef robin007bond het volgende:
Hahahaha, wat een gast
http://www.geenstijl.tv/2012/02/tom_en_de_nieuwe_wereldorde.html
Die dure werknemers ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:08 schreef betyar het volgende:
Werkgevers dreigen met ontslag omtrent de vorstverlet regeling. Weer een ondernemersrisico dat bij de werknemers wordt gelegd.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |